Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Schoenen om uit te gaan schoenen om mee te sporten Slippers Al 1 afgevallen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() voor 10 dagen neem ik mee: - kleding voor naar het strand - kleding voor tijdens excursies - kleding voor uit eten - kleding voor uitgaan - kleding voor op de terugweg - schoenen voor: strand (slippers), excursies, uitgaan kleding die in aantrek tijdens uitgaan, kan ik al niet meer aantrekken naar het strand en excursies, dus voor elke avond een ander setje. Dus jah dan kom ik persoonlijk altijd al hoog uit.. |
![]() |
||
Citaat:
en je moet geen hele reis sets meedoen ... voor 3 weken china had ik mee : 5 lange broeken / rokken ; 2 kleedjes, 10 topjes, 10 bloesjes met mouwtjes en dan reiskleding en voor ts : je bent op vakantie , ze kijken echt wel niet naar je schoenen , ik loop op treksandalen rond in 5 sterrenhotels , waarom chique schoenen aandoen die toch niet makkelijk zitten
||
Citaat:
Handbagage wordt als die groot is ( dus dikke rugzak , een trolley op wieltjes) ALTIJD gewogen , en dan moet die in grote bagage en telt dat ook als overgewicht...
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal in Amerika Sweetsurrender | 3 | 24-04-2004 16:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoeveelheid kleding tijdens bezichtigen van kerken Verwijderd | 21 | 14-08-2002 17:02 |