Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gisteren: 3 beschuitjes met muisjes 2 grote sneden oerbrood met becel en gekookte worst vissticks, krieltjes en heel veel sla stracciatella yoghurt sinaasappelsap 2 koppen thee 2 liter water volgens mij vergeet ik nog iets... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat de vezels in bruin brood aan de maagwand zouden blijven plakken, en dat zou averechts werken. Vandaar het witte brood. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: 's ochtends glas hero fruitontbijt Lunch: Pistoletje Filet Americain Drinken: 4 kopjes thee Vanavond: Noodles met peultjes, bleekselderij, runderreepjes in sojasaus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nutridrink, daarvan denk je in eerste instantie: "hm, best lekker" Maar er zit echt een misselijkmakende nasmaak aan. Ik moest twee dagen lang exact hetzelfde dieet volgen voor een darmonderzoek waar mijn darmen dus ook, vanzelfsprekend, leeg moesten zijn. ot: Twee zonnepit boterhammen met nutella bruin broodje met sla, ham, komkommer en ei twee zonnepit boterhammen met sandwichspread en komkommer bakje optimel aarbeien yoghurt zo'n frusi ding met fruit, yoghurtijs en muesli, erg lekker ![]() Anderhalve liter water Anderhalve liter groene thee straks albert heijn excellent toscana pizza |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik weet alleen dat pruimen ervoor zorgen dat je beter uh... poept. Citaat:
![]() Ontopic: Ontbijt: - 2 bruine boterhammen, 1 met pepercervelaat, 1 met kipgehakt - 1 pakje sinaasappelsap Tussendoor: - 1 kopje thee - 1 lolly met colasmaak (omdat ik een prik had gekregen ![]() Lunch: - 2 bruine boterhammen met kipgehakt - 1 glas dubbeldrank mango en guanabana (ofzo) Tussendoor : - 1 kopje thee - 1 stukje appeltaart - 1 koekje En zometeen avondeten: - rijst - wokgroenten - sperziebonen - rundvlees --> biefstukje - en sap Laatst gewijzigd op 17-04-2007 om 18:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nutridrink heb ik niet meer genomen, het was niet persé noodzakelijk, en ik werd er echt beroerd van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moest me precies houden aan dat dieet ![]() Gelukkig zit het er op. Nu alleen nog hopen dat ik vannacht rustig slaap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
T: chocoladebrood met boter, thee. L: 4 boterhammen vega ham, kaas, pindakaas, appelstroop, halfvolle melk, thee. T: appel. D: 3 pannenkoeken stroop, poedersuiker, kaas, schaaltje appelmoes, banaan, water. T: 1 pakje milkbreak, 4 blokjes chocolade, beker chocolademelk. En dit is eigenlijk te weinig voor mij op dit moment. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kietelen... KiMZz | 22 | 12-11-2004 08:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |