![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf Economie en Maatschappij, met Grieks en Biologie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben dan wel een maatschappelijk geinteresseerde met een beta-profiel, maar bij ons in de lessen is enorm veel aandacht voor je algemene ontwikkeling. Vooral bij ANW en CKV werd veel aandacht daaraan besteed en maatschappijleer was bij ons niet echt gemakkelijk. Daarnaast hebben wij bij nederlands enorm veel goede discussies en krijgen wij (als NT-klas met Nederlands leraar die dol is op literatuurgeschiedenis) het meeste literatuur van de hele school.Bij ons kan je als beta niet kiezen uit een taal, geschiedenis of filosofie, omdat het roostertechnisch niet kan. Natuurlijk hangt het van je school en jezelf af of je algemene ontwikkeling vooruit gaat. Maar alsjeblieft, scheer niet alle beta mensen over één kam. Oké ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik doe NT met Bio 1,2. Helemaal happy ![]() Ik ben het er ook niet mee eens dat alle bètaklanten geen goede algemene ontwikkeling krijgen. Dat die 6vwo'er het verschil tussen linkse en rechtse politiek niet weet is gewoon dom. Zoals Evatjuhhhh al zei, bij Maatschappijleer en Nederlands wordt (bij mij op school iig) vrij veel aan algemene ontwikkeling gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze: Extra keuzevak mag niet Joost_15 | 2 | 10-06-2015 17:53 | |
Studeren |
Definitieve Profielkeuze z.s.m inlever! MRxSMITH | 19 | 27-04-2010 12:09 | |
Studeren |
Profielkeuze ; NG/NT/CM/EM !!! MRxSMITH | 76 | 30-12-2009 16:25 | |
Algemene schoolzaken |
[profielkeuze] invulling van het vrije deel Verwijderd | 51 | 18-04-2004 16:40 | |
Algemene schoolzaken |
Van profiel switchen Keyser Saus | 22 | 06-03-2004 10:17 | |
Algemene schoolzaken |
Profielkeuze of iets anders... ananas15 | 12 | 24-04-2003 20:08 |