Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2006, 14:55
Johan_TB
Johan_TB is offline
Ik weet even niet wat ik ermee aan moet, hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Het zit zo.
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden een meisje tegengekomen met uitgaan. We hadden het die avond heel gezellig en hebben aan het eind van de avond nummers uitgewisseld. Een week later ging we weer naar hetzelfde cafe, en weer was het erg gezellig. Zij vond mij leuk en ik haar en we hebben gezoend.

De twee weken erna begon ze mij steeds leuker te vinden, maar gaf ze meteen aan dat ze hier een beetje van baalde, ze had net een lange relatie achter de rug en vond het allemaal wel een beetje snel gaan..ze wilde eigenlijk nog even wat rust..en dus twijfelde ze of ze wel een relatie wilde, maar ze was er eigenlijk al heel snel achter..ze was verliefd op mij zei ze. (dit vind ik best snel, ik was zelf nog niet echt verliefd)

Ze wilde nog steeds wel wat rust/tijd dus die gaf ik haar...we spraken elkaar nog wel veel, maar zagen elkaar weinig..het gevoel zakte een beetje weg, maar dat kwam wel weer als we elkaar wat vaker zagen..dacht ik..

Twee weken geleden vertelde ze mij dat het gevoel bij haar minder was geworden en dat ze twijfelde of ze wel toe was aan een relatie.. ze besloot de knoop door te hakken en even helemaal geen vriend te willen.

Gisteren vertelde ze mij dat ze verliefd was op een klasgenootje.. Ze zei dat ze nog steeds niet toe was aan een relatie en dat ze dus weer twijfels had. Ze dacht dat het waarschijnlijk weer net zo ging lopen als met ons..

Echt k*t.. Ik heb geprobeerd om haar uit mijn hoofd te zetten en het op die manier voor mijzelf het makkelijkst te maken..het lukt niet, ik vind haar veel te leuk..
Ik spreek haar nog steeds vaak en we kunnen erg goed met elkaar overweg.. maar is het wel zo verstandig om haar zo vaak nog te spreken? Zou ik niet meer kans hebben haar terug te krijgen wanneer ik haar rust geef? Of zou ik juist weer leuke dingen met haar moeten gaan doen en haar vaak zien?

Hopelijk heeft er iemand advies.
Groetjes
Johan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2006, 15:20
rockje
rockje is offline
Ik ben eigenlijk totaal ni de goede persoon om raad te geven aangezien ik zelf nooit een vriendje heb... Ik weet niet hoe het komt... en ik denk ook dat ik jonger ben dan jij (nog maar 17 nl) maar als ik in die situatie zou zijn zou ik het zeker nog niet opgeven en wel nog veel afspreken enkel zo kunnen je gevoelens veranderen... en ofwel worden ze heviger en moet je er echt helemaal voor gaan!! ofwel verminderen ze en dan kan je gewoon toffe vrienden zijn die elkaar alles toevertrouwen ofzo...

Ik hoop dat je er iets aan hebt!! veel succes er nog mee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:21
rockje
rockje is offline
ohja misschien kan jij ook es op myn topic antwoorden aangezien ik zelf ook met een probleem zit--topic mail of geen mail?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 16:35
Sherco
Sherco is offline
Het klinkt alsof zij wel erg snel verliefd is en er erg snel overheen is... Ik denk niet dat je haar op dit moment terug kunt winnen, als ze zo door haar gevoelens heen "flitst". Ik zou zoeken naar iemand die ook op zoek is naar iets vasters.
Oud 20-10-2006, 16:49
WolterB
WolterB is offline
Het lijkt alsof zij erg snel verliefd wordt. Of het nu komt doordat ze net uit een lange relatie komt en snel over die andere jongen heen wil komen of dat het een andere reden heeft weet ik niet.

Maar haar 'terug'krijgen zit er denk ik niet echt in. Jij kan niet het gevoel van iemand anders beïnvloeden en als je dat wel doet en het lukt, heb je de kans dat het een fiasco wordt.
Oud 20-10-2006, 17:00
Johan_TB
Johan_TB is offline
Ik vond het ook vreemd dat ze zo vlug verliefd was. Het was aan dr gedrag wel te merken dat ze mij in ieder geval toen wel heel erg leuk vond. Dat dat gevoel minder werd kwam gewoon doordat we elkaar veel minder zagen...er is niks gebeurd ofzo en de klik is er nog steeds..zou je dan echt het gevoel niet meer een beetje op kunnen wakkeren?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 17:03
Anika
Je kunt in ieder geval proberen eens wat leuke dingen met elkaar te gaan doen als gewone vrienden, en niet met het idee om wat met elkaar te gaan beginnen. Dat lijkt me momenteel namelijk averechts werken omdat zij nog geen nieuwe relatie wil.

Wie weet komt het gevoel wel weer terug bij haar als jullie elkaar wat vaker zien op een "gewone" manier, maar daar moet je in eerste instantie niet vanuit gaan natuurlijk, dan is de teleurstelling alleen maar des te groter als dat niet het geval is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten