Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2007, 20:54
Meissiej
Meissiej is offline
Moeders...*zucht*

Het is maar goed dat ik volgende week weer naar school moet.
Oud 01-01-2007, 21:09
Roosje
Roosje is offline
Ik leef zoveel meer als hij bij me is.
Oud 01-01-2007, 21:49
Verwijderd
Pfff....
Stress begint nu al weer, terwijl ik nog een week vakantie heb.
NOG EEN WEEK!
Maar vanaf morgen dus wel weer aan de studie. Maar ook uitslapen. Daar moet ik mezelf even aan herinneren.

KALMEER

Leve de valeriaan
Oud 01-01-2007, 21:52
Roosje
Roosje is offline
En oh mijn concentratievermogen is fucking nul. En ik heb nekpijn. En het is stil.
Oud 01-01-2007, 22:08
Verwijderd
ik luister de blues brothers, 3cd's mogen overkopiëren yeyeyeye, nu ben ik gelukkig
Oud 01-01-2007, 22:11
Verwijderd
Ja, wat is 3 jaar hechte vriendschap nou, vergeleken met mensen die je pas net kent? Die laatsten zijn natuurlijk veel belangrijker. Woohoo. Fijn om te weten. Klote dat ik niet kwaad op je kan worden, zonder schuldgevoel.

Maar behalve dat gaat het eigenlijk heel goed. Wauw <3
Oud 01-01-2007, 22:34
kroot
kroot is offline
Ik was zo moe dat ik in slaap viel op deze harde houten tafel. Maar nu valt het weer mee. Ik ga nu lekker slapen. In plaats van weken na 1 uur naar bed te gaan, lekker vroeg vandaag.
Oud 01-01-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 01-01-2007 @ 16:20 :
[i]
En ik had net m'n broer aan de telefoon, hij vertelde een verschrikkelijk verhaal. Een vriend van het vriendje van M. was 's nachts helemaal dronken naar het station gelopen om de trein naar huis te pakken, is helemaal bezopen op het spoor gevallen en doodgereden. Jezus Christus, ik schrok me echt kapot. Krijg er nu nog kippenvel van..
Als we het over dezelfde persoon hebben, Coen (geloof ik), dan ken ik hem. Hij is een oud buurjongen van mij. Ik werd vanmiddag bij vriendinnetjelief gebeld door mijn moeder, de vader van Coen had met mijn opa en oma (die nu in ons oude huis wonen) gesproken hierover. Ik kende hem een klein beetje, met oud en nieuw (tot vorig jaar nog) altijd de beste wensen gedaan, zijn ouders waren vrienden van mijn ouders. Mijn moeder was helemaal in tranen, begrijpelijk natuurlijk. Hoe ouder je wordt, hoe meer mensen die je kent of gekend hebt je verliest, dat is normaal. Ook besef je steeds meer dat het leven zo over kan zijn.........

OT: Wat voel ik me ongelofelijk geweldig, echt, super!<3
Oud 02-01-2007, 03:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
De zoveelste slapeloze nacht.

Ik draai binnenkort nog een keer door puur door slaapgebrek. En ik snap nog steeds niet waarom een aantal mensen maar een scheet hoeven te laten en ze medicatie krijgen en ik echt gewoon letterlijk ziek begin te worden van het slaapgebrek en ik wel tegen de muur lijk te praten.

Kan wel janken.. oh nee.. dat lukt ook al maanden niet.

Goh er lijkt vanzelf nog maar een optie over te blijven om mezelf te uiten.
Oud 02-01-2007, 09:26
Verwijderd
@Aragnabite: misschien overbodige vraag, maar als je geen slaapmedicatie van de huisarts krijgt, heb je weleens iets van de drogist geprobeerd? Ik slaap nl moeilijk in doordat m'n hoofd 'op hol slaat' als ik moe ben, maar met valeriaan/melatonine slaap ik beter.

OT: Hoofdpijn.
En een afspraak voor morgen . Leuke studie, maar zo'n onderzoeksstage regelen blijft doodeng.
Oud 02-01-2007, 09:34
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil niet maar het moet.
Oud 02-01-2007, 09:41
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nou, we hadden er allebei dezelfde mening over. Volgend jaar vieren we oud en nieuw wel gewoon met z'n tweetjes, lekker thuis. Als hij zo 'gezellig' doet, hoeven we hem er niet bij. Oud en nieuw had sowieso weinig dit jaar. En natuurlijk nieuwjaarsdag alle oma's bezocht. Zit dat er ook weer op voor de komende tijd.
En ik kreeg met oudjaarsdag mail van mijn presentatie-maatje, dat ze ziek was geweest en daardoor nog niks (!!) gedaan had voor de presentatie voor komende maandag. Great.
Oud 02-01-2007, 11:48
Verwijderd
Ja ik verdrink in zelfmedelijden..
Heb ik dan echt niemand..
Oud 02-01-2007, 12:40
darkfairy
darkfairy is offline
men hoofd zit vol
Oud 02-01-2007, 12:48
Roosje
Roosje is offline
Ik heb zo fucking geen energie. Zolang ik zit of lig kan ik alles maar van trap lopen word ik al moe en ik heb vannacht minstens elf uur geslapen. Jezus, grappig.

Anyway, ik heb al KCV gedaan en dat is goed & braaf en zo.
Oud 02-01-2007, 12:49
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 02-01-2007 @ 12:48 :
Ik heb zo fucking geen energie. Zolang ik zit of lig kan ik alles maar van trap lopen word ik al moe en ik heb vannacht minstens elf uur geslapen. Jezus, grappig.

Anyway, ik heb al KCV gedaan en dat is goed & braaf en zo.
energydrank^^
Oud 02-01-2007, 12:59
Verwijderd
Waarom moet je iedere keer vier keer bellen...?
(Ik snap het wel, maar toch is het irritant.)
Oud 02-01-2007, 13:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 02-01-2007 @ 09:41 :
En ik kreeg met oudjaarsdag mail van mijn presentatie-maatje, dat ze ziek was geweest en daardoor nog niks (!!) gedaan had voor de presentatie voor komende maandag. Great.
Maar ze heeft net gebeld om te vertellen hoe het precies zit en met een plan van aanpak zodat toch alles op tijd af is. Hoe heb ik ook aan haar durven twijfelen . Het is een schat en we gaan het halen!

Ik zal maar eens gaan eten. Oliebol, here I come! We mochten er een aantal meenemen bij Vriendjes ouders, want zij hadden er te veel. Lief, dus daarom maar gedaan.
Oud 02-01-2007, 13:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wou zo graag alleen zijn, even niet al die mensen om me heen en lekker kunnen doen en laten wat ik zelf wou, lekker de hele nacht msnen zonder dat iemand er last van heeft. Heerlijk

En nou ben ik alleen en nou vlieg ik tegen de muren op, ik wou dat er iemand online kwam om maar even mee te kunnen kletsen, ik heb honger maar geen zin om brood te maken. Ik moet aan het project werken en het lukt niet want ik weet niet wat ik in welk stuk moet typen. Ik wil niet meer alleen zijn maar ook niet samen zijn. Soms word ik zo gek van mezelf
Oud 02-01-2007, 13:40
Verwijderd
Studieontwijkendgedrag

Over 3 weken toets over stof die dan nog niet op het werkcollege behandeld is...FIJN.
Oftewel: zoek het zelf maar uit...
Oud 02-01-2007, 13:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow, mooi, mijn vriendin zit hier vlak in de buurt net op kamers en vraagt of ik vanavond ff langs kom en kom eten Dan hoef ik niet te koken én zit ik niet alleen
Oud 02-01-2007, 14:28
Eend
Eend is offline
Ik ben ziek

Gister de hele avond in de separeer gezeten. Het lag aan mij, dat snap ik nou ook wel, maar op dat moment geloofde ik dat niet en het is zo erg om in zo'n hokje te zitten, terwijl je er heilig van overtuigd bent, dat de schuld niet bij jou ligt.
Oud 02-01-2007, 14:34
Verwijderd
PWSPWSPWSPWS x 10000000000000000
En nog steeds geen 2 deelvragen af, ook al had ik het drie weken geleden in moeten leveren
Oud 02-01-2007, 14:53
Verwijderd
ik snap het niet,
ik heb je nodig..
en je doet zo..
Oud 02-01-2007, 15:02
Roosje
Roosje is offline
To do:
- Gs: werkstuk over Marilyn Monroe maken.
- Ne: leesverslag over I.M. - Connie Palmen maken.
- Fa: drie teksten opzoeken + vragen bij maken.
- Na: hoofdstuk afmaken.
- Ma: verkiezingsprogramma + presentatie maken.
- Te: leren om in perspectief te tekenen.

Ik heb al gedaan:
- KCV: vragen bij voorstelling "Ajax".
- Fa: honderdveertig woordjes leren.
- Gs: vragen over kruistochten.

Het gaat de goede kant op. :x

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 13:21.
Oud 02-01-2007, 15:21
Saarah
Saarah is offline
Rond 19u vanavond... Gaat het dan uiteindelijk toch doorgaan??
Nog vier uurtjes... Die moet ik wel doorkomen. Maar ik ben zo zenuwachtig! Niet eens voor het afspraakje zelf, daar kijk ik gewoon ongelooflijk naar uit. Maar ik ben nerveus omdat ik verwacht dat ik elk moment een smsje kan krijgen 'Sorry, maar het gaat vanavond toch niet lukken...'
Mja, nog even afwachten. En hopen, dromen, en hopen. <3
Oud 02-01-2007, 15:25
Eend
Eend is offline
Citaat:
Roosje schreef op 02-01-2007 @ 15:02 :

- Fa: honderdveertig woordjes leren.
Is FA tegenwoordig ook al een vak?
Oud 02-01-2007, 16:10
Verwijderd
Oh Pim, je moet wel ECHT even de dingen gaan doen die je moet doen, zoals eten halen nu xD
Oud 02-01-2007, 16:34
Verwijderd
Ok, uiteindelijk hele dag dus niks gedaan. Zat te wachten op een mail/telefoon die niet gekomen is; moet m'n eigen plan eens wat meer trekken .
En vanavond hospiteren, ook zoiets. Ik vind het eng, heb daardoor ook geen puf om te koken, dus ga zo maar wat halen en dan toch erheen....
Oud 02-01-2007, 16:36
coopergirl
coopergirl is offline
bah, ze blijft de hele tijd door mn hoofd spoken.. Kan me verder ook nergens toe aanzetten vandaag.
Nieuwe jaar is nog niet echt geweldig begonnen.
Oud 02-01-2007, 16:37
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Eend schreef op 02-01-2007 @ 15:25 :
Is FA tegenwoordig ook al een vak?
Fleed/t (?) aka Frans
Oud 02-01-2007, 17:36
Verwijderd
Ik
doe
zo
mijn
best.

Godverdomme.
Oud 02-01-2007, 17:43
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-01-2007 @ 16:37 :
Fleed/t (?) aka Frans
Dat ja. ^^
Oud 02-01-2007, 17:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Uh, ik had hier vanmiddag toch iets gepost? Het staat er niet meer.

Of het heeft er nooit gestaan? Agh..
Oud 02-01-2007, 18:01
Saarah
Saarah is offline
Nog één uur. <3

Laatst gewijzigd op 02-01-2007 om 19:57.
Oud 02-01-2007, 18:18
Heksjuh
Heksjuh is offline
Saarah: veel plezier
~lienepien~: succes met hospiteren

En ik heb niks te luchten vandaag
Oud 02-01-2007, 18:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 02-01-2007 @ 18:01 :
Nog één uur. <3
xD
Oud 02-01-2007, 19:49
kroot
kroot is offline
bonnen boeken en nog eens bonnen boeken, dat heb ik vandaag gedaan.
morgen weer naar therapie, ben benieuwd
Oud 02-01-2007, 20:34
Verwijderd
@Heksjuh: dank je wel!

Ben net weer terug en het viel (natuurlijk) weer mee. Denk alleen niet dat 'ik het geworden ben'.

Verder heb ik m'n dag vandaag weer volledig laten bepalen door van-alles-en-nog-wat aan 'externe factoren', terwijl ik wel beter weet.
Oftewel: vanavond op tijd naar bed, en morgen aan de slag met dingen die belangrijk zijn. En als anderen iets willen moeten ze duidelijk zijn.
Oud 02-01-2007, 20:56
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Braafjes mijn boek uitgelezen, nu ga ik heel gezellig internet afzoeken tot dat ik mijn leesdossierverlsga bij elkaar heb . En morgen ga ik nog naar de bibliotheek en naar een boekenwinkel. En oh, zin in school .
Oud 02-01-2007, 21:28
Verwijderd
Positive thinking.
Bowen was bijzonder, beetje heftig, raar. Het innerlijke kind in mij opgezocht, het was wanhopig, schreeuwde maar kreeg geen reactie. Ik aaide het over zijn hoofd, hield het vast, het kind ging weer lachen.
En morgen.:liefde: Morgen ga ik iemand van sabn ontmoeten en naar The Holiday en dat is allemaal leuk en spannend en gaaf.
Oud 02-01-2007, 21:48
Meissiej
Meissiej is offline
Kut. laf laf laf. Gefaald. Het spijt me, maar het spijt me nog meer dat het ooit zover heeft moeten komen.

Laatst gewijzigd op 02-01-2007 om 21:59.
Oud 02-01-2007, 21:58
Verwijderd
aargh
Oud 02-01-2007, 22:07
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
sonho schreef op 02-01-2007 @ 21:28 :
Positive thinking.
Bowen was bijzonder, beetje heftig, raar. Het innerlijke kind in mij opgezocht, het was wanhopig, schreeuwde maar kreeg geen reactie. Ik aaide het over zijn hoofd, hield het vast, het kind ging weer lachen.
En morgen.:liefde: Morgen ga ik iemand van sabn ontmoeten en naar The Holiday en dat is allemaal leuk en spannend en gaaf.
Bowen? Blowen? Bowlen?

Naast het feit dat ik me om veelste veel dingen veelste druk maak; sun in the sky you know how I feel..........
Oud 02-01-2007, 22:22
Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag weer voor het eerst therapie gehad, wat was ik daar blij mee. Even alles luchten, even alles vertellen. En ik kwam achter een paar positieve veranderingen. Het was goed.

En nu zak ik door de grond van ellende. Gedachten zijn te wisselend en te sterk om ze te beheersen. Ik ben kapot moe, kan niets meer. Morgen moet ik naar opa & oma, voor de nieuwjaarsborrel daarna blijf ik nog bij m'n broertje, samen naar de bios, uiteten en blijf daar ook slapen. Donderdag naar therapie en hele dag uit met L. Vrijdag werken, zaterdag theater. Het wordt dus weer druk, druk en ik heb nog geen zak aan school gedaan. Ik moet nog zóveel doen, ik schiet al in de stress als ik er aan denk. Kut en ik weet niet wat ik met L. aan moet, en wat met mezelf? Ik word echt gillend gek.
Oud 02-01-2007, 22:59
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Roosje schreef op 01-01-2007 @ 21:09 :
Ik leef zoveel meer als hij bij me is.
Precies.

Wat is het fijn dat hij er weer is. Hij is maar een paar dagen weg geweest, maar in die paar dagen leefde ik in een hel. Hij heeft met mensen over mijn toestand gepraat, ze zeggen dat het niet aan de kwaliteit van de pep ligt. In zekere zin wel, het was gewoon goede pep. Maar anderhalve gram in combinatie met negen pillen, een zooi mdma kristallen en lsd maakt gewoon veel emoties los. Emoties waarvan je niet wist dat ze in je schuilen.
Gister hebben J. en ik ook weer een lijn gehad van die pep en het lijkt echt op normale, goede pep. Ach, het maakt niet uit. Ik heb geen angstaanvallen meer. Alles voelt wel anders, mijn hele leven voelt anders sinds vorig weekend, ik leef nog steeds een beetje in een soort luchtbel, maar dat is ook de verwerking van papa's dood denk ik. En de winter, zoals ik elke winter een beetje in een luchtbel leef.

Maar ik voel me goed. Nu even thuis om kleren op te halen, maar vannacht weer lekker bij hem slapen. Vanmiddag zijn we naar de stad geweest, daarna bij vrienden, daar een poosje gehangen, ook daar gegeten, toen weer naar huis. Het is lekker weer te doen wat ik eerder ook deed. Bij hem zijn, samen naar vrienden gaan. Ik heb een kleine week thuis gezeten, dat was goed, het was fijn met mama, maar ik ben liever met hem, zoals ik al maanden ben. Dat voelt voor mij het beste, het prettigst, en ik kan nog wel onrustig worden in andere situaties, ik wil gewoon het leven weer oppakken zoals het was voor vorige week. Klinkt misschien heel raar om te horen, voor mensen die dit lezen, omdat ze niet weten wat ik heb gevoeld de afgelopen week. Het was zo ontzettend eng, ik was zo bang voor alles, maar vooral om niet meer te worden zoals ik was. En ik ben nog een beetje anders dan daarvoor, dat blijft misschien ook zo, maar he, papa is dood, ik ben gestopt met school, mijn hele leven is nu sowieso anders ingedeeld, dus ik moet ook wel veranderen. Maar het gaat weer een beetje goed, ik ben weer blij.
Oud 03-01-2007, 00:18
darkfairy
darkfairy is offline
angstaanvallen en daardoor am
en nou ben ik nog niet mezelf
Oud 03-01-2007, 00:23
darkfairy
darkfairy is offline
word gek van mezelf
Oud 03-01-2007, 00:33
coopergirl
coopergirl is offline