Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2006, 21:35
Gwen.
Gwen. is offline
Ben naar Scheveningen geweest met mijn vriendin en haar dochtertje en diens nichtje. Het was vet gezellig en helemaal niet zo druk & er stond een heerlijk windje. De zee was vreselijk goor maar wel verkoelend. Toen hebben we wat gegeten in Sol echt een vette strandtent. Thuis blijkt dat ik mega ben verbrand wat kut is want ik wou eigenlijk morgen weer gaan.
Oud 25-07-2006, 21:56
thunder110
thunder110 is offline
gewerkt, daarna met een vriendin eten gehaald, gegeten, buiten gelopen, op 't pleintje gezeten.
Er fladderde vandaag tijdens mijn pauze op 't pleintje een duif neer die de hele tijd op een poot balanceerde. Af en toe kwam zijn andere poot, een stompje, als reflex tevoorschijn als hij hinkte naar wat eten.
Oud 25-07-2006, 23:29
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben met blismf naar pirates of teh caribjes geweest en omgzzzzz leuke film hoor, maar die cliffhanger is best gemeen. maar johnny depp was weer eens geniaal.
daarna liggen chillen in het park samen met honderden anderen want het was valkenbergconcert. was wel erg gezellig. en toen snif snif afscheid genomen voor twee weken want meneer gaat de spanjool uithangen en ik de duitser. dus.
en ik heb nog een grapje bedacht vandaag:

komt een zelfmoordterrorist bij de dokter: ' dokter, ik heb zo'n opgeblazen gevoel'.

Oud 25-07-2006, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
__ schreef op 25-07-2006 @ 22:12 :
ik ging naar hemelrijk en dat was wel tof.
Toen ik er was liep er veel aso chavscum rond die de fiets karretjes afpakten van mijn 8-jarige aanhang.
Oud 26-07-2006, 10:02
__
__ is offline
^ hehe ach gut. nee ja, wij gingen gezellig in de HELIHAVEN en de draaimolen e.d., supervet natuurlijk

verder had ik vanochtend mn eerste rijles en ik mocht alleen maar sturen en richting aangeven maar hahaha, zelfs dat was eng en ik dacht echt dat ik 1000 doden zou sterven en door alle tegenliggers (zeker die verdomde vrachtwagens) zou worden aangereden en aaaah, hoe moet dit verder nee maar het was wel tof. en het gaat ook wel goedkomen. ik ben iig down met mn instructeur, dat scheelt
Oud 26-07-2006, 10:06
*oma*
*oma* is offline
Over anderhalf uur de trein naar schiphol en dan naar Barcelona Verder heb ik niks gedaan, alleen nog een paar dingen ingepakt.
Oud 26-07-2006, 10:08
__
__ is offline
oohh barcelona (L) waar zit je ergens?
Oud 26-07-2006, 10:30
Verwijderd
Ik werd om half 10 uit bed gebeld (aan de deur) en toen hoorde ik dat mijn poes was aangereden en toen ging ik met vati naar de dierenarts en daar is het poessie nu nog steeds want ze gingen foto's maken.
Oud 26-07-2006, 10:46
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
__ schreef op 26-07-2006 @ 11:08 :
oohh barcelona (L) waar zit je ergens?
eh... geen idee wel in de buurt van de ramblas en daarna doorreizen naar Frankrijk. Het is een we-zien-wel-waar-we-uitkomen-en-wanneer-we-thuiskomen-backpack-vakantie
Oud 26-07-2006, 10:51
Broeder
Broeder is offline
Vanmorgen toen ik wakker werd (om half zes ) dacht ik OHHHH en gaf ik die beesten bij mij nog 'ns een extra bakje water voor de warmte, maar nu hebben ze het water eruit gegooid en erin gepoept
Oud 26-07-2006, 11:02
botulismf
botulismf is offline
Ik werd wakker van de deurbel dus ik rende naar beneden en in mijn voorbijgaan stootte ik mijn voet en brak er een flink stuk van mijn teennagel maar het deed eigenlijk geen pijn.

Aan de deur stond de postbode met een pakketje van de ECI en er zat een boek met het beste van Ollie B. Bommel erin en toen heb ik 1 van de verhalen gelezen.

Nu ga ik een fiets van een vriend lenen en daarna gaan we zwemmen in een meertje in de buurt! Hiep huoy!
Oud 26-07-2006, 11:10
botulismf
botulismf is offline
Bah we gaan niet zwemmen omdat die anderen ineens niet meer willen omdat het daar om 5 uur sluit en dan vinden ze het niet de moeite waard.
Oud 26-07-2006, 11:11
Gwen.
Gwen. is offline
Het meertje sluit om 5 uur?
Oud 26-07-2006, 11:11
Drez
Drez is offline
ik heb nog niks gedaan en ga nu een ventilator kopen
Oud 26-07-2006, 11:15
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 26-07-2006 @ 12:11 :
Het meertje sluit om 5 uur?
Het is een recreatiemeertje waar je 2,50 moet betalen om binnen te komen. Om vijf uur wordt schijnbaar de boel afgesloten.
Oud 26-07-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 26-07-2006 @ 12:10 :
Bah we gaan niet zwemmen omdat die anderen ineens niet meer willen omdat het daar om 5 uur sluit en dan vinden ze het niet de moeite waard.
gast, het is 30 a 45 m fietsen vanaf mij. daarbij om iedereen te charteren nu en om op een plek af te spreken zijn we weer een anderhalfuur verder. dus dan komen we aan half 3 en dan hebben we nog 2 .5 h zwemplezier , das bitter weinig. Dus vandaar het voorstel om een andere dag te gaan.
Oud 26-07-2006, 11:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 26-07-2006 @ 12:27 :
gast, het is 30 a 45 m fietsen vanaf mij. daarbij om iedereen te charteren nu en om op een plek af te spreken zijn we weer een anderhalfuur verder. dus dan komen we aan half 3 en dan hebben we nog 2 .5 h zwemplezier , das bitter weinig. Dus vandaar het voorstel om een andere dag te gaan.
No worries, ik vind het niet zo erg hoor, ik wilde alleen graag die boze smileys posten.
Oud 26-07-2006, 11:33
grandmommy
grandmommy is offline
omg lol

ik heb vanochtend paardgereden en ik ga straks WEL zwemmen. maar ook nog wat verplichtingen in praktijk brengen.
Oud 26-07-2006, 11:34
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 26-07-2006 @ 12:32 :
No worries, ik vind het niet zo erg hoor, ik wilde alleen graag die boze smileys posten.
ik vind het wel erg, kwil zwemmmen!!!!!!
Oud 26-07-2006, 11:36
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 26-07-2006 @ 12:34 :
ik vind het wel erg, kwil zwemmmen!!!!!!
Ja ik stelde dousberg voor maar dat waren te veel kinders. Wij gaan overigens naar het park, straks, en doen alsof we zwemmen, dus mocht je je geroepen voelen...
Oud 26-07-2006, 11:44
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 26-07-2006 @ 12:36 :
Ja ik stelde dousberg voor maar dat waren te veel kinders. Wij gaan overigens naar het park, straks, en doen alsof we zwemmen, dus mocht je je geroepen voelen...
dat lijkt me wel tof ja. ja ik kom wel af denk ik. Hoe laat gaan jullie?
Oud 26-07-2006, 11:44
grandmommy
grandmommy is offline
damn ik zou gewoon gaan zwemmen tussen die kids hoor, maar ik val er dan ook niet tussen op.

MAAR IK ZIE HET AL jullie hebben gelegenheden genoeg maar jullie zijn gewoon te kritisch. ik wens jullie een fijne allerheetste dag tot nu toe toe
Oud 26-07-2006, 11:45
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 12:44 :
damn ik zou gewoon gaan zwemmen tussen die kids hoor, maar ik val er dan ook niet tussen op.

MAAR IK ZIE HET AL jullie hebben gelegenheden genoeg maar jullie zijn gewoon te kritisch. ik wens jullie een fijne allerheetste dag tot nu toe toe

hahaha p0wned

Oud 26-07-2006, 11:50
grandmommy
grandmommy is offline
maarja, ik heb dan ook een superrelaxt en rustig en schoon en groot natuurzwembad op een kwartiertje met de auto rijden. dus ik verkeer in een uiterst luxe positie.
Oud 26-07-2006, 11:50
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 26-07-2006 @ 12:44 :
dat lijkt me wel tof ja. ja ik kom wel af denk ik. Hoe laat gaan jullie?
Nick komt op een gegeven moment hierheen, en van hieruit gaan we naar het park. Wat mij betreft kun je ook op een gegeven moment hier komen, en als je er snel bij bent kunnen we misschien zelfs eerst wat muziek maken voordat Nick er is.

@g-mum: ik zie al genoeg kinders rondlopen in een jaar, ik heb nu vakantie en in mijn vakantie wil ik GEEN KINDERS! Nee, mij maakt het weinig uit, maar Nick vond die kinders minder.
Oud 26-07-2006, 11:51
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 12:50 :
maarja, ik heb dan ook een superrelaxt en rustig en schoon en groot natuurzwembad op een kwartiertje met de auto rijden. dus ik verkeer in een uiterst luxe positie.
Ik heb er ernstig spijt van dat ik gisteravond in een trein ben beland.
Oud 26-07-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 26-07-2006 @ 12:50 :
Nick komt op een gegeven moment hierheen, en van hieruit gaan we naar het park. Wat mij betreft kun je ook op een gegeven moment hier komen, en als je er snel bij bent kunnen we misschien zelfs eerst wat muziek maken voordat Nick er is.
ik zal kijken wat ik kan doen en zal het zeker voorleggen aan mijn wederhelft. Aan de hand daarvan ik u melden wat mijn tijdschema aangeven zal.
Oud 26-07-2006, 12:38
suvórov
suvórov is offline
Me ziek gemeld en een diy-shirt met 'go vegan!' erop gemaakt. Vervolgens ben ik gratis fruit gaan halen bij mijn favoriete marktman en ben ik cd's gaan luisteren bij mijn favoriete platenzaakman. Dat was het.
Oud 26-07-2006, 12:49
Gadje
Gadje is offline
Ik verveel me maar ik ga zo naar utrecht, ik ga liever slapen eigenlijk want ik slaap al 3 dagen slecht en dat ligt niet aan het weer .
Oud 26-07-2006, 12:49
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
De boodschappen, daar ben ik net van terug. De rest van de middag ga ik niks doen. 's Avonds trainen.
Oud 26-07-2006, 13:01
RockaholiC
RockaholiC is offline
zometeen even naar de stad, kijken of er nog ergens een leuke bikini te vinden is en misschien wel weer meer. en daarna moet ik m'n huis opruimen en eigenlijk ook nog schoolopdrachten maken maar ik denk niet dat ik daar zoveel zin in heb vandaag
Oud 26-07-2006, 13:48
*amélie*
*amélie* is offline
werken en het is echt TE warm. Straks even naar de markt, eten en dan naar De Parade <3
Oud 26-07-2006, 14:51
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik slaap te lang. ik denk dat ik zo maar naar t strand ga..zzz
Oud 26-07-2006, 16:52
Verwijderd
naar nijmegen geweest
en even een kokosmilkshake gegeten om me weer zwart te voelen
Oud 26-07-2006, 17:33
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Wat heb je vandaag gedaan?
Zo weinig mogelijk. Al zat er wel een fietstocht van 10 km in, omdat ik naar huis moest fietsen
Oud 26-07-2006, 17:50
mookid
mookid is offline
ik heb in het vondelpark gezeten en nu eet ik hete honden omdat ik geen zin had iell en straks moet ik hip gaan doen in een gaybar waar ik ook geen zin in heb maarja ik kom er niet meer onderuit.
Oud 26-07-2006, 18:11
Electriq
Electriq is offline
Vandaag een 'activiteitendag' voor het cluster psychiatrie. Oudhollandsche spelletjes, bingo en bbq. Één patiënt ging tijdens de bbq even naar de wc, kwam terug en smeerde meteen zn hele stoel onder de schijt want dat had ie nog aan zn handen van z'n toiletbezoekje \0/
Werkdag van 11 uur maar het was lachengierenbrullen
Oud 26-07-2006, 18:52
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Electriq schreef op 26-07-2006 @ 19:11 :
Vandaag een 'activiteitendag' voor het cluster psychiatrie. Oudhollandsche spelletjes, bingo en bbq. Één patiënt ging tijdens de bbq even naar de wc, kwam terug en smeerde meteen zn hele stoel onder de schijt want dat had ie nog aan zn handen van z'n toiletbezoekje \0/
Oud 26-07-2006, 18:55
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
24 uur in de bus terug gezeten van spanje tussen infantiele bejaarden <3
Oud 26-07-2006, 19:19
655321
655321 is offline
Ik werkte, onder andere bij een man die heel dik was, gebokst had, fight club én reservoir dogs in de kast had staan, 75 jaar was én een saucijzenbroodje voor me had gekocht.
Ik eet geen vlees maar het was goed bedoelt.
Uiteindelijk heeft hij een cd voor me gebrand.
Het eerste nummer is Paloma Blanca.

Na mn werk ging ik mn fiets ophalen. 35 euro. 3 maanden garantie.
Wel een kutfiets.
Maar wel de kutfiets die mij straks naar de stad vervoert om aldaar te gaan socializen met mn tweelingzusje.

EN D'R ZIT WEET EEN FUCKING MUIS IN DE KEUKEN. IK WIL HIER WEG!!
Oud 26-07-2006, 19:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb een cv gemaakt en omg hij is waardeloos ik zou mezelf echt nooit aannemen
Oud 26-07-2006, 19:36
Carn
Carn is offline
gelezen en geslapen. dadelijk ga ik de planten watergeven van mijn moeder. daarna komt er een blondje en gaan we lekker tv kijken en daarna nog een topfilm om deze zomerse dag af te ronden.
Oud 26-07-2006, 20:07
Gadje
Gadje is offline
Ik ben met een vriend naar de stad geweest. Maar eerst reden we 1.5 uur om naar utrecht ondat we de verkeerde 'volg 5' bordjes hadden gevolgd. Maar het was heel warm en toeng gingen we pizza halen en opeten en toen reden we weer naar huis. En nu heb ik barstende hoofdpijn
Oud 26-07-2006, 20:22
xDisciplex A.D.
xDisciplex A.D. is offline
kusje tegen de hoofdpijn

ik ben vandaag om half 8 mijn bed in gedoken om er vervolgens om 1 uur weer uit te stappen aangekleed naar de stad gegaan 4 t-shirts, een riem, sokken en een paar schoenen gekocht.
en toen ben naar huis gegaan heb ik zitten eten en mag dalijk om 11 uur weer beginnen met werk tot morgenvroeg 7 uur
Oud 26-07-2006, 20:45
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
xDisciplex A.D. schreef op 26-07-2006 @ 21:22 :
kusje tegen de hoofdpijn

ik ben vandaag om half 8 mijn bed in gedoken om er vervolgens om 1 uur weer uit te stappen aangekleed naar de stad gegaan 4 t-shirts, een riem, sokken en een paar schoenen gekocht.
en toen ben naar huis gegaan heb ik zitten eten en mag dalijk om 11 uur weer beginnen met werk tot morgenvroeg 7 uur
ahhww
Jij bent goed geslaad dus. Nouja succes met werken
Oud 27-07-2006, 12:52
botulismf
botulismf is offline
Ik...
Oud 27-07-2006, 12:53
botulismf
botulismf is offline
heb...
Oud 27-07-2006, 12:53
botulismf
botulismf is offline
...Omar & Cedric, mijn vissen, weggebracht naar hun oppas, die ze steevast Edgar & Omar blijft noemen ookal weet hij van niet. Dat zorgde voor de nodige complicaties, want ik had dat aquarium, een zak steentjes en een zak vissen allemaal in dezelfde tas en in de andere hand een basgitaar die ik terug moest geven aan die oppas en toen liepen de zweetdruppels me toch echt over mijn gezicht.

Nu ga ik mijn tas pakken en de laatste afwas doen en dan naar Luxemburg en zaterdag naar Spanje OH BOY!

Regels voor berichten