|
|
Je kan dat ook met kipfilet doen, doe ik ook altijd. Het beste is wel om het zo snel mogelijk te ontdooien, bijvoorbeeld in de magnetron. Maar ik ontdooi het ook altijd door het uit de vriezer of in de koelkast te leggen.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Anne-Sija schreef op 21-11-2006 @ 15:58 :
hoi volgens mij is het juist niet goed om de kip snel te laten ontdooien door bv een magnetron. Invriezen is geen probleem. Je kan ook de kip eerst braden of koken, dan invriezen en later ontdooien. |
||||
|
|
|
Citaat:
zeep007 schreef op 21-11-2006 @ 20:43 :
Ik heb altijd heel streng meegekregen van mijn ouders om nooit, maar dan ook NOOIT kip te ontdooien in een magnetron... Ik zou niet weten waarom niet, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Ik wil wel graag weten waarom dat dan niet mag
|
||||
|
|
|
Citaat:
VelvetDreams schreef op 22-11-2006 @ 10:54 :
Het is juist heel gemakkelijk. Mijn moeder heeft dat altijd gedaan! En als je de kipfilet gewoon dicht laat zitten in het zakje kunnen er ook geen rare dingen mee gebeuren. Wat je ook akn doen in een paar uur van te voren op het aanrecht laten liggen.
|
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote bewaartopic | Briseïs | Eten & Drinken | 48 | 25-03-2012 19:02 |
| Maaltijden voor 1,- p/dag | eatdrumseatcym_ | Eten & Drinken | 52 | 05-02-2009 15:38 |
| Besparen op eten | Verwijderd | Eten & Drinken | 55 | 18-01-2008 21:19 |
| Op kamers, hoe te financieren? | jitsketje | Werk, Geld & Recht | 114 | 16-12-2007 20:28 |
| Eenpersoonsmaaltijden | Stepsje | Eten & Drinken | 9 | 03-04-2003 21:48 |