Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2007, 01:03
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 03-01-2007 @ 00:40 :
trek het niet meer
*knuf*
Advertentie
Oud 03-01-2007, 01:06
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 03-01-2007 @ 01:03 :
*knuf*
dank ^^
jij ook *knuf*
Oud 03-01-2007, 09:28
Verwijderd
Grrr...
Werd vanochtend veel te vroeg wakker, met hoofdpijn. Dacht dat het wel over zou gaan. Maar ik ben dus gewoon ziek.
Balen, want ik had net een afspraak gemaakt voor vanmiddag en die heb ik nu af moeten zeggen.
'k Ga maar weer terug naar bed.
Oud 03-01-2007, 09:46
Verwijderd
vanmiddag naar de huisarts, en ik vind het doodeng
Oud 03-01-2007, 09:59
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn mp3 is kapot, waarom gaan die dingen nou altijd kapot. Zul je zien dat ze gaan zeuren dat er geen illegale muziek op mocht. (Als ze dat zeggen gaat mijn vader wel een keer mee). En ik ga nu weer verder met mijn schoolwerk. Ik moet mijn leesverslag afmaken, 3 Franse teksten doen, Geschiedeniswerkstuk afmaken en wiskunde nog een keer nakijken.
Oud 03-01-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 03-01-2007 @ 09:59 :
Mijn mp3 is kapot, waarom gaan die dingen nou altijd kapot. Zul je zien dat ze gaan zeuren dat er geen illegale muziek op mocht. (Als ze dat zeggen gaat mijn vader wel een keer mee). En ik ga nu weer verder met mijn schoolwerk. Ik moet mijn leesverslag afmaken, 3 Franse teksten doen, Geschiedeniswerkstuk afmaken en wiskunde nog een keer nakijken.
Nee hoor dat zeggen ze niet
ik weet niet waar je hem gekocht hebt..
maar bij mediamarkt heb je iig goede service.
en zolang je garantie hebt kunnen ze je weinig maken
succes met je schoolwerk!
Oud 03-01-2007, 10:17
Nijn*
Nijn* is offline
Pff. Jep, ik sta al driekwartier naast mijn bed. Ik moét namelijk iets aan m'n schoolwerk gaan doen. Dus nu net kunstgeschiedenis afgemaakt, nu aan dat verdomde geschiedenisverslag beginnen. Had ik pas twee weken geleden moeten inleveren..
En dan vanmiddag pas naar broertje en opa&oma, mijn god wat heb ik daar zin in.
Oud 03-01-2007, 11:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zo onwijs kut, voel me zo alleen en bang en ik wil en kan gewoon niet meer alleen zijn terwijl ik daar soms juist zo'n behoefte aan heb. Gisteravond/nacht vond ik het nog heerlijk om de hele nacht te kunnen msnen en muziek te luisteren zonder dat iemand er last van heeft, nu is het ochtend en dan voel ik me weer onwijs kut. Ik weet het gewoon niet meer. Ik moet huiswerk maken maar ik ben zo bang en wil het liefst alleen maar slapen of huilen. Zo kan het toch niet nog veel langer gaan?
Oud 03-01-2007, 12:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Die term blijft mijn in mijn hoofd ronddwalen... Aan de ene kant past het best aardig bij mij, maar praat ik nu geen dingen de 'goede' kant op? Ik weet het niet. Ik wil niet dat het zo is, dus ik steek mijn kop in het zand, als een struisvogel. Ik moet gewoon mijn leven beteren, klaar.
Tot nu toe gaat het goed, behalve dan gisteren bij het puzzelen. Ik kan gewoon nog steeds niet tegen mijn 'verlies' . Echt slecht. Ik hoopte dat ik daar wel over heen zou groeien.

Gisteren was het zo mooi, toen ik uit het raam keek! Alles leek wel van goud. De zon scheen heel geel/goudsig, net tussen de wolken door, en het regende superhard, met grote druppels. Die druppels waren goud, de zonnestralen waren goud, en alle daken die ik vanaf hier kan zien, waren goud. Wauw. Wat een mooi moment. Helaas ging het tien seconden later onweren, en hard. Maar goed. Dat moment maakte me helemaal gelukkig gisteren.
Oud 03-01-2007, 12:20
Roosje
Roosje is offline
Redhair meisje, knuffel! (:

En FUCK mijn oorpijn en keelpijn, godverdomme.
Oud 03-01-2007, 13:57
Verwijderd
Ik ben zo zenuwachtig..
Oud 03-01-2007, 15:14
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Queasy schreef op 03-01-2007 @ 10:11 :
Nee hoor dat zeggen ze niet
ik weet niet waar je hem gekocht hebt..
maar bij mediamarkt heb je iig goede service.
en zolang je garantie hebt kunnen ze je weinig maken
succes met je schoolwerk!
Hé dankjewel . Ik ben net even geweest en ze deden niet moeilijk. Maar ik heb ook het idee dat dat ligt aan diegene die je helpt. Maar hij gaat nu op de post naar China . (Ik heb hem gehaald bij de Dixons en ik heb juist minder goede ervaringen met de service bij MediaMarkt?) Nouja , iig bedankt!
Oud 03-01-2007, 16:31
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 03-01-2007 @ 15:14 :
Hé dankjewel . Ik ben net even geweest en ze deden niet moeilijk. Maar ik heb ook het idee dat dat ligt aan diegene die je helpt. Maar hij gaat nu op de post naar China . (Ik heb hem gehaald bij de Dixons en ik heb juist minder goede ervaringen met de service bij MediaMarkt?) Nouja , iig bedankt!
Gelukkig! dat klopt, als je geluk hebt met je verkoper scheelt het een hoop. Op de post naar china wow, haha.. Bij mij gingen ze kijken of ze hem zelf konden maken zo niet, dan kreeg ik een nieuwe . Hmm weetje de service mensen bij de mediamarkt bij ons zijn echt aardig, en ze doen nooit moeilijk. Het zal vast liggen aan het filiaal .. Is het nog gelukt met je schoolwerk?

OT:
Jap, naar de huisarts geweest, en doorverwezen..
ik voel me opgelucht echt..
Oud 03-01-2007, 16:43
Eend
Eend is offline
Een jongen van mijn afdeling heeft gister tijdens het bezoekuur zijn ouders in elkaar geslagen. Moet ik hier nou echt tussen blijven zitten?
Oud 03-01-2007, 16:49
Verwijderd
hm vanmiddag tijdje zitten werken en had het koud, heb toen blijkbaar te lang verkrampt in de zelfde houding gekregen, heb nu in ieder geval last van spieren in mn onderrug. niet grappig

maar, vanavond gezellig met vrienden beetje pokeren, film kijken, drinken. moet leuk worden. hoorde alleen wel dat hij waarschijnliijk samen met iemand komt die vroeg weg gaat. zou niet gezellig zijn.

En ik heb een heel mooi nieuw jurkje en nieuwe pumps dus ik ga gewoon een geweldige avond hebben vanavond. En ja ik hoop dat hij daar een deel van wil zijn, maar als ie weer mn avond wil verpesten, dan doe ik lekker niet mee. zo

I talk to you as to a friend
I hope that’s what you’ve
come to be

I look at you and see a friend
I hope that’s what you wanna be
Are we back now where
it all began?
Have you finally forgiven me?
Oud 03-01-2007, 17:08
Verwijderd
En nu is ze weg
Oud 03-01-2007, 17:11
Roosje
Roosje is offline
Haha, mijn zusjes zijn weg en mijn mama&zus zitten in Parijs dus ik ben het enige meisje thuis en ik kan doen wat ik wil en we gaan straks lekker met z'n vieren pizza eten en nu voel ik me heel Amerikaans.
Oud 03-01-2007, 17:15
Verwijderd
Bijna de hele dag in bed gelegen, net toch maar even aangekleed om naar de AH te gaan. Heen en terug gelopen, ben nu doodop
Fijn, ik had zo'n zin in morgen, maar ik betwijfel nu of het wel verstandig is om te gaan.
Oud 03-01-2007, 17:15
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Queasy schreef op 03-01-2007 @ 16:31 :
Gelukkig! dat klopt, als je geluk hebt met je verkoper scheelt het een hoop. Op de post naar china wow, haha.. Bij mij gingen ze kijken of ze hem zelf konden maken zo niet, dan kreeg ik een nieuwe . Hmm weetje de service mensen bij de mediamarkt bij ons zijn echt aardig, en ze doen nooit moeilijk. Het zal vast liggen aan het filiaal .. Is het nog gelukt met je schoolwerk?

OT:
Jap, naar de huisarts geweest, en doorverwezen..
ik voel me opgelucht echt..
Wat een interesse, leuk . Ja, allemaal gelukt, maar jezus ik heb zoveel werk! Mijn moeder viel het zelfs al op en mijn vader vindt dat ik teveel werk. Zelf vind ik het best vervelend, maar toch ook wel weer leuk. En oh, ik heb een bosatlas en twee glazen voor bij mijn servies <3.
Oud 03-01-2007, 17:22
Saarah
Saarah is offline
Het is gisteren verzet naar vanavond, wegens 'onverwachte omstandigheden' . Gisteren vond ik dat niet zo leuk, maar vandaag wel, want nu zie ik hem vanavond. <3
Nog 1 uur en 40 minuten...
En NEE, deze keer mag er niks tussenkomen!
Oud 03-01-2007, 18:06
darkfairy
darkfairy is offline
was ik net in de supermarkt komt er een oude man tegen men aanstaan en beginne over dat het vies weer is en zeggen dat ik een lief meisje ben en me allemaal aanstaren enzo
en toen me moeder eraan kwam liep hij weg
nog meer herinneringen hier door

en verder voel ik me leeg

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 18:18.
Oud 03-01-2007, 18:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 03-01-2007 @ 17:22 :
Het is gisteren verzet naar vanavond, wegens 'onverwachte omstandigheden' . Gisteren vond ik dat niet zo leuk, maar vandaag wel, want nu zie ik hem vanavond. <3
Nog 1 uur en 40 minuten...
En NEE, deze keer mag er niks tussenkomen!

Als het maar niet aan hem heeft gelegen.
Oud 03-01-2007, 18:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zou het er nu echt van komen? Ik ben benieuwd, en stiekem ook een beetje zenuwachtig, omdat ik niet weet hoe het er daar uit ziet en waar we moeten zijn en of we zomaar mogen komen kijken...
Oud 03-01-2007, 18:13
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-01-2007 @ 18:11 :

Als het maar niet aan hem heeft gelegen.
Inderdaad ''. Maar nee, het lag niet echt aan hem.
Ik neem hem nog even niks kwalijk, zolang hij vanavond niet weer afbelt/sms't.
Nog 45min spanning...
Oud 03-01-2007, 18:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Saarah: veel plezier als het vandaag wel doorgaat

Vandaag de hele dag esters getekend voor scheikunde EO. Eerst met potlood, daarna met zwarte pen erover heen. Rotwerk. Maar nu is dat klaar

Morgen bowlen en eten met vriendinnen. Wordt vast leuk
Oud 03-01-2007, 18:38
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 03-01-2007 @ 18:29 :
Saarah: veel plezier als het vandaag wel doorgaat
Dankjewel.
Nog altijd geen smsje/telefoontje gekregen om af te zeggen/het te verzetten (*hout vasthouden* ). Binnen 20 min vertrek ik.
Oud 03-01-2007, 19:21
Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb het gevoel dat ik ziek aan het worden ben, maar dat mag helemaal niet van mij.
Oud 03-01-2007, 20:06
moon
moon is offline
soms heb ik het gevoel dat ik het nooit goed doe. *zucht*
Ik loop vaak achter de feiten aan, heb weinig kennis, weinig inzicht en sta op een andere manier in het leven dan vele anderen. Ik heb soms echt het gevoel dat ik niet mee kan komen in deze maatschappij, dat ik het nooit goed doe. Hate my self again.

En verder was ik vandaag ziek. Ik was heel duizelig en misselijk maar geen griep of wat dan ook. Maar mijn ouders vonden dat ik zo heet aan voelde de hele tijd en maakte zich zorgen. Ze dachten dat ik wat geslikt had, dat had ik niet. Het is nu eindelijk een beetje weggetrokken.
Oud 03-01-2007, 20:17
kroot
kroot is offline
weer therapie. Ze vinden me chaotisch. Goh
En door therapeute meegetrokken voor gesprek, maar ik moet zelf leren om dat aan te geven als het niet goed gaat, of als ik even wil praten.
En weer hoofdpijn, ik wet niet wat ik heb, normaal heb ik dat nooit. maar nu al een paar dagen
Oud 03-01-2007, 20:48
Verwijderd
Eindelijk een diagnose die geaccepteerd is door 'de reguliere geneeskunde', waarbij je nog een kans maakt op verbetering dmv medicijnen ook... Het is nog niet zeker of het beter zal worden, maar de mogelijkheid is er, dus daar hoop ik dan maar op.

@Dana: Heb je aan mensen in je omgeving aangegeven dat het niet goed gaat?
Oud 03-01-2007, 20:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-01-2007 @ 20:48 :
Eindelijk een diagnose die geaccepteerd is door 'de reguliere geneeskunde', waarbij je nog een kans maakt op verbetering dmv medicijnen ook... Het is nog niet zeker of het beter zal worden, maar de mogelijkheid is er, dus daar hoop ik dan maar op.

@Dana: Heb je aan mensen in je omgeving aangegeven dat het niet goed gaat?
Ow, wat hebben ze gevonden dan? Ben wel benieuwd Mag ook via PM/mail of iets anders als je het niet hier neer wilt zetten. Je hoeft het me ook niet te vertellen als je niet wilt

Ik heb het tegen Michel verteld ja. Mijn moeder weet ook wel dat het niet echt lekker gaat en dat ik me verveel enzo en verder weten niet veel mensen wat er allemaal aan de hand is enzo.
Oud 03-01-2007, 20:58
Redhair
Redhair is offline
Dank je Roosje

Vanmiddag met D. naar de stad geweest. Een van de weinige keren sinds papa dood is dat ik alleen met haar was, niet samen in de kroeg of samen bij J.
Nu gewoon alleen zij en ik, samen ouwehoeren in de stad, ergens cappuccino drinken, bijkletsen. Het was fijn, vertrouwd, zoals het in de zomer was, zoals het was voor papa's dood, voor vorige week. We hebben echt gelachen, dit moet ik vaker doen. Sinds ik met J. ben, maar vooral sinds papa is overleden heb ik iedereen een beetje laten zitten. Ik ging met J. wel naar zijn vrienden, langzaam worden dat ook mijn vrienden, maar mijn oude vrienden verwaarloos ik een beetje. Ik wil anders leven, J. is niet alles wat ik heb, er is meer. Ik ga proberen om weer elke week naar de kroeg te gaan, te ouwehoeren met mijn vrienden daar, dansen met D..
Weer vaker wat met D. afspreken, samen naar de stad, bij haar thuis hangen.
Snel een opleiding zoeken, zodat ik eventueel kan instromen in februari, zodat ik een daginvulling heb. Geen ontslag nemen bij mijn werk maar gaan werken, als J. en ik samen gaan wonen moet die huur betaald worden.

Zoals het nu gaat bevalt het me prima, maar ik weet dat het niet goed is, dat ik me afzonder. Ik wil het oude leven zoveel mogelijk terug, het leven voor papa's dood. Het kan nooit helemaal hetzelfde worden, maar ik wil het proberen, zo ver het kan. Alleen een ding niet, dat is het drugs gebruik. Vorig weekend pep, maandag een lijntje, dat was weer genoeg voor de komende weken. J. en ik staan er allebei weer volledig achter, even stoppen. Ook veel minder ander gebruik. De afgelopen weken ben ik elke week wel een keer onder invloed geweest. Trippen, pillen, weet ik veel wat. Maar waarom? Ik voel me vrij vaak gelukkig, dan hoef ik toch niet met die mate drugs te gebruiken? Dat is geen recreatief gebruik. Eens in de paar weken, zo moet het worden. J. vindt het ook, dus ik hoop dat het ook gaat lukken.

Daarnaast moet ik meer eten, maar dat is een moeilijk iets. Ik heb geen honger, wil niet eten, ben bang voor vreetbuien. Maar tering, wat ik de afgelopen vier dagen in totaal heb gegeten, zou nog te weinig zijn voor 1 dag. Ik heb gister een broek gekocht, die twee maten kleiner is dan ik vorige winter had. Ik moet proberen meer te eten. Maar dat eetstoornisstemmetje in mijn hoofd vindt het prima zo. Die wil alleen dunner worden, dunner dunner dunner, zo dun als jaren geleden, zo dun dat je niet echt meer leeft, je niet echt meer voelt. Ik wil niet meer zo worden, ik moet normaal eten. Pff.

Vannacht weer thuis slapen, mama wil nog steeds dat ik doordeweek thuis slaap. Ik vind het kut, wil niet alleen slapen, maar het moet maar. Hoop dat we snel een huisje hebben.
Oud 03-01-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-01-2007 @ 20:56 :
Ow, wat hebben ze gevonden dan? Ben wel benieuwd Mag ook via PM/mail of iets anders als je het niet hier neer wilt zetten. Je hoeft het me ook niet te vertellen als je niet wilt
Opzich is het niet iets heel bijzonders (borreliose/Lyme), alleen irritant dat het pas na zoveel jaar ontdekt is...nu een antibiotica voor twee weken, als ik het idee heb dat het ook maar iets werkt krijg ik een (veel) langere kuur, in de hoop dat het dan afneemt/weggaat. En daarna komt de eventuele 'rest' aan de beurt (vertraagde schildklier en bloedarmoede). Ben benieuwd, we zullen wel zien.

Citaat:
Ik heb het tegen Michel verteld ja. Mijn moeder weet ook wel dat het niet echt lekker gaat en dat ik me verveel enzo en verder weten niet veel mensen wat er allemaal aan de hand is enzo.
Misschien doe je er goed aan één of twee mensen te vertellen wat er is? Mensen die je kunnen helpen op de momenten dat het niet goed gaat? Michel en je moeder zitten toch vaak redelijk ver weg en als bv. met hen bellen en/of msn'en ofzo niet voldoende is, dan zou ik mensen dichter bij zoeken om op die momenten ook op terug te kunnen vallen.
Oud 03-01-2007, 21:12
Saarah
Saarah is offline
Ik kan niks anders zeggen dan: Oh-My-God. <333333333333

Ik ben gelukkig.
Oud 03-01-2007, 22:27
Faerie
Faerie is offline
Ik heb geen hoge verwachtingen. Toch hoop ik het wel ja, logisch. Maar daar is ook niks verkeerds aan, ik moet gewoon niet alleen maar positieve dingen verwachten. Nu ben ik er aan aan het denken hoe ik het zou vinden als het toch definitief een 'nee' is. Ik denk dat ik daar wel mee om kan gaan, zolang ik mezelf nu goed bescherm en niet verliefd word. Ik wil zelf eigenlijk ook gewoon nog normaal een paar keer met hem afspreken om te kijken of het echt wel een relatie zou kunnen worden. Ik ben de vorige keer in de fout gegaan door daar niet echt aan te denken. Maar daar heb ik nu dus wel van geleerd Nu dus gewoon even afwachten, mezelf zijn en niet teveel verwachten.
Oud 03-01-2007, 22:28
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-01-2007 @ 21:01 :
Opzich is het niet iets heel bijzonders (borreliose/Lyme), alleen irritant dat het pas na zoveel jaar ontdekt is...nu een antibiotica voor twee weken, als ik het idee heb dat het ook maar iets werkt krijg ik een (veel) langere kuur, in de hoop dat het dan afneemt/weggaat. En daarna komt de eventuele 'rest' aan de beurt (vertraagde schildklier en bloedarmoede). Ben benieuwd, we zullen wel zien.
Ik vind het fijn voor je dat er iets uit de test gekomen is, iets waar misschien wel wat aan te doen is.
Mijn zus (heeft CVS) en twijfelt over een antibotica kuur bij haar zijn er ook dingen uit een test gekomen. Wat is jou overweging geweest om aan de antibotica te gaan?
Oud 03-01-2007, 22:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-01-2007 @ 21:01 :

Misschien doe je er goed aan één of twee mensen te vertellen wat er is? Mensen die je kunnen helpen op de momenten dat het niet goed gaat? Michel en je moeder zitten toch vaak redelijk ver weg en als bv. met hen bellen en/of msn'en ofzo niet voldoende is, dan zou ik mensen dichter bij zoeken om op die momenten ook op terug te kunnen vallen.
Ik hoop echt dat het werkt voor je en dat je je gauw beter zult voelen, lijkt me echt een verademing dan Eigenlijk best stom dat het nou zoiets 'simpels' is.

Daar heb je wel gelijk in. Punt is alleen dat ik niet zo gauw zou weten wie. Mijn vriendin woont nu vlakbij me op kamers en die weet wel dat ik psychotherapie enzo volg maar verder niet. Verder heb ik wel vrienden maar die heb ik nog niet zolang dus ik wil ze liever nog niet hiermee 'opzadelen' omdat ik bang ben dat ik ze kwijt raak. Ik schaam me er ook een beetje voor. Heb zelfs mijn moeder nog niet verteld dat ik borderline-trekjes heb. Ik vind het gewoon heel moeilijk.
Oud 03-01-2007, 23:11
Verwijderd
weer twee jankbuien gehad. Ik dacht dat het zo goed ging? Maar ik wil te veel en stel dingen te lang uit en dan loopt de stress op, waardoor ik blokkeer, waardoor ik de dingen weer langer uitstel enz. Ik moet mezelf een schop onder mijn kont geven en aan de slag gaan, maar ik durf niet. De weerstand is plotseling weer zo groot, terwijl ik school eerst hartstikke leuk vond. Nu moet ik zoveel inhalen, het is zo''n grote berg. Ja, ik weet het, het is niet erg als ik er nog een jaartje langer over doen, maar het voelt als een grote mislukking, mocht het zo zijn. Gewoon beginnen, gewoon beginnen... wat nou gewoon?! Het gaat niet zoals gewoon! Nouja, dat zijn de frustraties van vandaag. Morgen gaat het wel weer beter denk ik.
Oud 03-01-2007, 23:19
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 03-01-2007, 23:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
God, wat heb ik een hekel aan mensen die anderen in kwaad daglicht proberen te zetten, walgelijk.

Gelukkig heb ik ook een heleboel positieve mensen in mijn omgeving, die heel veel goedmaken.
Oud 03-01-2007, 23:31
Verwijderd
*knuf* voor df
Oud 03-01-2007, 23:33
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 03-01-2007 @ 23:31 :
*knuf* voor df
dank^^
ook *knuf* voor jou
Oud 03-01-2007, 23:35
Faerie
Faerie is offline
Ik durf het eigenlijk niet toe te geven maar ik twijfel over mijn studie. Was het maar allemaal geweldig enzo. Maar dat is het helemaal niet, ik vind het eigenlijk niks aan. Maar ik schaam me daarvoor eigenlijk. En begin februari ga ik met school naar Polen en dat is allemaal al betaald dus ik zou ook niet voor Februari kunnen stoppen denk ik en ik weet ook totaal niet wat voor studie ik anders zou moeten doen. En ik heb er ook niet zo'n zin in om helemaal weer opnieuw te moeten beginnen eigenlijk. Maar wie weet zit ik op deze studie helemaal niet op mijn plek...ik weet het niet meer hoor...hoe kan ik erachter komen of ik misschien beter kan stoppen ja of nee?
Oud 03-01-2007, 23:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mjah. Ik weet het niet. Misschien gaat die zwemvereniging het toch niet worden... De eerste indruk was niet zwaar negatief, maar ook niet helemaal positief. Binnenkort dan maar eens bij de andere vereniging die ik op het oog heb, kijken bij de training. Daar zag het er nu beter uit, maar er waren nu alleen kinderen van 8 tot 14, en dat is ook niet helemaal de groep waar ik graag bij zou willen trainen .
En tja, als zwemles geven op zaterdagochtend zou kunnen, zou dat helemaal mooi zijn. Door de weeks is toch minder handig als je zelf een avondstudie doet...
Morgen de minimethode afmaken en de feedback schrijven op essay 1 die ik toegestuurd heb gekregen. Fijn als mensen hun beloftes niet nakomen... Ik heb mijn essay voor kerst gestuurd, maar nog van niemand feedback gekregen of hun essay gekregen om te voorzien van feedback. Dat wordt weer last-minute-werk, great.
Schiet me net weer te binnen dat die hoofdpijn er nog steeds is. Zo aan een kant van mijn hoofd, heel zachtjes. Kennelijk ben ik nog steeds ziekig? Ik dacht dat het verder wel meeviel. Dan maar gauw weer gaan slapen. Dat is ook beter om deze tijd.
Oud 03-01-2007, 23:40
darkfairy
darkfairy is offline
*gaap*
Oud 03-01-2007, 23:41
darkfairy
darkfairy is offline
*spam*
Oud 03-01-2007, 23:41
darkfairy
darkfairy is offline
ik verveel me