| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik ken't bestuur van djembé wel, gezellige lui
|
|
||
|
Citaat:
![]() En nu heb ik vannacht dus weer gedroomd, dat we elkaar zagen, dat het allemaal wel goed zou komen. Verdorie. Van die dromen word ik alleen maar verdrietig
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Ik voel me goed (maar ook weer niet). Tja, zo gaat dat.
Citaat:
![]() Ze zeggen altijd dat als je over je dromen praat, ze dan niet meer terugkomen, stom dat dat niet zo is bij jou.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
We hebben denk allebei een beetje tijd nodig om weer te wennen ofzo. Hij moet wennen dat hij terug is en alles weer gewoon, en ik moet er wennen dat het dus echt definitief over is.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: het gaat wel goed denk ik. Tis beetje klote dat hij niet IRL kan praten, of weet ik het wat hem daarin tegenhoudt |
|
|
|
||
|
Citaat:
OT: Zometeen naar 'm toe, uit eten, filmpje en daarna lekker tegen hem in slaap vallen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En op mijn relationeel gebied gaat het wel goed, we zijn nogal sip en een beetje van de wereld natuurlijk. Als morgen die crematie geweest is zal het misschien wel beter doordringen, al weet ik niet of daar zo op zou moeten wachten..
Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 15:15. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Emotioneel behoorlijk uitputtend. Maar toch merk ik dat het goed doet om even afscheid te nemen en te 'mogen' huilen en met iedereen samen te zijn en verdriet te hebben, misschien geldt dat voor jullie ook wel .Ga anders lekker een keertje naar de sauna ofzo, ter ontspanning? Gaan wij ook doen .Sterkte morgen! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nou, ik denk dat dromen een reflectie zijn waar je overdag mee bezig (of juist niet mee bezig) bent. Dat het net uit is betekent dat ik nog heel veel met hem bezig ben, en dat komt dan gewoon terug in je dromen. Elke nacht
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Op zich heb je gelijk, samen verdriet delen maakt je sterker. Alleen gaan mijn vriend en ik heel anders met emoties om, dat is best wel eens lastig. Net alsof er een muur om hem heenzit, en hij denkt dan weer van mij dat ik verdriet 'naar me toetrek'. En we praten er te weinig over, maar goed. Voor ontspanning zorgen inderdaad, misschien dat we dan tot praten komen..
|
|
||
|
Citaat:
OT: Succes scatterheart, begrafenissen zijn altijd moeilijk. Uiteindelijk stort hij z'n hart wel bij je uit hoor Dat duurt gewoon even. Tentamens zijn echt een killer voor je relatie. Dus op dit moment gaat het z'n gangetje. Einde van volgende week zijn we er allebei weer vanaf. Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 16:30. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: nu ik er aan denk; valentijnsdag.. Doe met mn vriend altijd wie de lelijkste kaart voor de ander kan vinden en vorig jaar heb ik gewonnen ![]() Dit jaar ook maar andere mensen ermee verrassen denk ik.. we shall see Ik heb zin in vanavond <33 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Leg het me eens uit dan? Waarom begrijp ik het niet? Hoe zien jullie het dan?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ok, je komt een beetje claimerig over, dat moet je overigens helemaal zelf weten natuurlijk, mits je vriend het niet erg vindt, iedereen zijn eigen relaties en gewoontes. Alleen als ik die situatie vanuit jouw vriend zijn oogpunt bekijk kan ik mij best voorstellen dat hij na een dag school/ werk/ whatever even behoefte heeft aan 2 uurtjes voor zichzelf (waarin hij ook nog moet douchen en eten). Ik vind het dus ook niet gek dat hij de bestaande afspraak zo heeft gelaten, ookal was hij wat eerder thuis. Een beetje ruimte en tijd voor jezelf is altijd prettig en verder zie ik niet in wat een uurtje nou echt voor verschil maakt... verder beoordeelt niemand je, alleen zijn er hier een paar mensen die zich anders opstellen binnen hun relatie en dat graag hier ventileren . Maar zoals ik al zei, iedere relatie is anders. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Je bent gewoon hartstikke verliefd en je wilt graag bij hem zijn, hij ook vast bij jou, maar niet zo vaak als jij zou willen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En oeh, heb net een voorproefje gehad op mijn stage en dat gaat echt zooo leuk worden volgens mij
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Vorige keer (twee jaar geleden), toen was het uitgegaan 10 dagen voor mijn verjaardag. Toen had hij het dus geflikt om én een verjaardagskaart te sturen (vol met lieve woorden), én een dvd (met foto's van hem, mij en ons), én een smsje waaruit op te maken viel dat ie me super miste en toch wel spijt had van zijn beslissing. Daarna zijn we het dus weer gaan proberen. En is het dus nog 2.5 jaar 'goed' gegaan. Ik ben dus bang dat nu weer hetzelfde gebeurt als hij contact zoekt. Ook al sta ik nu anders tegenover de uitmaakbeslissing, mijn gevoel is zwak en wil toch graag bij hem zijn. Laten we hopen dat ie dit keer wat braver is en geen contact zoekt
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 16:38 | |
| Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 19:34 | |