![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Dat verplichte naknuffelen hoeft van mij echt niet, dat vind ik wel zo'n onzin. Na de seks kruipen we tegen elkaar aan, kusje, en vallen we vaak samen als een blok in slaap als we daar zin in hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet dat ik aan uitgebreide nabeschouwing doe hoor, maar meteen in slaap vallen vind ik toch vrij lame. Je hoeft niet eens iets te zeggen, maar laat het in ieder geval een beetje rustig wegebben.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
We gaan ons altijd allebei wassen (vaak om de beurt, niet samen) en kruipen daarna lekker terug in bed en vallen dan vanzelf in slaap.
Verder hebben we vaak vroeg in de ochtend seks (dus ervoor slapen, erna wassen en dan verder slapen) en ook vaak 's ochtends tegen de tijd dat we moeten opstaan. Dan is het gewoon opstaan, wassen, aankleden, etc.
||
Citaat:
![]() Ik neem aan dat jij na het eten ook je mond wast. ( indien nodig ) Ik neem aan dat jij na het sporten ook de douche in gaat. ( indien nodig ) Het is voor mij dan ook vanzelfsprekend dat na seks de boel opgeruimd en schoongemaakt wordt, daar waar dat nodig is. Maar meteen in slaap vallen valt aan de reacties te zien nogal subjectief.
Laatst gewijzigd op 10-02-2007 om 18:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
wij lijden beiden aan narcolepsie, vooral als het een lekker orgasme is
![]() Meestal wordt ik al tijdens de seks verwend door mijn vriend, en kunnen we naderhand lekker samen in slaap vallen zonder dat een iemand met een ontevreden gevoel wakker blijft. Het slaat eerder naar de andere kant door: soms heb ik hem verwend en wil ik dat hij even lekker chilled, maar dan kannn hij niet wachten om met mij aan de slag te gaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
als we savonds seksen gaan we eigelijka ltijd nog even douchen. en daar kan ik echt super erg van genieten. en dan duiken we het bed weer in voor een tweede ronde of om lekker tegen elkaar te kruipen en te gaan slapen.
als we sochtends seksen blijven we altijd nog een beetje relaxt in bed liggen, knuffelen, kletsen. en dan staan we toch maar op. maar na ochtend-seks heb ik altijd de neiging om gewoon de hele dag in bed te blijven ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ideale bedpartner? Zebra | 56 | 23-05-2006 16:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
in slaap vallen na de seks.. justhanna | 61 | 30-10-2004 13:49 | |
Seksualiteit |
[POLL] After sex Evil creature | 36 | 31-05-2003 11:22 |