Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: oh en "Nee dus."? ik neem aan dat je "Ja dus" bedoelt ofzo? ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 16:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dan doetie het gewoon hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zou je heus wel uitleg willen geven, maar ik weet er verder zelf domweg ook niks van, buiten dat ik het zelf wel eens ben tegengekomen. Geldt dus ws voor alle fb's binnen het team.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb een topic gezocht waar ik al even geleden in had gepost; deze post is van mij een quote van de kip: http://forum.scholieren.com/showthre...5#post23887835 Deze kon ik al niet meer wijzigen, omdat er meer dan 1440 seconden (ofzoiets) waren verstreken, nouja.. prima. Ik heb de kip toen nog een keer precies op dezelfde manier gequote: http://forum.scholieren.com/showthre...9#post24185139 Toen ik dat nóg een keer zo wilde doen, kreeg ik prima te zien dat mijn bericht was verstuurd, maar het staat er toch echt niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er kan wel 3 keer (of meer) in een topic exact hetzelfde staan, maar niet door dezelfde persoon gepost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja nu wel maar dan is het alsnog raar ![]() dat het nergens staat waarom het dan misgaat.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het net namelijk even getest
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() edit: nu 4 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, dan komen er wel eens meerdere berichten achter elkaar maar dat is vaak sneller dan wachten tot de PC zelf eens besluit verder te gaan... Verder heb ik deze regel wel eens gemerkt in de ouderwetse "grosse spamtopics" van welleer maar verder eigenlijk nooit ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Beleidszaken |
[Beleidszaken]Meer vrije discussie gewenst Verwijderd | 78 | 09-05-2005 11:26 | |
Seksualiteit |
Seks in de VS aap777 | 74 | 22-03-2005 02:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onrechtvaardigheid in de Bijbel Gatara | 109 | 04-08-2003 06:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |