![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe/deed niet aan wedstrijden ofzo. Wbt vechtsporten/krijgskunsten geef ik de voorkeur aan die die niet zo regeltjesgebonden, Jiu Jitsu laat "short cuts" al redelijk toe, dat vond ik erg prettig, Judo is me te strict en niet geweldig toepasbaar op straat, wat ik wel belangrijk vind; een vechtsport beoefen ik als zelfverdedigingssport en moet als zodanig toepasbaar zijn in situaties die dat vereisen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Door het schoppen en stoten krijg je weinig tot geen korte spieren, dat is zelfs niet makkelijk bij dit soort sporten aangezien het ten koste gaat van je snelheid.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bullshit? als je op de grond ligt en iemand begin op je in te slaan wil je zeggen dat je niks aan judo heb? of bedoel je dat je er zo een ben die een vechtsport doet om te gaan knokken op straat? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt handen en voeten, daar kan je mee slaan en schoppen, dat gebruik je bij judo niet, regels en achterliggende filosofie. Jiu-Jitsu is een "completere" tak. Judo is best toepasbaar op straat overigens, totdat je tegenstander niet meer volgens het boekje speelt, vuur met vuur bevechten, zand in de ogen gooien is imo een totaal legitieme tactiek om de overhand te krijgen ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 15:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Boehoe, shotgun rules. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Guys guys guys......
What happen to the force...? Tai Chi !! een van de meest sterke "forces" van het leven... http://www.youtube.com/watch?v=s9kIGXF2kKk&NR let op intersand mssn herken je het wel wie er meer over weet of dit of andere versie's van chi of qi laat wat weten ben erg geintreseerd in chi/Qi
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
(Oosterse) vechtsporten Diary of Dreams | 242 | 24-05-2006 14:16 | |
Vrije tijd |
Meest toepasselijke gevechtssport! Xabzof | 121 | 08-02-2004 20:51 | |
Vrije tijd |
Vechtsport Upke | 101 | 28-08-2003 19:28 | |
Vrije tijd |