| Inloggen |
![]() |
||
Poll: rook je?
|
||
| Bekijk resultaten poll: Rook je? | |||
| Ja, ik ben niet van plan om te stoppen |
|
55 | 20.15% |
| Ja, ik ben van plan om te stoppen |
|
23 | 8.42% |
| Nee, nooit gedaan ook |
|
164 | 60.07% |
| Nee, ik ben gestopt |
|
31 | 11.36% |
| Aantal stemmers: 273. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Poll: rook je? |
|
Verwijderd
|
Naar aanleiding van dit topic, wil ik graag de volgende poll beginnen.
Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten, aangezien ik laatst gelezen heb dat de tabaksverkoop in Nederland is toegenomen en daarnaast ook het idee heb dat er echt nog veel mensen roken. Dus: rook je? - Ja, ik ben niet van plan om te stoppen - Ja, ik ben van plan om te stoppen - Nee, nooit gedaan ook - Nee, ik ben gestopt Ik begin zelf: nee, ik rook niet. Ook nog nooit gedaan. |
||||
|
Laatst gewijzigd op 08-04-2007 om 23:07. |
|||||
|
|
Ben na 3,5 jaar gestopt. En al een tijdje helemaal clean
Als ze het nu ook nog in de horeca verbieden ben ik helemaal blij ![]() http://www.cleanairnederland.nl/asp/...a_rookvrij.asp http://www.cleanairnederland.nl/asp/...a_rookvrij.asp http://www.cleanairnederland.nl/asp/...a_rookvrij.asp http://www.cleanairnederland.nl/asp/...a_rookvrij.asp Schrijf je hier in als je het met me eens bent. |
||||
|
|
|
||||
|
|
hmm ik rook alleen als ik drink (savonds dus) en ik vind mezelf dus geen roker want ik ben totaal niet verslaafd. (zit nu ook al week zonder ofzo)
maar ik kan dus ook niet zeggen dat ik geen roker ben
|
||||
|
|
|
Ja, en ik ben ooit wel van plan om te stoppen, maar voorlopig nog niet.
![]() Citaat:
1986M schreef op 09-04-2007 @ 01:09 :
Ben na 3,5 jaar gestopt. En al een tijdje helemaal clean Als ze het nu ook nog in de horeca verbieden ben ik helemaal blij ![]() http://www.cleanairnederland.nl/asp/...a_rookvrij.asp x4 Schrijf je hier in als je het met me eens bent.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Encrypted schreef op 09-04-2007 @ 14:58 :
Idd, hoe regelmatig moet je roken om 'roker' te zijn? Ik rook soms met tussenpozen van meerdere maanden. Dat dus. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Ik heb gerookt en omg dat was heerlijk. <3 ontbijten met koffie en een paar sigaretten, totale liefde
Echt vet lekker, maar op een gegeven moment was ik te blut om mijn verslaving te ondersteunen, dus stopte ik maar. Ik was trouwens ook bang dat mijn hardware verstopt zou raken door de teer, aangezien ik bij mijn pc's rookte. Nu ben ik dus al ruim een paar maanden gestopt, drie maanden oid. Gaat goed, ik hoef geen opmerkingen als 'ik wil niet zoenen als je net gerookt hebt' te verwachten. Nog beter. |
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
ja en ik ben van plan te stoppen. Ik heb 7 maanden niet gerookt maar ben toch weer begonnen afgelopen december. Door omstandigheden en dat ik absoluut niet lekker in mijn vel zat trok ik het niet langer, maar ik denk dat ik na de eindexamens weer eens een poging doe. Het leven is zoveel beter als je niet rookt
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Sagana schreef op 09-04-2007 @ 14:36 :
De uitspraak dat ex-rokers de meest fanatieke anti-rokers zijn, klopt blijkbaar. Dat is dus het enige dat er in de horeca niet meer gerookt word. Soms komen mensen dan met argumenten dan moet je niet uitgaan ofzo maar ik wil wel mijn sociale leven houden, hoe ziek ik er ook van word ![]()
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
1986M schreef op 09-04-2007 @ 01:09 :
http://www.cleanairnederland.nl/asp/...a_rookvrij.asp Schrijf je hier in als je het met me eens bent. |
||||
|
|
|||||
|
|
voor de mensen die willen stoppen is dit mss iets?
we meosten dit maken voor biologie en het staat op punten dus als je iets vriendelijks wila chterlaten? www.freewebs.com/rokenzegstop |
||||
|
|
|
Citaat:
Morgan schreef op 10-04-2007 @ 11:19 :
Rook niet, nooit gedaan. Hoewel, wel eens geprobeerd natuurlijk, maar dat maakt me nou ook weer niet een roker. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Sagana schreef op 09-04-2007 @ 14:36 :
De uitspraak dat ex-rokers de meest fanatieke anti-rokers zijn, klopt blijkbaar. Ik ben zelf gestopt en vind het helemaal prima als mensen graag willen roken in mijn bijzijn. En dat ik nu gestopt ben betekent niet dat de rest van de wereld ook maar moet stoppen met roken. Van het regeringsbeleid houd ik ook niet erg. Roken ontmoedigen, maar er wel vet op verdienen. Als ze echt iets aan de volksgezondheid willen doen, laten ze tabaksverkoop dan gewoon lekker verbieden in plaats van zo'n halfslachtige actie van ik-durf-geen-statement-te-maken. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Morgan schreef op 10-04-2007 @ 11:19 :
Rook niet, nooit gedaan. Hoewel, wel eens geprobeerd natuurlijk, maar dat maakt me nou ook weer niet een roker. |
||||
|
|
|||||
|
|
Uhu, ik ook.
Citaat:
Van het regeringsbeleid houd ik ook niet erg. Roken ontmoedigen, maar er wel vet op verdienen. Als ze echt iets aan de volksgezondheid willen doen, laten ze tabaksverkoop dan gewoon lekker verbieden in plaats van zo'n halfslachtige actie van ik-durf-geen-statement-te-maken.
Trouwens, als sigaretten verboden zouden worden, zou de bevolking (ja, ook de niet-rokers!) niet erg blij zijn, want dat geld zou dan toch echt ergens anders vandaan moeten komen. Gevolg: een belastingverhoging (bijvoorbeeld). |
||||
|
|
Verwijderd
|
Ik ben overigens zelf wel voor een rookverbod in de horeca. In ieder geval moet iemand die niet wil meeroken ergens kunnen zitten zonder last te hebben van rokers. In restaurants vind ik het vooral heel vies als mensen aan een tafel achter je klaar zijn met eten en lekker gaan zitten roken, terwijl mijn voorgerecht net voor me neer gezet word. Dat is gewoon vies. Roken in restaurants zie ik dan ook écht 't liefst verdwijnen...
|
||||
|
|
|||||
|
|
Ja ik rook en ben niet van plan te stoppen.
Paar keer een poging gewaagd, maar zonder al te veel succes. Misschien dat ik in een wat minder stressvolle periode nog eens een poging ga wagen. Rook nu al een jaar of 8 en ondervind zelf de gevolgen erg goed |
||||
|
|
|
Citaat:
Kruimel schreef op 10-04-2007 @ 13:02 :
Ik ben zelf gestopt en vind het helemaal prima als mensen graag willen roken in mijn bijzijn. En dat ik nu gestopt ben betekent niet dat de rest van de wereld ook maar moet stoppen met roken. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
1986M schreef op 10-04-2007 @ 21:34 :
Maar je snapt toch wel dat het vervelend is voor mensen met bijv. ernstige astma die dus NOOIT een bar in kunnen stappen? Van mij mag ieder zoveel roken als hij wil. Maar zou wel graag willen uitgaan in een rookvrije ruimte. Wat mij betreft mag er rookvrije horeca komen, of gewoon rookruimtes in de horeca. Maar daar zullen mensen die zo enorm tegen roken zijn het wel niet mee eens zijn, want die hebben er last van als er een rookruimte is.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Kruimel schreef op 10-04-2007 @ 22:06 :
Zijn dat dan de hypocrieten die jaren gerookt hebben en nu opeens zo erg tegen zijn? Kreeg het idee dat ik werd aangesproken als hypocriet maar dat heb ik dan vast verkeerd begrepen Maarja, ben dan ook niet zo fel tegen. En het voorbeeld was gewoon denken aan de medemens
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Ik heb nooit gerookt, maar ik vind het wel gezellig als andere mensen het doen
? Geen idee hoe dat komt maar ik vind het lekker ruiken vooral sigaren. Maar ik vind een rookvrije horeca prima, want die mensen die willen roken kunnen best ff naar buiten gaan en de mensen die er last van hebben kunnen dan gewoon een café oid binnengaan. Oh ja ik vind het niet zo tof als mensen in mn huis gaan roken, ik ben er best lang mee bezig geweest om alles netjes te krijgen enzo qua muren verven, en dat hoeft wmb voorlopig niet weer. |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! | xineof | Verhalen & Gedichten | 231 | 22-01-2006 16:10 |
| roken | shiningstars | Lifestyle | 225 | 05-07-2004 14:06 |
| Rook je en ben je daar blij mee? | Verwijderd | Lichaam & Gezondheid | 98 | 28-12-2003 22:57 |
| Poll: Wierrook tegen Wiet/rook geur | Miracle | Drugs & Alcohol | 11 | 20-08-2003 14:44 |
| rokende ouders -> rokende kinderen? | Verwijderd | Lichaam & Gezondheid | 50 | 19-07-2003 21:56 |
| [POLL] After sex | Evil creature | Seksualiteit | 36 | 31-05-2003 12:22 |