Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als je toevallig in hotel Akropoli zit (?????? dit is Rome niet Athene) dan slaapt er een indiaan op de houtenbank dus ga er niet zitten. En de Spaanse trappen zijn niet leuk je kan beter in je hotelkamer drinken en zoenen met 16jarige klasgenoten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet precies in welk hotel we zitten, maar volgens de leraar CKV3 is het dik elitair en zijn er afgezien van de onze maar twee andere scholen die er mogen komen. Eentje uit Noorwegen en eentje uit Amerika. Dus dat zal die van jullie niet zijn geweest denk ik. ![]() Pompeii is een stad en een vulkaan ergens naast Rome, waar een vulkaanuitbarsting was. Die hele stad is toen onder het lava komen te zitten en iedereen is levend verbrand, daarna is het lava gestold en de mensen die er in zaten vergaan. Zo kreeg je van die holtes, waar ze vervolgens troep in hebben gegoten om afgietsels te maken van de mensen. De stad zelf is ook intact gebleven naar 't schijnt, dus daar gaan we rondlopen en we gaan ook naar die dode lui kijken en en en op de vulkaan lopen RRR. Verder gaan we met het vliegtuig, is april inderdaad een stuk liever met het weer (maar weeronline.nl zegt dat het 25 graden wordt! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en, wij zijn met mensen van 't gymnasium en met atheneum-mensen die CKV1, CKV2 én CKV3 hebben. Ik hoor bij die laatste. ![]() |
![]() |
|
breakdancende soundwave. hoe gaaf.
http://students.washington.edu/colin...player_06.html
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat ik dat op deze manier moet vernemen
||
Citaat:
Ik ga vanavond film kijken met wat vrienden, altijd leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() enige wat ik teh pwn vond was t forum romanum maarja daar werden we ook mee dood gegooid bij kcv |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wist niet dat dit forum golfde.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet ik 'm maar weer opslaan en doorsturen aan mensen die nog nooit gepaddo't hebben maar wel benieuwd zijn, want op zich is het visueel gezien best een representatief beeld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
column op schoolkrant-site kiwi16 | 15 | 27-12-2007 11:19 | |
Algemene schoolzaken |
Raar voorval met leerkracht vanmorgen.. Debbyyy | 22 | 28-08-2003 09:59 | |
Liefde & Relatie |
De passie van liefde en seks Sol-v | 9 | 06-11-2002 18:56 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het minst leuke geweest in je relatie? Martin | 43 | 23-10-2002 17:26 | |
Software & Hardware |
anti-microschoft Draggy | 70 | 16-11-2001 14:16 |