| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Wat voel ik me ongelofelijk geweldig, echt, super!<3 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Het is een schat en we gaan het halen!Ik zal maar eens gaan eten. Oliebol, here I come! We mochten er een aantal meenemen bij Vriendjes ouders, want zij hadden er te veel. Lief, dus daarom maar gedaan. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Naast het feit dat ik me om veelste veel dingen veelste druk maak; sun in the sky you know how I feel.......... ![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat is het fijn dat hij er weer is. Hij is maar een paar dagen weg geweest, maar in die paar dagen leefde ik in een hel. Hij heeft met mensen over mijn toestand gepraat, ze zeggen dat het niet aan de kwaliteit van de pep ligt. In zekere zin wel, het was gewoon goede pep. Maar anderhalve gram in combinatie met negen pillen, een zooi mdma kristallen en lsd maakt gewoon veel emoties los. Emoties waarvan je niet wist dat ze in je schuilen. Gister hebben J. en ik ook weer een lijn gehad van die pep en het lijkt echt op normale, goede pep. Ach, het maakt niet uit. Ik heb geen angstaanvallen meer. Alles voelt wel anders, mijn hele leven voelt anders sinds vorig weekend, ik leef nog steeds een beetje in een soort luchtbel, maar dat is ook de verwerking van papa's dood denk ik. En de winter, zoals ik elke winter een beetje in een luchtbel leef. Maar ik voel me goed. Nu even thuis om kleren op te halen, maar vannacht weer lekker bij hem slapen. Vanmiddag zijn we naar de stad geweest, daarna bij vrienden, daar een poosje gehangen, ook daar gegeten, toen weer naar huis. Het is lekker weer te doen wat ik eerder ook deed. Bij hem zijn, samen naar vrienden gaan. Ik heb een kleine week thuis gezeten, dat was goed, het was fijn met mama, maar ik ben liever met hem, zoals ik al maanden ben. Dat voelt voor mij het beste, het prettigst, en ik kan nog wel onrustig worden in andere situaties, ik wil gewoon het leven weer oppakken zoals het was voor vorige week. Klinkt misschien heel raar om te horen, voor mensen die dit lezen, omdat ze niet weten wat ik heb gevoeld de afgelopen week. Het was zo ontzettend eng, ik was zo bang voor alles, maar vooral om niet meer te worden zoals ik was. En ik ben nog een beetje anders dan daarvoor, dat blijft misschien ook zo, maar he, papa is dood, ik ben gestopt met school, mijn hele leven is nu sowieso anders ingedeeld, dus ik moet ook wel veranderen. Maar het gaat weer een beetje goed, ik ben weer blij.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 22:55 | |