Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dreamweaver is compacter en sneller dan Visual Studio en heeft meer features dan bijv Ace HTML. Prima FTP ondersteuning en zelfs een soort source control. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik werk er alleen al een poos mee en als een docent dan reageert alsof je je eerste stapjes hebt gedaan is het een beetje vermoeiend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ot: dat ik lekker rook en ehm, dat ik schattig ben maar dat vond ik stom.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is aardig, lief en ik vind dat hij er goed uitziet, dus ik weet het dan wel te waarderen als compliment, daarbij woon ik niet in Amerika, dus hoef ik me ook nergens druk over te maken. En sneu, ach wat. Ik heb van de week gehoord dat mijn ex zo wanhopig sex wil dat hij een 14jarige het bed in heeft gepraat, dat vind ik heel wat sneuer (en eng, en vies ![]() Iedereen vond trouwens mijn haar leuk (opgestoken en met een sneeuwvlok erin), Eva vroeg of ik nog meer afgevallen was en vond dat ik er zo goed uitzag, oma vond dat ik een mooie rok aanhad en bomma vond mijn laarzen mooi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maargoed, zinloze discussie. mijn oma zei dat ik er zo leuk uitzag terwijl ik maar wat dingen van een stoel had aangetrokken. hmmm. sloeberoutfits ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jongen: "Ik denk dat alle jongens een meisje zoals jij willen maar de meesten kunnen het niet (aan)." ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Conflicten met vriendin. Antoinetje | 22 | 22-10-2014 14:08 | |
ARTistiek |
[vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena Rooster | 182 | 21-08-2007 19:28 | |
Muziek |
Herrie gevraagd Tsasil | 143 | 28-11-2004 10:30 | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |