Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2006, 15:15
Bloem
Bloem is offline
Volgens mij heb ik inmiddels Cookie Dough, Halfbaked, New York Super Fudge Chunk, Oatmeal Cookie Chunk, Chocolate Fudge Brownie en Chocolate Therapy ooit eens geproefd en ik blijf erbij dat Cookie Dough het aller-, allerlekkerst is

Met als goede tweede Chocolate Therapy, dat zijn naam inderdaad wel eer aan doet.
Advertentie
Oud 08-09-2006, 15:34
Verwijderd
Ik heb het nog nooit geproefd. Vind het veel te duur (en er zit suiker in )
Oud 08-09-2006, 15:50
Verwijderd
Fossil Fuel is echt vreselijk lekker
Oud 08-09-2006, 15:56
Bloem
Bloem is offline
Watvoor smaak is dat? Ik vind eigenlijk alle smaakjes een beetje tegenvallen qua romigheid enzo, in vergelijk met Cookie Dough
Oud 08-09-2006, 15:59
Verwijderd
Ja, dat is waar. Fossil Fuel is roomijs met daardoor swirls chocolade saus, stikken chocolade (in de vorm van dino's ) en stukken chocolade koekjes. Het roomijs is niet zo romig als die van Cookie Dough, maar ik vind het wel erg lekker.
Oud 09-09-2006, 23:42
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-09-2006 @ 16:59 :
Ja, dat is waar. Fossil Fuel is roomijs met daardoor swirls chocolade saus, stikken chocolade (in de vorm van dino's ) en stukken chocolade koekjes. Het roomijs is niet zo romig als die van Cookie Dough, maar ik vind het wel erg lekker.
Ik vind Cookie Dough best smakeloos vergeleken met andere soorten B&J. Of ben ik de enige?
Oud 09-09-2006, 23:45
Hagel
Hagel is offline
Cherry garcia en anders karamel sutra
Oud 10-09-2006, 03:41
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 10-09-2006 @ 00:42 :
Ik vind Cookie Dough best smakeloos vergeleken met andere soorten B&J. Of ben ik de enige?
die bollen koekdeeg, die zijn dus echt vreselijk goddelijk!
en de rest is gewoon vanille-ijs ja, maar die bollen koekdeeg maken dus echt alles goed!

Fossil Fuel vond ik ook lekker, maar vond ik toch minder bijzonder.
Oud 10-09-2006, 08:52
ikkuh15
ikkuh15 is offline
ik heb alleen nog maar fishfood op, erg lekker!
maar wil die chocolate therapy ook wel 's proberen...of diegene met peace in de naam..(iets met cheesecake geloof ik)
Oud 10-09-2006, 08:53
DanielC
DanielC is offline
Ik vind het wel lekker. Koop het zo af en toe, ben niet zo'n ijs eter. Cookie dough is mijn favoriet.
Oud 10-09-2006, 10:03
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Corinne schreef op 10-09-2006 @ 04:41 :
die bollen koekdeeg, die zijn dus echt vreselijk goddelijk!
en de rest is gewoon vanille-ijs ja, maar die bollen koekdeeg maken dus echt alles goed!

Fossil Fuel vond ik ook lekker, maar vond ik toch minder bijzonder.
Ik vond het niet zo bijzonder Kwestie van smaak. Ik ben meer in voor zoete ijsjes, zoals bananensmaak mét chocoladebrokken
Oud 10-09-2006, 10:03
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 10-09-2006 @ 09:52 :
ik heb alleen nog maar fishfood op, erg lekker!
maar wil die chocolate therapy ook wel 's proberen...of diegene met peace in de naam..(iets met cheesecake geloof ik)
A peace of cake bedoel je misschien?
Oud 10-09-2006, 20:41
Toet0r
Toet0r is offline
Caramel chew chew is de enige smaak die ik geproefd heb, maar die is zo lekker dus die heb ik wel een paar keer gehaald
Ik vind het tijd dat we de ijsprijs weer winnen (A)
Oud 17-09-2006, 20:20
Porcelain
Porcelain is offline
Het was een keer in de bonus bij de albert heijn en in die week heb ik wel aan 5 bakken meegegeten (want B&J is natuurlijk het lekkerst met allemaal meisjes en een zielige film).

cooky dough is zoo lekker en aan die bananensmaak heb ik me misselijk gegeten, maar die is ook lekker.

In de winkel hebben ze vaak maar een paar smaken.. weet iemand een wat onbekendere smaak waar ik dan hard naar op zoek kan gaan?
Oud 17-09-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Porcelain schreef op 17-09-2006 @ 20:20 :
Het was een keer in de bonus bij de albert heijn en in die week heb ik wel aan 5 bakken meegegeten (want B&J is natuurlijk het lekkerst met allemaal meisjes en een zielige film).

cooky dough is zoo lekker en aan die bananensmaak heb ik me misselijk gegeten, maar die is ook lekker.

In de winkel hebben ze vaak maar een paar smaken.. weet iemand een wat onbekendere smaak waar ik dan hard naar op zoek kan gaan?
half baked

koekjes deeg EN brownie <3
Oud 17-09-2006, 20:26
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 17-09-2006 @ 21:20 :

Cherry Garcia, heb ik tot nu toe alleen maar gezien in kleine cups.
Oud 18-09-2006, 09:44
snoopy
snoopy is offline
Waar verkopen ze grote bekers half baked?
Oud 18-09-2006, 11:30
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-09-2006 @ 10:44 :
Waar verkopen ze grote bekers half baked?
Bij mijn videotheek (Videoland) iig
Oud 18-09-2006, 20:33
DRAMAxQUEEN
DRAMAxQUEEN is offline
Ik heb nog maar 2 smaken gehad..:

Chocolat Therapy samen met mn broertje...
(die onderweg al gesmolten was... )

en Cookie Dough ofzo.. by een vriendin..

Cookie Dough vond ik niks ijsig aan.. meer meel ofzo.. Best appart..
Maar ik at maar gewoon verder!

Zodra ik weer geld teveel heb haal ik er wel 1...

Suggesties?? Ik zie veel NY .. Peace of Cake lykt me ook wel lekker?? Maja.. tell me!!

x
Oud 23-09-2006, 09:48
G. -
G. - is offline
Met de half gebakken koekjes in; jammie!
Oud 23-09-2006, 15:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-09-2006 @ 16:50 :
Fossil Fuel is echt vreselijk lekker
Zeker weten, dat is de lekkerste van alle smaken vind ik.
Oud 28-09-2006, 14:20
Young Predator
Young Predator is offline
OMG een topic over B&J's.

Mijn Favo was overduidelijk Oatmeal cookie chunk.

Kaneelijs met stukjes speculaas en chocola

Was een Limited Flavor. Lag net anderhalf maandje in de schappen en ligt reeds in de graveyard.

Verder is Caramel Chew Chew heerlijk om met iemand te delen en is Half Baked perfect voor een gare bui.
Oud 28-09-2006, 16:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-09-2006 @ 12:30 :
Bij mijn videotheek (Videoland) iig

Wat gemeen! Bij mijn videoland niet *protest*
Oud 28-09-2006, 18:19
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
snoopy schreef op 28-09-2006 @ 17:47 :
Wat gemeen! Bij mijn videoland niet *protest*
Videoland zijn franchise winkels, als je en pasje bij de ene hebt kun je ook niet bij een andere huren, en ze hoeven dus ook niet hetzelfde assortiment te hebben
Oud 29-09-2006, 08:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sherco schreef op 28-09-2006 @ 19:19 :
Videoland zijn franchise winkels, als je en pasje bij de ene hebt kun je ook niet bij een andere huren, en ze hoeven dus ook niet hetzelfde assortiment te hebben
weet ik. Maar ik vind het gemeen.
Oud 01-10-2006, 12:13
snoopy
snoopy is offline
yeaaaah! Bij de videomax ofzo hadden ze t wel <3
Oud 01-10-2006, 14:01
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 28-09-2006 @ 15:20 :
OMG een topic over B&J's.

Mijn Favo was overduidelijk Oatmeal cookie chunk.

Kaneelijs met stukjes speculaas en chocola

Oh, daar had ik vrij hoge verwachtingen van, maar viel een beetje tegen vond ik
Oud 03-10-2006, 19:42
D-But
D-But is offline
Ik vind Ben&Jerry ijs echt het lekkerste ijs ooit!!! Je zou me serieus op een onbewoond eiland kunnen zetten met alleen maar dat ijs, en ik zou meer dan tevreden zijn. Ik vind cookie dough heel lekker, maar echt het allerlekkerste ijs vind ik chocolate fudge brownie. Daar wordt ik dus echt, echt gelukkig van, terwijl ik normaal gesproken helemaal niet zoveel om snoep enzo geef
Oud 03-10-2006, 22:06
miss-richie
miss-richie is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 31-08-2006 @ 21:39 :
Oke even een tegengeluid Ik vind Ben en Jerry's (en hagendasz t zelfde) SMERIG! Ik vind het zoooo goor ijs! Alles aan dat ijs vind ik onuitstaanbaar, de smaak, de substantie, de marketing. Het ijs is zo fokking hard als je t uit de vriezer haalt, je kan er iemand mee vermoorden. (hertog heeft dat niet) En de prijs

Hertog 3 chocolade is gewoon de beste! En alle andere hertog smaken in doorzichtige bak. Hertog is het lekkerst, maar smaakjes van de AH die hertog imiteren kunnen ook goed te eten zijn.

Voor de rest, Italiaans ijs in italie (als je btje mazzel hebt) is niet te vergelijken met al die troep uit fabriek. Dat ijs is zoveel beter en smakelijker en smeuiger hmmm.
Weet je waarom het ijs zo hard is als je het uit de vriezer haalt, omdat in hertog ijs veel meer e-stoffen zijn toegevoegd zodat het ijs zachter en schepklaar is, ben & jerry's heeft dit niet...
Oud 09-10-2006, 01:10
Aamnesia
Aamnesia is offline
die zijn echt te lekker...

ik heb altijd zo'n bak van 5 euro of zo binnen een kwartier op.. grrr... moet meer hebben..
Oud 11-10-2006, 20:38
Bell
Bell is offline
wij hadden er 1 met stukjes witte en donkere chocolade, amandelen, walnoot, pecannoten enzo... hoe die heet weet ik niet, maar hij was heeeeeerlijk...
Oud 11-10-2006, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Bell schreef op 11-10-2006 @ 21:38 :
wij hadden er 1 met stukjes witte en donkere chocolade, amandelen, walnoot, pecannoten enzo... hoe die heet weet ik niet, maar hij was heeeeeerlijk...
New York super fudge chunk.
Ja

KaramelSutra = liefde
Oud 12-10-2006, 16:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
haha ik vraag me af hoeveel dopamine erin zit haha
Oud 14-10-2006, 13:02
Verwijderd
Ik heb zin in Fossil Fuel
Oud 15-10-2006, 16:42
audreey
audreey is offline
ik heb een vriendin die altijd wel B&J's kan eten. ikzelf hou wel van ijs,maar eet het alleen in de zomer, en ik vind B&J's wel een beetje duur voor ijs, al is het erg lekker. Cookie Dough is dan favoriet. maar ik haal ijs zowieso zelden.
Oud 27-10-2006, 19:37
Droomz
Droomz is offline
Citaat:
Aamnesia schreef op 09-10-2006 @ 02:10 :
die zijn echt te lekker...

ik heb altijd zo'n bak van 5 euro of zo binnen een kwartier op.. grrr... moet meer hebben..
Ik zit na 5 happen al stampvol.

Ik heb pas 1 smaak geproefd: Fossil Fuel.
Vind hem lekker, maar het is zo duur.
Oud 28-10-2006, 16:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
New york super fudge chunk is echt de beste

En ik wil fish food nog eens proberen want die heb ik aangeraden gekregen door een vriendin.
Oud 30-10-2006, 13:48
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-08-2006 @ 19:24 :
Ik wil alles nog eens proeven, maar ik vind het veel te duur...
Oud 30-10-2006, 14:03
J-roenn
J-roenn is offline
om te beginnen, meesterlijk ijs, beste dat ooit is uitgevonden.
verder gebruiken ben en jerry's alleen eerlijke grondstoffen, dit wilt zeggen dat de cacouboeren in afrika er een eerlijke prijs voor krijgen, maar ook dat bijvoorbeeld op veel grondstoffen miliekeur of eko keurmerk zit ( niet letterlijk, maar wel ecologisch geteeld ). ook hebben deze heren een heleboel liefdadigheids dingen opgezet, bijvoorbeeld scholen laten bouwen in afrika, zoetwater voorziening erbij e.d. daarvoor betaal ik graag 1-2 euro meer voor een bakje ijs, het zou eigenlijk zo moeten zijn dat alle bedrijven op deze manier handel zouden voeren, dan zag de wereld er een stuk beter uit.

ik zat net op de site van ben en jerry's te kijken, hun nieuwste investering is die in het vervangen van alle ben en jerry's koelkasten ( check de bioscoop of de videotheek, daar staan er vast een paar ) met nieuwe modellen ( volledig op hun kosten ontwikkeld ) die slechts een paar procent van de energie gebruiken dan conventionele koelkasten.

ik weet dat dit topic over de smaak ging, nogmaals die is gewoon top maar iedereen die zegt dat het te duur is en dan vooral de mensen die zeggen dat het zo duur is omdat het een fashion-merk is, dat is gewoon bullshit, hun vragen wat meer voor het ijs om gewoon eerlijke handel mogelijk te maken.
Oud 30-10-2006, 15:00
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 30-10-2006 @ 15:03 :
om te beginnen, meesterlijk ijs, beste dat ooit is uitgevonden.
verder gebruiken ben en jerry's alleen eerlijke grondstoffen, dit wilt zeggen dat de cacouboeren in afrika er een eerlijke prijs voor krijgen, maar ook dat bijvoorbeeld op veel grondstoffen miliekeur of eko keurmerk zit ( niet letterlijk, maar wel ecologisch geteeld ). ook hebben deze heren een heleboel liefdadigheids dingen opgezet, bijvoorbeeld scholen laten bouwen in afrika, zoetwater voorziening erbij e.d. daarvoor betaal ik graag 1-2 euro meer voor een bakje ijs, het zou eigenlijk zo moeten zijn dat alle bedrijven op deze manier handel zouden voeren, dan zag de wereld er een stuk beter uit.

ik zat net op de site van ben en jerry's te kijken, hun nieuwste investering is die in het vervangen van alle ben en jerry's koelkasten ( check de bioscoop of de videotheek, daar staan er vast een paar ) met nieuwe modellen ( volledig op hun kosten ontwikkeld ) die slechts een paar procent van de energie gebruiken dan conventionele koelkasten.

ik weet dat dit topic over de smaak ging, nogmaals die is gewoon top maar iedereen die zegt dat het te duur is en dan vooral de mensen die zeggen dat het zo duur is omdat het een fashion-merk is, dat is gewoon bullshit, hun vragen wat meer voor het ijs om gewoon eerlijke handel mogelijk te maken.
Ben & Jerry's verkoopt dus volgens jou een gevoel, iets meer dan alleen een product. Het blijft uiteindelijk een corporatie die een winst-oogmerk heeft. Zo erg veel waarde aan dat plaatje als jij hecht zou ik niet hebben, want alles laat doorschemeren dat dit imago-investeringen zijn.

'Eerlijk' is natuurlijk ook relatief. De melk die er in die ijs gaat komt natuurlijk niet uit een bergmeer.
Oud 30-10-2006, 21:20
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
cookie dough voor de rest: lust geen chocolade ijs

(maar ik ben toch eerder giga-fan van Haagen-Dasz Macadamia Nut Brittle en Albert Heijn Excellent Cookie Caramel)
Oud 03-11-2006, 15:45
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
suvórov schreef op 30-10-2006 @ 16:00 :
Ben & Jerry's verkoopt dus volgens jou een gevoel, iets meer dan alleen een product. Het blijft uiteindelijk een corporatie die een winst-oogmerk heeft. Zo erg veel waarde aan dat plaatje als jij hecht zou ik niet hebben, want alles laat doorschemeren dat dit imago-investeringen zijn.

'Eerlijk' is natuurlijk ook relatief. De melk die er in die ijs gaat komt natuurlijk niet uit een bergmeer.
maar toch
gedeelte van de winst naar goede doelen
duurzame grondstoffen
energie alleen uit natuurlijke bronnen

heeft aldi-ijs niet ..
maar B&J is echt zon ijs dat je niet veel moet eten. Als je 2x per week zon bakje zou kopen is het gewoon niet meer speciaal
Oud 04-11-2006, 15:31
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het ijs niet eens per se lekker, maar de dingen die erdoor zitten (stukjes koekjesdeeg/brownies). Als ander ijs dat ook zou doen zou ik dat net zo goed kopen, maar ja... gewoon vanille-ijs is natuurlijk wel saai
Oud 04-11-2006, 17:21
reine claude
reine claude is offline
Hertog heeft ook ijs met koekjes(deeg) erdoorheen Goedkoper en ik vind het zelfs lekkerder dan Ben & Jerry's.
Oud 04-11-2006, 17:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
reine claude schreef op 04-11-2006 @ 18:21 :
Hertog heeft ook ijs met koekjes(deeg) erdoorheen Goedkoper en ik vind het zelfs lekkerder dan Ben & Jerry's.
echt? verkopen ze dat gewoon bij de supermarkt?
Oud 04-11-2006, 17:48
Verwijderd
hertog heeft nu iig kersen-kaneel-koekjes ijs bij de supermarkt, erg lekker maar die is alleen maar 'zo lang de voorraad strekt'.
Oud 04-11-2006, 17:49
Bloem
Bloem is offline
Is die kersensmaak erg overheersend?
Oud 04-11-2006, 18:39
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-11-2006 @ 18:48 :
hertog heeft nu iig kersen-kaneel-koekjes ijs bij de supermarkt, erg lekker maar die is alleen maar 'zo lang de voorraad strekt'.
Die bedoelde ik ja.
Aanrader De kersensmaak valt best mee.
Oud 05-11-2006, 15:06
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik vind die Peace of Cake niet te eten trouwens... als je Haagen-Dasz Strawberry Cheesecake gehad hebt is B&J Peace Of Cake een slap excuus voor ijs.
Oud 06-11-2006, 14:59
Bloem
Bloem is offline
Ik heb dat Hertogijs gekocht maar ik vind het toch lang zo lekker niet als Cookie Dough van B&J
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten