Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2006, 11:30
Verwijderd
Sommige mensen zijn grappig..
Anderen alleen maar lastig..
Advertentie
Oud 02-09-2006, 11:36
Verwijderd
Vanavond lalala
Oud 02-09-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 02-09-2006 @ 01:10 :
wat lief, welk boek van welke auteur?
Het Hercynische woud van Simone van der Vlugt. Ze is een jeugdboekenschrijfster die op het moment ook literaire thrillers schrijft. Op 2 boeken na heb ik ze nu allemaal!

En tot mijn verassing bleek er nog een boek te staan van Thea Beckman in mijn boekenkast (ben gek op jeugdboeken )
Dat vertelde hij me toen we gisterenavond saampjes in een gezellige tent wat zaten te drinken.
We hadden natuurlijk ook op de bank kunnen gaan hangen, maar ik vind het ook wel leuk om in een café te gaan zitten in een hoekje en weer eindeloos te kletsen samen.

Helaas moet hij straks weer werken, maar gelukkig is het een ontzettend kort dienstje
Oud 02-09-2006, 15:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
groovy schreef op 02-09-2006 @ 10:38 :
Knap dat jullie wel zo eerlijk tegen elkaar zijn geweest . Zo te horen, kunnen en willen jullie helemaal niet zonder elkaar!

Ja, het was wel pijnlijk, hoor... Maar het is idd wel prettig dat we zulke dingen tegen elkaar kunnen/durven zeggen.

Ik heb wel het idee dat we stapje voor stapje verder komen, maar damn... soms is t moeilijk en vraag ik me af of ik t allemaal niet voor niks doe...
Oud 02-09-2006, 15:53
Methuselah
Methuselah is offline
Ben ik nou de enige die benieuwd is waarom hij niet wilt gaan samenwonen?
Oud 02-09-2006, 16:05
stout!
stout! is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 16:53 :
Ben ik nou de enige die benieuwd is waarom hij niet wilt gaan samenwonen?
Natuurlijk niet .

De Tsjech is dus na 2 dagen teruggekomen (voor mij?) . Was eerst heel leuk maar kreeg daarna steeds meer in de gaten dat het echt niet ging werken. Heb gisteren een einde gemaakt aan het 'liefdesgebeuren' en we hebben afgesproken dat we als vrienden blijven optrekken, over een week gaan we met een aantal anderen naar Lapland reizen. Het is ok nu en gezellig alleen soms is het een beetje raar . Vanmiddag waren we door het bos naar een meer hier in de buurt gemountainbiked en toen zaten we daar op een steiger, helemaal alleen in de zon aan dat stille meer en toen kreeg ik zin om hem weer te zoenen. Maar ik ben sterk geweest, weet dat ik het niet meer wil. Hij vertrekt morgen weer, ik kan mee maar doe het maar niet. Ik moet op mezelf zijn nu en niet vluchten in iets wat leuk is maar nergens toe leidt.
Oud 02-09-2006, 16:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
gister beetje ruzie dus hopelijk gaat hij het vandaag goed maken.
Oud 02-09-2006, 16:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Echt een onwijs leuke en intelligente jongen ontmoet tijdens mijn intreeweek. Ik kan er nog geen peil op trekken hoe of wat... We gaan wel volgende week wat drinken, maar ik ken hem niet goed genoeg om te weten of ie me gewoon als scharrel ziet of me echt leuk vindt.
Oud 02-09-2006, 16:13
stout!
stout! is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 02-09-2006 @ 17:08 :
gister beetje ruzie dus hopelijk gaat hij het vandaag goed maken.
Want het was zijn schuld?
Oud 02-09-2006, 16:13
Verwijderd
Vanavond uit
Oud 02-09-2006, 16:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
stout! schreef op 02-09-2006 @ 17:13 :
Want het was zijn schuld?
ja we zouden samen wat gaan doen en toen ging hij ineens met vrienden zombiefilms kijken

hij heeft net gebeld en toen ging zn telefoon raar doen dus hing ik op, maar hij dacht dat ik gewoon niet wilde praten want hij merkte niets van zn telefoon, daarna heb ik hem teruggebeld en hij klonk heel zielig awwhh dus vanavond komt hij.
Oud 02-09-2006, 16:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
stout! schreef op 02-09-2006 @ 17:05 :
Natuurlijk niet .
Dus snoopy: more info please.
Oud 02-09-2006, 16:55
Verwijderd
Gisteravond was gezellig.
Ondanks mijn vermoeidheid was het erg leuk! Ik hoop alleen dat het vanmiddag goed is gegaan en dat ze zich niet te snel in nieuwe dingen stort. Het is heel erg voor hen, dat het uit gaat, maar ik vind het evengoed een beetje gevaarlijk. Zelf weet ze dat ook, dat is maar goed ook. (Helaas?) laat gevoel zich niet dwingen.
Oud 02-09-2006, 16:59
Orpheo
Orpheo is offline
ze was er vandaag niet
Oud 02-09-2006, 16:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 17:39 :
Dus snoopy: more info please.
pff... ja, tis niet zo makkelijk uit te leggen. Er spelen namelijk meerdere dingen mee:

* hij heeft af en toe een dagje (of een paar dagen) voor zichzelf nodig. Het is dan niet dat hij mij niet wil zien, maar hij wil dan z'n telefoon uitzetten en niemand hoeven spreken.

* hij is nog redelijk jong (22) en wil er nog even van genieten dat hij met niemand rekening hoeft te houden

* hij vindt dat ik af en toe heel negatief kan zijn over vanalles (heb bijv. vaak last van mijn buik en rug en vertel dat dan ook), wat hem heel veel energie kost (daar hadden we het vannacht over, was niet leuk om te horen, maar ben blij dat ie t gezegd heeft. Nu kan ik er op letten. Het zal namelijk ook bij andere mensen misschien wel een rol spelen...)

* hij weet nog niet zeker of hij wel voor altijd bij mij wil blijven en hij wil dat eerst zeker weten voordat hij de stap zet (hier hadden we het een paar weken geleden over, dat heb ik toen ook hier gepost)

Het meeste begrijp ik wel, hoewel ik vind dat niet alles bij mij ligt. Het feit dat hij af en toe een dag voor zichzelf nodig heeft, komt omdat hij vaak bezig is met entertainen. Niet in de zin van grapjes maken, maar wel dat hij heel vaak mij wil verwennen etc. Ja, daar zou ik ook moe van worden. Bovendien verwacht ik dat niet van hem.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor dat negatief zijn. Het is zeker iets wat ik moet veranderen, maar het feit dat hij het zich zo aantrekt ligt ook deels bij hem.

En dan dat hij eerst heel zeker wil zijn van onze relatie: dat kan gewoon niet! Nou ja, ik geef hem zijn tijd, maar ik word er soms wel moedeloos van. Ik bedoel, hij zei zelf dat hij niet weet waaraan het ligt en dat dit oorzaken zijn, maar dat hij niet weet of dat alles is. "zelfs al ben je helemaal perfect, dan weet ik nog niet of ik wel wil samenwonen"

Nou, ik weet niet of t zo wat duidelijker is, maar het is voor mezelf wel goed om t op een rijtje te zetten.
Oud 02-09-2006, 17:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
je kan toch ook samen wonen zonder meteen voor altijd bij elkaar te blijven bovendien weet je natuurlijk nooit of je voor altijd bij iemand wil blijven.
Oud 02-09-2006, 17:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 02-09-2006 @ 18:00 :
je kan toch ook samen wonen zonder meteen voor altijd bij elkaar te blijven bovendien weet je natuurlijk nooit of je voor altijd bij iemand wil blijven.
dat zeg ik toch?

maar hij vindt samenwonen iets wat je niet zomaar doet.
Oud 02-09-2006, 17:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 18:02 :
dat zeg ik toch?

maar hij vindt samenwonen iets wat je niet zomaar doet.
misschien is hij dan gewoon een zeikerd en moet jij wat tijd voor jezelf
Oud 02-09-2006, 17:05
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 17:59 :
* hij weet nog niet zeker of hij wel voor altijd bij mij wil blijven en hij wil dat eerst zeker weten voordat hij de stap zet (hier hadden we het een paar weken geleden over, dat heb ik toen ook hier gepost)
Vindt 't allemaal wel redelijk, hoor, maar met name deze is wel een beetje idioot. Dat weet je namelijk inderdaad nooit zeker. Ik heb best momenten waarop ik denk, ik wil altijd bij hem blijven, maar dat wil niet zeggen dat dat niet ooit gaat veranderen. Iedereen krijgt op een gegeven moment er wel een tijdje genoeg van, daar kom je gewoon niet onderuit. En op een gegeven moment moet je dan ook gewoon maar beslissen dat je het wel of niet doet, er komt toch nooit een moment waarop je het helemaal honderd procent zeker weet.

Dustja. Maar hij klinkt vooral alsof hij het gewoon nog even helemaal niet ziet zitten om samen met iemand te leven; hoewel het veel voordelen heeft, moet je inderdaad ook wel opeens veel meer rekening houden met elkaar. En met name als je gewend bent aan en gesteld bent op je privacy, op regelmatig even echt alleen zijn, vind ik dat eigenlijk wel begrijpelijk.
Oud 02-09-2006, 17:06
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
verhaal
Tja ik ken natuurlijk de situatie niet helemaal.. maar dit klinkt me wel heel bekend in de oren
En uiteindelijk kwam het er bij mij op neer dat ik allerlei uitwegen zocht om me maar niet te hoeven binden, omdat ik eigenlijk al zeker wist dat ik niet voor altijd bij hem wilde blijven. Toen ik me dat realiseerde heb ik het vrij snel uitgemaakt met hem, na een relatie van twee jaar.

Alle dingen die je hier noemt, klinken als smoezen.. die me aan een boek doen denken: "He's just not that into you." Lees het eens, zal heel verhelderend werken!

Sorry, ik begrijp dat dat hard klinkt, maar vind je niet dat je iemand verdient die zich niet te jong vindt om zich te binden, die jou geen zeur vindt, etc? Denk je niet dat hij over 3 of 5 jaar met dezelfde (of andere) smoezen aankomt?

Sterkte!

En ot: voel me goed, maar ook een tikje onzeker!
Oud 02-09-2006, 17:10
snoopy
snoopy is offline
We zitten in een moeilijke periode. Die kan twee kanten op:
1) we blijven 'voor altijd' bij elkaar (nou ja, dat weet je nooit, natuurlijk, maar oke)
2) het gaat uit.

Ik heb besloten wat ik wil (bij hem blijven!), maar hij weet het nog niet. En dat doet pijn. Ik heb dan altijd zoiets van: 'als je t niet zeker weet is dat een nee', maar bij hem zit dat zo niet. Hij wil gewoon dingen heel zeker weten, zodat hij mij geen valse hoop geeft. Nou heb ik zoiets van: je weet t nooit zeker, maar goed.

En het stomme is: het is de laatste paar dagen echt ontzettend leuk! We zijn heel lief tegen elkaar en knuffelig enzo... Dat maakt het des te moeilijker dat hij dan niet meteen zegt: ''jaaaaa! Met jou wil ik m'n leven delen'.
Dit gevoel herken ik wel van voordat we wat kregen. Toen wilde hij ook niet zomaar een relatie beginnen, ondanks dat we elkaar ontzettend leuk vonden. Hij wilde eerst zeker weten dat er een serieuze relatie in zat (toen dacht ik: dat kun je niet zeker weten), maar dat was ook omdat mijn vader toen net overleden was en hij mij niet vlak daarna met een domper wilde opzadelen.

Nou ja, ik moet het maar gewoon afwachten, maar ik word er wel heel erg verdrietig van als ik bedenk dat het misschien binnenkort wel uitgaat...

Dit schreef ik op 10 augustus. Het ligt echt niet zo simpel. Ja, misschien gaat het wel uit, maar hij is ook gewoon niet zo makkelijk.
Het klinkt gek, maar juist het feit dat hij twijfelt is bij hem een goed teken.
Als ik het wat beter kan uitleggen doe ik een poging, goed?

Laatst gewijzigd op 02-09-2006 om 18:38.
Oud 02-09-2006, 18:52
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
pff... ja, tis niet zo makkelijk uit te leggen. Er spelen namelijk meerdere dingen mee:

* hij heeft af en toe een dagje (of een paar dagen) voor zichzelf nodig. Het is dan niet dat hij mij niet wil zien, maar hij wil dan z'n telefoon uitzetten en niemand hoeven spreken.

* hij is nog redelijk jong (22) en wil er nog even van genieten dat hij met niemand rekening hoeft te houden

* hij vindt dat ik af en toe heel negatief kan zijn over vanalles (heb bijv. vaak last van mijn buik en rug en vertel dat dan ook), wat hem heel veel energie kost (daar hadden we het vannacht over, was niet leuk om te horen, maar ben blij dat ie t gezegd heeft. Nu kan ik er op letten. Het zal namelijk ook bij andere mensen misschien wel een rol spelen...)

Het meeste begrijp ik wel, hoewel ik vind dat niet alles bij mij ligt. Het feit dat hij af en toe een dag voor zichzelf nodig heeft, komt omdat hij vaak bezig is met entertainen. Niet in de zin van grapjes maken, maar wel dat hij heel vaak mij wil verwennen etc. Ja, daar zou ik ook moe van worden. Bovendien verwacht ik dat niet van hem.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor dat negatief zijn. Het is zeker iets wat ik moet veranderen, maar het feit dat hij het zich zo aantrekt ligt ook deels bij hem.

En dan dat hij eerst heel zeker wil zijn van onze relatie: dat kan gewoon niet! Nou ja, ik geef hem zijn tijd, maar ik word er soms wel moedeloos van. Ik bedoel, hij zei zelf dat hij niet weet waaraan het ligt en dat dit oorzaken zijn, maar dat hij niet weet of dat alles is. "zelfs al ben je helemaal perfect, dan weet ik nog niet of ik wel wil samenwonen"

Nou, ik weet niet of t zo wat duidelijker is, maar het is voor mezelf wel goed om t op een rijtje te zetten.
Is begrijpelijk, heb ik ook. Hoewel ik 't wel aangenaam vind om 5/7 samen te wonen met m'n vriendin.

Maar toch, op sommige punten klinkt ie 'n beetje als 'n zeurpiet, vooral over dat zeuren van jou en ivm dat nog niet zeker weten of ie voor de rest van z'n leven bij jou wilt zijn...

Ach ja.
Oud 02-09-2006, 19:03
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 19:52 :
Is begrijpelijk, heb ik ook. Hoewel ik 't wel aangenaam vind om 5/7 samen te wonen met m'n vriendin.

Maar toch, op sommige punten klinkt ie 'n beetje als 'n zeurpiet, vooral over dat zeuren van jou en ivm dat nog niet zeker weten of ie voor de rest van z'n leven bij jou wilt zijn...

Ach ja.
mja... maar 5/7 samenwonen doen wij ook. Soms zelfs meer. Sterker nog: iedereen in onze omgeving denkt dat we samenwonen. Dat is toch echt wel wat anders.

Enneh... dat zeuren van mij... daar heb jij zelf ook ooit iets over gezegd, dus

Ik vind ook dat ie met sommige dingen overdrijft. Met name dat zeker weten... dat kan gewoon helemaal niet. Maar ik laat m zoeken wat hij wil vinden, ik heb (voorlopig!) geduld, vooral omdat ik merk dat we vorderingen maken.

Ik vind t alleen heel gek. Hij zegt dat ie me niet kwijt wil, en dat is ook echt wel duidelijk (hij heeft dat ook tegen zijn beste vriendin gezegd), maar toch doet ie zo moeilijk (want zo zie ik het: iets simpels veel moeilijker maken dan het is...).
Oud 02-09-2006, 19:31
Verwijderd
Ik voel me op relationeel gebied zwaar kut
Oud 02-09-2006, 20:07
roosmar
roosmar is offline
ik mis hem! Nou ja, morgen weer
Oud 02-09-2006, 20:17
kenni
kenni is offline
Super gisteravond een geweldige avond gehad..
Oud 02-09-2006, 20:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 20:03 :
mja... maar 5/7 samenwonen doen wij ook. Soms zelfs meer. Sterker nog: iedereen in onze omgeving denkt dat we samenwonen. Dat is toch echt wel wat anders.

Enneh... dat zeuren van mij... daar heb jij zelf ook ooit iets over gezegd, dus

Ik vind ook dat ie met sommige dingen overdrijft. Met name dat zeker weten... dat kan gewoon helemaal niet. Maar ik laat m zoeken wat hij wil vinden, ik heb (voorlopig!) geduld, vooral omdat ik merk dat we vorderingen maken.

Ik vind t alleen heel gek. Hij zegt dat ie me niet kwijt wil, en dat is ook echt wel duidelijk (hij heeft dat ook tegen zijn beste vriendin gezegd), maar toch doet ie zo moeilijk (want zo zie ik het: iets simpels veel moeilijker maken dan het is...).
Dat zeuren van jou toen ging over iets heel anders dan over fysieke ongemakken.
Oud 02-09-2006, 20:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 21:31 :
Dat zeuren van jou toen ging over iets heel anders dan over fysieke ongemakken.
mijn vriend heeft t ook niet alleen over fysieke ongemakken, hoor...
Dan zou ik idd heel erg boos worden!
Oud 02-09-2006, 20:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 21:38 :
mijn vriend heeft t ook niet alleen over fysieke ongemakken, hoor...
Dan zou ik idd heel erg boos worden!
Ah ok.

Nu, elke vrouw zeurt, ook mijn vriendin... Moet je erbij nemen, zolang 't een beetje binnen de perken blijft...
Oud 02-09-2006, 20:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 21:41 :
Ah ok.

Nu, elke vrouw zeurt, ook mijn vriendin... Moet je erbij nemen, zolang 't een beetje binnen de perken blijft...
Nou, dat doet ie dus ook. Hij heeft er in 4 jaar nooit wat van gezegd. Maar hij wil er niet mee in 1 huis wonen
Oud 02-09-2006, 20:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 21:46 :
Nou, dat doet ie dus ook. Hij heeft er in 4 jaar nooit wat van gezegd. Maar hij wil er niet mee in 1 huis wonen
Ik woon momenteel in één huis met m'n vriendin, zou niet anders willen. Mét gezaag en al.
Oud 02-09-2006, 20:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-09-2006 @ 21:48 :
Ik woon momenteel in één huis met m'n vriendin, zou niet anders willen. Mét gezaag en al.
laatste enigszins offtopic opmerking:

nee, jij woont niet in 1 huis met je vriendin. Als je 5 dagen van de week bij elkaar bent is dat vaak, maar niet echt samenwonen. Mijn vriend vindt het ook fijn als ik heel vaak bij hem ben, maar als hij zich zelf bijv. niet zo goed voelt kan hij het er niet bij hebben als ik kom 'zeuren' (nou heb ik redelijk grote dingen om over te 'zeuren', dus kan me voorstellen dat het redelijk zwaar moet zijn om daarmee om te gaan). Daarom is samenwonen niet echt een optie, nog, omdat hij nu nog de vrijheid heeft om af en toe te zeggen:'even een dagje voor mezelf'. En eigenlijk begrijp ik dat best, al voelt t natuurlijk niet echt leuk.

en nu ga ik slapen
Oud 02-09-2006, 20:51
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik ben niet verliefd maar ben wel blij met m'n relatie. Ik heb lol met hem en ben liever met hem dan zonder hem maar verliefd ben ik nooit geweest. Verliefdheid is overrated
Oud 02-09-2006, 20:53
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 21:51 :

nee, jij woont niet in 1 huis met je vriendin. Als je 5 dagen van de week bij elkaar bent is dat vaak, maar niet echt samenwonen. Mijn vriend vindt het ook fijn als ik heel vaak bij hem ben, maar als hij zich zelf bijv. niet zo goed voelt kan hij het er niet bij hebben als ik kom 'zeuren' (nou heb ik redelijk grote dingen om over te 'zeuren', dus kan me voorstellen dat het redelijk zwaar moet zijn om daarmee om te gaan). Daarom is samenwonen niet echt een optie, nog, omdat hij nu nog de vrijheid heeft om af en toe te zeggen:'even een dagje voor mezelf'. En eigenlijk begrijp ik dat best, al voelt t natuurlijk niet echt leuk.

en nu ga ik slapen
Ze woont echt wel in één huis met mij hoor. :/ Twee meter van mijn deur is haar kamer.
Oud 02-09-2006, 20:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het leek vanmiddag bij de supermarkt net of mijn relatie uit was.
Ben & Jerry's ijs, chips, zoetigheid, chocomel

(Pff, ik had gewoon trek, je kent die dagen wel )
Oud 02-09-2006, 21:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Oh god, waar herken ik dit van

Dit is ook een reden waarom mijn vriend het beangstigend vindt om samen te wonen (Je zou dan echt minstens een 4-kamer apartement moeten hebben )
Oud 02-09-2006, 21:07
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 02-09-2006 @ 21:51 :

en nu ga ik slapen
Ik was wel van plan om dagjes voor mijzelf in te kunnen lassen als ik ooit nog samen ga wonen, hoor. In de 18 jaar dat ik bij mijn ouders heb gewoond, is dat ook wel gelukt... maar het wordt wel moeilijker, ja, vooral als je een kleine woning hebt. Daarom wil ik minstens 3 kamers (oei, wat een luxe ).

En ik vind ook wel dat ik in 1 huis woon met míjn vriendin, ookal doen we dat maar 5 dagen in de week. Haar kamer is naast de mijne. Maar ik begrijp wat je bedoelt, hoor

Ontopic: Hmm, nog een uurtje wachten, ik ga denk ik maar even naar McDreamy staren...
Oud 02-09-2006, 21:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-09-2006 @ 22:07 :
Ik was wel van plan om dagjes voor mijzelf in te kunnen lassen als ik ooit nog samen ga wonen, hoor. In de 18 jaar dat ik bij mijn ouders heb gewoond, is dat ook wel gelukt... maar het wordt wel moeilijker, ja, vooral als je een kleine woning hebt. Daarom wil ik minstens 3 kamers (oei, wat een luxe ).

En ik vind ook wel dat ik in 1 huis woon met míjn vriendin, ookal doen we dat maar 5 dagen in de week. Haar kamer is naast de mijne. Maar ik begrijp wat je bedoelt, hoor

Ontopic: Hmm, nog een uurtje wachten, ik ga denk ik maar even naar McDreamy staren...
Sinds wanneer heb jij 'n vriendin en geen vriend meer?
Oud 02-09-2006, 21:27
T!ne
T!ne is offline
Ik ben het verdomme zo kots kots kots beu!!
Oud 03-09-2006, 00:10
Orpheo
Orpheo is offline
http://youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go

Johnny zong t al, en Trent voor hem. zo voel ik me, als in dat clipje.
Oud 03-09-2006, 00:15
Cesar
Cesar is offline
Oud 03-09-2006, 02:07
Verwijderd
Ik wil zoenen
Oud 03-09-2006, 02:37
Verwijderd
Ik voel me echt ehm.. heel goed

Edit: Steffan, je liedje is btw wel erg aangenaam..

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 02:43.
Oud 03-09-2006, 07:10
snoopy
snoopy is offline
@Methuselah: samenwonen is wat anders dan in hetzelfde huis wonen. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar als je allebei een eigen kamer hebt is dat niet wat ik bedoel

@ Morgan en x-spekkie-x:

'we hebben' (nou ja: hij heeft dus) een heel huis tot onze beschikking: grote woonkamer en 4 slaapkamers. Dus tsja... van mij mag hij zelfs de studeerkamer tot zijn domein uitroepen ofzo, maar ja...

en nogmaals @ Morgan: ja, het is ook niet mijn bedoeling om 24/7 bij elkaar op de lip te zitten, mochten we samenwonen. Sterker nog: ik ben heel vaak weg, ook nu al. Ik hoef niet eens samen te eten, want dat komt met mijn trainining en zijn school niet echt uit. Maar ja... hij kan mij moeilijk mijn eigen huis uitzetten. Behalve dat is dit voor hem natuurlijk wel ideaal: ik ben er zo vaak als hij wil (en dat is vaak!), net zo vaak als we zouden samenwonen, maar hij heeft nog de optie om alleen te zijn. Hij heeft natuurlijk geen enkele reden om hier verandering in aan te brengen

Laatst gewijzigd op 03-09-2006 om 07:13.
Oud 03-09-2006, 09:28
I C U
I C U is offline
Vrijdagavond was erg gezellig! Was leuk al die mensen weer te zien en te spreken. En het was vooral leuk dat ik hem weer heb gesproken Niet dat ik meer van 'm wil (tja, altijd als ik zoiets zeg, schijnt men te gaan denken dat ik meer wil. Verdomme, zo wanhopig graag wil ik nu ook al weer niet!) maar 't was wel erg gezellig. Ik had alleen waarschijnlijk iets minder moeten drinken, maar ach, je weet hoe dat gaat

De verjaardag van m'n pa was ook erg gezellig Mjah, mijn familie is zo gek nog niet, hoewel 't soms wel es vervelend kán zijn. Maar ja, dat is familie hé... Ik moet maar gauw weer es naar mijn tante gaan. En naar mijn oma. Enzo. Puh, ik krijg het nog druk!
Oud 03-09-2006, 09:35
WolterB
WolterB is offline
Gelukkig zie ik dr vandaag weer
Oud 03-09-2006, 09:52
Yana
Yana is offline
Als ik hem vandaag niet zie, zie ik hem een week lang niet meer.

Hij doet wel lief enzo, de laatste tijd, maar eigenlijk maakt het dat alleen maar verwarrender .
Oud 03-09-2006, 09:55
Verwijderd
@ Orpheo: Mooi nummer. Een janknummer, dat wel. Maar goed.

ot: Niks met op relationeel gebied, maar ze belde net dat mijn oma misschien hartproblemen heeft. Minder... Maar aan de andere kant, ze is 94 en begint eigenlijk pas sinds een jaar af te takelen. Tot een jaar geleden is ze geestelijk de hele tijd heel helder geweest, dat was haar grootste goed. Het is goed zo. Tuurlijk is het stom, mócht ze gaan, maar het is goed geweest.
Nu ga ik echt ot: Ik voel me zoooooooo goed! Het is lang geleden dat ik me zo heb gevoeld. Ik krijg zoveel energie van onder andere mijn stage, en dat mensen me daadwerkelijk vragen om iets te gaan doen. Het is echt lang geleden, maar ik voel me echt echt heel erg goed.
Oud 03-09-2006, 10:13
Verwijderd
Ehm
I feeeeel goooood Lalalalalala
Oud 03-09-2006, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-09-2006 @ 11:13 :
Ehm
I feeeeel goooood Lalalalalala

Ik spreek je dan wel niet zo heel erg vaak, maar wat is dr aan de hand dan? Ik volg het nie meer geloof ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten