Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach ik heb er vandaag een ontzettend lief setje van snoopy gekocht... (ondergoed)
Maar al kom ik binnen is het beneden vaak nog wel netjes,maar boven,bij de dames-afdeling, ![]()
|
![]() |
Basic truitjes voor ergens onder te dragen ofzo kun je er idd goed kopen. De rest vind ik saai en vaak slecht passend... in tegenstelling tot een jaartje of 1,5 geleden, toen ze er vaak nog veel aparte en supergoedkope dingen hadden...
|
Verwijderd
|
Ik ben vooral weg van het young merk van h&m "diveded". H&M pikken trends het eerst op en goedkope rip-offs liggen al redelijk snel in de winkels
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
heb 8 divided dingen maat (s/m) ![]() |
![]() |
|
H&M heeft gewoon in de collectie wat de massa draagt. Ik koop er heel soms ook wel dingen. Maar niet die blousjes e.d. die iedereen aan heeft....vin ik niet leuk
![]()
|
![]() |
Ik vind de h&m heel leuk,ik koop er eigenlijk niet meer zoveel.
Was vroeger vaste klant op de kinderafdeling,maar de lol is er een beetje vanaf,koop nu gewoon kleding in mn eigen maat ![]() Het is heel handig om assecoiresen(zovaak geschreven en nog fout) vandaan te halen etc.,en ze hebben vaak leuke basics. Moet zeggen dat de laatste keren dat ik in de h&m was alleen maar kleding heb gekocht op de 2ehands afdeling ![]() Blijft een leuke winkel,maar zoals eerder gezegd erg onoverzichtelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
whaa gister hadden ze op de kinder afdeling regenboog kniekousen maat 25 t/m 30 en ik paste hem precies
![]() ![]() Tis bij ons trouwens altijd erg netjes hoor!! ik hoop er alleen "assosaires" en lingerie.. alleen bij lingerie heb je altijd met vulling ![]()
|
tja ik hoor altijd dat iedereen leuke dingen daarvandaan haalt, hier regenboogsokken kben donderdag nog in een h&m in adam bij de kindersokken geweest maar niks hoor
![]() enige boeiende wat ik dr gekocht heb is mijn exwinterjas, zown tapijt ding, iedereen kent um wel... en een hele relaxte stoere spijkerbroek ![]()
||
Citaat:
HEEL goed zoeken ![]() tenminste dan vind je wel leuke asocoirese
|
ik werk zelf bij de h en m, erug gezellig enzow (en 25% korting
![]() Maar wat jullie dus zeggen over die rotzooi geef ik jullie helemala gelijk in. Het is er ook altijd een teringzooi. Maar denk je nou echt dat wij dat zelf allemaal neer gooien op de grond enzow. Afgelopen week was de studiebeurs er in de Jaarbeurs en na afloop ging dus iedereen naar de H en M...Iedereen pleurde alles over en nergens neer. Het was echt niet normaal hoe mensen er met de kleding om gingen. Het valt dna bijvoorbeeld neer en dan wordt er niet meer na omgekeken. En ga zo maar door. Nog bedankt ![]() ![]()
|
h&m vink nou echt een leuke winkel!! alleen al door die drukte en de rommel whehe!
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|