|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
jij ook *knuf*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet niet waar je hem gekocht hebt.. maar bij mediamarkt heb je iig goede service. en zolang je garantie hebt kunnen ze je weinig maken ![]() succes met je schoolwerk! |
|
|
|
||
|
Citaat:
. Ik ben net even geweest en ze deden niet moeilijk. Maar ik heb ook het idee dat dat ligt aan diegene die je helpt. Maar hij gaat nu op de post naar China , iig bedankt!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wow, haha.. Bij mij gingen ze kijken of ze hem zelf konden maken zo niet, dan kreeg ik een nieuwe . Hmm weetje de service mensen bij de mediamarkt bij ons zijn echt aardig, en ze doen nooit moeilijk. Het zal vast liggen aan het filiaal .. Is het nog gelukt met je schoolwerk?OT: Jap, naar de huisarts geweest, en doorverwezen.. ik voel me opgelucht echt..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Ja, allemaal gelukt, maar jezus ik heb zoveel werk! Mijn moeder viel het zelfs al op en mijn vader vindt dat ik teveel werk. Zelf vind ik het best vervelend, maar toch ook wel weer leuk. En oh, ik heb een bosatlas en twee glazen voor bij mijn servies <3.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als het maar niet aan hem heeft gelegen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
'. Maar nee, het lag niet echt aan hem. ![]() Ik neem hem nog even niks kwalijk, zolang hij vanavond niet weer afbelt/sms't. ![]() Nog 45min spanning... |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nog altijd geen smsje/telefoontje gekregen om af te zeggen/het te verzetten (*hout vasthouden* ). Binnen 20 min vertrek ik.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Mag ook via PM/mail of iets anders als je het niet hier neer wilt zetten. Je hoeft het me ook niet te vertellen als je niet wilt ![]() Ik heb het tegen Michel verteld ja. Mijn moeder weet ook wel dat het niet echt lekker gaat en dat ik me verveel enzo en verder weten niet veel mensen wat er allemaal aan de hand is enzo.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Mijn zus (heeft CVS) en twijfelt over een antibotica kuur bij haar zijn er ook dingen uit een test gekomen. Wat is jou overweging geweest om aan de antibotica te gaan?
|
|
||
|
Citaat:
Eigenlijk best stom dat het nou zoiets 'simpels' is. ![]() Daar heb je wel gelijk in. Punt is alleen dat ik niet zo gauw zou weten wie. Mijn vriendin woont nu vlakbij me op kamers en die weet wel dat ik psychotherapie enzo volg maar verder niet. Verder heb ik wel vrienden maar die heb ik nog niet zolang dus ik wil ze liever nog niet hiermee 'opzadelen' omdat ik bang ben dat ik ze kwijt raak. Ik schaam me er ook een beetje voor. Heb zelfs mijn moeder nog niet verteld dat ik borderline-trekjes heb. Ik vind het gewoon heel moeilijk.
|
|
||
|
Citaat:
ook *knuf* voor jou
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||