Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zoek aanbiedingen, voor metal en darkwave enzo
www.displeasedrecords.nl (meestal 13,50 per cd!) large heeft ook aanbiedingen, je kan ook vaak via de site van de band of platen maatschappij kopen voor 21 euro koop ik ook geen cd's (heel soms dan) maar ik koop VEEL cd's en altijd voor redelijke bedragen, gewoon zoeken dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goh..
Nah ik doe wel .ogg's en .mp3's en modjes luisteren; en andere copyleft muziek ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
21 euro is voor mij ook te veel, vooral omdat ik veel cd's koop en dan moeten ze natuurlijk niet te duur zijn. Daarom koop ik ze meestal bij de Plato of de Plaatboef (tweede hands) dat valt wel te doen. Kocht laatst een cd van Radiohead bij de plato voor 9,95 en die zelfde cd was bij de music store (achterlijke winkel trouwens) 22,99!! euro. Dat is inderdaad triest.
||
Citaat:
![]() ennuh...ga naar tweedehands winkeltjes (moet je wel een btje geluk hebben dat ze wat nieuwer spul hebben) bijv. ezelsoortje in roermond of bij de plaatselijke videotheek hebben ze soms ook tweedehands.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja, ze moeten de uitkering van de koningin ergens van betalen he |
![]() |
|
tuurlijk zijn die dingen te duur, anders zou er toch niet op zo'n schaal gedownload worden?
Die prijs van die dingen word kunstmatig hoog gehouden, er zijn genoeg TMF chattertjes en V8 smsertjes die zo gek zijn om er dat voor te betalen (of 4 euro voor een singletje)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ismijn levensdoel, ervoor zorgen dat de monarchie wordt afgeschaft. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik koop trouwens alleen cd's als ik die wil hebben, en dan meestal via het internet...te duur. Maargoed goedkopp heb ik cd's nog nooit ergens gevonden. Ik vind al snel iets duur, tien euro vind ik een redelijke prijs daar vind ik de cd's die ik wil hebben echter nooit voor.
Het probleem is dat ik vervolgens die cd's omzet naar mp3 en altijd op de computer luister (ik vind het zonde om ze veel te gebruiken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Michael Jackson, zijn cd's YPrue | 90 | 26-08-2004 16:19 | |
Muziek |
CD's kopiëren rerox | 50 | 25-06-2003 11:26 | |