![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begin in september aan de studie informatie en communicatiewetenschappen in Tilburg, maar ben zelfs nog niet eens in het gebouw laat staan de stad geweest. ![]() Eigenlijk kwam dit ook doordat ik vandaag eens eindelijk mijn inschrijfpakket kreeg.. maarja.. fouten zijn menselijk zullen we maar zeggen. Waar ik trouwens niet wijs uit wordt: Eerst heette de studie interculturele communicatie. Dit werd op de website veranderd in inform. en comm. wetensch. met afstudeerrichting onder andere intercult. communicatie. Nu krijg ik mijn inschrijfforumulier waar weer inf + comm. opstaat.. maar in het boekje staat interculturele wel weer als aparte opleiding vermeld. Iemand die dit snapt? en me misschien kan vertellen wat er nou op mijn inschrijfformulier moet staan? ![]()
Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 21:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Ontopic Zometeen weer naar mijn vrijwilligerswerk. Ik ga het steeds leuker vinden. En mijn werk voor mijn herkansing is zo goed als af.. en ik heb mijn schoolboeken weten te verkopen dus.. jeej.. ik heb wel een okee dag vandaag. Nu nog hopen dat de treinen ook meewerken. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Vanmorgen naar de dokter geweest (ik dacht dat ik morgen moest, maar gelukkig geeft de dokter altijd een afsprakenbriefje en ik moest dus vandaag...), één of andere neusspray gehad tegen allergie, een verwijsbriefje voor de kaakchirurg en als de moeheid over een week of twee nog niet over is toch kijken of het niet misschien iets anders 'anders' is. Ik hoop dat het gewoon over gaat...al ziet het er nog niet zo naar uit...ik wil over twee/drie weken gaan studeren, het moet dus gewoon overgaan binnen nu en dan. Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 16:51. |
![]() |
|
[QUOTE]Leonoor schreef op 16-08-2006 @ 17:12 :
[B]Dan heb je drie keer een reden om je moe te voelen en is het dus niet zo vreemd dat je je zo voelt. ![]() QUOTE] nee is inderdaad niet zo heel raar dan denk.. maar nog 2 dagen, zo nog ff knutselen en en en *gaapt* jij sterkte met de neusspray ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn UITdagen waren verschrikkelijk leuk! ![]() Vandaag maar op tijd naar huis gegaan om me klaar te maken voor Lowlands... en om een beetje bij te komen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |