Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ...Hele theatrale versiersels en randen. Verder is voor de gotieke bouwkunst kenmerkend dat er zo hoog mogelijk werd gebouwd en in de de kleding zie je dat terug in de lange jurken en mouwen met veel lange kantranden en slierten: ![]() ![]()
|
![]() |
Ja shit happens..................Ik voelde eerst heel veel voor wicca, daar bennik zo'n twee jaar mee bezig geweest. Ik zat toendertijd alleen nog vol met de vooroordelen van "satanisme is sleeeecht" ik droeg altijd een pentagram en mensen noemden mij satanist. Ik ben toen uit nieuwsgierigheid toch eens gaan zoeken wat dat nou precies inhoudt allemaal..............ik vond het mooi wat ik vond. Dus ik ben niet zomaar een of andere ondoordachte overloper, ik heb er heel veel over nagedacht, en ja,.........satanisme trekt me toch net ff wat meer.................
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
voor alle mensen die hier gothic zijn:
blijven jullie je nou je hele leven zo kleden? zoek je dan ook zo een jongen uit die er zo uit ziet? wil je dan een kind krijgen die zich ook zo gaat kleden? en ik wil jullie niet kwetsen of wat.. maar ik vind de kleding niet mooi, tenzij de gothic's bij mij op school geen echte zijn.. er loopt zo een meisje met een topje dat net over haar borsten heen gaat en de rest is bloot...zooo koud!!! en met van die punten aan je hals, van wel 10 cm lang.. wat is daar mooi aan???? nouja.. misschien is dat omdat je alles overhebt voor je gothic euh religie ofzo?? 'k vat het echt niet hoor...ik heb dit voordat ik in de derde klas kwam.. dus 2 jaar geleden.. nooit zo veel gezien... is het ineens "in" ofzo?? hoor je er niet bij als je in "normale kleding loopt" waarom moet iedereen zo opvallen... |
![]() |
|||
Citaat:
jah, altijd nee, ik zoek geen jongens ![]() ![]() en jah, boeit mij het als mijn kinderen Gothic worden of niet Citaat:
en jah, als je het zow beschrijft lijkt het zo'n WT meisje bij je op school, dus geen echte Goth. maarjah, ik ken haar niet dus ik zeg ook maar wat ik denk ![]() en normale kleding bestaat niet
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het lijkt me heerlijk als mijn kinderen ook gothic zijn, stuk beter dan zo'n barbiepop... en dat topje, ik zie genoeg van die hoertjes lopen die geen gothic zijn, dus dat heeft echt niks met gothic te maken hoor, en waar slaat datnou op met die spikes, het gaat er niet om dta je die dingen moet dragen om gothic te zijn, dat je dat ervoor over moet hebben, het is een keus, als je het mooi vind dan draag je dat en zo niet dan draag je het niet, simpel...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
net zoals de meeste mensen, van welke levensstijl dan ook dat doen... *inderdaad jammer dat hier geen normale discussie over valt te voeren...*
||
Citaat:
"Wij zijn met z'n allen pas echt Gothic en jij mag er niet bij." Doet me denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en er gedreigd werd met niet uitgenodigd worden op partijtjes.
||
Citaat:
![]() En het hypocriete is nog dat Gothic over gevoel zou gaan. Ik hou hiermee op. :/ Sorry, ik voel me echt kut, laat me maar even ofzo.
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoelde AOW. Sorry ![]()
|
![]() |
Een bevredigend antwoord hierop krijg je toch niet, voor iedereen is " gothic" wat anders en iedereen zou elkaar blijven aanvullen of afkraken zodat het voor de ander gevoelsmatig niet klopt..
|||
Citaat:
*kan niet wachten tot over 15 jaar!* ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik zei toch dat ik van plán was, ik wil absoluut niet beweren dat ik er op mijn 65ste nog zo bijloop, ik liep er 5 jaar geleden ook niet zo bij, dus dat kan ik niet zeggen nee, maar ik hoop wel dat het zo gebeurd, maargoed...das verder niet boeiend ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn vriend is... tja... vanalles ![]() En later met kinderen... kdenk dat ik ut wel lol zouw vinden als ie zich zow kleed, maar tuurlijk mag ie dan zelf een style aannemen wat ie zelf wil |
![]() |
||
Citaat:
en dat gedoe van "I am Gother than thou" (ofzow... ik ben geen echte goth dus ik zou het niet precies weten) is ook vreselijk irritant. zo .. dus.. en dan nu mijn mening over het goth zijn: Ik denk dat een Goth iemand is die zich kleed in donkere kleuren (sommige goths kleden zich ook spierwit) naar verschillende soorten gothic muziek luistert (dance/metal enz) weet je wel... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[software] krant-software sjakodrako | 13 | 21-02-2007 15:03 | |
Lifestyle |
Goth's Verwijderd | 4 | 02-01-2007 14:29 | |
Psychologie |
scheldt jij mensen uit naar wat ze dragen? fuchsia | 143 | 07-12-2005 16:03 | |
Lifestyle |
Wanneer vind jij iemand een (gothic)-wannabe? )Vampje( | 108 | 04-07-2005 23:06 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 |