Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Liep ik net toch tegen mijn rasta-vriend te ouwehoeren dat alle mannen klootzakken zijn, en dat ze funest zijn voor het leven dat ik wil leiden. Begon hij een verhaal over hoe zijn leven in elkaar steekt, wat hij had meegemaakt, wat hij nog wilde doen en hoe hij tegen vrouwen aan keek. Toen ik mezelf er plotseling op betrapte dat zijn verhaal me enorm fascineerde; Echt een persoon die zo vreselijk enthousiast en uitbundig over dingen kan spreken, dat het bijna aanstekelijk werkt. Zulke mensen zijn echt fijne gesprekspartners, maar helaas ook een zeldzaamheid... En och zij het niet zo, dat de gehele situatie vrij jammerlijk is te noemen; Leeftijdsissues - vriendschappelijk of niet - zorgen dat ik gewoon afstand bewaar, en daarbij heb ik ook eigenlijk helemaal niet zo'n zin in weer een probleemgeval. Hij heeft een dochtertje, is een ex-verslaafde, maar daarintegen wel weer van straatschoffie opgeklommen tot succesvol persoon. En dat is apart, dat is mooi, maar misschien wel te risicovol. Nu wel, maar misschien ook niet. Ik kijk wel gewoon of ik hem nog een keertje tegen kom, en dan oordeel ik nog een keer. Want god, zo vaak komt het ook weer niet voor dat ik mensen spreek die echt mijn interesse weten te wekken... en die me uit weten te dagen tot leuke discussies... en... en... ![]() Op relationeel en vriendschappelijk gebied voel ik me eigenlijk prima, gewoon lekker rustig en ik heb nu geen zin om me nog ergens druk over te maken. Rebounds zijn best leuk, maar dan wil ik toch op zijn minst gelijk de juiste hebben... En dan ben ik vast weer te veeleisend, want aan zo'n flapdrol hebben we ook niets. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2007 om 12:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met deze vermaak ik me alleen tot mijn maatje weer terug is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat werkt dus niet |
![]() |