Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben zelf erg fanatiek wat hockey betreft, ik train zelf 2 keer per week, heb wedstrijden op zondag en train bovendien een damesteam. Maar ik wil best een keertje wat skippen omdat m'n vriendin iets leuks bedacht heeft, en helemaal als het een bijzondere dag is. Ik vind het van de vriend van de TS ook enorm egoistisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij zal in de toekomst in soortgelijke gevallen als bijvoorbeeld die theatervoorstelling toch voor het belangrijkste moeten kiezen. En dan hoop ik, ondanks dat ik een "stereotype voetbalfanaat" ben, dat-ie voor zijn relatie kiest. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij geeft alleen aan dat dit een stukje is dat hij op dit moment graag voor zichzelf houdt. Hij vertelt me er wel alles over en ik ken die jongens ook waar hij mee gaat. Maar het is zijn uitlaatklep en zijn ding. Wanneer je een veeleisende studie en stage hebt, daarnaast ook nog eens een bijbaan, is dat best te begrijpen. Ik begrijp het allemaal aardig goed.. maar voel me toch in de steek gelaten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
VInd ik ook dat hij zeker wel wat meer rekening mag houden met mij, ik ben hem al ver en veel tegemoet gekomen
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
* Je kan niet meer rekening er mee houden dan dat je nu doet. * Hij kiest hoe dan ook voor voetbal. * Praten erover helpt niet, het verpest jullie avond en hij kiest alsnog voor voetbal. * Hij vindt het blijkbaar okey dat jij je zo voelt, en desondanks kiest hij alsnog voor voetbal. Of je accepteert het dan maar, of je gaat verder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Accepteren vind ik heel moeiljik, is ook waarschijnlijk niet wat ik wil doen. Maar ik ben wel zoekende naar een goede manier, want op deze manier is het ook niet leuk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind jongens die op zo'n manier van voetbal 'genieten' trouwens per definitie niet intelligent, hoog IQ of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zij verdwijnt een beetje in het hele plaatje. Daar gaat het om. Het draait allemaal om hem, en zijn voetbal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
MAar goed, afgelopen weekend was dus ons 1 jarig bestaan. smiddags bij hem geweest, op de trein gezet naar het voetbal en zelf ben ik naar een verjaardag gegaan. savonds wel weer samen geslapen. Ik vond het echt een rotdag, zat ik daar op me oma's verjaardag in me eentje. Ik heb overigens wel een heel erg leuk cadeau van hem gehad, maar ik had liever gehad dat hij thuis was gebleven natuurlijk. Komende week gaan we een dagje weg om toch samen goed te vieren dat we een jaartje samen zijn. Al bij al redelijk opgelost vind ik, maar dit gebeurt niet nog een keer en dat heb ik hem ook vertelt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Voor wat ga jij naar het voetbal Mr.Oizo | 21 | 12-02-2005 15:10 | |
Vrije tijd |
Het voetbal gaat kapot! USPalermo | 22 | 17-10-2004 18:24 | |
Beleidszaken |
[Sport]SubForum voetbal op Sport BarbapapaX | 26 | 25-08-2004 13:46 | |
Vrije tijd |
Type voetbal om naar te kijken Letchkov | 52 | 28-03-2004 03:33 | |
Vrije tijd |
Nederlands voetbal moet de tering naar de nering zetten... Methuselah | 18 | 16-08-2003 13:46 | |
Vrije tijd |
Bobsleën moeilijker als Voetballen Psycho-M | 20 | 09-01-2002 23:43 |