Advertentie | |
|
![]() |
|
Zag zaterdag een meisje in de Nul en die had zo'n rok aan. Zag er best tof uit. Was gewoon een lange rechte zwarte rok met lichtgevende strepen, en dan kon ze ook nog instellen of ze knipperden of groen of rood licht gaven
![]() En dan met gewoon een zwart truitje ziet het er best leuk uit.
||
![]() |
Citaat:
![]() je ziet het ook steeds meer ![]() zaterdag op gotham was ik in het knal roze en zwart *hihi* ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
in rotterdam is er wel een winkeltje met allemaal van die felle kleding met fluorgele spikes erop enzo.
allemaal van die fluor kleuren iiig, erg hip, allemaal van plastic of weet ik het wat het is dus dat zal dan wel cybergothic zijn? al zie ik het meer als techno/trance uitgaanskleding... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Leraar misschien iets te handtastelijk? Love_Ly | 80 | 22-03-2009 23:58 | |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |