Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 20:15
Mooneh
Mooneh is offline
Veel mannen lijken na de seks aan narcolepsie oid te lijden. Volgens mij is er nog al een groot aantal mannen dat na de seks direct in slaap wil vallen, dit door het ontspanningsgevoel dat vrijkomt na een orgasme. Nu vraag ik mij af wat vrouwen hier van vinden? Wil je dat je partner eerst nog aandacht aan je besteedt of mag hij meteen gaan slapen? En aan de mannen: is het echt bijna onmogelijk om nog een beetje goed wakker te blijven? En zijn er ook vrouwen die meteen na seks in slaap vallen?
Het lijkt mij persoonlijk heel vervelend als een man meteen naast me in slaap valt, ik heb toch wel een beetje extra aandacht nodig denk ik.

Vertel!
Oud 08-02-2007, 20:38
Zeenimf
Zeenimf is offline
Ik val zelf heel snel in slaap na de seks. Ik vind het natuurlijk niet fijn als hij zich meteen omdraait en in slaap valt zonder te lten merken dat hij weet dat ik er ook nog ben. Maar ik val zelf snel in slaap en de aandacht die ik na de seks nodig heb, vertaalt zich meestal in een arm om me heen ofzo.
Oud 08-02-2007, 20:40
Verwijderd
er wordt na seks een stofje aangemaakt waardoor je tot 40 seconden na je orgasme veel makkelijker in slaap valt. weet niet meer wat het voor nut had voor mannen, voor vrouwen sperma-absorptie natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:43
Gothic
Gothic is offline
Even lekker naknuffelen is wel lekker, maar aangezien seks vaak 's avonds is, en ik erg aan m'n slaap gehecht ben, mag hij best snel slapen hoor. Maar m'n vriend kon best wakker blijven na de seks, dus volgens mij valt het allemaal best mee...
Oud 08-02-2007, 20:43
Verwijderd
Ik val zelf ook snel in slaap, hij ook. Niet gelijk naar elkaar omdraaien ofzo, meestal is het eerst nog wat knuffelen en dan kruip ik hem meestal aan of hij mij en zo vallen we in slaap
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 21:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn vriend valt echt niet gelijk in slaap hoor, volgens mij is dat een beetje een fabeltje geworden. Tuurlijk ben je relaxt, ontspannen en aardig van de wereld net na de seks (hebben wij allebei even erg), maar er zullen weinig mannen (en vrouwen) zijn die zich na de seks gelijk omdraaien en als een blok in slaap vallen. Das gewoon lomp.
Wij liggen altijd eerst een tijdje bij te komen, te knuffelen, in elkaars armen te doezelen en afhankelijk van het tijdstip en de plannen die we hebben staan, vallen we uiteindelijk of lekker in slaap (overdag vaak voor een uurtje ofzo, s'avonds natuurlijk gewoon om echt te gaan slapen) of we gaan gewoon de dingen doen die gepland stonden.
Oud 08-02-2007, 21:17
Nona
Nona is offline
Mijn vriend heeft er geloof ik helemaal geen last van, en dat vind ik wel fijn aangezien hij de gewoonte heeft dan ook nog even aan mij te denken, zeker als ik nog geen orgasme heb gehad. Dus dat is wel prettig.
Mijn ex kon wel makkelijk slapen na de seks, maar dat was eerder vijf minuten erna dan 40 seconden. Ook niet bijzonder erg, ik viel rustig tegen hem aan in slaap. Maar bij hem viel het dus wel op dat hij vooral even behoefte had aan slapen na de seks.
Oud 08-02-2007, 22:19
WolterB
WolterB is offline
Ik heb er niet echt last van of ik moet extreem moe zijn. Meestal even knuffelen nog of praten of wat dat ook voordat ik echt in slaap val. Omdraaien in slapen is me voor zover ik weet nog nooit overkomen.
Oud 08-02-2007, 23:24
Verwijderd
Als ik me het goed herinner, wordt die slaperigmakende stof bij zowel vrouwen als mannen aangemaakt na de seks (of na een orgasme). Ik vind het best; als het avond is, is het ook de bedoeling dat we gaan slapen - gezellig in elkaars armen liggen knuffelen, een beetje loom praten, en dan langzaam wegzakken, is er een betere manier om naar bed te gaan? Als het 1 uur 's nachts is, hoef ik echt nog niet een uur diepe gesprekken te voeren. Ik ben zelf ook moe, hoor.

En overdag word je er alleen maar loom van, dan val je echt niet in slaap, en dan is knuffelen ook extra gezellig... Ik heb nooit het punt gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 23:42
Verwijderd
Ik vind van die typische lompe kutmannen die alleen bier willen drinken en over auto's praten en gelijk na de seks in slaap vallen schattig Op korte termijn toch, op z'n minst.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 00:08
Mephisto
Mephisto is offline
hmm, ik ga na de seks altijd sigaretten roken, koffie zetten en andere dingen doen
Oud 09-02-2007, 00:22
Verwijderd
Hij valt eigenlijk nooit meteen in slaap. Ik echter wel
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 06:29
Kitten
Kitten is offline
Ik val eigenlijk nooit in slaap na de seks, maar als we lekker gaan lopen knuffelen vallen we gewoon samen in slaap voor een uurtje of 2.
Oud 09-02-2007, 08:04
Qimm
Qimm is offline
Afhankelijk van het tijdstip... 's avonds dan gaan we daarna lekker knuffelend in slaap vallen. Overdag blijven we nog even naliggen tot we beide heel nodig naar de wc moeten en dan blijven we er meestal uit (anders heb je ook niks meer aan je dag)
Dit gaat alleen op bij seks in bed trouwens
Oud 09-02-2007, 09:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-02-2007 @ 09:04 :
Dit gaat alleen op bij seks in bed trouwens
Ja, op de computertafel in slaap vallen is niet heel handig nee
Oud 09-02-2007, 10:02
Verwijderd
ik val na een orgasme meestal zelf snel in slaap.
wel nog ff aandacht geven natuurlijk.
Ik heb het wel eens met iemand gedaan die dus wel gelijk in slaap viel en me geen aandacht meer gaf, maar dat was gewoon een eikel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 10:22
tripple
tripple is offline
als we 's avonds seks hebben gehad, val ik niet meteen in slaap, na een poos geknuffeld hebben na de seks, hebben we beide wel behoefte aan slaap
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 10:36
Uice
Uice is offline
Ik probeer altijd meteen in slaap te vallen vlak voordat zij klaarkomt.

Nee, ik zou het behoorlijk lame vinden als ik meteen in slaap viel. Ik snap dat soort mannen niet. Het is ongezellig en bovendien valt er nog wat op te ruimen.
Oud 09-02-2007, 11:23
Verwijderd
Ik val sowieso wel in slaap, seks of niet..

Maar ik val niet direct in slaap nee, zoals juice al zegt, er valt nog genoeg te doen daarna..
Afhankelijkv an wat daarna nog komen gaat, kan ik alsnog wel in slaap vallen.. Als het nou nacht is, en ik niet besprongen wordt voor 'nog een keer', dan heeft knuffelend in slaap vallen(na het opruimen) toch wel mijn voorkeur..
Maar overdag blijf ik gewoon wel wakker, hoewel misschien wel een beetje duf, maar dat is meer als je daarna nog een hele tijd ligt te knuffelen, door dat hele tijd stil liggen word ik sloom.
Maar van het klaarkomen an sich niet echt ofzo..

Ik vraag me eigenlijk ook af wat daar het evolutionaire nut van zou zijn.. Voor vrouwen dan dus sperma absorptie, okeej, maar voor mannen? Dat is toch volstrekt niet handig?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:15
Dvine
Dvine is offline
Hmm, mijn vriend valt na de seks niet meteen in slaap meestal knuffelen we nog even of we gaan nog even film kijken of iets. Ik zou het niet leuk vinden als hij meteen in slaap zou vallen, maar als het één keer is vind ik het niet erg.
Oud 09-02-2007, 12:27
Geisha
Geisha is offline
me ex sliep vaak al voor de sex (ik ook)

we hadden meestal vooral 's ochtends sex. dan val je daarna niet zo snel ik slaap want je bent net wakker
daarna dus gewoon douchen en ontbijten
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:03
gurl19
gurl19 is offline
Ik val zelf ook gauw in slaap, dus ik merk eigenlijk niet wat mijn vriend dan doet. Volgens zijn we allebei na de seks zo weg.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:10
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 09-02-2007 @ 16:03 :
Ik val zelf ook gauw in slaap, dus ik merk eigenlijk niet wat mijn vriend dan doet. Volgens zijn we allebei na de seks zo weg.
tijd om het te vragen?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:19
gurl19
gurl19 is offline
Mwau.. Ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:20
Geisha
Geisha is offline
voor het zelfde geld ligt hij nog uren huilend wakker!?
omdat jij slaapt en hij niet
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 15:34
Elmoo
Elmoo is offline
Ik ben meestal degene die als eerste in slaap valt na de seks
Maar we knuffelen eerst nog even na en als we honger hebben gekregen doen we nog ff een snackie op bed
Als het voorkomt dat mijn vriend snel in slaap valt vind ik dat niet erg.. dan kruip ik lekker dicht tegen hem aan
Oud 09-02-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Geisha schreef op 09-02-2007 @ 16:20 :
voor het zelfde geld ligt hij nog uren huilend wakker!?
omdat jij slaapt en hij niet
Die kans is inderdaad erg groot, dus ik zou het zeker even na vragen....

Ontopic: Dat verplichte naknuffelen hoeft van mij echt niet, dat vind ik wel zo'n onzin. Na de seks kruipen we tegen elkaar aan, kusje, en vallen we vaak samen als een blok in slaap als we daar zin in hebben
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:15
Verwijderd
wat is er beter dan loom samen in slaap vallen? Ik snap dat gezeur van mn mede-geslacht niet zo eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:44
Verwijderd
Mijn man valt niet ineens neer en vervolgens in een vaste slaap, hij kan altijd nog rustig tegen me aan kruipen, ik tegen hem, wat lieve dingen zeggen, en dan gaan we samen slapen. Ik zie ook niet in hoe het anders zou kunnen, als je je omdraait en gaat slapen, heeft dat niets met slaperigheid na seks te maken, maar eerder met idioot gedrag
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:55
Tiño
Tiño is offline
ik val echt bijna meteen in slaap, zelfs als er nog tegen me aangepraat wordt.

savonds is dit wel erger als overdag,maar schijnt iets mannelijks te zijn ofzo.
Oud 09-02-2007, 19:47
thunder110
thunder110 is offline
Als hij maar sorbetijs voor me uit de vriezer haalt
Oud 09-02-2007, 22:33
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Ik probeer altijd meteen in slaap te vallen vlak voordat zij klaarkomt.
Nee, ik zou het behoorlijk lame vinden als ik meteen in slaap viel. Ik snap dat soort mannen niet. Het is ongezellig en bovendien valt er nog wat op te ruimen.
Wat een sarcastische opmerking, bah...

Ik heb een schat van een vriendin, zie haar weinig, en als ik haar zie is het al laat op de dag.

Maar als je de hele dag moet werken, een hoop moet reizen en veel werkzaamheden moet doen, ben je beiden gewoon moe. zowel ik als mijn partner is na inspannende seks die vaak laat in de avond plaats vind gewoon moe. Laat dat dan ook net hetgene zijn waarvan ik kan zeggen: JA, heerlijk, een productieve en intensieve dag afgesloten met heerlijke seks om vervolgens heel fijn bij elkaar in slaap te vallen, dan wel alleen, dan wel samen.

En dan zegt juice dat hij dit niet kan snappen?

Ik vind het tegenovergestelde zelfs slecht: vroeg in de ochtend seks gaan hebben en vervolgens naar je werk of school moeten en je partner achterlaten. Nee dank u
Oud 09-02-2007, 23:14
Verwijderd
Sexen als je net wakker bent. Dan ga je echt niet meer slapen daarna.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 23:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 09-02-2007 @ 23:33 :
Maar als je de hele dag moet werken, een hoop moet reizen en veel werkzaamheden moet doen, ben je beiden gewoon moe. zowel ik als mijn partner is na inspannende seks die vaak laat in de avond plaats vind gewoon moe. Laat dat dan ook net hetgene zijn waarvan ik kan zeggen: JA, heerlijk, een productieve en intensieve dag afgesloten met heerlijke seks om vervolgens heel fijn bij elkaar in slaap te vallen, dan wel alleen, dan wel samen.
En dan de volgende ochtend wakker worden met je schaamhaar door hardgeworden cum tegen het laken geplakt.

Niet dat ik aan uitgebreide nabeschouwing doe hoor, maar meteen in slaap vallen vind ik toch vrij lame. Je hoeft niet eens iets te zeggen, maar laat het in ieder geval een beetje rustig wegebben.
Oud 10-02-2007, 00:45
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mooneh schreef op 08-02-2007 @ 21:15 :
En aan de mannen: is het echt bijna onmogelijk om nog een beetje goed wakker te blijven?
Het is prima mogelijk, maar wel sterk de neiging om te gaan slapen als het een beetje laat is.
Oud 10-02-2007, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-02-2007 @ 00:57 :
Niet dat ik aan uitgebreide nabeschouwing doe hoor, maar meteen in slaap vallen vind ik toch vrij lame. Je hoeft niet eens iets te zeggen, maar laat het in ieder geval een beetje rustig wegebben.
Nja idd, ik vind echt niet dat we nog een half uur moeten liggen knuffelen o.i.d., maar ik vind het eigenlijk wél prettig dat hij nog wakker is als ik terugkom van de wc. Daarna mag hij best in slaap vallen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 09:17
Yolcu
Yolcu is offline
We gaan ons altijd allebei wassen (vaak om de beurt, niet samen) en kruipen daarna lekker terug in bed en vallen dan vanzelf in slaap.
Verder hebben we vaak vroeg in de ochtend seks (dus ervoor slapen, erna wassen en dan verder slapen) en ook vaak 's ochtends tegen de tijd dat we moeten opstaan. Dan is het gewoon opstaan, wassen, aankleden, etc.
Oud 10-02-2007, 12:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Meestal krijg ik eerst nog een stormvloed aan kusjes en lig ik nog een tijdje in zijn armen voordat we allebei in slaap vallen. Als iemand direct in slaap zou vallen, zou ik dat wel een afknapper vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 12:58
Verwijderd
Nooit gehad, behalve als ik al doodmoe was.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 18:13
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
En dan de volgende ochtend wakker worden met je schaamhaar door hardgeworden cum tegen het laken geplakt.
nee

Ik neem aan dat jij na het eten ook je mond wast. ( indien nodig )
Ik neem aan dat jij na het sporten ook de douche in gaat. ( indien nodig )

Het is voor mij dan ook vanzelfsprekend dat na seks de boel opgeruimd en schoongemaakt wordt, daar waar dat nodig is.

Maar meteen in slaap vallen valt aan de reacties te zien nogal subjectief.

Laatst gewijzigd op 10-02-2007 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 14:14
Rec_It
Rec_It is offline
Citaat:
dat is ook echt kwestie van uuuuren om even schoon te maken natuurlijk. ik slaap niet meteen na de seks maar als het echt goed is geweest komt er echt geen zinnig woord meer uit me.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 15:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 10-02-2007 @ 19:13 :
nee

Ik neem aan dat jij na het eten ook je mond wast. ( indien nodig )
Ik neem aan dat jij na het sporten ook de douche in gaat. ( indien nodig )

Het is voor mij dan ook vanzelfsprekend dat na seks de boel opgeruimd en schoongemaakt wordt, daar waar dat nodig is.
Dus dan val je niet meteen in slaap.
Oud 11-02-2007, 18:47
Verwijderd
Oh, dan slaap ik nog sneller, ik sta zelden nog op om schoon te maken, dat doe ik 's ochtends wel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 20:14
snoopy
snoopy is offline
nah... hij moet ALTIJD nog naar de wc na de seks en meestal lig IK dan te pitten als ie terugkomt...
Oud 12-02-2007, 08:30
Optima
Optima is offline
wij lijden beiden aan narcolepsie, vooral als het een lekker orgasme is
Meestal wordt ik al tijdens de seks verwend door mijn vriend, en kunnen we naderhand lekker samen in slaap vallen zonder dat een iemand met een ontevreden gevoel wakker blijft. Het slaat eerder naar de andere kant door: soms heb ik hem verwend en wil ik dat hij even lekker chilled, maar dan kannn hij niet wachten om met mij aan de slag te gaan
Oud 12-02-2007, 09:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-02-2007 @ 19:47 :
Oh, dan slaap ik nog sneller, ik sta zelden nog op om schoon te maken, dat doe ik 's ochtends wel
Maar dan is het hard.
Oud 12-02-2007, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-02-2007 @ 10:27 :
Maar dan is het hard.
Dat was ik er mooi af
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 20:01
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
nee, val niet gelijk in slaap. Loos eerst condoom en kruip daarna altijd nog even me vriendin aan en zoenen etc
Oud 13-02-2007, 08:47
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-02-2007 @ 19:47 :
same here
Oud 13-02-2007, 16:59
belli
belli is offline
als we savonds seksen gaan we eigelijka ltijd nog even douchen. en daar kan ik echt super erg van genieten. en dan duiken we het bed weer in voor een tweede ronde of om lekker tegen elkaar te kruipen en te gaan slapen.

als we sochtends seksen blijven we altijd nog een beetje relaxt in bed liggen, knuffelen, kletsen. en dan staan we toch maar op. maar na ochtend-seks heb ik altijd de neiging om gewoon de hele dag in bed te blijven
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten