Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tot mijn verassing bleek er nog een boek te staan van Thea Beckman in mijn boekenkast (ben gek op jeugdboeken ![]() Dat vertelde hij me toen we gisterenavond saampjes in een gezellige tent wat zaten te drinken. We hadden natuurlijk ook op de bank kunnen gaan hangen, maar ik vind het ook wel leuk om in een café te gaan zitten in een hoekje en weer eindeloos te kletsen samen. ![]() Helaas moet hij straks weer werken, maar gelukkig is het een ontzettend kort dienstje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wel het idee dat we stapje voor stapje verder komen, maar damn... soms is t moeilijk en vraag ik me af of ik t allemaal niet voor niks doe...
||
Citaat:
![]() De Tsjech is dus na 2 dagen teruggekomen (voor mij?) ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() hij heeft net gebeld en toen ging zn telefoon raar doen dus hing ik op, maar hij dacht dat ik gewoon niet wilde praten want hij merkte niets van zn telefoon, daarna heb ik hem teruggebeld en hij klonk heel zielig awwhh dus vanavond komt hij.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
* hij heeft af en toe een dagje (of een paar dagen) voor zichzelf nodig. Het is dan niet dat hij mij niet wil zien, maar hij wil dan z'n telefoon uitzetten en niemand hoeven spreken. * hij is nog redelijk jong (22) en wil er nog even van genieten dat hij met niemand rekening hoeft te houden * hij vindt dat ik af en toe heel negatief kan zijn over vanalles (heb bijv. vaak last van mijn buik en rug en vertel dat dan ook), wat hem heel veel energie kost (daar hadden we het vannacht over, was niet leuk om te horen, maar ben blij dat ie t gezegd heeft. Nu kan ik er op letten. Het zal namelijk ook bij andere mensen misschien wel een rol spelen...) * hij weet nog niet zeker of hij wel voor altijd bij mij wil blijven en hij wil dat eerst zeker weten voordat hij de stap zet (hier hadden we het een paar weken geleden over, dat heb ik toen ook hier gepost) Het meeste begrijp ik wel, hoewel ik vind dat niet alles bij mij ligt. Het feit dat hij af en toe een dag voor zichzelf nodig heeft, komt omdat hij vaak bezig is met entertainen. Niet in de zin van grapjes maken, maar wel dat hij heel vaak mij wil verwennen etc. Ja, daar zou ik ook moe van worden. Bovendien verwacht ik dat niet van hem. Hetzelfde geldt eigenlijk voor dat negatief zijn. Het is zeker iets wat ik moet veranderen, maar het feit dat hij het zich zo aantrekt ligt ook deels bij hem. En dan dat hij eerst heel zeker wil zijn van onze relatie: dat kan gewoon niet! Nou ja, ik geef hem zijn tijd, maar ik word er soms wel moedeloos van. Ik bedoel, hij zei zelf dat hij niet weet waaraan het ligt en dat dit oorzaken zijn, maar dat hij niet weet of dat alles is. "zelfs al ben je helemaal perfect, dan weet ik nog niet of ik wel wil samenwonen" Nou, ik weet niet of t zo wat duidelijker is, maar het is voor mezelf wel goed om t op een rijtje te zetten.
||
Citaat:
maar hij vindt samenwonen iets wat je niet zomaar doet.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dustja. Maar hij klinkt vooral alsof hij het gewoon nog even helemaal niet ziet zitten om samen met iemand te leven; hoewel het veel voordelen heeft, moet je inderdaad ook wel opeens veel meer rekening houden met elkaar. En met name als je gewend bent aan en gesteld bent op je privacy, op regelmatig even echt alleen zijn, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En uiteindelijk kwam het er bij mij op neer dat ik allerlei uitwegen zocht om me maar niet te hoeven binden, omdat ik eigenlijk al zeker wist dat ik niet voor altijd bij hem wilde blijven. Toen ik me dat realiseerde heb ik het vrij snel uitgemaakt met hem, na een relatie van twee jaar. Alle dingen die je hier noemt, klinken als smoezen.. die me aan een boek doen denken: "He's just not that into you." Lees het eens, zal heel verhelderend werken! Sorry, ik begrijp dat dat hard klinkt, maar vind je niet dat je iemand verdient die zich niet te jong vindt om zich te binden, die jou geen zeur vindt, etc? Denk je niet dat hij over 3 of 5 jaar met dezelfde (of andere) smoezen aankomt? Sterkte! En ot: voel me goed, maar ook een tikje onzeker!
||
Citaat:
![]() ![]() Maar toch, op sommige punten klinkt ie 'n beetje als 'n zeurpiet, vooral over dat zeuren van jou en ivm dat nog niet zeker weten of ie voor de rest van z'n leven bij jou wilt zijn... Ach ja. ![]()
||
Citaat:
Enneh... dat zeuren van mij... daar heb jij zelf ook ooit iets over gezegd, dus ![]() Ik vind ook dat ie met sommige dingen overdrijft. Met name dat zeker weten... dat kan gewoon helemaal niet. Maar ik laat m zoeken wat hij wil vinden, ik heb (voorlopig!) geduld, vooral omdat ik merk dat we vorderingen maken. Ik vind t alleen heel gek. Hij zegt dat ie me niet kwijt wil, en dat is ook echt wel duidelijk (hij heeft dat ook tegen zijn beste vriendin gezegd), maar toch doet ie zo moeilijk (want zo zie ik het: iets simpels veel moeilijker maken dan het is...). ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan zou ik idd heel erg boos worden!
||
Citaat:
![]() Nu, elke vrouw zeurt, ook mijn vriendin... Moet je erbij nemen, zolang 't een beetje binnen de perken blijft... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
nee, jij woont niet in 1 huis met je vriendin. Als je 5 dagen van de week bij elkaar bent is dat vaak, maar niet echt samenwonen. Mijn vriend vindt het ook fijn als ik heel vaak bij hem ben, maar als hij zich zelf bijv. niet zo goed voelt kan hij het er niet bij hebben als ik kom 'zeuren' (nou heb ik redelijk grote dingen om over te 'zeuren', dus kan me voorstellen dat het redelijk zwaar moet zijn om daarmee om te gaan). Daarom is samenwonen niet echt een optie, nog, omdat hij nu nog de vrijheid heeft om af en toe te zeggen:'even een dagje voor mezelf'. En eigenlijk begrijp ik dat best, al voelt t natuurlijk niet echt leuk. en nu ga ik slapen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dit is ook een reden waarom mijn vriend het beangstigend vindt om samen te wonen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind ook wel dat ik in 1 huis woon met míjn vriendin, ookal doen we dat maar 5 dagen in de week. Haar kamer is naast de mijne. Maar ik begrijp wat je bedoelt, hoor ![]() Ontopic: Hmm, nog een uurtje wachten, ik ga denk ik maar even naar McDreamy staren... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
http://youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
Johnny zong t al, en Trent voor hem. zo voel ik me, als in dat clipje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik spreek je dan wel niet zo heel erg vaak, maar wat is dr aan de hand dan? Ik volg het nie meer geloof ik. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|