Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ot: ik zou nu sowieso geen plastische chirurgie doen want a. geen geld en b. ik vind het niet nodig. ik ben niet over alles tevreden maar het is wel ok, en de paar kilootjes die er van mij wel af zouden mogen kunnen er door sporten nog wel af. ik zie het mezelf later ook nog niet echt doen maarja misschien droog ik wel heel vreemd op dus ik weet het niet.
Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je namelijk een beetje vet hebt bij het buik gedeelte dan duwen je buikspieren als het ware dat vet naar voren en bereik je het tegenovergestelde. Whatever cry baby Haligh.... (alvorens je begint te miepen) |
![]() |
||
Citaat:
ja cardio-dingen heb ik geprobeerd, en het vermindert wel vet, maar die spieren blijven slap. ze hebben wel veel kracht en eh mogelijkheden zeg maar, van het paardrijden, maar in ruststand denken ze meteen dat ze dan maar helemaal niks hoeven te doen. en ik heb eigenlijk ook liever een bolle buik dan een te gespierde buik. ik zeg dus gewoon altijd maar dat ik een rubensfiguur heb ![]() ik zou verder een behandeling laz0r- haarverwijderbehandeling ook niet afslaan als het me gratis werd aangeboden. soms voel ik me net een aap en mijn bakkebaarden zijn duizend maal meer rock'n'roll-fahig dan die van mijn vriend. en dat klopt imo toch niet echt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ot: volgens mij hebben sommigen nu ook het verkeerde beeld van mij dat ik m'n hele lijf wil liposuccen, maar ik wil vooral mijn 'love handles' weg hebben, dat is gewoon iets waar ik me echt aan blijf storen. (en waar helaas alleen de over de navel broeken van de 90's op gemaakt zijn).
||
Citaat:
![]() Als ik geld had zou ik ook echt wel lekker gaan lipo-en. En laseren, oog en haar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() het is echt fucked up, vorig jaar winter viel het wel mee maar nu kan ik echt niet fatsoenlijk pijnloos lopen als het onder de tien graden is
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het hangt er maar net vanaf wat de oorzaak is van die onzekerheid, heeft de persoon in kwestie bijvoorbeeld op bijna alle facetten een negatief zelfbeeld (karakter etc etc) of enkel betreffende het uiterlijk. Zelfs als iemand een "volledig" negatief zelfbeeld heeft, zou een fysieke verandering iets teweeg kunnen brengen. Het is namelijk een verandering die extern zichtbaar is en kan leiden tot positieve feedback van anderen, dit kan het interne proces naar genezing versterken of misschien zelfs volbrengen. Ik ben van mening dat we mensen niet dienen te beoordelen op hun uiterlijk, maar ik maak me er wel schuldig aan in zekere zin. Hoe komt dat? Is het iets cultureels of echt iets natuurlijks? Ik neig naar een combi van beide, zoiezo is het duidelijk dat het culturele aspect meespeelt, bewijs hiervoor zijn de cultuurverschillen als het om de begrippen "mooi" en "lelijk" gaat. Aan de andere kant blijkt dat mensen van nature symmetrie als iets "mooi's" achten en is het zo dat men binnen die verschillende culturen dat onderscheidt zoiezo maakt tussen wat "mooi" en "lelijkheid" is. Alsof we als mens van nature de drang hebben om dat visuele onderscheid te maken binnen bepaalde richtlijnen. Je kan je dus afvragen in hoeverre "cosmetische chirurgie" nodig is, rationeel ben ik er tegen, gevoelsmatig tho... zie ik er de lol wel van in. Lastig lastig lastig.....wat is het leven toch ingewikkeld soms... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kreeg vaak pijn bij het lopen omdat mijn ene teen onder mijn andere teen was geschoven. Loopt niet zo comfortabel en rennen lukte al helemaal amper. Mijn moeder heeft trouwens wel Hallux Valgus en mijn oma is d'r aan geopereerd, maar m'n mam durft dat niet, ook vanwege die horrorverhalen. Voor mijn operatie waren ook veel spookverhalen, maar achteraf ben ik zo ontzettend blij dat ik het heb gedaan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zou graag wat langer willen zijn, maar om nu mijn benen te laten verlengen? Het hele idee vind ik maar eng.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien als je dik bent en je laat je vet wegzuigen, dan komt het er daarna toch weer aan. Het moet een laatste optie zijn, omdat er misschien andere redenen zijn waarom je niet tevreden bent met jezelf (behalve dus als het om gezondheidsredenen gaat en na bijv. een ongeluk).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |