Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2006, 17:03
Verwijderd
Een half uur weg geweest, alleen maar naar de supermarkt en ik ben al weer uitgeput. Nog een week, dan is mijn huisarts terug en dan heb ik toch al een afspraak...hij kan er ook niets aan veranderen, maar dan weet hij er iig vanaf...
Advertentie
Oud 12-08-2006, 18:32
Redhair
Redhair is offline
KANKER WTF NEE.
Is hij het nou gewoon aan het uitmaken? WTFWTFWTF
Oud 12-08-2006, 18:53
Redhair
Redhair is offline
Nou nog net niet.
Het loopt stroef volgens hem, hij twijfelt of het wel werkt. Ik vroeg of hij er moeite mee heeft dat ik qua seks terughoudend ben, maar dat was niet zo.
We gaan er over praten als we elkaar weer zien. Dat wordt waarschijnlijk woensdag, als ik fucked door de intake van tactus ben.
Jezus, dit zag ik niet aankomen. Ik wil hem dan vragen wat hij eigenlijk voor me voelt, maar ik vraag me af of ik het antwoord wel wil weten. Kanker.

Oud 12-08-2006, 18:55
Verwijderd
Misschien kan je wat minder met ziektes schelden...?
Oud 12-08-2006, 18:56
da leentjuh
da leentjuh is offline
Wtf, heb net gegeten (avondeten) en ik voel me nog steeds slap.
Oud 12-08-2006, 19:53
dwight88
dwight88 is offline
Vandaag (as usual natuurlijk) weer in het ziekenhuis geweest. Nog steeds geen vooruitgang, terwijl de beademing maar door blijft pompen. Mn ma vecht tegen dr medicijnen. Uiteindelijk winnen die wel, het duurt alleen allemaal zo lang.
De arts had wel toegegeven dat de bacterie verder en agressiever was dan ze in eerste instantie hebben aangenomen, waardoor ze de eerste paar dagen niks efficients hebben kunnen gebruiken, maar alleen maar hebben kunnen remmen.
Oud 12-08-2006, 20:41
Redhair
Redhair is offline
Leeg.
Het is nog niet uit, maar dat komt wel. Als hij nu al twijfelt. Ik vroeg het hem, vroeg of hij er een punt achter wilde zetten. Dat wist hij niet, al had hij het gevoel dat het niet gaat werken.

Had ik een bord voor mijn kop? Het voelde goed, waar komt dit opeens vandaan? Met mijn stille momenten?
Natuurlijk ook met ons drugsgebruik, maar ik ga toch stoppen?
Als het uit gaat kan ik K. ook even niet meer zien. Hij is verliefd op mij, het kan dan even niet meer.

Dan sta ik er opeens alleen voor. Ja, tactus, maar ik heb juist hun steun nodig. J. gaf me vertrouwen, die steun ben ik dan kwijt.

Citaat:
Hij wiegde me heen en weer, streelde mijn haren. Alles zou goed komen, ik hoefde het niet alleen te doen. Hij en K. zouden me helpen, samen zouden we het wel redden. Als ik het niet meer trok, als ik me kut voelde, kon ik daarheen komen. Naar hem of naar K., ze zouden altijd voor me klaarstaan.
Als het uit gaat is er geen 'samen' meer. Ik wist dat het niet zou werken, maar zette me er overheen.

Sprak D. ook nog, ze is al twee dagen thuis, maar heeft mij niet gebeld. Nee, ze zit lekker bij haar vriendje. Vanavond een feestje met haar vriendje en zijn vriendengroep. De rest van de week heb ik nauwelijks tijd. Fijn, dank je.
De afgelopen weken is er zoveel gebeurd, je weet niet eens een kwart. Je kan me misschien wel steunen, maar ik heb er geen vertrouwen in.

Bah, ik moet vanavond uit, die afspraak is er.

But you...
But you...
You write such pretty words
But life's no storybook
Love's an excuse to get hurt
and to hurt

Do you like to hurt?
I do, I do

Then hurt me
Oud 12-08-2006, 21:11
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-08-2006 @ 11:41 :
Het is goed voor me dat ik morgen naar Schier ga. Ik bedoel, oké, het is kutweer en zo, maar ik denk dat het goed voor me is om overal weg te zijn. Ik moet alleen nog mensen mailen en daar zie ik tegenop. Mja, ik red me wel en nu ècht, denk ik.

En ik heb de allereerste CD van K's Choice. <3
Ja hoor, en Jezus, het zal ook eens niet, het is fucking tien over negen en ik moet en zal morgen om zeven uur opstaan en ik moet nog steeds precies dezelfde mensen mailen en ik zie er alleen maar meer tegenop. Mja, mijn tas is in elk geval ingepakt en zo. Roos, trut, ga eens iets doen!
Oud 12-08-2006, 21:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Computer geformatteerd, Sims 2 doet het nog steeds niet, geen stuurprogramma voor de videokaart.

Hmmrf, trut.
Oud 12-08-2006, 21:40
Verwijderd
Morgen verhuizen
Oud 12-08-2006, 21:56
Roosje
Roosje is offline
Tweehonderd kilometer. Jezus. Ik wou dat ze dichterbij was.
Oud 12-08-2006, 22:21
Verwijderd
Toch weer onrust rondom de vakantie....
En ik was zo ontspannen!
Oud 12-08-2006, 23:06
Verwijderd
oehhh vandaag eigenlijk totaal niets gedaan. Ja naar de kapper geweest, maar voor de rest een beetje aangerommeld. Heerlijk!

Damn wat mis ik hem. Heb m nu 24 uur niet gesproken, nog een kleine 24 te gaan. Ik ga m zo ff smsen en een mailtje sturen. Wat zit het toch goed.
Oud 13-08-2006, 06:08
Redhair
Redhair is offline
Om tien uur belde K., of ik iets aan J. had verteld. Want J. had op msn vrij fel gevraagd op wie K. verliefd is.
Ik schrok, vertelde wat ik met J. besproken had. Daar schrok K. weer van. Denkt J. dat K. en ik rotzooien met elkaar? Ik kwam ook maar online.
J. sprak me gewoon aan. Hij deed heel normaal, heel lief. Pff.

Uitgaan was fucking leuk, echt niet verwacht.
B. was er gewoon! We zagen elkaar, hij omhelsde me meteen. Damn, hij is zes maanden clean. Ik vind het echt knap van hem. Hij heeft met onze hele groep gebroken, ik ben blij dat hij wel gewoon met me praatte. Hij zei dat ik ook nodig moest stoppen, ik begon een junkuiterlijk te krijgen. Was zo dun geworden, bleek, de kringen om mijn ogen, ik moest hoognodig stoppen. Ik vertelde wat K. en ik gaan doen, ook dat ik naar tactus ga, hij zei dat hij trots op me is. Hmm, heerlijk, weer met B. gepraat. De tekening die hij me gaf voor hij ging afkicken hangt nog steeds op mijn spiegel, ik dacht vaak aan hem.

Fijn met R. en nog een vriend gepraat, ze zeiden dat ik op hun kon rekenen. Maar, als ik echt voorgoed wilde stoppen, ik met die hele groep moet breken. Net als B. gedaan heeft. Dat kan ik echt niet.

Heerlijk gedanst, voor de laatste keer. Ik vergat J., dat was wel lekker.
Oud 13-08-2006, 07:24
Roosje
Roosje is offline
En nu ben ik lekker weg.
Oud 13-08-2006, 09:03
Neushaar
Neushaar is offline
Ben onwijs nerveus om zo weer terug te moeten naar kostschool.
Oud 13-08-2006, 12:04
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Redhair schreef op 13-08-2006 @ 06:08 :
Om tien uur belde K., of ik iets aan J. had verteld. Want J. had op msn vrij fel gevraagd op wie K. verliefd is.
Ik schrok, vertelde wat ik met J. besproken had. Daar schrok K. weer van. Denkt J. dat K. en ik rotzooien met elkaar? Ik kwam ook maar online.
J. sprak me gewoon aan. Hij deed heel normaal, heel lief. Pff.

Uitgaan was fucking leuk, echt niet verwacht.
B. was er gewoon! We zagen elkaar, hij omhelsde me meteen. Damn, hij is zes maanden clean. Ik vind het echt knap van hem. Hij heeft met onze hele groep gebroken, ik ben blij dat hij wel gewoon met me praatte. Hij zei dat ik ook nodig moest stoppen, ik begon een junkuiterlijk te krijgen. Was zo dun geworden, bleek, de kringen om mijn ogen, ik moest hoognodig stoppen. Ik vertelde wat K. en ik gaan doen, ook dat ik naar tactus ga, hij zei dat hij trots op me is. Hmm, heerlijk, weer met B. gepraat. De tekening die hij me gaf voor hij ging afkicken hangt nog steeds op mijn spiegel, ik dacht vaak aan hem.

Fijn met R. en nog een vriend gepraat, ze zeiden dat ik op hun kon rekenen. Maar, als ik echt voorgoed wilde stoppen, ik met die hele groep moet breken. Net als B. gedaan heeft. Dat kan ik echt niet.

Heerlijk gedanst, voor de laatste keer. Ik vergat J., dat was wel lekker.
Tactus... Doe Nienke de groeten
Oud 13-08-2006, 12:31
moon
moon is offline
I feel good!
Oud 13-08-2006, 12:41
Verwijderd
Ik ben weer thuis. Het was fantastisch! Ik hou echt van die stad, die cultuur, alles!
Maar nu weer het gewone leven, tenminste... nog wel vakantie, dat wel. Gister ben ik op 'kamerbezoek' geweest. Heb nu bevestigd en ik hoop zooo erg dat ik die kamer krijg!!! Het moet gewoon... Maar we zullen zien.
Verder wil ik nog te veel doen, dan mogelijk is deze vakantie, maar goed. En ik ben weer aan het twijfelen over studies, nou ja, niet m'n eerste, maar de tweede (jaja, ik weet het, ik ben gek).
Oud 13-08-2006, 14:03
Verwijderd
repelsteeltjuh zit voorlopig zonder internet

na 3 weken na de verhuizing no steeds niet. stomme sukkels van @home
Oud 13-08-2006, 15:00
Verwijderd
Koffer (bijna) gepakt, het past weer nét niet...
Spannend om op vakantie te gaan, maar ik ben minder gestresst dan ik verwacht had .
Ik ga proberen er maar gewoon van te genieten...
Oud 13-08-2006, 15:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik voel me kut en ik kan niet met iemand praten.
Vroeger kon ik ongeveer alles tegen mijn moeder zeggen. Nu niet. Ik moet het maar allemaal in mn eentje zien te redden.
Oud 13-08-2006, 15:31
Saarah
Saarah is offline
Hij was zò lief gisteren.
Oud 13-08-2006, 15:59
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Bah, ik verzin ineens dingen waarom mensen mij zouden haten en dingen die mensen overkomen zouden kunnen zijn en die kutdroom van vanmorgen heeft ook niet meegeholpen.

Ik wil iedereen weer zien .
Oud 13-08-2006, 17:23
Gothic
Gothic is offline
toch wel vermoeiedn 8 uur werken... dacht dat het meeviel, maar merk het aan m'n reacties
Oud 13-08-2006, 17:39
Verwijderd
pff, lig al de hele dag in bed. Als ik een kwartiertje op ben geweest word ik misselijk van de pijn, morgen toch maar even naar de huisarts.
Oud 13-08-2006, 17:49
Redhair
Redhair is offline

Vanavond met J. praten. Hij zei dat het niks is om me druk over te maken, hij moest het gister gewoon even kwijt.
Hij vroeg of we een film zouden kijken. Hmm, klinkt alsof het allemaal wel snor zit.
Oud 13-08-2006, 18:36
Saarah
Saarah is offline
En het blijft maar doorgaan. Wat zou het geweldig zijn om eens echt duidelijkheid te hebben, voor de eerste keer in anderhalf jaar. Natuurlijk begrijp ik hem, en ik begrijp ook dat er in onze situatie geen duidelijkheid kan zijn. Toch verlang ik ernaar. Ik kan hem niks verwijten, natuurlijk niet. Zeker niet na gisteren. Hij heeft er niet zoveel over gezegd, maar damn, wat hij zei, heeft me echt opgebeurd. Niet dat het zo positief was, maar nu werd (voor mij) duidelijk dat hij toch écht om me geeft. Ik ben lang bang geweest dat het hem alleen om de seks te doen was, hoewel ik in mijn achterhoofd wel besefte dat dat eigenlijk niet kon. Maar gisteren werd dat pas echt duidelijk.

Het is zo moeilijk allemaal. Ik heb ondertussen al zoveel gedaan met hem, zoveel meegemaakt met hem. Terwijl bijna niemand er iets van weet, hoewel het al anderhalf jaar bezig is.
Ik ben blij dat ik nu weet dat hij er ook over piekert. Mss is dat niet mooi om te zeggen, omdat piekeren nu eenmaal niet leuk te noemen is, maar toch ben ik er blij om.
Hij geeft om me!
Oud 13-08-2006, 19:02
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Voel ik me een keer goed, voel ik me tegelijkertijd ook weer slecht. Mijn slechte gevoel komt altijd wel een keer om de hoek kijken...
Nu ben ik behoorlijk onzeker. Hoe 'erg' is het vanavond tijdens de controle?
Oud 13-08-2006, 19:16
Lelle_*
Lelle_* is offline
Aangezien je toch hier je hart mag luchten en ik geen andere plek heb, doe ik het hier toch, ondanks dat ik hier weinig post en alleen maar lees.

Mijn vriendje zit op het moment in Blanes. Leuk voor hem, vind ik echt hoor. Maar ik ben hier en ik heb wel zo mn problemen. Ik mis hem, ik maak me zorgen om hem en over ons (wat nu als hij iemand tegen komt, wat nou als hij door de sfeer en weet ik veel, beseft dat ik toch niet zo leuk ben, of mooi, of lief, wat nou als hij (per ongeluk) vreemdgaat?). En daarbij heb ik slechte dagen en wil ik met hem praten, bij hem zijn. Maar dat kan niet, hij zit veel en veel verder weg. Het maakt me gefrustreerd en verdrietig en ik zit in zo'n cirkel waar ik niet uit kom voordat hij weer in Nederland is.
Oud 13-08-2006, 19:34
Verwijderd
Kutgesprek van gisteren. Please, why do I feel so tempted?

Oud 13-08-2006, 19:49
Nijn*
Nijn* is offline
Net terug van een übersaaie dag bij mijn grootouders, ik kan ze niet eens opa en oma noemen. Het is allemaal goed bedoelt, maar eigenlijk vind niemand het echt ontzettend leuk, en is het een verplicht nummer.

Morgen de kamer van T. verven en lekker even dat sfeertje weer met de meiden. Volgend weekend lowlands, aankomende week nog eventjes relaxen.. Maar waarom ben ik toch steeds zo doodmoe? Ik zit de hele dag te gapen, maar heb na donderdag nou niet écht meer hele actieve dingen gedaan.. Bah.

EDIT: 5000
Oud 13-08-2006, 20:33
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben voor het eerst in mijn leven allemaal films aan het downloaden en daar ondertiteling onder aan het zetten

Oud 13-08-2006, 21:51
Verwijderd
Ik heb een vreselijke pijn in mn nek en ik voel een bobbeltje dat ik kan bewegen.
Oud 13-08-2006, 21:59
rare kwast
rare kwast is offline
morgen begint de vrijwillergers week hier.. en ik ga begeleiden..
ben al gebroken als ik er aan denk.. hoop dat t een beetje lukken gaat
begint om half 8, de kinds komen om half 9 en gaan tussen kwart over 3 en half 4 weer weg
nou je kan me opvegen na een dag denk
Oud 13-08-2006, 23:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Lilith schreef op 13-08-2006 @ 21:51 :
Ik heb een vreselijke pijn in mn nek en ik voel een bobbeltje dat ik kan bewegen.
Dat is gewoon een knoop volgens mij Je hebt een stijve nek.
Oud 13-08-2006, 23:42
gewoonik
gewoonik is offline
nu voel ik me weer goed en ontspannen en zoals mij
maar wel moe, dus ik ga lekker slapen
Oud 13-08-2006, 23:52
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hoofdpijn en moe, maar ik wil niet slapen want dan is het eerder morgen en dat begint mijn laatste studeerweek aan de RUG. Scriptie moet deze week af.

Dat is nog niet zo erg, maar ik ben super chagrijnig dat ik m'n vriend daardoor 2 weken niet ga zien. Het wordt dus echt afkicken, nadat we 2 weken dag in dag uit samen waren. Eerst samen 1 weekje op vakantie geweest en daarna nog een paar daagjes samen.

Verder 'stress' over masteraanmelding, dat gaat met een beetje pech niet goed en op tijd. En ik ben m'n bril kwijtgeraakt op vakantie in de bus en nu moet ik naar Polen gaan bellen, naar het bureau van de busmaatschappij en ik ben al zo'n held met bellen, laat staan naar het buitenland. Ik durf dat echt niet. En m'n ouders maar bang dat ik vergeet te bellen. Je moest eens weten, ik denk er voortdurend aan.
Oud 14-08-2006, 00:25
Verwijderd
Ik vind het zo'n mooi verhaal.
Zij zoekt schelpen op het strand, hij loopt een pas voor haar uit en zet alle mooie schelpen alvast rechtop in het zand.

*zucht*
Oud 14-08-2006, 07:44
Redhair
Redhair is offline
Ik kwam bij J., een beetje onwennig ging ik zitten. Hij zat achter de computer, nam een lijn en gaf mij er ook een. Theo Maassen werd opgezet, hij kwam tegen me aanliggen, begon me te zoenen. Na een tijdje stopte ik en vroeg of we nog gingen praten.
Hij zei weer dat het wel goed zat, hij het gister gewoon even kwijt moest. We begonnen weer te zoenen.
Hij was zo lief. Soms stopte hij opeens, keek naar mij, glimlachte, met geweldige ogen, en zei dat hij even naar me wilde kijken.

Op een gegeven moment lagen we tegen elkaar, terwijl we naar elkaar staarden. Hij vroeg of hij mocht weten welke dingen gebeurd waren. Ik klapte dicht, zei dat er gewoon dingen gebeurd waren, wat ik niet wilde. Dat er aan mij gezeten werd.
Hij merkte mijn reactie, zei dat ik niets hoefde te vertellen als ik niet wilde. Maar ik wil wel.
Maar wat vertellen? Ook het verleden? Wat alleen K. nog maar weet, ook aan J. vertellen. Ik was heel beknopt. Langere tijd als kind, later eenmalig. Hij aaide mijn wang, ik zoende hem. Wilde geen reactie, wilde alleen hem tegen me aan voelen.
Later vroeg ik hoe het nou zat, of we helemaal niet meer gingen praten. Weer zei hij dat het goed was. Ik vond het niet genoeg, vertelde dat ik echt geschrokken was, helemaal omdat hij niet wist of hij verder wilde gaan. Hij bood zijn excuses aan. Nog even over gehad, maar het zit goed.
Hmm, verliefd. Hij was zo lief vandaag, blikken, kusjes,

Later kwamen T. en P. ook nog. T. viel in slaap, J. en P. en ik keken comedy. De hele nacht door gekeken. Om zeven uur gingen we allemaal weg. Msn nu met J., ga vanavond weer die kant op, pokeren met K..

Oke, het is helemaal goed, hij is geweldig lief, maar toch is het gek. Maar ik ben hem niet kwijt, ga gewoon verder genieten.
Oud 14-08-2006, 09:36
Verwijderd
Gister liep ik rond deze tijd in mn zomerjurkje met 31 graden. Nu heb ik het ijskoud. Ik ben weer terug. Yes, jippie, jeej! En ook nog afgevallen, maar niet veel, jammer. Het regent en ik moet zo boodschappen doen en de post ophalen enzo...
Nou ja, eerst maar even douchen...
Oud 14-08-2006, 10:17
moon
moon is offline
nachtmerries alweer, nou was het een tijdje weg...maar de afgelopen nachten... Hoop dat het weer snel stopt.
Oud 14-08-2006, 12:59
Lilium
Lilium is offline
Ik heb zo fijn gedroomd vannacht. Al weet ik niet meer waarover.
Waarschijnlijk over hem.
En ik kreeg een mailtje van een studievriend die ik net vandaag wilde gaan mailen.
Oud 14-08-2006, 13:46
Gothic
Gothic is offline
Pff ben ff opgelucht. Had me vandaag ziek gemeld op m'n werk en meteen de 'baas' op m'n voicemail terwijl ik echt al een week op een telefoontje van haar wacht om afspraken te maken, schiet echt niet op. Maar gelukkig wilde ze alleen zeggen dat ik voortaan naar de afdeling moet bellen en niet naar de receptie en dat ze me morgen zou terugbellen. Ben benieuwd naar dat laatste, maar anders bel ik zelf wel...

Verder hard bezig met mijn toets. Ik hoop echt dat het dit keer gewoon normale vragen zijn zodat ik ook na woensdag gewoon m'n P heb, zoals ik m.i. verdien met mijn gemiddelde. We zullen zien. Er zal iig een hoop druk en stress van me af zijn als ik dat gehad heb, kan ik tenminste nog ff genieten van rest van de vakantie ...

verder heeft mn vader allerlei leuke foto's vast afgedrukt met eigen printer die we in de woonkamer gaan hangen . Wil zelf ook aan de slag met m'n foto's maar nog geen tijd gehad...

M'n gewicht is iets bijgesteld, maar nog niet wat ik wil. Maar ja ik blijf nog eten wat ik wil en lekker vind, dus kan ook niet anders verwachten. Langzaam maar proberen weer met wat meer mate te eten en dan trekt het vast binnen paar maanden weer bij...

Woensdag afgesproken met een vriendin, die erna op vakantie gaat, dus dat is vast gezellig. Vrijdag met andere vriendin . Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Woensdag hopelijk ook m'n nieuwe jas, hopelijk past hij goed ...
Oud 14-08-2006, 13:58
rare kwast
rare kwast is offline
de eerste dag is alvast in de regen gevallen.. 11 kinderen die staan te klappertanden en doorweekt zijn..
2 leiding die hun onderbroek kunnen uitwringen.. great..
het is dus afgeblazen om 12 uur toen konden we alle kinderen laten ophalen, die bellen, zus bellen, en die nog even bellen
en toen was t droog

maar goed is was koud tot op t bot dus lekker warm gedouchet..
Oud 14-08-2006, 14:49
Saarah
Saarah is offline
Afwachten... Weeral.
Oud 14-08-2006, 15:11
Verwijderd
Ik ben bij de huisarts geweest, weer pilletjes meegekregen die de pijn moeten verzachten. Ik moet onder begeleiding gaan sporten, dus dat gaan we proberen , ookal heb ik niet het idee dat het nou aan mijn conditie ligt, maar het is het proberen waard. Als het over twee weken niet over is moet ik weer terug... alsof dat zin heeft, maargoed...
Oud 14-08-2006, 16:07
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 14-08-2006 @ 15:11 :
Ik ben bij de huisarts geweest, weer pilletjes meegekregen die de pijn moeten verzachten. Ik moet onder begeleiding gaan sporten, dus dat gaan we proberen , ookal heb ik niet het idee dat het nou aan mijn conditie ligt, maar het is het proberen waard. Als het over twee weken niet over is moet ik weer terug... alsof dat zin heeft, maargoed...
Sporten is altijd goed, niet alleen voor conditie, maar ook gewoon om het bewegen, enz. Ook als het er niet van over gaat (wat vast niet zal) is het nog steeds goed om te bewegen/te sporten.
Oud 14-08-2006, 17:02
Verwijderd
Ik zou wel willen huilen
maar ik heb geen tranen.
Ik zou niet weten hoe,
waar haal ik ze vandaan?
En ik wil ook geen huilebalk,
ik wil een zanger zijn.
Ik wil ik ben je kwijt zingen
tegen de pijn.
Oud 14-08-2006, 17:04
Verwijderd
Aaarhhggg! Ik baal !
Ik was tweede voor een woning, maar nummer 1 heeft hem ook geaccepteerd, waardoor ik hem dus niet krijg. En voor die van afgelopen week blijk ik nu ook tweede, dus ik ben vet bang, dat ik het dan weer niet wordt... . Ik doe zooo erg m'n best om steeds als eerste te reageren, maar ik haal het steeds net niet... en daar baal ik echt heel erg van! Als ik hier nog veel langer moet blijven hou ik het niet uit hoor... Ik had hier zooo erg op gehoopt... shit man!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten