Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2007, 21:09
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 04-03-2007 @ 21:50 :
ze ligt nu op mijn schoot, en wevhebben beiden n geweldig weekend samen achter de rug. ik moet haar zo effe naar huis brenge, en dit afscheid valt mij, valt ONS zwaar...gaat een moeilijke tijd worden, zo zonder haar...ik ben zo ongelooflijk gek op haar!!!
WAAROM ben je dan in godesnaam aan het forummen???
Oud 04-03-2007, 21:15
Verwijderd
Hij is net weer weg en het was zo leuk en fijn. <3
Oud 04-03-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 04-03-2007 @ 21:22 :
het is onmogelijk.
Het ging een maand ofzo. On the plus side, als dat goed was gegaan, is het maar te betwijfelen of we weer bij elkaar waren gekomen. Dus tja
Oud 04-03-2007, 21:34
J. 007
J. 007 is offline
Echt slecht, ik ben wel gek op 1 meisje, maar ik weet echt niet wat ze van mij vind, en daarbij zie ik haar heel weinig en ze woont ook wel op een afstandje, maar dat is geen probleem

Ik wil wel een keer met haar afspreken..., maar ik heb de moed niet om het te vragen en ik heb 't gevoel dat ik dan toch 'n blauwtje loop....

Ik denk dat ik ook veelste onzeker ben over mezelf ofzo...
en om de stap te wagen...

Hoe moet ik dit probleem aanpakken...
En iemand nog tips of sugessties?

BVD
Oud 04-03-2007, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-03-2007 @ 22:34 :
Het ging een maand ofzo. On the plus side, als dat goed was gegaan, is het maar te betwijfelen of we weer bij elkaar waren gekomen. Dus tja
bij mij ging/ gaat het niet, hoe graag ik het ook zou willen..

kan haar niet zien zonder mezelf als haar vriendje. Het was superleuk (en onwennig) wanneer we samen waren(heb haar nu al bijna een jaar geloof ik niet meer gezien), maar eenmaal thuis kwam toch telkens het besef dat alles anders was dan vroeger en vervolgens de pijn en het verdriet.

ik geloof niet meer in vrienden zijn na de relatie.
Oud 04-03-2007, 21:43
bladertje
bladertje is offline
Ik heb hem het hele weekend niet gezien, en dat is voor ons doen best lang niet . En morgen zie ik hem ook niet, maar dinsdag gaan we samen luchen in de universiteitsbieb, hoe romantisch .

Ik heb eindelijk geleerd dat je niet afhankelijk van iemand hoeft te zijn om hem te missen :trots: . Bovendien word ik steeds minder afhankelijk en hij steeds een beetje meer, dus we groeien langzaam maar zeker naar elkaar toe. Het is gewoon heel fijn om te zien dat het na 20 maanden nog steeds kan veranderen (in positieve zin).

En ja, we zien elkaar best veel, maar eigenlijk valt ook dat te relativeren, omdat het haast nooit overdag is. Vooral 's nachts en de tijd eromheen. Maar ook dat bevalt me wel.

Kortom, ben heel erg tevreden !

Oja, en op vriendengebied gaat het ook zn gangetje. Raak steeds beter bevriend met een middelbareschoolvriendin die in dezelfde stad op kamers is gegaan als ik, en ook met de vrienden van ver weg heb ik prima contact. Op de uni komt het langzaam maar zeker wel op gang. Soms wel moeilijk echte vrienden te maken, maar ik houd mezelf altijd voor dat ik ook niet iemand ben van véél vrienden, wel van goede vrienden. En dat klopt .
Oud 04-03-2007, 21:50
Verwijderd
Wij kunnen best 6 weken lang klussen en verhuizen zonder ruzie te krijgen Al moet ik zeggen dat ik ook wel heel erg blij ben dat het nu toch voor het grote gedeelte achter de rug is. Eindelijk s'avonds weer rustig aan doen, leuke uitstapjes maken en gewoon weer genieten.
Zijn verjaardag was fijn vandaag, veel leuke en lieve mensen die langs kwamen. En wat ruikt hij toch ontzettend lekker * smelt *

En mijn ene vriendinnetje die had een brief bij zich voor mij van mijn vriendinnetje die naar Bonaire is verhuisd. Allemaal lieve en fijne dingen geschreven
Oud 04-03-2007, 22:53
ST*R
ST*R is offline
Hm als hij meent wat hij allemaal zei moet ik miss toch wel zeggen dat ik geen relatie wil. Hopelijk wil hij dat ook niet. Ben benieuwd hoe het is als we elkaar weer zien, en ben helemaal benieuwd of hij het meent wat hij zei.
Verder voelt het een beetje alsof ik vreemd ga, omdat ik weer veel contact heb met mn ex, maargoed.
En nog een keer: mn vriendinnen zijn echt leuk, vooral mn beste vriendin, we lijken zoveel op elkaar, hou echt van haar.
Oud 04-03-2007, 23:10
Verwijderd
Ik heb echt zin in woensdag, hihihi.
Oud 04-03-2007, 23:18
Luna
Luna is offline
Het is zo leuk met de studiegenoot en hij belt me vaak en dat is lief maar ik heb een beetje een muurtje tussen hem en mij gebouwd geloof ik. Ik weet niet of die nog weg gaat..
Oud 04-03-2007, 23:24
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 04-03-2007 @ 22:09 :
WAAROM ben je dan in godesnaam aan het forummen???
omdat ik 2 handen heb en ze lag te slapen?

ik heb 'r net naar huis gebracht. om 11 uur zou ze thuis zijn. bellen die ouders om 11:05 op. WAAR BLIJF JE!!!! ja ik sta nu voor de deur! die ouders helemaal pissed om vijf fuckin minuutjes. fuck it; ik nam even een afslag verkeerd omdat t donker was en ik t daar niet kende, daarom waren we VIJF minuutjes te laat. ah fuck it ook.

maar vandaag leuke meeting gehad! yasser/hoofd is geweldig, skabouter is ook lache, Ritch idem, Mitch idem. gewoon LEUKE dag gehad. en m'n ouders vinden haar volgens mij wel okay! gelukkig.
Oud 05-03-2007, 01:22
Metal
Metal is offline
Date was geslaagd. Cool!
Oud 05-03-2007, 05:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 21:21 :
Vrienden blijven direct na een relatie is echt overrated
Tuurlijk kun je vrienden zijn met je ex. Mijn ex was ook nog vrienden met een ex waar hij 6 jaar een relatie mee heeft gehad, maar daar zat wel eerst een jaar tussen
Oud 05-03-2007, 07:34
Verwijderd
Wakker worden, tegen hem aan willen kruipen en tot de ontdekking komen dat je toch alleen in je eigen bed ligt. Ik mis hem, ook al heb ik hem net 2 dagen nonstop gezien. Ik mis alleen zn manier van kijken/lopen/praten al. 't was leuk.<3 En hij is leuk. Heel erg leuk. En ik ben nogsteeds ziekelijk verliefd. Papa en mama zijn ook best lief want ze hebben mn hele kamer behangen. Belt mama net dat ze het vloertje al gekocht heeft en ze dus vandaag ook de vloer doet dus eigenlijk ben ik heel lui en asociaal bezig. But who cares.
Oud 05-03-2007, 08:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik dit intense verdriet nu pas mee maak, en niet al op mijn 15e ofzo. Ik heb een heerlijke 'onbezorgde' jeugd gehad, en daar ben ik blij mee
Oud 05-03-2007, 08:51
Bloem
Bloem is offline
Of misschien was je er juist op je 15e makkelijk 'overheen gestapt'.
Oud 05-03-2007, 08:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-03-2007 @ 09:51 :
Of misschien was je er juist op je 15e makkelijk 'overheen gestapt'.
Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn 15e madly in love was en dat dat 3 jaar heeft geduurd
Ik denk dat het verdriet op die leeftijd even intens zou zijn geweest als nu
Oud 05-03-2007, 09:02
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-03-2007 @ 09:55 :
Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn 15e madly in love was en dat dat 3 jaar heeft geduurd
Ik denk dat het verdriet op die leeftijd even intens zou zijn geweest als nu
misschien wel net zo intens, maar vaak korter. als kind ben je vaak sneller afgeleid.
Oud 05-03-2007, 09:05
dallie
dallie is offline
Leeg
Oud 05-03-2007, 09:10
RockaholiC
RockaholiC is offline
zin in z'n verjaardag
Oud 05-03-2007, 10:51
Verwijderd
Zaterdag + zondag.
Pff, hij is echt leuk. Tis wel heftig, wat hij me allemaal verteld enzo. Ik heb hem beloofd dat ik niks door zou vertellen, maar ik denk dat ik daar op terug ga komen. Tenzij hij het echt niet wil, maar als ik er meer van te horen ga krijgen, ga ik mezelf dat te hard aantrekken als ik mijn mond hou.
Maar oh, hij is echt tof! Lief en eerlijk en hij kijkt dwars door mensen heen. Gisternact man, half drie... Ik merk het vandaag wel heel erg, maar dat maakt niks want het was de moeite waard. Ik ben zo blij dat hij eerlijk is over dergelijke dingen, want ik moet er niet aan denken dat het gaat zoals bij een klasgenoot. Ze kende haar vriend al drie jaar, ze gaan nou sinds een paar maanden met elkaar en hij vertelt even tussen neus en lippen door dat hij een aan autisme verwante stoornis heeft. Ja hallo, die had het even kunnen schudden.
T was tof om hem vanmorgen weer even te zien en mijn sjaal ruikt naar hem.
Jeuj!

Van die andere niks mee gehoord. De boodschap is duidelijk. Wilde hij me terug? Haha. Die is grappig. Rot op.
Oud 05-03-2007, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 05-03-2007 @ 02:22 :
Date was geslaagd. Cool!
En nu? Al vervolg date in het vooruitzicht?

+
Waarom moet ik nu al beslissen of ik een 'relatie' wil met hem? Ik vind dat zo eng klinken. Hij is overtuigd en dringt aan dat ik mijn 'beslissing moet nemen'. Maar waarom kunnen we niet gewoon even wat aan kloten en dan verder kijken? Ik ben nog niet overtuigd, maar ik wil ook geen domme beslissingen nemen.
Godverrr
Oud 05-03-2007, 11:16
Papillon
Papillon is offline
Ik wil nu toch wel echt graag een hele leuke jongen tegenkomen en gewoon heel erg verliefd worden. Ik ben op dit moment echt niet ongelukkig, maar ik merk toch wel dat ik echt iemand mis.
Zeker omdat ik bijna alleen maar stelletjes in mijn omgeving zie, voel ik me soms een beetje een buitenstaander.
Oud 05-03-2007, 14:06
Verwijderd
heel heel heeeel erg goed.
Oud 05-03-2007, 14:14
Verwijderd
Hoewel vandaag niet doorging wil ik hem wel echt heel graag zien.
Oud 05-03-2007, 14:56
Scatterheart
Scatterheart is offline
Niemand thuis als ik straks thuiskom. (Nou ja, twee katten in de puberteit die denkbeeldige schaduwen aanvallen, dat wel.) Dat is lang geleden en niet leuk.
Oud 05-03-2007, 15:13
Fayette
We worden steeds sterker samen. Hij heeft een grote stap gemaakt vandaag en ik ben trots!
Oud 05-03-2007, 15:47
I C U
I C U is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 05-03-2007 @ 11:51 :
Zaterdag + zondag.
Pff, hij is echt leuk. Tis wel heftig, wat hij me allemaal verteld enzo. Ik heb hem beloofd dat ik niks door zou vertellen, maar ik denk dat ik daar op terug ga komen. Tenzij hij het echt niet wil, maar als ik er meer van te horen ga krijgen, ga ik mezelf dat te hard aantrekken als ik mijn mond hou.
Maar oh, hij is echt tof! Lief en eerlijk en hij kijkt dwars door mensen heen. Gisternact man, half drie... Ik merk het vandaag wel heel erg, maar dat maakt niks want het was de moeite waard. Ik ben zo blij dat hij eerlijk is over dergelijke dingen, want ik moet er niet aan denken dat het gaat zoals bij een klasgenoot. Ze kende haar vriend al drie jaar, ze gaan nou sinds een paar maanden met elkaar en hij vertelt even tussen neus en lippen door dat hij een aan autisme verwante stoornis heeft. Ja hallo, die had het even kunnen schudden.
Jeuj!

Van die andere niks mee gehoord. De boodschap is duidelijk. Wilde hij me terug? Haha. Die is grappig. Rot op.
Hé, mail is terug! Dit maakt me nieuwsgierig...

OT: Ik heb smsjes over. En dus ga ik loos smsen. Ook leuk. Had vanmorgen stomme aanval van 'hé, mb maak ik het uit' zonder dat ik dat eigenlijk wil ofzo, maar puur en alleen om het effect ervan te zien. No way dat ik hem kwijt wil.
Oud 05-03-2007, 15:56
Sasbeest
Sasbeest is offline
Als ik ooit ga trouwen, dan is het met hem <3
Oud 05-03-2007, 16:37
Roosje
Roosje is offline
Ik ben gek op mijn vriendje en heelheel verliefd en nouuu. <3
Oud 05-03-2007, 16:48
Verwijderd
Ik heb zin om hem te zien. Oh, of hem. :')
Oud 05-03-2007, 17:11
Orpheo
Orpheo is offline
ghehe wat is t mooiste aan een meeting? DE FOTO"S ERNA geweldig, die gasten zijn echt gestoord
Oud 05-03-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
cagie schreef op 04-03-2007 @ 15:41 :
Zijn vrienden mogen mij niet en iedere gelegenheid die ze hebben raden ze hem aan om het uit te maken...
Pff en ik dacht dat dat niks uit zou maken voor onze relatie maar hoe langer we hebben, hoe meer invloed het lijkt te hebben op ons... Ik weet gewoon niet meer hoe ik daar mee om moet gaan.
Lijkt wel alsof je het over de vrienden van mijn vriend hebt. Naar mijn idee doen ze echt alles om me zwart te maken, terwijl ze me niet eens kennen en er ook geen moeite voor willen doen
En ik dacht ook dat ik me er wel overheen kon zetten, dat ik boven dat kinderachtige gedrag stond. Maar ik merk gewoon, als hij bij zijn vrienden is geweest, dat hij anders is, anders doet en dat is niet tof.. Maar probeer m dat maar eens duidelijk te maken

Citaat:
Secret Agent schreef op 05-03-2007 @ 11:51 :
Zaterdag + zondag.
Jeuj!

Woow, leukleukleuk! Ik ga je zo terug mailen hoor meis! Maar vind het erg tof om dit al te lezen

OT: op dat bovenste na gaat het eigenlijk best lekker Daarnet de laatste carnavalsfoto's gezien en ze zijn zoooo leuk <33 Ik ben echt enorm gelukkig met hem, we kunnen bijna onze vakantie gaan betalen en wie weet nog een dagje Parijs om ons 2jaar samen zijn te vieren
Oud 05-03-2007, 18:03
Nuck
Nuck is offline
Supergoed, nog steeds nogal blij met hem, topweekend gehad en we hebben het voor de grap over samenwonen gehad . Niet dat dat er de komende 3 jaar van gaat komen, maar toch, best leuk
Oud 05-03-2007, 18:22
Crimson
Crimson is offline
we hebben besloten om toch defintief samen te gaan wonen (ipv een paar maanden), hij is al bezig met een huis regelen, antikraak en dan als we daar wonen rustig kijken naar een ander huis..
volgende maand één jaar samen (L)
Oud 05-03-2007, 18:48
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb zo het gevoel dat de interesse in een vriendschap met mij van mijn ex-flitsvriendje niet meer zo gemeend is dan toen ie het uitmaakte... Maar ik kan me vergissen.
Oud 05-03-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-03-2007 @ 19:22 :
we hebben besloten om toch defintief samen te gaan wonen (ipv een paar maanden), hij is al bezig met een huis regelen, antikraak en dan als we daar wonen rustig kijken naar een ander huis..
zonde. antikraak in groningen zelf trouwens?
Oud 05-03-2007, 19:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-03-2007 @ 20:13 :
zonde. antikraak in groningen zelf trouwens?
zonde om samen te gaan wonen?
enne, jep, we willen er graag snel zitten en niet overhaast een huis gaan huren voor definitief, dus eerst even kijken waar de leukste buurten zijn, eventueel in haren.
Oud 05-03-2007, 19:23
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Soms haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan, maar toch
Oud 05-03-2007, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-03-2007 @ 20:17 :
enne, jep, we willen er graag snel zitten en niet overhaast een huis gaan huren voor definitief, dus eerst even kijken waar de leukste buurten zijn, eventueel in haren.
ja je had het eerst over tijdelijk samenwonen en dat je daarna een tijdje op jezelf zou, en daarna weer samen. leek mij een goed en nuchter plan, je bent nog jong en je gaat naar een (nieuwe?) stad waar je veel nieuwe mensen zult leren kennen. je leven verandert heel erg als je uit huis gaat, gaat studeren ed. maargoed, ik heb er als buitenstaander natuurlijk een hele andere kijk op
maar volgens mij is er wel een aardige wachtlijst voor anti-kraak hier.. ik zou er niet op rekenen dat je daar heel snel iets vindt.
Oud 05-03-2007, 19:53
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-03-2007 @ 20:36 :
ja je had het eerst over tijdelijk samenwonen en dat je daarna een tijdje op jezelf zou, en daarna weer samen. leek mij een goed en nuchter plan, je bent nog jong en je gaat naar een (nieuwe?) stad waar je veel nieuwe mensen zult leren kennen. je leven verandert heel erg als je uit huis gaat, gaat studeren ed. maargoed, ik heb er als buitenstaander natuurlijk een hele andere kijk op
maar volgens mij is er wel een aardige wachtlijst voor anti-kraak hier.. ik zou er niet op rekenen dat je daar heel snel iets vindt.
bij adhoc moet iemand jou voordragen, en dan kan je vrij snel aan een kamer komen.. en een vriend van hem huurt ook een huis via adhoc, dus die draagt ons voor zeg maar maar goed, ik ben benieuwd idd of dat een beetje op schiet!
en je hebt opzich gelijk, maar als we apart zouden wonen, zouden we toch iedere avond bij elkaar zitten. kunnen we beter samenwonen, want dan maakt het niet uit of je een avondje mist, je ziet elkaar toch s ochtends weer. ik heb het idee dat ik dan veel meer zelfstandig zou doen dan in mijn eentje
Oud 05-03-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-03-2007 @ 20:53 :

en je hebt opzich gelijk, maar als we apart zouden wonen, zouden we toch iedere avond bij elkaar zitten. kunnen we beter samenwonen, want dan maakt het niet uit of je een avondje mist, je ziet elkaar toch s ochtends weer. ik heb het idee dat ik dan veel meer zelfstandig zou doen dan in mijn eentje
hmmm

ik persoonlijk moet er, op onze leeftijd iig, niet aan denken, heb heel veel behoefte aan mijn eigen plekje en om af en toe even alleen te zijn..

maar ach, als het voor jullie werkt, super!
Oud 05-03-2007, 20:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 05-03-2007 @ 20:58 :
hmmm

ik persoonlijk moet er, op onze leeftijd iig, niet aan denken, heb heel veel behoefte aan mijn eigen plekje en om af en toe even alleen te zijn..

maar ach, als het voor jullie werkt, super!
ik heb behoefte aan een 'veilige' omgeving, en daar af en toe uit weg te gaan zeg maar we 'functioneren' beide veel beter als we elkaar veel zien, op dit moment zien we elkaar elk weekend, en dat is soms wel jammer want ik wil af en toe ook gewoon stappen met mn vriendinnen en hij hangen met zn vrienden, maar ja, we willen elkaar ook geen weekend niet zien
en als we samenwonen zien we elkaar lekker veel, en hebben we altijd tijd genoeg voor onze vrienden

ik snap het nooit als mensen zeggen, samenwonen, bah, zit je telkens op elkaars lip.. tja, misschien als je geen vrienden of hobbys hebt je werkt de hele dag of gaat naar school, dan blijven er nog maar een paar uurtjes samen over.

maar ben wel blij dat mn vriend en ik er hetzelfde over denken
had het echt nooit verwacht van hem (toen ik hem net kende), maar hij is er iig wel klaar voor en ik ook (lekker cliche L&R)
Oud 05-03-2007, 20:59
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-03-2007 @ 20:17 :
hmm in groningen en snel? succes!

ot: liefste vriendje ooit heb ik, heb hem meer nodig dan ooit, en dan is ie er ook gewoon altijd. Heerlijk om te weten.
Oud 05-03-2007, 21:09
Verwijderd
Morgen zie ik hem weer!
Oud 05-03-2007, 21:20
Verwijderd
Ik zei dat ik hem leuk vond en hij zei dat hij mij ook wel leuk vind, maar dat hij niet op zoek is naar een relatie. Dus dat ik eigenlijk niks van hem kan verwachten.
Toen moest ik huilen.

Positief punt:
Hij zei dat hij mijn directe aanpak en lef bewonderde

Negatief punt:
Ik suck.
Oud 05-03-2007, 21:39
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriendje heeft een toffe nieuwe baan. Echt een mooie uitdaging voor hem, ben echt super blij voor hem!
Oud 05-03-2007, 21:40
Verwijderd
Het is pas weer maandag.
Oud 05-03-2007, 21:53
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-03-2007 @ 21:59 :
hmm in groningen en snel? succes!

ot: liefste vriendje ooit heb ik, heb hem meer nodig dan ooit, en dan is ie er ook gewoon altijd. Heerlijk om te weten.
als je iets weet, dan hoor ik t graag. tis voor tijdelijk dus.
Oud 05-03-2007, 21:56
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-03-2007 @ 22:53 :
als je iets weet, dan hoor ik t graag. tis voor tijdelijk dus.
ik woon in groningen, zal mn ogen open houden

Regels voor berichten