Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 20:56
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2006 @ 21:41 :
Wat voor vrijwilligers werk doe je?
ik geef leiding aan een groep kinderen tijdens de vakantiespelen hier in 't dorp..
Oud 15-08-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 15-08-2006 @ 21:56 :
ik geef leiding aan een groep kinderen tijdens de vakantiespelen hier in 't dorp..
Dat is ook vermoeiend.
Oud 15-08-2006, 20:59
Verwijderd
Vandaag voor het eerst eens niet driekwart van de dag geslapen. Nog steeds wel veel, maar iig niet meer zoveel als eerst, het lijkt er op dat het langzaam ietsje beter gaat...hopelijk is dat ook zo en blijft het steeds ietsje beter gaan, anders weet ik niet hoe ik het voor elkaar moet gaan krijgen om te gaan studeren over een paar weken...
Oud 15-08-2006, 21:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2006 @ 10:20 :

Ik ga ook beginnen op de universiteit, ik ken ook niets/niemand .
*sluit zich ook aan in het rijtje*

Ik begin in september aan de studie informatie en communicatiewetenschappen in Tilburg, maar ben zelfs nog niet eens in het gebouw laat staan de stad geweest.

Eigenlijk kwam dit ook doordat ik vandaag eens eindelijk mijn inschrijfpakket kreeg.. maarja.. fouten zijn menselijk zullen we maar zeggen.

Waar ik trouwens niet wijs uit wordt:

Eerst heette de studie interculturele communicatie. Dit werd op de website veranderd in inform. en comm. wetensch. met afstudeerrichting onder andere intercult. communicatie. Nu krijg ik mijn inschrijfforumulier waar weer inf + comm. opstaat.. maar in het boekje staat interculturele wel weer als aparte opleiding vermeld.
Iemand die dit snapt? en me misschien kan vertellen wat er nou op mijn inschrijfformulier moet staan?

Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 21:16.
Oud 15-08-2006, 21:52
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Nog een paar uurtjes geslapen en ben daarna weer naar T. te gaan om te helpen verven. Stom bezig, daarna knetter en net natuurlijk een vreetbui gehad. Voelde me al kut, nu voel ik me nog ellendiger, en vooral zo alleen..
Oud 15-08-2006, 22:35
Verwijderd
Citaat:
me blackrose schreef op 15-08-2006 @ 17:47 :
heeerlijk twee uurtjes gekuurd in thermea2000 en... geen last meer van mijn rug!!! Mijn knietjes en handjes willen nog niet echt, maar mijn rug isweer goed!
Haha...
Oud 15-08-2006, 22:44
Faerie
Faerie is offline
Ik heb echt een beetje genoeg van vakantie.. constant vervelen en niks anders doen dan films kijken en computeren en soms een keertje naar de stad of uiteten. Door het niks doen voel ik me echt zo duf en ellendig.. daarnaast stress is ook over m'n nieuwe school, ik heb zo veel vragen.. welke boeken moet ik bestellen? zal ik wel naar het introductiekamp gaan? wanneer beginnen de lessen echt? zal het wel leuk zijn? ik voel me echt eenzaam en heel onzelfstandig hierdoor gewoon, omdat ik met zoveel vragen zit en zo bang ben om er overal uiteindelijk alleen voor te staan.
Oud 16-08-2006, 00:49
Verwijderd
Echt niet te ge-lo-ven................ over hem kan ze meteen vertellen.. maar met mij kon en ken dat niet... toen ze zei dat ze wel verteld had wie hj was en ze dus van hem wisten knapte dr iets............... en dan heb je van alles voor dr gedaan.....
Oud 16-08-2006, 02:26
Redhair
Redhair is offline
Niets gedaan, vandaag lekker thuis gebleven. Weinig pep gehad, wel een recordaantal bloedneuzen. Nog een week, het voelt als aftellen naar het einde. Ik kan het me niet voorstellen, hoe het straks is. Geen pep meer, geen fijne lange nachten meer. Lowlands gaat niet lukken. Dit weekend mijn laatste lange weekend met J., ik ga daar denk ik maar slapen.

Over een kleine zes uur moet ik naar de dokter, dat gaat leuk worden.
Om een uur naar tactus, ik ben bang. De confrontatie, het vertellen, ik wil het niet. Laat me lekker junk zijn.

Als J. niet moet werken ga ik daarna naar hem toe. Ik hoop dat dat kan, wil na tactus niet naar huis.
Oud 16-08-2006, 10:30
darkfairy
darkfairy is offline
tering
Oud 16-08-2006, 10:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts, vrijdagmiddag om tien over twee. Het gaat nu wel iets beter maar nog altijd niet goed genoeg naar mijn zin. Naar mijn idee moet ik best klachtenvrij kunnen worden, dan moet die man maar wat meer moeite voor me doen en wat meer dingen met me uittesten. Ik moet er mee leven, hij niet. Ik was liever donderdag gegaan, dan kon mijn moeder niet ook nog zeuren want ze komt vrijdag pas terug van vakantie. Nouja, jammer dan. Ik heb nu al een afspraak dus ik ga gewoon langs. Ook al is het niets dan mag die man me ook wel een beetje geruststellen enzo, dat is ook zijn werk. Het voelt raar maar denk dat het wel goed is.
Oud 16-08-2006, 13:04
Nijn*
Nijn* is offline
Nou, tot dusver mijn plannen voor lowlands. Net op het moment dat alles is geregelt, net op het moment dat ik het allemaal voor elkaar heb, is het uitverkocht. Geweldig, iedereen gaat weer eens en ik niet. Ja, voel me echt superrrr nu.
Oud 16-08-2006, 13:05
Moustache
Moustache is offline
Je hád je kaartje ook eerder dan 1 dag voor aanvang kunnen kopen...
Oud 16-08-2006, 13:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 16-08-2006 @ 14:04 :
Nou, tot dusver mijn plannen voor lowlands. Net op het moment dat alles is geregelt, net op het moment dat ik het allemaal voor elkaar heb, is het uitverkocht. Geweldig, iedereen gaat weer eens en ik niet. Ja, voel me echt superrrr nu.
Er moet toch vast nog wel ergens een kaartje te vinden zijn? Mensen die niet gaan, niet kunnen gaan etc?

-

Ontopic

Zometeen weer naar mijn vrijwilligerswerk. Ik ga het steeds leuker vinden. En mijn werk voor mijn herkansing is zo goed als af.. en ik heb mijn schoolboeken weten te verkopen dus.. jeej.. ik heb wel een okee dag vandaag. Nu nog hopen dat de treinen ook meewerken.
Oud 16-08-2006, 13:12
Nijn*
Nijn* is offline
@ Doavid: Als je eens wist hoe hard ik ervoor heb moeten werken, om dat geld bij elkaar te krijgen, en hoeveel ruzie het thuis heeft gekost voor ik eindelijk mocht gaan, vind je die -smile zelf ook een beetje overbodig denk ik.

@ Aragnabite: Misschien, maar ik heb ze nog niet gevonden.
Oud 16-08-2006, 13:20
moon
moon is offline
Leuk om te zien dat er nog meer forummers vrijwilligerswerk doen!
Ik heb gister weer als vrijwilliger bij het dierenasiel gewerkt. Het is best wel hard werken vind ik daar, maar ook ontzettend leuk! Vannacht alleen nergens anders meer over gedroomd waardoor ik vanochtend op stond en echt zoiets had van....ik kan geen kat meer zien!
Na de vakantie met dat autistische meisje op stap, dat lijkt me ook echt heel erg leuk. Ja en mijn nieuwe opleiding ook.
Alleen deze vakantie nog overleven *zucht*.
Oud 16-08-2006, 15:31
Verwijderd
Boos, verdrietig, zucht..
Boos, verdrietig, zucht..
Boos, verdrietig, zucht, traan..
Oud 16-08-2006, 16:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2006 @ 21:56 :
Dat is ook vermoeiend.
ja heel erg.. en als je dan ook nog eens weinig slaapt en nog ergens in een depressie hangt..
Oud 16-08-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 16-08-2006 @ 17:03 :
ja heel erg.. en als je dan ook nog eens weinig slaapt en nog ergens in een depressie hangt..
Dan heb je drie keer een reden om je moe te voelen en is het dus niet zo vreemd dat je je zo voelt. Goed voor jezelf zorgen dus. *kijkt streng*

OT: Vanmorgen naar de dokter geweest (ik dacht dat ik morgen moest, maar gelukkig geeft de dokter altijd een afsprakenbriefje en ik moest dus vandaag...), één of andere neusspray gehad tegen allergie, een verwijsbriefje voor de kaakchirurg en als de moeheid over een week of twee nog niet over is toch kijken of het niet misschien iets anders 'anders' is. Ik hoop dat het gewoon over gaat...al ziet het er nog niet zo naar uit...ik wil over twee/drie weken gaan studeren, het moet dus gewoon overgaan binnen nu en dan.

Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 16:51.
Oud 16-08-2006, 16:14
rare kwast
rare kwast is offline
[QUOTE]Leonoor schreef op 16-08-2006 @ 17:12 :
[B]Dan heb je drie keer een reden om je moe te voelen en is het dus niet zo vreemd dat je je zo voelt. Goed voor jezelf zorgen dus. *kijkt streng*
QUOTE]

nee is inderdaad niet zo heel raar dan denk.. maar nog 2 dagen, zo nog ff knutselen en en en *gaapt*

jij sterkte met de neusspray
Oud 16-08-2006, 16:30
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb net lekker helemaal zelf uitgezocht welke rekening ik wil en we gaan morgen nog langs de Rabo. Wauw, ik vind het idee dat ik straks zelf kan pinnen echt leuk . Ik moet alleen nog een goede handtekening hebben .

En over een weekje is (bijna?) iedereen weer thuis .
Oud 16-08-2006, 16:31
Verwijderd
En bluh, nu is alles nat. Veel te weinig ''hard''gelopen en nu is mn zorgvuldig opgebouwde conditie naar de knoppen.
En als ik dát doe, maak ik misbruik van m. Maar als ik dat gewoon vertel, dan is het minder erg, of zo. En hij wil, en ik ook wel, maar met andere redenen. Hmpf.
Oud 16-08-2006, 17:27
Verwijderd
Ik mis haar zo..
Oud 16-08-2006, 18:08
Verwijderd
jaa morgen ik krijg nu echt zin <33333333333

Behalve dati k nog moet beginnen met tas inpakken (A)
Oud 16-08-2006, 19:53
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik voel me best rustig en oké vandaag.
Ik heb een gesprek gehad met mijn beste vriendin om een paar dingen op een rijtje te zetten voor als ik naar de huisarts ga in september, en dat luchtte enorm op. In het begin had ik het er moeilijk mee (omdat ik bang was voor haar reactie en me enorm schaamde), maar later kon ik haar wel alles vertellen. Zij was gelukkig niet boos op me omdat ik gisteren weer de fout ingegaan was (snijden).
Nu kan ik dus echt actie gaan ondernemen zodat het misschien ooit nog goed komt met me. Al ben ik wel bang voor wat eruit komt als ik ga, welke conclusie er dan getrokken wordt... Ergens weet ik het wel, maar om dat recht in je gezicht te horen, lijkt me verschrikkelijk.
Oud 16-08-2006, 20:17
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Oké dat was dus de grens vandaag. Ik dacht altijd dat ik gewoon eeuwig door kon gaan, eerst zonder koffie en wanneer ik dan een beetje moe werd mét koffie en wanneer ik het dan echt helemaal gehad zou hebben aan de energiedrankjes à la Red Bull. Maar 2 dagen van 9-22uur heel intensief typen met hele korte pauzes en daarnaast maar 7uur per dag slapen eist toch z'n tol. Vanmiddag ging ik echt letterlijk bijna out. Druk in m'n hoofd, net geen pijn, maar heel vervelend gevoel en steeds het idee hebben bijna flauw te vallen. Verder was ik kiplekker, maar met dat gevoel kon ik niet verder typen, dus maar naar huis gegaan. Net bijna 3 uur geslapen, nu gaat het wel weer, alleen nog beetje duf en moe. Ik vind het zo zonde van m'n tijd, ik bedoel, ik had gewoon nog van 17-22 uur kunnen typen. Maar het ging zo gewoon echt niet. Morgen uitgerust verder, nieuw dag.
Oud 16-08-2006, 20:35
coopergirl
coopergirl is offline
twee weken heb ik in het huis van mams en st.vader gezeten omdat zij op vakantie waren en ik zo op de huisdieren kon passen.. Eerst zag ik er tegenop daar 2 weken te zitten.. En nu zag ik er tegenop naar m'n eigen kamer terug te gaan -_- Hoezo niet tegen veranderingen kunnen?! Heb de LSD cd opstaan (Love S? Devotion ) Maar eenmaal op mijn kamer valt het ook wel mee.. Sizzle de cavia staat nog daarginder, aangezien ik over 2 weken op vakantie ga en anders die cavia telkens moet verhuizen en *guilt feeling *

anywayz nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie.. Ben er echt aan toe, m'n ouders zeiden zelfs dat ze konden zien dat ik aan vakantie toe ben aangezien ik 'een witte snoet' heb.
Oud 16-08-2006, 21:06
rare kwast
rare kwast is offline
morgen om 07.20 (zo vroeg ja moet morgen NOG vroeger dr uit dus..) komen wij (de vrijwilligers) bij giel op 3 fm in de uitzending!!
luisteren dus
Oud 16-08-2006, 21:29
Gothic
Gothic is offline
morgen lekker vrij , alleen ff naar de tandarts... heeeeeeeeeerlijk
Oud 17-08-2006, 02:13
Redhair
Redhair is offline
Ik voel me verrot.
Versliep me, was net op tijd bij tactus, dus niet bij de dokter geweest. Tactus was stom. Het wijf wat me gaat helpen is stom. Heb er al geen zin meer in.
Naar J. gegaan. We gingen op bed liggen, zijn in slaap gevallen. Onze neuzen tegen elkaar, heel close. Na ruim een uur werden we wakker. Ik ging zitten, hij viel tegen me aan weer in slaap. Eenmaal wakker met K. erbij naar de winkel gegaan, met z'n allen gekookt, gegeten. Ik kreeg niet veel binnen, natuurlijk.
Voetbal gekeken, lag lekker tegen J. aan, fijn.
Daarna beetje dingen voor onszelf gedaan.

Ik word gek van het gezeik van mijn ouders, hun bezorgdheid boeit me niet meer. Niets van hun boeit me nog, ik wil weg hier.
Heb zin om te branden, maar dat moet ik echt niet doen. Ik begon net te vreten, maar een echte vreetbui kan je het niet noemen, mijn maag kan het niet aan. Logisch, ik eet nauwelijks nog wat.

Aargh, waar heb ik toch last van, wat zit me nu dwars? Pep alweer op, ik gebruik echt teringveel.

Heb wel zin in het weekend, gaat leuk worden met J. en de drugs die we hebben. Ja, het wordt een mooi weekend, ook al ga ik niet naar lowlands. Maar nu wil ik alleen maar dood. Godverdegodverdegodver.
Oud 17-08-2006, 08:40
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het gaat beter dan gister, maar een beetje langer geslapen dan normaal. Gisteravond toen ik wilde gaan slapen kreeg ik dat gevoel weer in m'n hoofd, echt eng. Ben nu bang dat ik het weer krijg. Zo ja, dan ga ik een afspraak maken bij de dokter. Kan het echt niet hebben deze week, scriptie moét af en ik heb al m'n tijd wel nodig deze week.

Vanmiddag afspraak met die pychologe, écht geen zin in. Moet eerst nog bellen om te vragen hoe laat het ook al weer was, half 2 of 2 uur; die afspraak staat al sinds begin juli.
Oud 17-08-2006, 10:30
Nijn*
Nijn* is offline
Aahrg, zit echt ontzettend te balen. Probeer alles voor mezelf maar weer goed te praten, dat ik nu lekker veel geld over heb, dat ik nu lekker kan werken dit weekend, dat ik nu lekker aan m'n kamer kan verdergaan.. Maar het slaat allemaal op kaas, en ik weet het. En vanmiddag alweer naar therapie, oo en wat zie ik er weer tegenop.. De vorige keer was zo zwaar en ik weet wel dat ik het zelf in de hand heb en zo, maar toch. Aahrg, het is allemaal ook zo ingewikkeld, ik weet niet meer wat ik wil. Vannacht weer eens gedroomd over M., ineens vind ik het dan helemaal niet meer jammer dat de school al over twee weken weer begint.. Zucht, wat ben ik toch een vreemd persoon.
Oud 17-08-2006, 10:41
darkfairy
darkfairy is offline
het gaat de verkeerde kant op *zucht* maarja
Oud 17-08-2006, 10:50
moon
moon is offline
*knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken*

pff vannacht geen nachtmerrie, maar hyperventilatie Ik werd wakker omdat het voelde alsof ik stikte, ik had het zo benauwd kreeg gewoon geen lucht meer binnen. Bah, heb ik nog nooit mee gemaakt. Na een minuut of 10 was het weg, maar ik vond 't echt eng.
Oud 17-08-2006, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 17-08-2006 @ 11:30 :
Zucht, wat ben ik toch een vreemd persoon.
Niet vreemder dan de gemiddelde mens, lijkt me.
Oud 17-08-2006, 10:55
Verwijderd
Dat doet me denken aan de uitspraak "ik ben niet raar, hooguit anders."
Oud 17-08-2006, 11:17
Verwijderd
Hij stelt de vraag die ik me ook afvroeg. Maar we waren er beiden over eens dat dat niets was geworden. Gheghe.
(...)
Ik heb wel vreselijk gek gedroomd.

*zucht* Lief.

Is het weg? Nee. Misschien nooit weggeweest. Misschien nooit geweest.

And so it is, just like I said it would be..
Oud 17-08-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 17-08-2006 @ 11:55 :
Dat doet me denken aan de uitspraak "ik ben niet raar, hooguit anders."
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig."?
Oud 17-08-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 17-08-2006 @ 12:18 :
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig."?
En als je me niet geloofd spring je er maar uit.
Oud 17-08-2006, 13:07
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb een eigen rekening en ik vind het heel tof en ik vind mijn computer stom.

Ik voel me eigenlijk wel goed. Ik wou alleen dat hij weer terug was...
Oud 17-08-2006, 13:14
darkfairy
darkfairy is offline
whoei
Oud 17-08-2006, 14:29
moon
moon is offline
o,o ik hoop niet dat ik spijt krijg van mijn opleidingskeuze
Vandaag een brief gehad, maar ik zie 't nog niet helemaal zitten als ik 't zo lees. .......Oei
Oud 17-08-2006, 14:53
gewoonik
gewoonik is offline
t is echt beter als ik sommige mensen niet meer zie.. maar stiekem wil ik t wel. missen is stom. helemaal als t misschien wel nergens op slaat.
en mijn enkel doet pijn.
ben bang voor studie, dat t helemaal niks wordt met de studie en op kamers en de operatie wil ik niet..
en ik heb niet eens zin in dansen straks en lowlands morgen.. wat is er met me aan de hand?

Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 14:57.
Oud 17-08-2006, 15:54
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Waarom is alles toch zo verwarrend? Ik weet niet meer wat ik nou van mezelf moet vinden. Het ene moment ben ik tevreden, het andere weer helemaal niet... Ik kom er zelf niet meer uit, damn...
En dan morgen eerst werken en dan mijn verjaardag voor familie. Ja oké, dat gaat dan nog. Maar hoe stom het ook klinkt, ik zie er echt ontzettend tegenop om komende zondag 19 jaar te worden... Soms denk ik zelfs dat ik de negentien helemaal niet wil halen, omdat vanaf dan toch niets meer hetzelfde zal zijn. Het zal er echt niet leuker op worden. Ik kom in een klas waar ik niemand ken en raak al het gezellige, alles waar ik trot op was van afgelopen schooljaar kwijt...
Niet bepaald iets om naar uit te zien
Oud 17-08-2006, 16:44
Verwijderd
I'm pretty fucked up in mn hoofd. Ik wil, maar het mag niet- nog niet. Zucht... Het roept naar me. Maarja, wie is er nu zo stom om zoiets te kopen?! Ik heb het al n aantal weken in mn pan, de laatste week het ergst- dus het moet maar.
Eerst had ik er vrede mee dat ik het zou plannen. Dan hoef je er niet meer tegen te vechten. Maar nu heb ik het weer. Ik heb mijn beslissing al genomen... maar het is niet goed.

Nee, (te) down worden (door alles door te laten razen) zie ik al helemaal niet zitten, dan reageer ik me af op anderen- jaag ik die weer weg, wat mijn bedoeling totaal niet is.
Veel te veel (kleine) teleurstellingen die alleen maar versterken wat negatief is. Ja... het komt wel weer goed. Zeg ik, maar het gevoel klopt niet.
Ik moet wel even tijd voor mezelf maken of nemen, want anders krijg ik weer last van depri/ geestelijke uitputting gezeik.

Morgen lekker een terrasje pakken- zelf als het regent- met mn beste vriendin. Dan eerst eens een overheerlijke sangria. Tenminste als ze weer beter is....
Oud 17-08-2006, 17:04
Verwijderd
grrrrrr. ik wil weer gewoon kunnen leven en alles kunnen doen!!
mijn leven staat nu gewoon stil! ik wil me weer goed voelen en kunnen leven!!
Oud 17-08-2006, 17:18
darkfairy
darkfairy is offline
@ Kimmini

sangria
Oud 17-08-2006, 18:11
Verwijderd
Ik zit in spanje. In mn eentje.
In een gastgezin. Ik heb heimwee.
Ik heb zoooo´n heimwee.
sorry.
Oud 17-08-2006, 19:59
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-08-2006 @ 21:35 :
anywayz nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie.. Ben er echt aan toe, m'n ouders zeiden zelfs dat ze konden zien dat ik aan vakantie toe ben aangezien ik 'een witte snoet' heb.
Die vakantie heb jij ook wel verdiend

Mijn UITdagen waren verschrikkelijk leuk!
Vandaag maar op tijd naar huis gegaan om me klaar te maken voor Lowlands... en om een beetje bij te komen.
Oud 17-08-2006, 20:05
moon
moon is offline
De spanning is te hoog opgelopen, ook al is die bij mij al snel hoog. Maar vandaag zat ik sowieso al niet lekker in mijn vel...en nu is het genoeg. Voor het eerst sinds een half jaar sta ik weer op het punt om mezelf te verwonden. Ik voel me verschrikkelijk. Het is zo ineens.
Mijn studie waar ik van in de stress schoot. Jaloezie die ik voelde. En toen ook nog angst dat hij me gaat verlaten. Hij ziet haar nu in een maand 2 keer en smst haar ook regelmatig terwijl het contact niet eerder zo hecht is geweest. Ik ben bang dat hij me in de steek laat voor haar. Oke zij mag dan een zeer heftige persoonlijkheidsstoornis hebben maar zij is zo'n ontzettend knap meisje! Ik daarintegen ben zo lelijk. Waarom kiest hij voor mij? hij houdt me voor de gek. Ik wil niet meer. Ow vandaag mag het leven stoppen, of op z'n minst de vakantie maar daarvoor in de plaats wil ik niet aan mijn opleiding beginnen. Ik wil niks. En nu heb ik al op dit moment niet echt iemand waar ik meteen dit verhaal mee zou gaan delen, maar straks als mijn ouders op vakantie zijn, wat dan?
Dan heb ik helemaal niemand, dan zit ik hier alleen. Ik zie er zo tegenop. Jeej, hou op alsjeblieft. laat me slapen ik hoef niet meer wakker te worden.
Nog zo'n hyperventilatie zoals vannacht graag, alleen dan wel graag mijn laatste adem uitblazen op dat moment. Sorry, het gaat echt even zwaar

Regels voor berichten