Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De ene is beter dan de andere en sommige machines zijn ronduit slecht. Het hoeft niet merk of prijsgebonden te zijn. Anyway ik zou een machine van MP kopen waar bv nog een jaar garantie opzit. (meestal zit er toch 5 jaar op een machine?)
||
Citaat:
![]() En het lijkt me duidelijk dat als je niet meedoet, je geen gebruik maakt van de wasmachine. Ook niet een keer. Dan gaan ze maar naar de wasserette ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
overigens zit er op een wasmachine vaak 5 jaar garantie, dus die wordt ook gemaakt als-tie stukgaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant ben je nog steeds in de aap gelogeerd als de wasmachine nét buiten de garantieperiode stuk gaat en niet meer te repareren is. Studenten bij ons in de buurt hadden dat laatst en die moesten dus 'even' een nieuwe kopen. Er moet dus toch nog gespaard worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leasen/huren kan bij oa. Meo Lease.http://www.wasmachine-huren.nl/
Zelf woon ik in een studentenhuis waar het schijnbaar voor sommige oud bewoners normaal was om de boel te strippen en op te eisen als men definitief het studentenhuis verliet. Om onenigheid te voorkomen, leasen we nu met 4 mensen een wasmachine. Het klinkt misschien overdreven, maar het is een goede manier om te voorkomen dat mensen dingen gaan claimen. Vaak staat er nergens zwart op wit van wie wat is binnen een studentenhuis. Ik denk trouwens niet dat het erg aardig is om mensen te gaan verplichten tot aankopen die ze niet willen doen. Dat mensen niet meebetalen aan de wasmachine, zou ik niet als probleem zien. Dan maar niet. Willen ze wel meedoen? Dan betalen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bij ons werden spullen waar niet aan meebetaald was (en zelfs de wc-bril... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hij doet het al een jaar of 4 en hij heeft een A voor energie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||