![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kan haar niet zien zonder mezelf als haar vriendje. Het was superleuk (en onwennig) wanneer we samen waren(heb haar nu al bijna een jaar geloof ik niet meer gezien), maar eenmaal thuis kwam toch telkens het besef dat alles anders was dan vroeger en vervolgens de pijn en het verdriet. ik geloof niet meer in vrienden zijn na de relatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb 'r net naar huis gebracht. om 11 uur zou ze thuis zijn. bellen die ouders om 11:05 op. WAAR BLIJF JE!!!! ja ik sta nu voor de deur! die ouders helemaal pissed om vijf fuckin minuutjes. fuck it; ik nam even een afslag verkeerd omdat t donker was en ik t daar niet kende, daarom waren we VIJF minuutjes te laat. ah fuck it ook. maar vandaag leuke meeting gehad! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het verdriet op die leeftijd even intens zou zijn geweest als nu ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + Waarom moet ik nu al beslissen of ik een 'relatie' wil met hem? Ik vind dat zo eng klinken. Hij is overtuigd en dringt aan dat ik mijn 'beslissing moet nemen'. Maar waarom kunnen we niet gewoon even wat aan kloten en dan verder kijken? Ik ben nog niet overtuigd, maar ik wil ook geen domme beslissingen nemen. Godverrr |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb smsjes over. En dus ga ik loos smsen. Ook leuk. Had vanmorgen stomme aanval van 'hé, mb maak ik het uit' zonder dat ik dat eigenlijk wil ofzo, maar puur en alleen om het effect ervan te zien. No way dat ik hem kwijt wil.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik dacht ook dat ik me er wel overheen kon zetten, dat ik boven dat kinderachtige gedrag stond. Maar ik merk gewoon, als hij bij zijn vrienden is geweest, dat hij anders is, anders doet en dat is niet tof.. Maar probeer m dat maar eens duidelijk te maken ![]() Citaat:
![]() OT: op dat bovenste na gaat het eigenlijk best lekker ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne, jep, we willen er graag snel zitten en niet overhaast een huis gaan huren voor definitief, dus eerst even kijken waar de leukste buurten zijn, eventueel in haren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar volgens mij is er wel een aardige wachtlijst voor anti-kraak hier.. ik zou er niet op rekenen dat je daar heel snel iets vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en je hebt opzich gelijk, maar als we apart zouden wonen, zouden we toch iedere avond bij elkaar zitten. kunnen we beter samenwonen, want dan maakt het niet uit of je een avondje mist, je ziet elkaar toch s ochtends weer. ik heb het idee dat ik dan veel meer zelfstandig zou doen dan in mijn eentje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik persoonlijk moet er, op onze leeftijd iig, niet aan denken, heb heel veel behoefte aan mijn eigen plekje en om af en toe even alleen te zijn.. maar ach, als het voor jullie werkt, super! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en als we samenwonen zien we elkaar lekker veel, en hebben we altijd tijd genoeg voor onze vrienden ik snap het nooit als mensen zeggen, samenwonen, bah, zit je telkens op elkaars lip.. tja, misschien als je geen vrienden of hobbys hebt ![]() maar ben wel blij dat mn vriend en ik er hetzelfde over denken ![]() had het echt nooit verwacht van hem (toen ik hem net kende), maar hij is er iig wel klaar voor en ik ook (lekker cliche L&R) |
![]() |
||
Citaat:
ot: liefste vriendje ooit heb ik, heb hem meer nodig dan ooit, en dan is ie er ook gewoon altijd. Heerlijk om te weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #58 Verwijderd | 500 | 18-03-2007 03:07 |