Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 23:23
Verwijderd
überverliefd, en zaterdag! <3

Oh en hij had spontaan een kaartje gestuurd, zomaar, zo lief
Advertentie
Oud 24-01-2007, 23:51
ironflower
ironflower is offline
Hij is terug, vanochtend om 7 uur kreeg ik een smsje dat hij veilig was geland en dat we elkaar nog zeker zouden spreken vandaag. Het gesprek was raar, hij kwam totaal niet enthousiast over om mij te horen
Verder wist hij volgens mij ook niet echt wat hij moest zeggen, ondanks dat ik hem een maand helemaal niet heb gesproken enzo. Toen ik zei dat we maar beter op konden hangen klonk het opeens alsof hij dat wel rot vond en liever nog even wou klesten.

We gaan elkaar vrijdag dus zien, hij mag wel wat leuker doen dan aan de telefoon. Mja mss is het voor hem ook allemaal niet makkelijk. Hij komt weer thuis is zn dagelijkse leventje zonder speciale dingen en ook nog zonder vriendinnetje...terwijl hij 5 maanden lang feesten, drank, meisjes gewend is. Toen miste hij het vast niet om geen vriendinnetje te hebben, maar nu is alles weer normaal.
Maar ik hoop dat hij goed beseft wat hij mist!

edit: ow ik zie dat ik ook hoog nodig mijn sig eens moet aanpassen
Oud 25-01-2007, 00:22
Luna
Luna is offline
@ironflower: als je terug komt van een paar maanden reizen/stage oid in buitenland dan is dat heel raar. ik had dat ook de eerste tijd en ik had geen zin om mn vrienden te zien of te spreken, en dat was niet persoonlijk. hij trekt wel bij
Oud 25-01-2007, 00:36
__
__ is offline
hoe ontzettend kut is een weekendrelatie als ik hem in het weekend niet eens lang kan zien. en ja ik blijf er maar over praten maar ik weet gewoon niet wat ik ermee moet. iemand advies? -_-
Oud 25-01-2007, 00:54
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Luna schreef op 24-01-2007 @ 21:09 :
hoe weet jij dat?
culturele antropologie

ik ken't bestuur van djembé wel, gezellige lui
Oud 25-01-2007, 08:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Lilything schreef op 24-01-2007 @ 21:30 :
same here (en ik wil er niet over praten)
maar die laatste zin beschrijft het mooi,
je staat erachter, maar toch kun je iemand niet zomaar loslaten...
Precies! *knuffel*

En nu heb ik vannacht dus weer gedroomd, dat we elkaar zagen, dat het allemaal wel goed zou komen. Verdorie. Van die dromen word ik alleen maar verdrietig
Oud 25-01-2007, 09:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 24-01-2007 @ 22:23 :
Oh en hij had spontaan een kaartje gestuurd, zomaar, zo lief
spontane kaartjes zijn tof!
Oud 25-01-2007, 09:21
zeep007
zeep007 is offline
vandaag wordt spannend, maar ik zal er voor hem zijn...
Oud 25-01-2007, 09:33
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me goed (maar ook weer niet). Tja, zo gaat dat.

Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-01-2007 @ 08:22 :
Precies! *knuffel*

En nu heb ik vannacht dus weer gedroomd, dat we elkaar zagen, dat het allemaal wel goed zou komen. Verdorie. Van die dromen word ik alleen maar verdrietig
*geeft chocola*

Ze zeggen altijd dat als je over je dromen praat, ze dan niet meer terugkomen, stom dat dat niet zo is bij jou.
Oud 25-01-2007, 10:59
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Luna schreef op 25-01-2007 @ 00:22 :
@ironflower: als je terug komt van een paar maanden reizen/stage oid in buitenland dan is dat heel raar. ik had dat ook de eerste tijd en ik had geen zin om mn vrienden te zien of te spreken, en dat was niet persoonlijk. hij trekt wel bij
Ik kan me ook wel goed voorstellen dat het voor hem raar is.
We hebben denk allebei een beetje tijd nodig om weer te wennen ofzo. Hij moet wennen dat hij terug is en alles weer gewoon, en ik moet er wennen dat het dus echt definitief over is.
Oud 25-01-2007, 11:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
__ schreef op 24-01-2007 @ 23:11 :
typisch
als ik niet die nieuwe gitaar zou ophalen, zou ik echt volledig gek worden. maar die gitaar zat al langer in de planning dan dat ik t met haar heb
Oud 25-01-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 25-01-2007 @ 09:02 :
spontane kaartjes zijn tof!
Juist! *hint aan vriendje*

OT: het gaat wel goed denk ik. Tis beetje klote dat hij niet IRL kan praten, of weet ik het wat hem daarin tegenhoudt Baal er wel van, maar als alles via de mail ook werkt, ach ja. Ben er geen fan van, maar goed, we zijn het allebei kwijt.
Oud 25-01-2007, 12:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Whoohoo, ik ben nu officieel in theorie afgestudeerd Nu alleen mijn laatste stage mog, maar dat gaat ook wel goed komen. Maandag beginnen, straks alvast een paar uurtje meedraaien, ben benieuwd...

Sauna gister was heerlijk, alleen liep het uiteindelijk allemaal wat anders dan verwacht. Zoals wel meer de laatste tijd, maar goed, ook dat komt wel weer goed
Oud 25-01-2007, 13:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 25-01-2007 @ 12:27 :
Whoohoo, ik ben nu officieel in theorie afgestudeerd Nu alleen mijn laatste stage mog, maar dat gaat ook wel goed komen. Maandag beginnen, straks alvast een paar uurtje meedraaien, ben benieuwd...
Goed werk!

OT: Zometeen naar 'm toe, uit eten, filmpje en daarna lekker tegen hem in slaap vallen Jeej! Oh, en ik heb al soort van weekend. HIP!
Oud 25-01-2007, 13:28
Verwijderd
@ICU en daydream-ster: Fijn om te horen dat t (weer) goed gaat! Ik ga jullie zo snel mogelijk mailen. Nu zit ik op school en heb (officieel) geen tijd. Vandaag/morgen beloofd!

ot: Het valt me op hoe ontspannen ik word als ik daar ben geweest. Hoe relaxed ik naar buiten kom. Dat heb ik maar op weinig plaatsen. Ik hoef me daar (bijna) niet druk te maken om wat ik zeg, doe of vind, want we zijn allemaal even lomp. Ik vind het tof, het is een welkome afleiding.
Oud 25-01-2007, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 25-01-2007 @ 13:28 :
@ICU en daydream-ster: Fijn om te horen dat t (weer) goed gaat! Ik ga jullie zo snel mogelijk mailen. Nu zit ik op school en heb (officieel) geen tijd. Vandaag/morgen beloofd!

ot: Het valt me op hoe ontspannen ik word als ik daar ben geweest. Hoe relaxed ik naar buiten kom. Dat heb ik maar op weinig plaatsen. Ik hoef me daar (bijna) niet druk te maken om wat ik zeg, doe of vind, want we zijn allemaal even lomp. Ik vind het tof, het is een welkome afleiding.
Ook fijn om te horen dat het met jou weer wat beter gaat! Take your time hee! Geniet maar even van je ontspannende gevoel
Oud 25-01-2007, 14:26
cagie
cagie is offline
Het gaat redelijk tussen ons... Voor het eerst sinds lange tijd zien we elkaar de komende 4/5 dagen niet. Ik denk dat dit wel even goed is voor onze relatie. We zijn beide druk, stresserig en moe en dit reageren we voornamelijk op elkaar af...
Oud 25-01-2007, 15:01
Flip!
Flip! is offline
Pff. Ik weet niet. Ik hou nog steeds superveel van hem, en hij ook van (als het goed is), maar soms merk ik dat er iets is wat tegenzit...
Gisterenavond ben ik naar hem toegegaan zoals elke woensdagavond. Ik vroeg hoelaat ie thuis was gekomen, en dat was dus rond 5 uur. Toen had ik zoiets van ; Waarom laat je me dan pas om half 8 komen. Ik zit maar te wachten en vervelend tv te kijken, terwijl ik allang bij je had kunnen zijn. Misschien komt het bezitterig over ofzo, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk tijd met hem doorhebben als het even kan, en dan vind ik het jammer dat hij er niet zo over denkt.
En op seksueel gebied stel ik ons beide ook al een aantal weken teleur

Ik ga hem morgenavond maar eens goed en stevig knuffelen.
Oud 25-01-2007, 15:04
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 15:01 :
Pff. Ik weet niet. Ik hou nog steeds superveel van hem, en hij ook van (als het goed is), maar soms merk ik dat er iets is wat tegenzit...
Gisterenavond ben ik naar hem toegegaan zoals elke woensdagavond. Ik vroeg hoelaat ie thuis was gekomen, en dat was dus rond 5 uur. Toen had ik zoiets van ; Waarom laat je me dan pas om half 8 komen. Ik zit maar te wachten en vervelend tv te kijken, terwijl ik allang bij je had kunnen zijn. Misschien komt het bezitterig over ofzo, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk tijd met hem doorhebben als het even kan, en dan vind ik het jammer dat hij er niet zo over denkt.
En op seksueel gebied stel ik ons beide ook al een aantal weken teleur

Ik ga hem morgenavond maar eens goed en stevig knuffelen.
jij bent zooooooo creepy
Oud 25-01-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
hellebel schreef op 25-01-2007 @ 15:04 :
jij bent zooooooo creepy
krijg het er al benauwd van als ik het lees
Oud 25-01-2007, 15:09
Verwijderd
lol, zoek eens vrienden, een leven, etc
Oud 25-01-2007, 15:10
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-01-2007 @ 08:22 :
Precies! *knuffel*

ja
Oud 25-01-2007, 15:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 14:01 :
Ik vroeg hoelaat ie thuis was gekomen, en dat was dus rond 5 uur. Toen had ik zoiets van ; Waarom laat je me dan pas om half 8 komen.
Misschien wil hij gewoon even tijd voor zichzelf
Oud 25-01-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 25-01-2007 @ 15:11 :
Misschien wil hij gewoon even tijd voor zichzelf
misschien heeft ze wel heel slechte tafelmanieren
Oud 25-01-2007, 15:12
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 15:01 :
Toen had ik zoiets van ; Waarom laat je me dan pas om half 8 komen. Ik zit maar te wachten en vervelend tv te kijken, terwijl ik allang bij je had kunnen zijn.
het is maar een idee hoor, maar misschien moet hij ook eten? Of een douche nemen en 'vervelend' tv kijken?

En op mijn relationeel gebied gaat het wel goed, we zijn nogal sip en een beetje van de wereld natuurlijk. Als morgen die crematie geweest is zal het misschien wel beter doordringen, al weet ik niet of daar zo op zou moeten wachten..

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 15:15.
Oud 25-01-2007, 15:21
groovy
groovy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 25-01-2007 @ 15:12 :
het is maar een idee hoor, maar misschien moet hij ook eten? Of een douche nemen en 'vervelend' tv kijken?

En op mijn relationeel gebied gaat het wel goed, we zijn nogal sip en een beetje van de wereld natuurlijk. Als morgen die crematie geweest is zal het misschien wel beter doordringen, al weet ik niet of daar zo op zou moeten wachten..
Ik ken het gevoel, heb er net 2 achter de rug..
Emotioneel behoorlijk uitputtend. Maar toch merk ik dat het goed doet om even afscheid te nemen en te 'mogen' huilen en met iedereen samen te zijn en verdriet te hebben, misschien geldt dat voor jullie ook wel .

Ga anders lekker een keertje naar de sauna ofzo, ter ontspanning? Gaan wij ook doen .

Sterkte morgen!
Oud 25-01-2007, 15:25
Flip!
Flip! is offline
Ja ik snap ook wel dat ie tijd voor zichzelf nodig heeft, maar in de eerste instantie ging hij ervan uit dat ie rond 6 uur half 7 thuis zou zijn, en dan had ie alles bij elkaar een uurtje nodig voor zichzelf (om inderdaad te douchen en te eten).
Dus wil ik alleen maar zeggen dat ik achteraf dus een uurtje eerder had kunnen komen. Maar dat was dus niet het geval.
Nouja lekker boeiend, het zal nog wel vaker voorkomen. Ik kan er niet wakker van liggen. Misschien maak ik die indruk wel, maar zo is het niet bedoelt.
Oud 25-01-2007, 15:36
Luna
Luna is offline
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 15:25 :
Ja ik snap ook wel dat ie tijd voor zichzelf nodig heeft, maar in de eerste instantie ging hij ervan uit dat ie rond 6 uur half 7 thuis zou zijn, en dan had ie alles bij elkaar een uurtje nodig voor zichzelf (om inderdaad te douchen en te eten).
Dus wil ik alleen maar zeggen dat ik achteraf dus een uurtje eerder had kunnen komen. Maar dat was dus niet het geval.
Nouja lekker boeiend, het zal nog wel vaker voorkomen. Ik kan er niet wakker van liggen. Misschien maak ik die indruk wel, maar zo is het niet bedoelt.
hieruit blijkt dat je het dus helemaal niet begrijpt.
Oud 25-01-2007, 15:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat Valentijn alweer bijna is Heel de winkel ligt vol met rood gekleurde en hartvormige spulletjes. Deprimerend.
En nu ben ik ook nog eens bang dat hij me straks een valentijnskaart gaat sturen. Ugh. (Dat had hij twee jaar geleden toen het uit was nog met mijn verjaardag gedaan )
Oud 25-01-2007, 15:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-01-2007 @ 09:33 :
*geeft chocola*

Ze zeggen altijd dat als je over je dromen praat, ze dan niet meer terugkomen, stom dat dat niet zo is bij jou.
Ik zit al aan de chocola

Nou, ik denk dat dromen een reflectie zijn waar je overdag mee bezig (of juist niet mee bezig) bent. Dat het net uit is betekent dat ik nog heel veel met hem bezig ben, en dat komt dan gewoon terug in je dromen. Elke nacht
Oud 25-01-2007, 15:45
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Luna schreef op 25-01-2007 @ 15:36 :
hieruit blijkt dat je het dus helemaal niet begrijpt.
Juist wel.
Oud 25-01-2007, 16:12
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
groovy schreef op 25-01-2007 @ 15:21 :
Ik ken het gevoel, heb er net 2 achter de rug..
Emotioneel behoorlijk uitputtend. Maar toch merk ik dat het goed doet om even afscheid te nemen en te 'mogen' huilen en met iedereen samen te zijn en verdriet te hebben, misschien geldt dat voor jullie ook wel .

Ga anders lekker een keertje naar de sauna ofzo, ter ontspanning? Gaan wij ook doen .

Sterkte morgen!
Bedankt, emotioneel is het best zwaar en dan is het nog niet eens mijn eigen oma, en ik heb haar alleen gekend toen ze ziek was (Alzheimer). Voor mijn vriend en z'n familie en vooral z'n opa is het echt zwaar, vooral omdat het toch nog zo snel is gegaan.

Op zich heb je gelijk, samen verdriet delen maakt je sterker. Alleen gaan mijn vriend en ik heel anders met emoties om, dat is best wel eens lastig. Net alsof er een muur om hem heenzit, en hij denkt dan weer van mij dat ik verdriet 'naar me toetrek'. En we praten er te weinig over, maar goed. Voor ontspanning zorgen inderdaad, misschien dat we dan tot praten komen..
Oud 25-01-2007, 16:28
Jones
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 15:45 :
Juist wel.
Nee hoor.

OT: Succes scatterheart, begrafenissen zijn altijd moeilijk. Uiteindelijk stort hij z'n hart wel bij je uit hoor Dat duurt gewoon even.

Tentamens zijn echt een killer voor je relatie. Dus op dit moment gaat het z'n gangetje. Einde van volgende week zijn we er allebei weer vanaf.

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 16:30.
Oud 25-01-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 15:45 :
Juist wel.
nee niet.
Oud 25-01-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-01-2007 @ 15:42 :
Ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat Valentijn alweer bijna is Heel de winkel ligt vol met rood gekleurde en hartvormige spulletjes. Deprimerend.
En nu ben ik ook nog eens bang dat hij me straks een valentijnskaart gaat sturen. Ugh. (Dat had hij twee jaar geleden toen het uit was nog met mijn verjaardag gedaan )
ooh, mijn eerste relatie ging op 1 februari uit, ik maakte het uit. Kreeg toen inderdaad van hem ook nog een valentijnskaart. Ik vond het best confronterend en helemaal niet leuk. Kan me voorstellen dat het voor jou anders ligt, maar je wordt er natuurlijk niet graag aan herinnerd.. Succes alvast.

OT: nu ik er aan denk; valentijnsdag.. Doe met mn vriend altijd wie de lelijkste kaart voor de ander kan vinden en vorig jaar heb ik gewonnen
Dit jaar ook maar andere mensen ermee verrassen denk ik.. we shall see
Ik heb zin in vanavond <33
Oud 25-01-2007, 16:46
Flip!
Flip! is offline
Oke dan niet. Zolang ik het zelf maar weet.
Oud 25-01-2007, 16:50
stout!
stout! is offline
Maar misschien weet je het niet.
Oud 25-01-2007, 16:53
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-01-2007 @ 16:50 :
Maar misschien weet je het niet.
Wat bedoel je daarmee?
Oud 25-01-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 16:53 :
Wat bedoel je daarmee?
dat je, ondanks dat je overtuigd bent van je gelijk, misschien het toch niet bij het rechte eind hebt.
Oud 25-01-2007, 16:57
stout!
stout! is offline
Dankje Bart .
Oud 25-01-2007, 17:01
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-01-2007 @ 16:56 :
dat je, ondanks dat je overtuigd bent van je gelijk, misschien het toch niet bij het rechte eind hebt.
Jullie beoordelen me op een stukje tekst, en als ik dan vraag waarom ik dan geen gelijk zou hebben (waar het mij overigens helemaal niet om gaat) krijg ik geen gehoor.
Leg het me eens uit dan? Waarom begrijp ik het niet? Hoe zien jullie het dan?
Oud 25-01-2007, 17:10
Verwijderd
Ze is nu bijna weer thuis en het was gaaf en morgen weer het weekend bij haar^^
Oud 25-01-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 17:01 :
Jullie beoordelen me op een stukje tekst, en als ik dan vraag waarom ik dan geen gelijk zou hebben (waar het mij overigens helemaal niet om gaat) krijg ik geen gehoor.
eey dont shoot the messenger!

maar ok,

je komt een beetje claimerig over, dat moet je overigens helemaal zelf weten natuurlijk, mits je vriend het niet erg vindt, iedereen zijn eigen relaties en gewoontes.

Alleen als ik die situatie vanuit jouw vriend zijn oogpunt bekijk kan ik mij best voorstellen dat hij na een dag school/ werk/ whatever even behoefte heeft aan 2 uurtjes voor zichzelf (waarin hij ook nog moet douchen en eten).

Ik vind het dus ook niet gek dat hij de bestaande afspraak zo heeft gelaten, ookal was hij wat eerder thuis. Een beetje ruimte en tijd voor jezelf is altijd prettig en verder zie ik niet in wat een uurtje nou echt voor verschil maakt...

verder beoordeelt niemand je, alleen zijn er hier een paar mensen die zich anders opstellen binnen hun relatie en dat graag hier ventileren .

Maar zoals ik al zei, iedere relatie is anders.
Oud 25-01-2007, 17:23
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 17:01 :
Hun oordeel is gebaseerd op meerdere stukjes tekst, geloof ik. Je bent gewoon hartstikke verliefd en je wilt graag bij hem zijn, hij ook vast bij jou, maar niet zo vaak als jij zou willen.
Oud 25-01-2007, 17:25
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-01-2007 @ 17:22 :
eey dont shoot the messenger!

maar ok,

je komt een beetje claimerig over, dat moet je overigens helemaal zelf weten natuurlijk, mits je vriend het niet erg vindt, iedereen zijn eigen relaties en gewoontes.

Alleen als ik die situatie vanuit jouw vriend zijn oogpunt bekijk kan ik mij best voorstellen dat hij na een dag school/ werk/ whatever even behoefte heeft aan 2 uurtjes voor zichzelf (waarin hij ook nog moet douchen en eten).

Ik vind het dus ook niet gek dat hij de bestaande afspraak zo heeft gelaten, ookal was hij wat eerder thuis. Een beetje ruimte en tijd voor jezelf is altijd prettig en verder zie ik niet in wat een uurtje nou echt voor verschil maakt...

verder beoordeelt niemand je, alleen zijn er hier een paar mensen die zich anders opstellen binnen hun relatie en dat graag hier ventileren .

Maar zoals ik al zei, iedere relatie is anders.
Helder. Ik weet dat ik claimerig over kom maar zo bedoel ik het helemaal niet en zo wil ik ook helemaal niet zijn! Maar op de een of andere manier komt het wel zo over en dat is misleidend.
Oud 25-01-2007, 17:25
George
George is offline
Hij stond gisteravond opeens voor m'n neus thuis. Ik had hem gezegd dat ik deze week geen tijd had maar dit was toch wel even leuk, even goed knuffelen kon ik wel gebruiken. Alleen jammer dat ik daar zo duf van werd dat ik boven m'n leerboeken in slaap gevallen ben toen hij weer weg was. :'D
Oud 25-01-2007, 17:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
I C U schreef op 25-01-2007 @ 13:02 :
Goed werk!
Dankje!

En oeh, heb net een voorproefje gehad op mijn stage en dat gaat echt zooo leuk worden volgens mij
Oud 25-01-2007, 17:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
hellebel schreef op 25-01-2007 @ 15:04 :
jij bent zooooooo creepy
Idd, haha. Ik had je allang de deur uitgeschopt. (dat gaat geloof ik ook niet meer lang duren als ik het zo lees haha.)
Oud 25-01-2007, 17:45
snoopy
snoopy is offline
officieel bijna 4 jaar samen! 4 jaar geleden hielden we heel stug vol dat we ab-so-luut GEEN relatie hadden, haha. Ik kreeg met valentijn toen ook een kaart die ik niet als valentijnskaart mocht opvatten. Er stond op: 'toch nog wel even een kaartje omdat ik wil dat je weet dat je wel heel erg leuk lief en blabla bent ' (dat blabla had hij niet opgeschreven, hoor ).

En vanavond hebben we een niet-zo-romantische afspraak (zijn woorden): hij gaat fysiotechniek op me oefenen
Oud 25-01-2007, 17:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-01-2007 @ 16:43 :
ooh, mijn eerste relatie ging op 1 februari uit, ik maakte het uit. Kreeg toen inderdaad van hem ook nog een valentijnskaart. Ik vond het best confronterend en helemaal niet leuk. Kan me voorstellen dat het voor jou anders ligt, maar je wordt er natuurlijk niet graag aan herinnerd.. Succes alvast.
Ja, precies, confronterend!
Vorige keer (twee jaar geleden), toen was het uitgegaan 10 dagen voor mijn verjaardag. Toen had hij het dus geflikt om én een verjaardagskaart te sturen (vol met lieve woorden), én een dvd (met foto's van hem, mij en ons), én een smsje waaruit op te maken viel dat ie me super miste en toch wel spijt had van zijn beslissing.
Daarna zijn we het dus weer gaan proberen. En is het dus nog 2.5 jaar 'goed' gegaan.

Ik ben dus bang dat nu weer hetzelfde gebeurt als hij contact zoekt. Ook al sta ik nu anders tegenover de uitmaakbeslissing, mijn gevoel is zwak en wil toch graag bij hem zijn.

Laten we hopen dat ie dit keer wat braver is en geen contact zoekt

Regels voor berichten