![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() groeten the conquer
||
Citaat:
"He, hoe gaat het met je hartkwaal?" "Hartkwaal? Haha, dat was 3 kwalen geleden, ik heb nu een longembolie. Ik denk dat ik morgen hepatitis B heb..." "Oh uh, beterschap dan hè?" ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hypochondria is een hele ernstige ziekte hoor. Dat ik voor de rest gezond ben is mooi, maar zo'n ziekte als hypochondria verpest dat weer helemaal. Het is echt balen hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis wel een beetje raar dat de topicstartster zegt dat ze "voor de rest helemaal gezond is" ![]() Dus dan heeft ze het echt niet. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ehm, weet je zeker dat je hypochondrie hebt? Ik bedoel, volgens mij, lijkt het erop dat je niet zo goed weet wat t inhoud.. Nouja, lama ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Heb ik gezegd dat het niet erg is? Nee, en zo heb ik het ook niet bedoeld. Ik zei dat alleen maar, omdat je schreef: Citaat:
Ik bedoel dit heus niet aanvallend oid. T viel me alleen op.
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijk uitleg over de ziekte...........
||
Citaat:
Denk dat zij het goed weet. Maar YeahYeahYeah!, volgens mij, denkt ze dat ze hypochondrie heeft, terwijl ze het niet heeft. @ YeahYeahYeah; en nou niet overgevoelig reageren ajb.
|
![]() |
een echte "pure" hypochonder weet vast niet dat hij/zij hypochonder is. Z'on persoon denkt dus bij minste of geringste dat er iets ergs aan de hand is en gelooft ook in die gedachten. De mensen hier zeggen van zichzelf dat ze hypochonder zijn, wat aangeeft dat ze doorhebben dat hun reactie op een bepaald "symptoom" buitensporig is. Hier lijkt mij dus sprake van een enigszins hypochondrische aanleg. Dat wil dus nog niet zeggen dat (doordat ze weten dat ze "hypochonder zijn") ze niet ongerust over bepaalde dingen kunnen zijn natuurlijk.
Ow en...niet oververhit reageren he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar YeahYeahYeah! waarom denk je dan dat je hypodinges hebt? Denk je nou allerlei ernstige ziektes te hebben of niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wie zegt er dat je als hypochonder niet kan weten dan je hypochonder bent.... Ik denk dat je niet kunt beoordelen of mensen het wel of niet zijn als je verder geen gegevens over die mensen hebt... Ik bedoel, ik weet ook van mezelf dat ik soms een hypocriet kreng kan zijn ![]() Maarjaaah ![]() Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 12:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik waste vroeger ook snel mijn handen nadat ik iets "vies" aan had geraakt. Nu weet ik wel dat een beetje vies ook gezond is. Maar het is dus niet zo ver dat ik vermoed kanker te hebben. Ach, veel groten der aarde hadden er last van, Hitler, paus Pius XII
![]() REIE
|
vroeger had ik er veel last van. Om de twee weken ging ik standaard naar de dokter om me na te laten kijken. Alle erge ziektes zou ik hebben. De dokter deed alleen een stokkie in mn mond en luisterde naar mn hartslag, maar ik dacht tenminste dan weer even dat ik gezond was.
Nu heb ik er niet zo heel veel last van, al denk ik wel vaak weer iets te hebben, die gedachtes zijn dan meestal na 1 dag weer over. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik snap waarom je zegt dat je hypochondrie hebt. je oorzaak is je gevolg en je gevolg is je oorzaak, ik weet niet of je die theorie wel eens gehad ehbt maar dit is dus GEEN argument! jaja ingewikkeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus ze is hypochondrisch, want ze heeft geen hypochondrie terwijl ze er heilig van overtuigd is dat ze hypochondrisch is. Iemand die zeker weet dat-ie hypochondrisch is is dat dus niet want dan ben je niet hypochrondrisch. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laat het topic maar open. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Post je links naar de grappigste topics ever...! Verwijderd | 43 | 09-07-2006 21:51 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The New Brain Model+Wat is objectief? Isa | 1 | 01-04-2003 18:07 | |
ARTistiek |
Verhaal: Een duur uitstapje (hypochondrie) MAS187 | 6 | 20-07-2001 07:56 |