| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was wel idd de cheap ass pasta vergeten, maar dat heb jij voor je rekening genomen en in principe is het gezond: aardappels, vlees en groente... |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben dan wel zo'n sukkel die altijd verse pasta koopt
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Er zitten erg handige tips tussen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Oh, ik heb deze week bijgehouden hoeveel ik kwijt was aan eten en het was 20 E, en ik was nog uit geweest en daar drink je ook, maar op een of andere manier noem ik dat toch non-food. En het klinkt niet veel, maar als je er vanuitgaat dat ik 2 x bij mijn ouders at, en 2 x bij mijn vriendje is het opzich wel erg, maarja ik houd nu eenmaal van veel vruchtensap, fruit en verse groenten enzo. |
||
|
|
||
|
Citaat:
@Bloem: wat kun je dan krijgen voor die 3,50?
|
|
||
|
Citaat:
Daar zat ik ook aan te denken Leonoor, dat het het verschil is tussen de groep en ik alleen. In ieder geval had ik in het begin het gevoel dat ik het 'moest' redden met die 3.50 omdat dat kennelijk een soort norm was, maar daar red ik het dus niet mee
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik had, toen ik net samenwoonde, ook een soort streven om dat bedrag iedere dag te halen, maar ben er intussen achter dat ik dat gemiddeld makkelijk kan halen, zelfs al eet ik niet altijd enorm simpele dingen. Een duurdere maaltijd kun je makkelijk weer compenseren met een goedkopere, die niet eens 'minder lekker' hoeft te zijn. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat ik doordeweeks (als ik alleen ben) iets van 15 Euro kwijt ben aan eten, en in het weekend (met vriendje & vrienden samen meestal) ongeveer hetzelfde, omdat we meestal iets duurder doen. Ook koop ik doordeweeks meestal groot in en kook ik voor meerdere dagen. Ongeveer 120 Euro per maand, dus
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Voor eten en drinken ben ik denk ik ongeveer 4 a 5 euro per dag kwijt.
Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 02:38. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
het koopgedrag onder jongeren! eetje-love | 5 | 08-04-2011 16:54 | |
| Werk, Geld & Recht |
Hoeveel geld geef jij uit aan kleding en zo? Nancy77 | 50 | 24-03-2008 18:15 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 23:08 | |
| Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 13:56 | |
| Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 22:29 | |