Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 16:50
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind de H&M eigenlijk altijd een ontzettende teringzooi en daar erger ik me onwijs aan. Alles hangt door elkaar en je kan niks vinden, het is altijd chaotisch druk en de kwaliteit is ook niet altijd even denderend. Soms is het wel eens leuk en sokken en panties zijn leuk en soms een elastiekje maar verder ben ik echt geen die-hard H&M'er.
Oud 03-10-2002, 17:04
ieyor
ieyor is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
OMG, wat ben jij toch ONTZETTEND alto *aanbid*

eh ja koop er eigenlijk best veel, ondergoed, truitjes, rokjes, panty's, en laatst een onzettend koele broek gezien, maar ze haden m alleen nog in maatje 34

t is goedkoop en goed te combineren. wat k wel minder vind is dat het er altijd zo'n enorme puinhoop is
kzeg toch dak t onzin vindt dat ze dat zegt :/

ach... as je over iemands woorden wilt vallen vind je altijd wel n lettertje dat verkeerd staat :/

als ik ontzettend alto zou willen zijn zouk zeggen dak er nooit naar binnen zou gaan

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:51
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ach ik heb er vandaag een ontzettend lief setje van snoopy gekocht... (ondergoed)

Maar al kom ik binnen is het beneden vaak nog wel netjes,maar boven,bij de dames-afdeling, neem niet eens de moeite om er tussen te zoeken,kijk alleen naar de elastiekjes en die rommeltje en ondergoed.
Oud 03-10-2002, 20:34
heavinly
heavinly is offline
Ik kom er eigenlijk altijd als ik in een stad ben waar een H&M is, al is het alleen maar even rondkijken (hoewel ik dan ook vrijwel altijd wat koop). Binnenkort komt er een H&M in de stad waar ik op school zit, ben ik wel blij om.. nu kom ik er niet zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:51
2young2live
2young2live is offline
ik heb nog nooit een kledingstuk gekocht bij h&m, wel best veel sieraden, mijn favoriete oorbellen komen daarvandaan, ik kijk er wel even als ik in de stad ben, maar echt zo boeiend vind ik het niet...
Oud 04-10-2002, 11:02
heldin
heldin is offline
tip: de H&M in Arnhem is best opgeruimd
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 12:07
Verwijderd
Ik vind dat de H&M wel leuke basic kleertjes heeft, ik heb er bijv men winterjas gekocht en koop der vaak ondergoedjes enzow...soms wel vestjes en truitjes.....nadeel is dat het er altijd zo ontzettend druk is, daar erger ik me wel aan..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 12:15
Utopia
Utopia is offline
1x iets bij de H&M gekocht.
Nog geen 2 weken later heb ik zo ongeveer 't zelfde gekocht maar dan een Tommy Hilfiger variant.. die draag ik toch wat liever
Oud 04-10-2002, 14:39
June bug
June bug is offline
Basic truitjes voor ergens onder te dragen ofzo kun je er idd goed kopen. De rest vind ik saai en vaak slecht passend... in tegenstelling tot een jaartje of 1,5 geleden, toen ze er vaak nog veel aparte en supergoedkope dingen hadden...
Oud 04-10-2002, 14:40
Verwijderd
Ik ben vooral weg van het young merk van h&m "diveded". H&M pikken trends het eerst op en goedkope rip-offs liggen al redelijk snel in de winkels Daarnaast verkoopt de H&M op de mannenafdeling ook kleine maten zoals xs en s Ik ben idd een echte H&M-addicted. Maar ik probeer mijn h&m kleding wel altijd te combineren met een merkbroek.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:18
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik ben vooral weg van het young merk van h&m "diveded". H&M pikken trends het eerst op en goedkope rip-offs liggen al redelijk snel in de winkels Daarnaast verkoopt de H&M op de mannenafdeling ook kleine maten zoals xs en s Ik ben idd een echte H&M-addicted. Maar ik probeer mijn h&m kleding wel altijd te combineren met een merkbroek.
mn jas is van diveded een hele mooie lange zwarte jas
Oud 04-10-2002, 17:23
angel_undercover
angel_undercover is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
Ach ik heb er vandaag een ontzettend lief setje van snoopy gekocht... (ondergoed)
idd, goedkoop en leuk ondergoedjes hebben ze er, fijne elastiekjes en dat was het wel. De kleren zijn mijn smaak ook niet.. maar dat is allemaal weer verschillend per mens natuurlijk...
Oud 04-10-2002, 17:32
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik ben vooral weg van het young merk van h&m "diveded". H&M pikken trends het eerst op en goedkope rip-offs liggen al redelijk snel in de winkels
Inderdaad Ik ben wel h&m-addicted ja. Elke keer als ik er ben koop ik er wel iets. Het is allemaal zo lekker goedkoop De dichtstbijzijnde H&M hier in de buurt is 40 km verder ofzo, daar verkopen ze alleen geen divided. Als je er dus hier iets koopt ben je ook nog wel redelijk origineel en is het niet zo dat de halve school met een bepaald truitje ofzo loopt
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
mijsje schreef:
tip: de H&M in Arnhem is best opgeruimd
idd. Heb ik laatst nog een lange zwarte jas (jammer dat 2 meisjes uit mijn klas precies dezelfde hebben ) gehaald. Ze hebben er best leuke dingen, en meestal ook errug goed betaalbaar.
Oud 04-10-2002, 19:42
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
bertbart schreef:

heb 8 divided dingen maat (s/m)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
heb 8 divided dingen maat (s/m)
ik veeeeeeeeeeeeeel meer en alles in maat S Een maat die in soortgelijke winkels nooit te vinden is
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 20:18
Shibby
Shibby is offline
H&M heeft gewoon in de collectie wat de massa draagt. Ik koop er heel soms ook wel dingen. Maar niet die blousjes e.d. die iedereen aan heeft....vin ik niet leuk
Oud 04-10-2002, 21:08
Nuck
Nuck is offline
Trouwens, de kwaliteit laat ook wel eens te wensen over. Ik had er laatst een trui gekocht (zeldzaam), en na een dag zaten er al gaten in .
Oud 04-10-2002, 21:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind de h&m heel leuk,ik koop er eigenlijk niet meer zoveel.
Was vroeger vaste klant op de kinderafdeling,maar de lol is er een beetje vanaf,koop nu gewoon kleding in mn eigen maat
Het is heel handig om assecoiresen(zovaak geschreven en nog fout) vandaan te halen etc.,en ze hebben vaak leuke basics.
Moet zeggen dat de laatste keren dat ik in de h&m was alleen maar kleding heb gekocht op de 2ehands afdeling
Blijft een leuke winkel,maar zoals eerder gezegd erg onoverzichtelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Trouwens, de kwaliteit laat ook wel eens te wensen over. Ik had er laatst een trui gekocht (zeldzaam), en na een dag zaten er al gaten in .
Ik had er ook ooit een ketting gekocht, en nog meer enzo, maar die was ook al na 2 keer dragen kapot En zo onvoorzichtig ben ik nou ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:36
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Moet zeggen dat de laatste keren dat ik in de h&m was alleen maar kleding heb gekocht op de 2ehands afdeling
Tweedehands bij de H&M?
Oud 04-10-2002, 21:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Tweedehands bij de H&M?
Ja in a'dam heb je 2e hands afdelingen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:39
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
daar zitten hele leuke dingen bij ja
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:42
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik moet echt dringend naar A'dam...
Oud 04-10-2002, 21:44
Verwijderd
*nooit echt binnen een filiaal van H&M geweest*
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:08
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

...que?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:45
S
S is offline
Citaat:
prototype schreef:
*nooit echt binnen een filiaal van H&M geweest*
Toenstraks ik 1 minuut, om te kijken of ze sjaals voor heren hadden...

Die hebben ze hier in Den Bosch nergens .
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
...que?
Nieuwedijk,1e H&M rechts achterin
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 23:04
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Nieuwedijk,1e H&M rechts achterin

serieus ? haha, jij kent adam echt beter dannik
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 07:38
Dwarfie
Dwarfie is offline
1x een heel fout wit overhemd met 1 blauwe streep aan elke zijkant gekocht.... Nooit aangehad verder, kom er ook niet meer terug.
Oud 05-10-2002, 15:33
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nuh ik koop er niet zo vaak.. tis er zo'n rommeltje. Af en toe loop ik ff binnen en ga ik goed zoeken, dan koop ik meestal was basic dingetjes of ondergoed
OMG, nou! Echt, in die winkel is het zo'n ongelooflijke rommel...het is maar goed dat het zo goedkoop is.....dan zie je wat leuks, maat weg! en dan ga je op zoek naar wat anders en ineens...HEE!....ligt onder een ander kledingrek het kledingstuk van je eerste keuze in jouw maat
Oud 05-10-2002, 17:22
Gwenniej
Gwenniej is offline
whaa gister hadden ze op de kinder afdeling regenboog kniekousen maat 25 t/m 30 en ik paste hem precies

Tis bij ons trouwens altijd erg netjes hoor!!

ik hoop er alleen "assosaires" en lingerie.. alleen bij lingerie heb je altijd met vulling
Oud 05-10-2002, 17:28
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
whaa gister hadden ze op de kinder afdeling regenboog kniekousen maat 25 t/m 30 en ik paste hem precies
Ik heb die in maat 34 t/m 36, de maat 38 werd net voor mijn neus weggepikt.
Oud 06-10-2002, 12:23
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ik heb die in maat 34 t/m 36, de maat 38 werd net voor mijn neus weggepikt.
hehe ma ze vallen mega groot uit want ik heb maat 42 en ik paste ze dus
Oud 06-10-2002, 20:22
Roxy
Roxy is offline
tja ik hoor altijd dat iedereen leuke dingen daarvandaan haalt, hier regenboogsokken kben donderdag nog in een h&m in adam bij de kindersokken geweest maar niks hoor ik vind er nooooit iets leuks....
enige boeiende wat ik dr gekocht heb is mijn exwinterjas, zown tapijt ding, iedereen kent um wel... en een hele relaxte stoere spijkerbroek
Oud 06-10-2002, 21:38
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Roxy schreef:
tja ik hoor altijd dat iedereen leuke dingen daarvandaan haalt, hier regenboogsokken kben donderdag nog in een h&m in adam bij de kindersokken geweest maar niks hoor ik vind er nooooit iets leuks....
enige boeiende wat ik dr gekocht heb is mijn exwinterjas, zown tapijt ding, iedereen kent um wel... en een hele relaxte stoere spijkerbroek
goed zoeken
HEEL goed zoeken
tenminste dan vind je wel leuke asocoirese
Oud 13-10-2002, 17:58
Druppel
Druppel is offline
ik vind de hennes echt super tof en ik vind er echt alles, op broeken na........!!!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 19:23
Kismo
Kismo is offline
ik werk zelf bij de h en m, erug gezellig enzow (en 25% korting ) Koop er zelf dus ook veel.
Maar wat jullie dus zeggen over die rotzooi geef ik jullie helemala gelijk in. Het is er ook altijd een teringzooi. Maar denk je nou echt dat wij dat zelf allemaal neer gooien op de grond enzow. Afgelopen week was de studiebeurs er in de Jaarbeurs en na afloop ging dus iedereen naar de H en M...Iedereen pleurde alles over en nergens neer. Het was echt niet normaal hoe mensen er met de kleding om gingen. Het valt dna bijvoorbeeld neer en dan wordt er niet meer na omgekeken. En ga zo maar door.
Nog bedankt
Oud 14-10-2002, 18:16
Sade
Sade is offline
Ja ben ook wel beetje H & M addicted... maar ook wel aan de ''kleine kutmaatjes'' van Vero Moda... dus gewoon shop-addicted
Oud 16-10-2002, 18:23
yvonnaah
yvonnaah is offline
h&m vink nou echt een leuke winkel!! alleen al door die drukte en de rommel whehe! ik koop er ook regelmatig dinguh zoals ondergoed, shirtjuhs, speldjuhs enz. maar dat ik nou echt zo veel daar koop dat mijn kleurenkast van de h&m spullen uitpuilt das nou toch ook echt nie het geval...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten