| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Om tien uur belde K., of ik iets aan J. had verteld. Want J. had op msn vrij fel gevraagd op wie K. verliefd is.
Ik schrok, vertelde wat ik met J. besproken had. Daar schrok K. weer van. Denkt J. dat K. en ik rotzooien met elkaar? Ik kwam ook maar online. J. sprak me gewoon aan. Hij deed heel normaal, heel lief. Pff. Uitgaan was fucking leuk, echt niet verwacht. B. was er gewoon! We zagen elkaar, hij omhelsde me meteen. Damn, hij is zes maanden clean. Ik vind het echt knap van hem. Hij heeft met onze hele groep gebroken, ik ben blij dat hij wel gewoon met me praatte. Hij zei dat ik ook nodig moest stoppen, ik begon een junkuiterlijk te krijgen. Was zo dun geworden, bleek, de kringen om mijn ogen, ik moest hoognodig stoppen. Ik vertelde wat K. en ik gaan doen, ook dat ik naar tactus ga, hij zei dat hij trots op me is. Hmm, heerlijk, weer met B. gepraat. De tekening die hij me gaf voor hij ging afkicken hangt nog steeds op mijn spiegel, ik dacht vaak aan hem. ![]() Fijn met R. en nog een vriend gepraat, ze zeiden dat ik op hun kon rekenen. Maar, als ik echt voorgoed wilde stoppen, ik met die hele groep moet breken. Net als B. gedaan heeft. Dat kan ik echt niet. Heerlijk gedanst, voor de laatste keer. Ik vergat J., dat was wel lekker.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben weer thuis. Het was fantastisch! Ik hou echt van die stad, die cultuur, alles!
Maar nu weer het gewone leven, tenminste... nog wel vakantie, dat wel. Gister ben ik op 'kamerbezoek' geweest. Heb nu bevestigd en ik hoop zooo erg dat ik die kamer krijg!!! Het moet gewoon... Maar we zullen zien. Verder wil ik nog te veel doen, dan mogelijk is deze vakantie, maar goed. En ik ben weer aan het twijfelen over studies, nou ja, niet m'n eerste, maar de tweede (jaja, ik weet het, ik ben gek). |
|
|
|
|
En het blijft maar doorgaan. Wat zou het geweldig zijn om eens echt duidelijkheid te hebben, voor de eerste keer in anderhalf jaar. Natuurlijk begrijp ik hem, en ik begrijp ook dat er in onze situatie geen duidelijkheid kan zijn. Toch verlang ik ernaar. Ik kan hem niks verwijten, natuurlijk niet. Zeker niet na gisteren. Hij heeft er niet zoveel over gezegd, maar damn, wat hij zei, heeft me echt opgebeurd. Niet dat het zo positief was, maar nu werd (voor mij) duidelijk dat hij toch écht om me geeft. Ik ben lang bang geweest dat het hem alleen om de seks te doen was, hoewel ik in mijn achterhoofd wel besefte dat dat eigenlijk niet kon. Maar gisteren werd dat pas echt duidelijk.
Het is zo moeilijk allemaal. Ik heb ondertussen al zoveel gedaan met hem, zoveel meegemaakt met hem. Terwijl bijna niemand er iets van weet, hoewel het al anderhalf jaar bezig is. Ik ben blij dat ik nu weet dat hij er ook over piekert. Mss is dat niet mooi om te zeggen, omdat piekeren nu eenmaal niet leuk te noemen is, maar toch ben ik er blij om. Hij geeft om me! |
|
|
|
|
|
Voel ik me een keer goed, voel ik me tegelijkertijd ook weer slecht. Mijn slechte gevoel komt altijd wel een keer om de hoek kijken...
Nu ben ik behoorlijk onzeker. Hoe 'erg' is het vanavond tijdens de controle?
|
|
|
|
Aangezien je toch hier je hart mag luchten en ik geen andere plek heb, doe ik het hier toch, ondanks dat ik hier weinig post en alleen maar lees.
Mijn vriendje zit op het moment in Blanes. Leuk voor hem, vind ik echt hoor. Maar ik ben hier en ik heb wel zo mn problemen. Ik mis hem, ik maak me zorgen om hem en over ons (wat nu als hij iemand tegen komt, wat nou als hij door de sfeer en weet ik veel, beseft dat ik toch niet zo leuk ben, of mooi, of lief, wat nou als hij (per ongeluk) vreemdgaat?). En daarbij heb ik slechte dagen en wil ik met hem praten, bij hem zijn. Maar dat kan niet, hij zit veel en veel verder weg. Het maakt me gefrustreerd en verdrietig en ik zit in zo'n cirkel waar ik niet uit kom voordat hij weer in Nederland is.
|
|
|
|
Net terug van een übersaaie dag bij mijn grootouders, ik kan ze niet eens opa en oma noemen. Het is allemaal goed bedoelt, maar eigenlijk vind niemand het echt ontzettend leuk, en is het een verplicht nummer.
Morgen de kamer van T. verven en lekker even dat sfeertje weer met de meiden. Volgend weekend lowlands, aankomende week nog eventjes relaxen.. Maar waarom ben ik toch steeds zo doodmoe? Ik zit de hele dag te gapen, maar heb na donderdag nou niet écht meer hele actieve dingen gedaan.. Bah. EDIT: 5000
|
|
|
|
morgen begint de vrijwillergers week hier.. en ik ga begeleiden..
ben al gebroken als ik er aan denk.. hoop dat t een beetje lukken gaat ![]() begint om half 8, de kinds komen om half 9 en gaan tussen kwart over 3 en half 4 weer weg nou je kan me opvegen na een dag denk
|
|
||
|
Citaat:
Je hebt een stijve nek.
|
||
|
|
|
|
Hoofdpijn en moe, maar ik wil niet slapen want dan is het eerder morgen en dat begint mijn laatste studeerweek aan de RUG. Scriptie moet deze week af.
Dat is nog niet zo erg, maar ik ben super chagrijnig dat ik m'n vriend daardoor 2 weken niet ga zien. Het wordt dus echt afkicken, nadat we 2 weken dag in dag uit samen waren. Eerst samen 1 weekje op vakantie geweest en daarna nog een paar daagjes samen. Verder 'stress' over masteraanmelding, dat gaat met een beetje pech niet goed en op tijd. En ik ben m'n bril kwijtgeraakt op vakantie in de bus en nu moet ik naar Polen gaan bellen, naar het bureau van de busmaatschappij en ik ben al zo'n held met bellen, laat staan naar het buitenland. Ik durf dat echt niet. En m'n ouders maar bang dat ik vergeet te bellen. Je moest eens weten, ik denk er voortdurend aan.
|
|
|
|
|
|
Ik kwam bij J., een beetje onwennig ging ik zitten. Hij zat achter de computer, nam een lijn en gaf mij er ook een. Theo Maassen werd opgezet, hij kwam tegen me aanliggen, begon me te zoenen. Na een tijdje stopte ik en vroeg of we nog gingen praten.
Hij zei weer dat het wel goed zat, hij het gister gewoon even kwijt moest. We begonnen weer te zoenen. Hij was zo lief. Soms stopte hij opeens, keek naar mij, glimlachte, met geweldige ogen, en zei dat hij even naar me wilde kijken. Op een gegeven moment lagen we tegen elkaar, terwijl we naar elkaar staarden. Hij vroeg of hij mocht weten welke dingen gebeurd waren. Ik klapte dicht, zei dat er gewoon dingen gebeurd waren, wat ik niet wilde. Dat er aan mij gezeten werd. Hij merkte mijn reactie, zei dat ik niets hoefde te vertellen als ik niet wilde. Maar ik wil wel. Maar wat vertellen? Ook het verleden? Wat alleen K. nog maar weet, ook aan J. vertellen. Ik was heel beknopt. Langere tijd als kind, later eenmalig. Hij aaide mijn wang, ik zoende hem. Wilde geen reactie, wilde alleen hem tegen me aan voelen. Later vroeg ik hoe het nou zat, of we helemaal niet meer gingen praten. Weer zei hij dat het goed was. Ik vond het niet genoeg, vertelde dat ik echt geschrokken was, helemaal omdat hij niet wist of hij verder wilde gaan. Hij bood zijn excuses aan. Nog even over gehad, maar het zit goed. Hmm, verliefd. Hij was zo lief vandaag, blikken, kusjes, ![]() Later kwamen T. en P. ook nog. T. viel in slaap, J. en P. en ik keken comedy. De hele nacht door gekeken. Om zeven uur gingen we allemaal weg. Msn nu met J., ga vanavond weer die kant op, pokeren met K.. Oke, het is helemaal goed, hij is geweldig lief, maar toch is het gek. Maar ik ben hem niet kwijt, ga gewoon verder genieten.
|
|
|
Verwijderd
|
Gister liep ik rond deze tijd in mn zomerjurkje met 31 graden. Nu heb ik het ijskoud. Ik ben weer terug. Yes, jippie, jeej! En ook nog afgevallen, maar niet veel, jammer. Het regent en ik moet zo boodschappen doen en de post ophalen enzo...
Nou ja, eerst maar even douchen... |
|
|
|
|
Pff ben ff opgelucht. Had me vandaag ziek gemeld op m'n werk en meteen de 'baas' op m'n voicemail terwijl ik echt al een week op een telefoontje van haar wacht om afspraken te maken, schiet echt niet op. Maar gelukkig wilde ze alleen zeggen dat ik voortaan naar de afdeling moet bellen en niet naar de receptie en dat ze me morgen zou terugbellen. Ben benieuwd naar dat laatste, maar anders bel ik zelf wel...
Verder hard bezig met mijn toets. Ik hoop echt dat het dit keer gewoon normale vragen zijn zodat ik ook na woensdag gewoon m'n P heb, zoals ik m.i. verdien met mijn gemiddelde. We zullen zien. Er zal iig een hoop druk en stress van me af zijn als ik dat gehad heb, kan ik tenminste nog ff genieten van rest van de vakantie ...verder heeft mn vader allerlei leuke foto's vast afgedrukt met eigen printer die we in de woonkamer gaan hangen . Wil zelf ook aan de slag met m'n foto's maar nog geen tijd gehad...M'n gewicht is iets bijgesteld, maar nog niet wat ik wil. Maar ja ik blijf nog eten wat ik wil en lekker vind, dus kan ook niet anders verwachten. Langzaam maar proberen weer met wat meer mate te eten en dan trekt het vast binnen paar maanden weer bij... Woensdag afgesproken met een vriendin, die erna op vakantie gaat, dus dat is vast gezellig. Vrijdag met andere vriendin . Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Woensdag hopelijk ook m'n nieuwe jas, hopelijk past hij goed ...
|
|
|
|
de eerste dag is alvast in de regen gevallen.. 11 kinderen die staan te klappertanden en doorweekt zijn..
2 leiding die hun onderbroek kunnen uitwringen.. great.. het is dus afgeblazen om 12 uur toen konden we alle kinderen laten ophalen, die bellen, zus bellen, en die nog even bellenen toen was t droog maar goed is was koud tot op t bot dus lekker warm gedouchet..
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben bij de huisarts geweest, weer pilletjes meegekregen die de pijn moeten verzachten. Ik moet onder begeleiding gaan sporten, dus dat gaan we proberen
, ookal heb ik niet het idee dat het nou aan mijn conditie ligt, maar het is het proberen waard. Als het over twee weken niet over is moet ik weer terug... alsof dat zin heeft, maargoed...
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Aaarhhggg! Ik baal
!Ik was tweede voor een woning, maar nummer 1 heeft hem ook geaccepteerd, waardoor ik hem dus niet krijg. En voor die van afgelopen week blijk ik nu ook tweede, dus ik ben vet bang, dat ik het dan weer niet wordt... . Ik doe zooo erg m'n best om steeds als eerste te reageren, maar ik haal het steeds net niet... en daar baal ik echt heel erg van! Als ik hier nog veel langer moet blijven hou ik het niet uit hoor... Ik had hier zooo erg op gehoopt... shit man!
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |