Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2007, 12:59
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
*klik*
Oud 11-02-2007, 13:04
Back Door Man
Back Door Man is offline
oh die hebben we nog nooit gezien
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 13:13
Verwijderd
Plastische chirurgie alleen waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was, mensen die door bv een ongeluk verminkt zijn geraakt en dit proberen op te lappen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 13:34
Verwijderd
als ik nou ernstig verminkt zou raken ok maar al heb ik weinig tieten en scheve poten heb ik niet zoeits van: omg ik ben minderwaardig dus laat maar fixen...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 13:48
Verwijderd
ik zou wel meer tiet willen hebben, maarja. eigenlijk vind ik het wel beter zo, dan gaan ze later iig niet hangen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 14:22
Verwijderd
Ik weet niet of je ogen laten laseren hieronder valt, maar dat zou het enige zijn wat ik zou overwegen (of retina implants zodra de techniek er is). Nooit meer een bril of lenzen, ja .
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 14:47
Boebsie
Boebsie is offline
Ik vermoed wel dat cosmetische chirurgie veel meer iets alledaags zal worden in de toekomst, gezien de ontwikkelingen op dit gebied. Als het relatief stukken goedkoper en minder ingrijpend wordt om een "neusjob" te doen, ga je eerder overstag. De geschiedenis leert ook dat er eigenlijk geen veranderingen in mentaliteit hebben plaatsgevonden in de westerse cultuur als het om het uiterlijk vertoon gaat of ontwikkelingen anzich die ons leven "vergemakkelijken". Weliswaar zijn er duidelijke cultuurverschillen geweest, maar de tendens om er alsmaar "mooier" uit te zien lijkt te zijn toegenomen.
Of dat een een negatieve ontwikkeling is...het is maar net hoe men ermee omgaat.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 14:49
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-02-2007 @ 14:34 :
als ik nou ernstig verminkt zou raken ok maar al heb ik weinig tieten en scheve poten heb ik niet zoeits van: omg ik ben minderwaardig dus laat maar fixen...
Doe maar wel.
Oud 11-02-2007, 15:48
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
uuuf schreef op 11-02-2007 @ 14:48 :
ik zou wel meer tiet willen hebben, maarja. eigenlijk vind ik het wel beter zo, dan gaan ze later iig niet hangen.
dat dus... en t is handiger met sporten hoef je niet weetikveelwat ondersteunende bra's aan
Oud 11-02-2007, 17:32
__
__ is offline
Citaat:
cyntex schreef op 11-02-2007 @ 15:22 :
Ik weet niet of je ogen laten laseren hieronder valt, maar dat zou het enige zijn wat ik zou overwegen (of retina implants zodra de techniek er is). Nooit meer een bril of lenzen, ja .
oja dat idd wel eventueel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 17:57
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
*oma* schreef op 10-02-2007 @ 18:38 :
+ Negativiteit over je lichaam zit toch tussen je oren (tenzij het gezondheidsredenen zijn) en kun je niet oplossen door chirurgie.
Wat een onzin. Sommige mensen zijn toch ook gewoon dik of lelijk. Zeker als je daar zelf niets aan kan doen kun je volgens mij behoorlijk gelukkig worden van plastische chirurgie.
Oud 11-02-2007, 19:06
Little Sister
Little Sister is offline
Als het gratis was en niet iedere 10 jaar opnieuw moest: meer tiet en soms overweeg ik liposuctie, maar met een dieet en wat sport moet dat ook te doen zijn
Oud 11-02-2007, 19:13
DvoorA
DvoorA is offline
hm ik zou wel kleinere borsten willen hebben, niet dat ze zo enorm zijn ofzo maar het lijkt me wel relaxed om cup a te hebben, zit er ook niets in de weg.
Maar ik zou er geen operatie voor ondergaan, misschien later wel, als ze ooit gaan hangen zou ik ze wel onder handen nemen. Aan mn gezicht wil ik niets doen, maar als ik rimpels zou krijgen zou ik ze een beetje laten opvullen. Geen snijwerk in ieder geval en ook niet teveel. Maar zo lelijk oud worden als brigitte bardot laat ik mij lekker niet overkomen
Oud 11-02-2007, 19:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
als ik ooit het geld ervoor zou hebben en belangrijker: het geld er voor over zou hebben, dan zou ik een buikwandcorrectie overwegen. Ik heb een hele bolle buik ondanks dat mijn buikspieren best getraind zijn. en dan zeggen slimbo's altijd ' ja kwestie van trainen , luv' maar ik doe er al vanalles aan en ik heb het al mijn hele leven dus ik denk dat mijn buikspieren gewoon wat minder sterk zijn. en ik ga niet zo hard doortrainen tot ik een sixpack heb, ik ben geen vent.
Als ik later hangende tieten krijg ga ik denk ik zeker sterk nadenken over een borstlift. rimpels, putjes in mijn dijen, allemaal best, maar mijn tieten moeten niet hangen.

eigenlijk zou ik liever geld uitgeven aan dingen die ik mankeer en waar ik echt last van heb, want pijnloos lopen zou ik op zich best een leuk idee vinden.
Oud 11-02-2007, 19:42
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
kleine tieten hebben net zoveel kans om te gaan hangen als grote volgens mij, dus ik ben blij met mijn dikke tieten die als ze gaan hangen niet ineens op theezakjes lijken

ot:
ik zou nu sowieso geen plastische chirurgie doen want a. geen geld en b. ik vind het niet nodig. ik ben niet over alles tevreden maar het is wel ok, en de paar kilootjes die er van mij wel af zouden mogen kunnen er door sporten nog wel af.
ik zie het mezelf later ook nog niet echt doen maarja misschien droog ik wel heel vreemd op dus ik weet het niet.

Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 19:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 11-02-2007 @ 20:42 :
kleine tieten hebben net zoveel kans om te gaan hangen als grote volgens mij, dus ik ben blij met mijn dikke tieten die als ze gaan hangen niet ineens op theezakjes lijken
idd, theezakjes-effect . mijn moeder heeft up dubbel a ofzo en dat hangt echt als een dolle. ik denk zelfs dat mijn tieten heel wat minder snel zullen hangen en daar zitten drie cupmaten verschil in.
Oud 11-02-2007, 19:46
Peacefully
Peacefully is offline
ik heb een borstverkleining gehad. bevalt me prima
Oud 11-02-2007, 19:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-02-2007 @ 20:44 :
idd, theezakjes-effect . mijn moeder heeft up dubbel a ofzo en dat hangt echt als een dolle. ik denk zelfs dat mijn tieten heel wat minder snel zullen hangen en daar zitten drie cupmaten verschil in.
idd ik heb ongeveer dezelfde maat als mijn moeder en die heeft 4 kinderen borstvoeding gegeven en ik vind het bij haar opzich nog heel ok dus ik heb goede hoop , en aangezien ik ook nog eens geen borstvoeding wil gaan geven helemaal.
Oud 11-02-2007, 20:09
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-02-2007 @ 20:27 :
als ik ooit het geld ervoor zou hebben en belangrijker: het geld er voor over zou hebben, dan zou ik een buikwandcorrectie overwegen. Ik heb een hele bolle buik ondanks dat mijn buikspieren best getraind zijn. en dan zeggen slimbo's altijd ' ja kwestie van trainen , luv' maar ik doe er al vanalles aan en ik heb het al mijn hele leven dus ik denk dat mijn buikspieren gewoon wat minder sterk zijn.
Misschien dat je meer cardio oefeningen moet doen (fietsen, rennen) inplaats van buikspieroefeningen, zodat je spieren of plat buikie iets zichtbaarder worden.
Als je namelijk een beetje vet hebt bij het buik gedeelte dan duwen je buikspieren als het ware dat vet naar voren en bereik je het tegenovergestelde.

Whatever cry baby Haligh.... (alvorens je begint te miepen)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 20:16
llell
llell is offline
minder tiet, lijkt me heerlijk.

Verder heb ik er absoluut geen moeite mee als mensen zich volledig laten verbouwen, moeten ze lekker zelf weten.

Misschien als ik het geld ervoor had, dat ik wat concretere gedachten over plastische chirurgie bij mezelf had.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2007, 20:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 11-02-2007 @ 21:09 :
Misschien dat je meer cardio oefeningen moet doen (fietsen, rennen) inplaats van buikspieroefeningen, zodat je spieren of plat buikie iets zichtbaarder worden.
Als je namelijk een beetje vet hebt bij het buik gedeelte dan duwen je buikspieren als het ware dat vet naar voren en bereik je het tegenovergestelde.

Whatever cry baby Haligh.... (alvorens je begint te miepen)

ja cardio-dingen heb ik geprobeerd, en het vermindert wel vet, maar die spieren blijven slap. ze hebben wel veel kracht en eh mogelijkheden zeg maar, van het paardrijden, maar in ruststand denken ze meteen dat ze dan maar helemaal niks hoeven te doen. en ik heb eigenlijk ook liever een bolle buik dan een te gespierde buik. ik zeg dus gewoon altijd maar dat ik een rubensfiguur heb

ik zou verder een behandeling laz0r- haarverwijderbehandeling ook niet afslaan als het me gratis werd aangeboden. soms voel ik me net een aap en mijn bakkebaarden zijn duizend maal meer rock'n'roll-fahig dan die van mijn vriend. en dat klopt imo toch niet echt
Oud 11-02-2007, 20:51
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-02-2007 @ 18:57 :
Wat een onzin. Sommige mensen zijn toch ook gewoon dik of lelijk. Zeker als je daar zelf niets aan kan doen kun je volgens mij behoorlijk gelukkig worden van plastische chirurgie.
Allebei de standpunten zijn kort door de bocht.
Oud 12-02-2007, 09:10
Stevill
Stevill is offline
Nee, ik ben allang blij dat alles erop zit en fatsoenlijk werkt.
Oud 12-02-2007, 09:26
biep
biep is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-02-2007 @ 20:27 :

eigenlijk zou ik liever geld uitgeven aan dingen die ik mankeer en waar ik echt last van heb, want pijnloos lopen zou ik op zich best een leuk idee vinden.
Wordt dat niet vergoed door de verzekering? Ik ben geholpen aan mijn beide voeten (hebben ze pinnen in gezet omdat een botje gebogen was waardoor ik veel pijn kreeg bij het lopen). Ben ZO blij dat ik het heb gedaan, ik merk er nu niets meer van (en dat is een goed teken).

ot: volgens mij hebben sommigen nu ook het verkeerde beeld van mij dat ik m'n hele lijf wil liposuccen, maar ik wil vooral mijn 'love handles' weg hebben, dat is gewoon iets waar ik me echt aan blijf storen. (en waar helaas alleen de over de navel broeken van de 90's op gemaakt zijn).
Oud 12-02-2007, 09:50
Verwijderd
Ik heb een neuscorrectie laten doen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 10:00
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
nee plasticsche chirurgie is te sick voor mij. Ik hou niet zo van messen en helemaal niet gesneden worden drmee..
Oud 12-02-2007, 10:44
poirot
poirot is offline
Citaat:
biep schreef op 12-02-2007 @ 10:26 :

ot: volgens mij hebben sommigen nu ook het verkeerde beeld van mij dat ik m'n hele lijf wil liposuccen, maar ik wil vooral mijn 'love handles' weg hebben, dat is gewoon iets waar ik me echt aan blijf storen. (en waar helaas alleen de over de navel broeken van de 90's op gemaakt zijn).
Brenda Walsh kwam er heel goed mee weg.

Als ik geld had zou ik ook echt wel lekker gaan lipo-en. En laseren, oog en haar.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 12:33
nps
nps is offline
nope ik ben niet ontevreden genoeg over mezelf denk ik en ik vind het huge ass geldverspilling.
Oud 12-02-2007, 12:38
FrantiC
FrantiC is offline
ik krijg in juli een borstverkleining
Oud 12-02-2007, 13:04
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 12-02-2007 @ 13:33 :
nope ik ben niet ontevreden genoeg over mezelf denk ik en ik vind het huge ass geldverspilling.
mind het woordspel
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 13:11
llell
llell is offline
Citaat:
Wordt dat niet vergoed door de verzekering? Ik ben geholpen aan mijn beide voeten (hebben ze pinnen in gezet omdat een botje gebogen was waardoor ik veel pijn kreeg bij het lopen). Ben ZO blij dat ik het heb gedaan, ik merk er nu niets meer van (en dat is een goed teken).
Was dat Hallux Valgus? Dat heb ik, maar ik durf na het lezen van een uitgebreide beschrijving van de operatie/revalidatie (en ondersteunend beeldmateriaal) de ingreep niet aan.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 14:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

ik ben er twee keer mee naar het ziekenhuis geweest om foto's tre laten maken en hoewel ikzelf duidelijk kon zien dat er iets niet goed zat viel er volgens hen niks aan te doen, dus ik weet niet wat ik er nu mee moet. maar het is nu ongeveer twee jaar geleden oid dat mijn pony erop ging staan en het is nog steeds blauw ( meer paars als een bloeduitstorting) en heel pijnlijk. maar ik weet verder niet echt hoe of wat ik ermee moet wat was er met jouw voet aan de hand?
het is echt fucked up, vorig jaar winter viel het wel mee maar nu kan ik echt niet fatsoenlijk pijnloos lopen als het onder de tien graden is
Oud 12-02-2007, 14:35
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
biep schreef op 10-02-2007 @ 18:57 :
naja, je snapt wat ik bedoel ik heb er zelf nooit moeite mee, maar als ik t dan zelf ben vind ik 't wel weer kut.
Tuurlijk Ik denk dat iedereen dat wel zou willen.
Oud 12-02-2007, 14:44
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Broeder schreef op 11-02-2007 @ 18:57 :
Misschien wel, maar het lijkt mij het allerlaatste redmiddel. Er zijn toch genoeg mensen die dik en lelijk zijn, maar daar geen problemen mee hebben? Het gaat om de uitstraling. Als ik bij die verbouwingsprogramma's mensen zie, zijn ze over het algemeen lelijk daardat ze dat uistralen. Ok, mss hebben ze geen mooie neus, maar als je zelfverzekerd genoeg bent, maakt dat niets uit.
Oud 12-02-2007, 15:38
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
*oma* schreef op 12-02-2007 @ 15:44 :
Misschien wel, maar het lijkt mij het allerlaatste redmiddel. Er zijn toch genoeg mensen die dik en lelijk zijn, maar daar geen problemen mee hebben? Het gaat om de uitstraling. Als ik bij die verbouwingsprogramma's mensen zie, zijn ze over het algemeen lelijk daardat ze dat uistralen. Ok, mss hebben ze geen mooie neus, maar als je zelfverzekerd genoeg bent, maakt dat niets uit.
Het verschilt per persoon. Voor sommigen werkt een fysieke verandering het best, voor anderen werkt dit weer niet.
Het hangt er maar net vanaf wat de oorzaak is van die onzekerheid, heeft de persoon in kwestie bijvoorbeeld op bijna alle facetten een negatief zelfbeeld (karakter etc etc) of enkel betreffende het uiterlijk.
Zelfs als iemand een "volledig" negatief zelfbeeld heeft, zou een fysieke verandering iets teweeg kunnen brengen. Het is namelijk een verandering die extern zichtbaar is en kan leiden tot positieve feedback van anderen, dit kan het interne proces naar genezing versterken of misschien zelfs volbrengen.

Ik ben van mening dat we mensen niet dienen te beoordelen op hun uiterlijk, maar ik maak me er wel schuldig aan in zekere zin. Hoe komt dat? Is het iets cultureels of echt iets natuurlijks? Ik neig naar een combi van beide, zoiezo is het duidelijk dat het culturele aspect meespeelt, bewijs hiervoor zijn de cultuurverschillen als het om de begrippen "mooi" en "lelijk" gaat. Aan de andere kant blijkt dat mensen van nature symmetrie als iets "mooi's" achten en is het zo dat men binnen die verschillende culturen dat onderscheidt zoiezo maakt tussen wat "mooi" en "lelijkheid" is. Alsof we als mens van nature de drang hebben om dat visuele onderscheid te maken binnen bepaalde richtlijnen.
Je kan je dus afvragen in hoeverre "cosmetische chirurgie" nodig is, rationeel ben ik er tegen, gevoelsmatig tho... zie ik er de lol wel van in. Lastig lastig lastig.....wat is het leven toch ingewikkeld soms...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 15:41
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 12-02-2007 @ 16:38 :
Het verschilt per persoon. Voor sommigen werkt een fysieke verandering het best, voor anderen werkt dit weer niet.
Het hangt er maar net vanaf wat de oorzaak is van die onzekerheid, heeft de persoon in kwestie bijvoorbeeld op bijna alle facetten een negatief zelfbeeld (karakter etc etc) of enkel betreffende het uiterlijk.
Zelfs als iemand een "volledig" negatief zelfbeeld heeft, zou een fysieke verandering iets teweeg kunnen brengen. Het is namelijk een verandering die extern zichtbaar is en kan leiden tot positieve feedback van anderen, dit kan het interne proces naar genezing versterken of misschien zelfs volbrengen.
Ja natuurlijk is het niet voor iedereen hetzelfde. Maar ik denk dan toch dat plastische chirurgie een laatste optie moet zijn en er niet op gerekend moet worden dat het een oplossing is voor een hoop problemen.
Oud 12-02-2007, 15:49
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
*oma* schreef op 12-02-2007 @ 16:41 :
Ja natuurlijk is het niet voor iedereen hetzelfde. Maar ik denk dan toch dat plastische chirurgie een laatste optie moet zijn en er niet op gerekend moet worden dat het een oplossing is voor een hoop problemen.
Waarom vind je dat het een laatste optie dient te zijn? De angst dat het uiterlijk een nog veel centralere rol gaat spelen dan het nu al doet?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 19:18
Verwijderd
Allemaal lekker zelf weten. Als jij je lekkerder gaat voelen met cup D ipv A moet je dat doen.
Ik denk niet dat ik het zelf zou doen, behalve vanwege gezondheidsredenen of als ik verminkt of whatever zou raken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 19:19
biep
biep is offline
Citaat:
llell schreef op 12-02-2007 @ 14:11 :
Was dat Hallux Valgus? Dat heb ik, maar ik durf na het lezen van een uitgebreide beschrijving van de operatie/revalidatie (en ondersteunend beeldmateriaal) de ingreep niet aan.
nee, ik had last van 2 'curly toes':

Ik kreeg vaak pijn bij het lopen omdat mijn ene teen onder mijn andere teen was geschoven. Loopt niet zo comfortabel en rennen lukte al helemaal amper.

Mijn moeder heeft trouwens wel Hallux Valgus en mijn oma is d'r aan geopereerd, maar m'n mam durft dat niet, ook vanwege die horrorverhalen.

Voor mijn operatie waren ook veel spookverhalen, maar achteraf ben ik zo ontzettend blij dat ik het heb gedaan
Oud 12-02-2007, 19:27
ZerO
ZerO is offline
mijn lengte kan niet worden geholpen door plastische chirurgie dus ja ach

en later nee ik zou het niet zo gauw doen want ik heb geen aanleg om dik te worden en rimpels geven je gezicht karakter
Oud 12-02-2007, 19:33
biep
biep is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2007 @ 20:27 :
mijn lengte kan niet worden geholpen door plastische chirurgie dus ja ach

ik heb ooit een keer een docu gezien over een meisje dat zo graag stewardess wilde worden dat ze haar benen liet verlengen... een pijn dat ze had. brrrr!
Oud 12-02-2007, 19:48
Verwijderd
Ik denk er sterk aan om mijn ogen te laten opereren, omdat de lenzen behoorlijk kostelijk zijn en ik geen bril (meer) kan dragen. Maar dat is dan ook niet echt een cosmetische overweging meer met mijn sterkte.

Ik bedenk me wel eens dat ik misschien kleinere of stevigere borsten zou willen, ze bezorgen me vaak last of doen pijn, zitten in de weg, goeie bhs zijn duur. Maar aan de andere kant passen ze ook wel weer bij me, dus ik denk niet dat ik het zou laten doen.

Liposuctie, hmm, ik hou gewoon van eten en ik ben tevreden met hoe ik eruit zie en diegenen die op mij vallen ook. Het zou natuurlijk leuk zijn om terug een maat 36 te hebben, vooral voor kleren, ik heb mijn broeken stiekem bewaard , maar ik zou daar toch niet op kunnen en willen blijven staan.

Ik denk dat het geweldig is voor mensen die het kunnen gebruiken, na een ongeluk, bij littekens, 'van de norm afwijkende' oren of neuzen,... Maar iemand die ongelukkig is met zijn lichaam terwijl er in feite weinig aan scheelt, zal denk ik niet gelukkiger worden door een operatie. Ik denk dat sommigen nooit gelukkig zullen zijn met wat ze zien, er kan altijd wel net iets beter, tot het voor anderen eigenlijk niet meer om aan te zien is. In zulke gevallen is een psychologische hulp misschien een beter idee.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 20:20
innogen
innogen is offline
Citaat:
biep schreef op 12-02-2007 @ 20:33 :
ik heb ooit een keer een docu gezien over een meisje dat zo graag stewardess wilde worden dat ze haar benen liet verlengen... een pijn dat ze had. brrrr!
he bah
ik zou graag wat langer willen zijn, maar om nu mijn benen te laten verlengen? Het hele idee vind ik maar eng.
Oud 12-02-2007, 21:50
Verwijderd
plastische chirurgie is echt nasty, het idee dat iemand in je gaat snijden omdat je er zogenaamd mooier van zou worden nou brrr. laat maar.

al zou ik best een nose-jobje willen. maar dan zonder moeite en tampons in je neus. verder kan ik niks bedenken eigenlijk. ja ooglaseren maar da's niet echt plastisch.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 22:03
nps
nps is offline
ik heb ook zoiets van al je eventuele onvolkomenheden maken jou toch tot wie je bent, en wat is mooi uberhaupt?
Oud 12-02-2007, 22:04
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
nps schreef op 12-02-2007 @ 23:03 :
ik heb ook zoiets van al je eventuele onvolkomenheden maken jou toch tot wie je bent, en wat is mooi uberhaupt?
woord omhoog
Oud 12-02-2007, 22:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Goed nieuws:

Citaat:
Japanse wetenschappers zijn erin geslaagd de borsten van vrouwen te vergroten met behulp van stamcellen. Ze haalden in 2004 bij 38 vrouwen stamcellen uit hun eigen lichaamsvet, vermengden deze met gewone vetcellen en injecteerden alle cellen in de borsten. Stamcellen kunnen tot verschillende weefsels uitgroeien, waaronder borstweefsel.

Het was al mogelijk borsten te vergroten met behulp van eigen lichaamsvet, maar dat was van tijdelijke aard. De Japanse artsen van de Universiteit van Tokio stellen dat hun techniek ''blijvende resultaten'' geeft met een meer ''natuurlijke look'' dan borsten die vergroot zijn met implantaten.

De bijwerkingen zijn vooralsnog nihil, maar de effecten op lange termijn moeten nog onderzocht worden. De wetenschappers denken dat binnen 5 jaar de techniek binnen de plastische chirurgie gemeengoed kan worden..

Met de techniek kunnen bestaande borsten met maximaal een halve maat worden vergroot en de vrouw moet over voldoende lichaamsvet beschikken. Wie het grotere oppompwerk wil, blijft op implantaten aangewezen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/73376
Iig beter dan neptieten.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 22:50
Verwijderd
Maar waarderen wat je hebt blijft moeilijk in een materialistische wereld.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 10:10
Verwijderd
Als ik veel geld zou hebben zou ik vet weg laten halen. Niet dat ik het niet door diëten kan bereiken, maar daar ben ik te lui voor.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 11:20
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 12-02-2007 @ 16:49 :
Waarom vind je dat het een laatste optie dient te zijn? De angst dat het uiterlijk een nog veel centralere rol gaat spelen dan het nu al doet?
Nee geen angst. Plastische chirurgie toepassen bij iemand die ernstig verbrand is oid vind ik een prima optie. Maar waarom moet alles wat je niet zo mooi vind, meteen anders? Ik vind plastische chirurgie oppervlakkig en er zitten veel (gezondheids) risico's aan verbonden.
Bovendien als je dik bent en je laat je vet wegzuigen, dan komt het er daarna toch weer aan.
Het moet een laatste optie zijn, omdat er misschien andere redenen zijn waarom je niet tevreden bent met jezelf (behalve dus als het om gezondheidsredenen gaat en na bijv. een ongeluk).
Reageren

Regels voor berichten