Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
deadangeltje schreef op 25-07-2006 @ 13:19 :
euhm , neej want u heeft geen :
boek met een verhaal en regels

plek om te aanbidden

en je moet het door de regering laten erkennen als geloof (wie weet krijg je er dan ook een subsidie voor )
Dit alles geldt voor het spaghettimonster?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2006, 12:24
deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2006 @ 13:21 :
Dit alles geldt voor het spaghettimonster?
daar aanbid men het monster (en geen plek)

en ze hebben geloofs uitingen ( zie wikipedia) dus ..het staat ergens neergeschreven , het moet niet per see een boek zijn he , he tmag ook n site of zo zijn, zolang het maar geschreven staat
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:35
Verwijderd
De hondendrol staat geschreven op het forum.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:38
deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-07-2006 @ 13:35 :
De hondendrol staat geschreven op het forum.
er is geen verhaal rond ?!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 12:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
deadangeltje schreef op 25-07-2006 @ 09:00 :
compleet , af
Er zitten zat gaten in hoor.

Maar goed, dat verhaal over het Spaghettimonster bewijst maar weer eens hoe gemakkelijk het is je eigen geloof te beginnen. Als je deze weddenschap verliest ben je echt slecht bezig.
Oud 25-07-2006, 13:54
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Het enige dat een geloof nodig heeft om te bestaan, is tenminste een (1) persoon die er in geloofd.

En hou alsjeblieft op met al die rologen
Oud 26-07-2006, 14:47
Kapoen
Kapoen is offline
Maar ik snap niet waarom je perse een eigen geloof naar buiten wilt brengen.
Dat je er zelf in geloofd is prima, en dat je het wilt delen emt mensen die het willen horen okeej, maar waarom moet je de rest van de wereld dan lastig vallen.

Ik heb ook een iegen geloof. Maar ik hoef geen aanhang asjeblieft niet zeg, dan gaan mensen het weer verkeerd intepreteren en verkrachten ze je hele denkbeeld.

Ik denk dat jezus zicht om zou draaien in zijn graf als hij zou weten wat ze allemaal met zijn "geloof" hebben gedaan.
Oud 29-07-2006, 15:40
Zooibanaan
Zooibanaan is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-07-2006 @ 14:34 :
Omdat het wetenschap wordt als het verhaal niet verzonnen is.
bull... een waargebeurd verhaal is geen wetenschap. Dat is gewoon non-fictie...
Oud 29-07-2006, 16:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zooibanaan schreef op 29-07-2006 @ 16:40 :
En als je gaat onderzoeken of dat verhaal klopt en op basis van feiten bewijst dat dat verhaal klopt, welke methode gebruik je dan?
Oud 29-07-2006, 17:37
Zooibanaan
Zooibanaan is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-07-2006 @ 17:55 :
En als je gaat onderzoeken of dat verhaal klopt en op basis van feiten bewijst dat dat verhaal klopt, welke methode gebruik je dan?
Het onderzoek is wetenschappelijk, maar als iemand een waargebeurd verhaal opschrijft of verteld, is dat dan wetenschap?
Oud 29-07-2006, 17:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zooibanaan schreef op 29-07-2006 @ 16:40 :
Ik zeg ook niet zomaar 'een verhaal', maar een dergelijk verhaal. Als bewezen zou worden dat God bestaat, is geloof in Hem geen religie meer maar wetenschap.
Oud 29-07-2006, 17:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zooibanaan schreef op 29-07-2006 @ 18:37 :
Het onderzoek is wetenschappelijk, maar als iemand een waargebeurd verhaal opschrijft of verteld, is dat dan wetenschap?
Ja. Historici doen niets anders.
Oud 29-07-2006, 20:08
MarvinMys
MarvinMys is offline
Ik denk dat het zou kunnen...alle andere geloven zijn toch ook begonnen met één persoon die zeer veel overtuigingskracht had?
Oud 19-08-2006, 15:37
deadangeltje
deadangeltje is offline
okej en wat dachten julie hiervan ;

Verhaal;
Het begon in Amerika 1993,
de doven luisterden naar een misterieuze blanke man,
zijn muziek had zo'n kracht dat doven konden horen,
blinden zagen hem spelen, lammen dansten, treurende werden vrolijk.
Steeds meer mensen kwamen tot Floyd,
Hij had zoveel succes dat dit leidde tot onrust,
Zij de weerspanningen organiseerde een opstand, rellen,
waarop Floyd in 1995 overleed, men beweerd aan zijn gebroken hart,
maar dat is niet zeker. Velen geloven dat Floyd nog leeft, zijn muziek geneest nog altijd mensen en doen geven treurenden troost.

Samenvatting van het geloof;
- de mensen worden van hun kwalen verlost door de heer floyd
- Floyd is dus de “profeet ” van dit geloof
- Het geloof heeft de naam “cantuvis ” wat Latijns is voor muziek heeft kracht
- bevooroordeeld niet !
- wees niet beschaamd om een andere kleur te hebben , wees beschaamt om rasist te zijn
- mensen en dingen zijn op deze wereld respect verschuldigd
- muziek is het middel om meningen te uiten

Geloofsuitingen;
- gelovigen dienen op zoek te gaan naar floyd
- gelovigen dienen elke keer op 20 oktober een kaartje te branden
- gelovigen moeten andereen hun geloven begrijpen en respecteren
- maak muziek, het is een middel om meningen te uiten en floyd te eren

Ik vermoed dat de fundamentalistische Floydianen gaan stellen dat alleen degenen die in Floyd geloven in het hiernamaals op een plek terecht komen waar onbeperkt genoten kan worden van Floyd's schitterende muziek.

De ongelovigen echter zullen eeuwig gekweld worden door de muziek die ze het meest verafschuwen: Het gejank van een klassieke harp, het hardcore gebeuk van de betere hardcore DJ's enz..

Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 16:01
Il organista
Il organista is offline
Je hebt in ieder geval een rijke fantasie.

Kun je niet een opvatting inbouwen op het ontstaan van de aarde. Bijvoorbeeld: de aarde en het heelal zijn niet uit een Big Bang ontstaan, maar uit een optreden van een symfonie-orkest. Dit orkest was een hulpmiddel in de almachtige, scheppende hand van Floyd en zo schiep hij hemel en aarde.

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 18:57
Verwijderd
Fantastisch topic

Zo heb ik een keer in een ultra-melige bui een appelflappen-geloof verzonnen met een vriendin van me.. Kern van het geloof: "Appelflappen bezitten alle wijsheid die een mens nodig heeft. (Over hoe men dient te leven, het ontstaan van het leven, de mensheid etc. etc. ) Men dient appelflappen te eten om deze wijsheid weer volledig te krijgen. Omdat velen het geloof in de Appelflap kwijt zijn geraakt, is het de bedoeling dat de appelflappers de appelflap aan niet-appelflappers gaan uitdelen, allebei één helft..ter verspreiding (evangelisatie van het Appelflapisme)

We hadden zelfs nog het krankzinnige idee om echt appelflappen uit te gaan delen, maar zo ver zijn we nooit gegaan

Maar goed, leuk om te doen.. een vaag geloof verzinnen . Zolang je maar niet echt gaat denken dat het waar is..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 19:12
Il organista
Il organista is offline
Citaat:
Xia schreef op 19-08-2006 @ 19:57 :
Maar goed, leuk om te doen.. een vaag geloof verzinnen . Zolang je maar niet echt gaat denken dat het waar is..
I agree, hoewel ik me volgens T_ID waarschijnlijk op gevaarlijk terrein begeef.
Oud 20-08-2006, 11:02
deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Il organista schreef op 19-08-2006 @ 17:01 :
Je hebt in ieder geval een rijke fantasie.

Kun je niet een opvatting inbouwen op het ontstaan van de aarde. Bijvoorbeeld: de aarde en het heelal zijn niet uit een Big Bang ontstaan, maar uit een optreden van een symfonie-orkest. Dit orkest was een hulpmiddel in de almachtige, scheppende hand van Floyd en zo schiep hij hemel en aarde.
dan kunt u ook zeggen dat door het gebrul ven de dinosauriussen , er een geluid bestond dat zo luid was dat de big bang ontstond, enkele dieren (bacterien) bleven bestaan , en door het geluid die ze ontvingen, begonnen ze te ontwikkelen tot ander gedietern,apen,olifanten,...
en die apen werden er vatbaarder door dan andere dieren , ...

een aap hoorde een geluid ver boven zich ..
hij keek , maar zag niets
hij stond op en zag nogaltijd niets, maar hij kon lop en !! en elke ontwikkeling van welk wezen dan ook heeft te maken met geluid . de fundamentalistische floydianen zouden het nog geloven
en domme wetenschapper zullen het wel bevestigen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 11:44
Il organista
Il organista is offline
Dat zou je ook kunnen bedenken, ja.

Dat domme wetenschappers het zullen bevestigen, betwijfel ik echter.
Oud 20-08-2006, 12:35
deadangeltje
deadangeltje is offline
als u ik da op een mooie manier zeg dan gaat da wel een paar latijnse woorden tegenaan smijten,..AN zetten,..

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 12:46
Il organista
Il organista is offline
Ik zou zeggen: kom maar op!
Oud 20-08-2006, 13:43
deadangeltje
deadangeltje is offline
rap iets in elkaar gezet ;

amentalistische floydianen geloven dat de oerknal of de big bang , het gevolg is van een opeenstapeling is van grote geluiden en dergelijke.
Men denkt dat de “Dinosauria”, die leefden tijdens de overgangsperiode van het “krijt” naar het “tertiair” er voor iets tussen zitten.

Men gelooft ook dan “prokaryoten” de big bang overleefden
En dat het geluid hen hielp te ontwikkelen.
Uit deze prokaryoten bestonden er dieren die nu bekend zijn als zoogdieren en dergelijke.
men probeert te bewijzen dat de aap leerde staan met behulp van geluiden .
enkele wetenschappers geloven dat deze ziehl-floyd stelling klopt , andere weer niet .
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 21:22
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Il organista schreef op 19-08-2006 @ 20:12 :
I agree, hoewel ik me volgens T_ID waarschijnlijk op gevaarlijk terrein begeef.
Valt wel mee. Ik ben de enige ware god, dus het zij je vergeven.
Oud 20-08-2006, 21:25
Il organista
Il organista is offline
Citaat:
T_ID schreef op 20-08-2006 @ 22:22 :
Valt wel mee. Ik ben de enige ware god, dus het zij je vergeven.
Dankjewel.
Oud 22-08-2006, 18:47
Hem
Hem is offline
Ligt het aan mij, of ben ik de naam Harriechristus nog niet tegen gekomen?

Iedereen die discussieerd op internetfora kent die man wel;

Hij is zijn eigen geloof gestart, wat er van uit gaat dat atomen uit ruimteschepen bestaan. En door zijn geweldige manier van discussiëren; drogredenen en gebrek aan kennis tonen, probeerd hij de mensen te overtuigen.
Oud 22-08-2006, 22:41
Franse imbeciel
Franse imbeciel is offline
Citaat:
Hem schreef op 22-08-2006 @ 19:47 :
Ligt het aan mij, of ben ik de naam Harriechristus nog niet tegen gekomen?

Iedereen die discussieerd op internetfora kent die man wel;

Hij is zijn eigen geloof gestart, wat er van uit gaat dat atomen uit ruimteschepen bestaan. En door zijn geweldige manier van discussiëren; drogredenen en gebrek aan kennis tonen, probeerd hij de mensen te overtuigen.
Laten we blij voor hem zijn. ik heb in ieder geval lekker weer eens gelachen toen ik zijn theorie hoorde.
Oud 23-08-2006, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Hem schreef op 22-08-2006 @ 19:47 :
En door zijn geweldige manier van discussiëren; drogredenen en gebrek aan kennis tonen, probeerd hij de mensen te overtuigen.
Net een echt geloof dus.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:05
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
er is een verschil tussen geloof en religie. een religie kan iedereen verzinnen, maar een geloof niet. Een geloof is niet iets wat je verzint of uitkiest, maar je gelooft iets gewoon. Je denkt niet, hé dit vind ik leuk, hier ga ik in geloven, want dan is het niet echt geloven.

vb: ik kan denken, nou ik vind zeemeerminnen best leuk, ze zwemmen in de zee, zijn mooi, ik ga de zeemeermin vereren. dat kan religie zijn.

je kunt denken, ik weet zeker dat zeemeerminnen bestaan. Het maakt niet uit of ik zeemeerminnen leuk of niet leuk vind, ik geloof nou eenmaal dat ze bestaan. Dan hoef je niet die zeemeerminnen te gaan vereren om er toch in te geloven. Je kunt ze wel gaan vereren, en dan volgt religie uit geloof.

oftewel, iedereen kan een religie verzinnen, maar niemand een geloof, je gelooft iets omdat je het gelooft, en niet omdat je het leuk vind. Het kan wel zijn dat je iets verzonnen hebt, en daar in bent gaan geloven, maar dat is iets anders dan een geloof verzinnen.

als je een religie wilt starten verzin je gewoon een leuk verhaal, doe je net alsof je erin gelooft, en probeert andere mensen te overtuigen om erin te geloven.

hoezo? heb je religiestart ambities?

die gast van die ruimteschepen was ook op kopspijkers paar jaar terug. vet mooi idee om te denken dat jij én uit ruimteschepen bestaat, en ook nog eens een deel van een ruimteschip vormt dat weer een volgend mens vormt.
ik vraag me af waarom hij zich iets met Jezus/Christus noemt, die hele theorie heeft niks met Hem te maken. Haalt zn geloofwaardigheid nog meer omlaag dan het al is.
Oud 05-09-2006, 21:09
Verwijderd
Don't feed the troll(s).

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 23:16.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 05-09-2006 @ 22:05 :
oftewel, iedereen kan een religie verzinnen, maar niemand een geloof, je gelooft iets omdat je het gelooft, en niet omdat je het leuk vind.
Dit vind ik een twijfelachtige uitspraak. Als het al dan niet leuk vinden van een religie niets te maken heeft met het aantal mensen dat erin gelooft, is het wel heel erg toevallig dat de grote wereldgodsdiensten zo ontzettend veel op elkaar lijken, tenminste in de grote lijnen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:52
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik denk dat de grote religies dus ook dicht bij de waarheid zitten, ik geloof dat er een soort godsgevoel is, dat er voor zorgt dat iedereen al kennis heeft van een god, nog voor hij het woord "god" gehoord heeft.

De grote religies zijn blijkbaar het geloofwaardigst. Niet het leukst, maar je gaat er het snelst in geloven. En dat ze het geloofwaardigst zijn komt denk ik omdat ze het meest kloppen met alles wat er in de mens automatisch in(geschapen) zit: de normen en waarden die iedereen heeft en dat godsgevoel dus.

als ik even naar mezelf ga kijken, ik heb mijn religie niet gekozen omdat ik hem het leukste vond. Maar als ik er nu over nadenk vind ik hem wel het gaafst, omdat ik geloof dat de God die ik dien bestaat. Dat is hetgene wat ervoor zorgt dat mijn religie iets waard wordt. Zonder dat was het useless. Ik zou nooit een religie volgen als ik er niet van overtuigd was dat de god die je bij die religie dient bestaat, oftewel, religie komt na geloof, en je kiest niet de leukste religie uit om vervolgens te gaan geloven in de god die erbij hoort.
Oud 06-09-2006, 14:34
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ah je bent belg deadangeltje?

even voor de duidelijkheid ik had dit topic nog niet helemaal gelezen voor ik mn posts postte

verder vind ik het wel een koel geloof angel. Heb je al iets over het einde van de wereld?
Oud 06-09-2006, 15:17
akumabito
akumabito is offline
Hier nog wat tips voor je religie;

Hou je ideeen zo vaag en abstract mogelijk. Hoe waziger hoe beter, dan kun je nooit vastgepind worden op zaken die niet kloppen..

Doe alleen uitspraken die op honderd verschillende manieren te interpreteren zijn. Blijf dan heel hard roepen dat interpretaties anders dan jouw eigen fout zijn, totdat je klemgeluld wordt, want dan draai je het verhaal om en begin je de 'ongelovige' haarfijn uit te leggen dat de teksten op verschillende manieren geinterpreteerd kunnen worden.

Blijf vooral heel hard roepen dat 'de wetenschap' het heel vaak mis heeft, en ook niet alle antwoorden heeft. Verzin vervolgens een verhaal dat de losse eindjes aan elkaar knoopt, en vervolgens ook nog een happy end heeft.. (maar natuurlijk alleen voor de 'echte gelovigen')

Natuurlijk ook niet vergeten om de gehate wetenschap vervolgens wel te gebruiken om je eigen claims kracht bij te zetten. Wees hierbij vooral heel creatief met de uitkomsten van verschillende onderzoeken, of nog beter, doe zelf onderzoek, maar dan naar de beste manier om de uitkomsten te krijgen die je bevestigd wil zien.. (bonus tip: sluit je aan bij de Intelligent Design community, of verzin een eigen variant)
Oud 06-09-2006, 15:46
Hem
Hem is offline
Hey; geen kwaad woord over ID. Inderdaad zijn er veel gelovigen die dit aangrijpen om god te bewijzen, maar ook veel ID is gewoon wetenschap; kritiek, en dan gaat het die mensen niet om een bepaalde stelling te bewijzen, maar gewoon de zwakheden van de huidige theorieën op te speuren en hier een alternatief voor te bieden.

Overigens zeg ik niet dat het waar is...maar je weet maar nooit
Oud 06-09-2006, 15:52
Verwijderd
Ja hoor, kijk maar naar L. Ron Hubbard
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 18:12
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Misschien moeten we Robbert van den Broeke een tegenhanger laten presenteren van Robert Muntz' 'God bestaat niet' volgens de richtlijnen van akamubito hierboven
Oud 06-09-2006, 19:15
deadangeltje
deadangeltje is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 06-09-2006 @ 15:34 :
ah je bent belg deadangeltje?

even voor de duidelijkheid ik had dit topic nog niet helemaal gelezen voor ik mn posts postte

verder vind ik het wel een koel geloof angel. Heb je al iets over het einde van de wereld?
jup ^^, een braaf belgje ..

nej , volop mee bezig ..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 19:23
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Hem schreef op 06-09-2006 @ 16:46 :
ID is gewoon wetenschap
Humor! Nee, echt.. die discussie is al zo vaak gevoerd..

Doe voor de grap eens een search op ID.. het hele idee dat ID een echte wetenschap is, is al zo vaak onderuit gehaald.. maar goed, ik ben wel in voor een lolletje.. laat maar eens een voorbeeld zien waar ID kritiek levert op een bestaande (algemeen ervaarde) theorie en vervolgens met een alternatief komt wat niet door een kind uit groep 5 lek geschoten kan worden...
Oud 07-09-2006, 18:02
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
akumabito schreef op 06-09-2006 @ 20:23 :
Humor! Nee, echt.. die discussie is al zo vaak gevoerd..

Doe voor de grap eens een search op ID.. het hele idee dat ID een echte wetenschap is, is al zo vaak onderuit gehaald.. maar goed, ik ben wel in voor een lolletje.. laat maar eens een voorbeeld zien waar ID kritiek levert op een bestaande (algemeen ervaarde) theorie en vervolgens met een alternatief komt wat niet door een kind uit groep 5 lek geschoten kan worden...
Tering, jij moet journalist worden! Volledig uit z'n verband gerukt dat citaat...
Oud 07-09-2006, 19:12
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 07-09-2006 @ 19:02 :
Tering, jij moet journalist worden! Volledig uit z'n verband gerukt dat citaat...
Hoezo uit zijn verband gerukt? Zelfs de suggestie dat een fractie van het ID wetenschappelijk zou zijn is absurd; ze doen geen onderzoek en doen niet aan waarheidsvinding, het enige dat ze doen is vragen 'hoe komt dat' totdat een punt wordt bereikt dat we nog niet weten, en dan stellen ze 'ja, dat komt door god'.

Erg zwak natuurlijk omdat er niets bewezen is van die aanname. In feite is het ID niets anders dan creationisme, met de stukken ervan die weerlegd zijn (ongeveer 98% dus) eruit gehaald.
Oud 07-09-2006, 20:06
Thomas007
Thomas007 is offline
Heej man je geloof is toch altijd van jezelf? Ieder gelooft toch op zijn eigen manier?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:59
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-09-2006 @ 20:12 :
Hoezo uit zijn verband gerukt? Zelfs de suggestie dat een fractie van het ID wetenschappelijk zou zijn is absurd; ze doen geen onderzoek en doen niet aan waarheidsvinding, het enige dat ze doen is vragen 'hoe komt dat' totdat een punt wordt bereikt dat we nog niet weten, en dan stellen ze 'ja, dat komt door god'.

Erg zwak natuurlijk omdat er niets bewezen is van die aanname. In feite is het ID niets anders dan creationisme, met de stukken ervan die weerlegd zijn (ongeveer 98% dus) eruit gehaald.
eens. ID is evil.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:18
T_ID
T_ID is offline
Mwo, dat niet eens. Het is niet alsof het ID oproept om botte feiten te negeren of ongelovigen ter dood te brengen. Maar ja, erg zinnig is het dan ook weer niet, dus om er nu een serieuze discussie aan te gaan besteden, zeker in dit topic... naah.
Oud 07-09-2006, 21:28
BlackWolf
BlackWolf is offline
Ik heb wel een eigen geloof. Maar dat ga ik niet met anderen delen want dan zouden ze het toch niet begrijpen
Oud 07-09-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-09-2006 @ 22:18 :
Mwo, dat niet eens. Het is niet alsof het ID oproept om botte feiten te negeren of ongelovigen ter dood te brengen. Maar ja, erg zinnig is het dan ook weer niet, dus om er nu een serieuze discussie aan te gaan besteden, zeker in dit topic... naah.
Nou, ID is in mijn ogen evil vanwege het gedachtengoed erachter. "We kunnen creationisme niet meer rijmen, dus we zoeken gewoon iets dat dichter bij de wetenschap ligt".
Dan krijg je dus gelovigen die éindelijk eens van creationisme afwaren en evolutie aannamen, en dan krijg je dit. De gelovige massa neemt ID aan omdat het toch nog iets van een goddelijkheid kan verklaren. En ID is tegenover de massa veel moeilijker te weerleggen dan creationisme, omdat het pseudo-wetenschappelijk onderbouwd is.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 24-07-2006 @ 14:28 :
Natuurlijk kan dat. Gewoon een leuk verhaal verzinnen en de publiciteit zoeken. Misschien mag je wel naar Oprah met je geloof.

Maar de slagingskans is vrij klein.
dus jij denkt dat zo de geloven zijn ontstaan?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 20:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Queasy schreef op 15-09-2006 @ 19:11 :
dus jij trekt onlogische conclusies?
Oud 15-09-2006, 22:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Queasy schreef op 15-09-2006 @ 19:11 :
Ik weet het wel zeker zelfs.
Oud 16-09-2006, 14:25
Il organista
Il organista is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-09-2006 @ 23:27 :
Ik weet het wel zeker zelfs.
Was je erbij ofzo?
Oud 01-10-2006, 10:26
Blaf
Blaf is offline
Nee maar de bijbel en de koran en whatever is gewoon geschreven bij iemand die te lang aan het vasten was en waanideen kreeg... ik geloof dat de bijbel dus HELEMAAL niet het woord van god bevat...
Reageren

Regels voor berichten