Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Over dat in de stad... Ik had in het begin echt niemand waarmee ik ook maar kom praten zonder dat ik het idee had dat ze dat vervelend vonden. Daarom durfde ik ook niet te vragen of ik met ze mee mocht... Misschien zaten ze er wel helemaal niet op te wachten. Gelukkig werd het de woensdag wel gezellig toen we de stad door liepen. Er was er toen slechts één die naar huis ging. In het begin was het helemaal niet makkelijk om met de anderen te praten. Ze vroegen mij nooit dingen en als ik iets zei, reageerden ze altijd kortaf. Ik had helemaal niet het idee dat ik er bij hoorde. Ik wist even ook niet of ik wel bij mensen wilde horen die zo deden... Maar die dingen maakte me behoorlijk onzeker en dat zal ook niet onopgemerkt gebleven zijn... Maar ff een vraagje: Waar ken je me dan van?
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-09-2006 om 19:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt me alleen verschrikkelijk om er helemaal alleen voor te staan. Ik heb momenten dat ik graag alleen ben, maar ik moet soms ook mensen hebben waarmee ik kan praten. Anders ga ik me alleen maar slechter voelen... Ik hoop dat er nog meer mensen zijn, een beetje hetzelfde als ik, waarmee ik uiteindelijk contacten kan leggen. Als ik dit hele jaar in m'n eentje door moet brengen, betwijfel ik of ik het wel haal... Ik hoop echt dat er ook nog mensen zijn die niet alleen maar kortaf tegen me zijn.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik hoop wel dat er leukere feesten zijn dan dit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet denk ik maar afwachten hoe het allemaal uit gaat pakken tijdens die werkgroepen. Hopelijk zijn ze beter dan de intro... Vooral bij Academische Vaardigheden hoop ik dat, want bij die groep zit je een heel jaar lang. Colleges zijn er toch alleen maar voor om aantekeningen te maken en te luisteren, dus daar maak ik me iets minder zorgen over. Maar inderdaad, de pauzes lijken me wel verschrikkelijk. Is er niet een speciale ruimte of zo waar je kunt studeren tijdens de pauzes? Want in m'n eentje is 1 uur en 15 minuten pauze wel erg lang. Over die feesten, daar wil ik best heen gaan, maar dan moet ik wel iemand hebben om bij te kunnen staan/mee op te kunnen schieten, want anders blijf ik liever thuis, dan dat ik me de hele avond slecht voel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kost niet veel en je krijgt dan korting op je boeken dus je hebt het er zo uit. Als je lid bent kun je in een van de commissies gaan waardoor je dus meer mensen leert kennen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Studieverenigingen zijn nooit duur (prijzen die ik heb gehoord variëren van 30 euro voor de gehele studie tot 15 euro per jaar, en je krijgt bij de wat grotere studies dan ook korting op je boeken, dus de contributie heb je er zo uit) en inderdaad een goede manier om je studiegenoten beter te leren kennen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar in ieder geval bedankt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop in ieder geval dat die studieruimtes ook in de pauzes open zijn. Dat ze niet denken dat iedereen dan toe is aan pauze en dat ze daarom dan dicht zijn. Maar bij zo'n studievereniging, wat doe je daar dan? Ik een groep opdrachten maken of zo en leren voor een tentamen? Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe het zit met die ticketuren en zo. Maar dat wordt waarschijnlijk volgende week, want ik heb het deze week behoorlijk druk en ik zit met de avondvierdaagse.
||
Citaat:
![]() Log je gewoon in op de inschrijfpagina en klik op de sporten die je leuk lijken. Dan kun je kijken waar en wanneer ze gegeven worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Algemene introductieweken topic Nikster | 25 | 21-08-2012 09:33 | |
Studeren |
Introductieweek studiestad 2012! Tink* | 4 | 13-08-2012 09:02 | |
Algemene schoolzaken |
introductieweek Verwijderd | 223 | 25-08-2005 12:17 |