Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het hebben van een bepaald percentage van een waslijst met kenmerken als benen voeten tenen nagels hoofd haar buik neus hersenen iq eq adem kunnen halen enz..
||
Citaat:
![]() (maar wat je waarschijnlijk wilde horen: Ik plan een moord op Balkenende, omdat ik het simpelweg niet meer aankan, maar niet verder vertellen he)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jaja, interessante les was dat ![]() edit: 2 fouten verbeterd ![]()
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 18:59. |
![]() |
||
Citaat:
Vraag 1: Waarom ben ik de laatste tijd de heletijd moe? Al slapa ik voldoende. Vraag 2: Waarom krijgen de meeste mensen slaap tijdens saaie lessen? Hierop is vraag 1 gebasseert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
maar dat is niet zo vreemd toch?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Andersom geld ook. Als het warmer wordt gaan de moleculen sneller ten opzichte van elkaar bewegen. Als jij zegt dat er een maximumsnelheid is, kan de snelheid van de moleculen niet sneller dan dat bewegen dus. Er zou dus een maximumtemperatuur moeten zijn. Lijkt me, maar zeker weten doe ik niet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Dit is nou echt het enige serieuze vreemde wat ik me afvroeg, het houdt me al een tijdje bezig) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Of anders gezegd. Moleculen willen graag zo goed mogelijk verspreiden in een ruimte. Je lichaam is een hoop moleculen bij elkaar. In de ruimte zijn er (bijna) geen moleculen, dus vliegen de moleculen in je lichaam alle kanten op om zo goed mogelijk te verspreiden. Vergeef me voor deze niet-wetenschappelijke uitleg. Het kan zijn dat ik nu iets fundamenteels fout zeg, maar zo is het ongeveer.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat eerste weet ik niet.. ik vraag me af, waarom bij mijn luisterexamens altijd geluid is vorige keer zaten we in de gymzaal, terwijl ze ernaast aan het verbouwen waren, nu ging 4 keer keihard de bel, waarom zetten ze dat niet af? en waarom zaten we naast de verbouwing? Zoveel moeite is het niet om ons ergens anders te zetten of de bouw 1 uur later laten beginnen. Nu krijgen we steeds punten voor niets. Right?
||
Citaat:
ik vroeg em af, hoe geef je een rondleiding?
|
Als je naar http://forum.scholieren.com gaat zie je rechtsboven dat blauwe plaatje/fotootje. Wie zijn die 2 mensen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ont : waarom het toch in godsnaam mogelijk is dat ik rationeel alles door heb, en precies weet hoe ik mijn leven zou moeten leven, wat ik zou moeten doen en laten. Maar vervolgens niet het gedrag vertoon wat daar bij hoort ?! |
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar wil je niet doen wat je denkt dat je wilt ![]() OT: ik vroeg me af, als 2 mensen trouwen neemt de vrouw vaak de naam van de man over, als ze dan weer scheiden: moet ze dan haar eigen naam terug nemen? En de kinderen? Mogen die kiezen? en als zij dan weer trouwt mogen de kinderen dan ook de naam van de 2e man van hun moeder, als dat niet hun vader is? en ik vroeg me af waarom ik nooit door heb wat mensen van mij denken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet. RedWarrior | 43 | 10-06-2005 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
<fragmentje> MightyMarcel | 1 | 18-12-2003 13:53 |