Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2007, 12:11
Balance
Balance is offline
Dagenlang huilen

Wat als je school vandaag vertelt dat ze besloten hebben dat er dit jaar geen zomervakantie zal zijn?
Oud 08-05-2007, 12:21
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Niets, ik loop dan namelijk stage.

Wat als je een miljoen euro wint?
Oud 08-05-2007, 13:21
ook hallo
ook hallo is offline
Dan ga ik lekker een heel jaar reizen ipv een paar maanden en daarna zie ik wel verder

Wat als je examens tentamens hebt en onderweg gaat je fiets onrepareerbaar kapot?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 18:26
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
De bus pakken, een taxi bellen of bij iemand achterop springen.

Wat zou je doen als je niet kon lezen of schrijven?
Oud 08-05-2007, 18:41
infrasoft
infrasoft is offline
niet op dit forum zitten

wat als je 300 spartanen achter je aan krijgt en ze kijken niet vrolijk want je hebt hun wc papier gejat
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 18:48
Swlabr
Swlabr is offline
Heel hard wegrennen.

Wat zou er gebeuren met de wereld als Mephostophilis bescheiden werd?
Oud 09-05-2007, 20:48
Daboman
Daboman is offline
Dat zou zo'n schok zijn, dat iedereen die hem kent op hetzelfde moment flauw zou vallen.

Wat als je thuiswoont, op de universiteit bent en vanwege problemen bij de NS niet meer dezelfde dag naar huis kunt?

(ik had het trouwens bijna bij die storm in januari, ik was nog net op tijd thuis. Ik heb de internationale trein van leiden naar den haag genomen (zo'n beetje de enige die op dat moment nog reed, maar normaal nooit stopt in Leiden) en vanaf den haag HS was het keihard naar huis survivallen )
Oud 09-05-2007, 21:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Daboman schreef op 09-05-2007 @ 21:48 :
Dat zou zo'n schok zijn, dat iedereen die hem kent op hetzelfde moment flauw zou vallen.

Wat als je thuiswoont, op de universiteit bent en vanwege problemen bij de NS niet meer dezelfde dag naar huis kunt?

(ik had het trouwens bijna bij die storm in januari, ik was nog net op tijd thuis. Ik heb de internationale trein van leiden naar den haag genomen (zo'n beetje de enige die op dat moment nog reed, maar normaal nooit stopt in Leiden) en vanaf den haag HS was het keihard naar huis survivallen )
Als er problemen bij de NS zijn kan ik de bus nog gewoon pakken naar huis. Dat heb ik gedaan met de storm van januari.
En anders nog het thuisfront verzoeken me op te komen halen.
Maar als er uberhaupt geen manier van vervoer mogelijk is dan vraag ik een vriendin of ik bij haar mag blijven slapen of ik slaap in noodopvang die er dan ongetwijfeld is.

Wat als je laat bent voor een afspraak en je je op de fiets naar het station bedenkt dat je je portemonnee (incl. OV jaarkaart of geld voor treinkaartje) vergeten bent?
Oud 09-05-2007, 21:11
Daboman
Daboman is offline
Balance, je boft maar weer, bij mij stond echt alles helemaal vast Wegversperringen, drukte op de weg, etc.

Ontopic: ik zou afhankelijk van de prioriteit van de afspraak zwartreizen waarbij ik een boete riskeer of als de afspraak minder belangrijk is bellen dat ik wat later kom. Zwartreizen kies ik alleen voor als de afspraak heel belangrijk is.

Wat als mr soija forumbaas wordt?
Oud 09-05-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 09-05-2007 @ 22:11 :
Balance, je boft maar weer, bij mij stond echt alles helemaal vast Wegversperringen, drukte op de weg, etc.

Ontopic: ik zou afhankelijk van de prioriteit van de afspraak zwartreizen waarbij ik een boete riskeer of als de afspraak minder belangrijk is bellen dat ik wat later kom. Zwartreizen kies ik alleen voor als de afspraak heel belangrijk is.

Wat als mr soija forumbaas wordt?
Dan zou ik zo gauw mogelijk een ban zien te krijgen.

Wat zou je doen als Skreature je buurman was?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 21:18
Skreature
Skreature is offline
Een keer bij hem langs gaan,

Wat zou je doen als je buurman een relatie heeft met een minder begaafde en dikke zeug die al zijn (telefoon)gesprekken afluisterd via de trap?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Skreature schreef op 09-05-2007 @ 22:18 :
Een keer bij hem langs gaan,

Wat zou je doen als je buurman een relatie heeft met een minder begaafde en dikke zeug die al zijn (telefoon)gesprekken afluisterd via de trap?
Skreature erbij roepen.

Wat zou je doen als je onderbuurman een gangster is die rookt en jij er niet tegen kan.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 21:49
The*Ghostgrrrl
The*Ghostgrrrl is offline
Citaat:
domus schreef op 09-05-2007 @ 22:20 :
Skreature erbij roepen.

Wat zou je doen als je onderbuurman een gangster is die rookt en jij er niet tegen kan.
bij hem intrekken, I love wiseguys [sic]

Wat zou je doen met 1 miljoen?
Oud 09-05-2007, 22:14
Politiker
Politiker is offline
Met 1 miljoen zou ik gaan rentenieren.

Wat zou je doen als op dit moment vleugels zou hebben?
Oud 09-05-2007, 22:21
The*Ghostgrrrl
Citaat:
Politiker schreef op 09-05-2007 @ 23:14 :
Met 1 miljoen zou ik gaan rentenieren.

Wat zou je doen als op dit moment vleugels zou hebben?
niet vliegen, dat is zowiezo overrated

Wat zou je doen met 5 euri?
Oud 09-05-2007, 22:24
Verwijderd
edit :te laat, dit verhaal gaat natuurlijk niet over 5 euro maar een miljoen

Ik zou een stichting oprichten, mensen verzamelen en een plan maken om met camper(s) vol spullen (schriften, pennen, kookgerei etc) naar Afrika rijden, en daar proberen een leuke tijd te hebben met de lokale (veelal arme) bevolking.
Ik zou dan graag een heleboel eten willen kopen op de markt, en dan gaan koken met de mensen daar. Koken is universeel en ik denk dat er dan een gemoedelijke sfeer zal ontstaan.
Als er scholen zijn kan je die schriften pennen, potloden etc. schenken.

Ik weet dat dit heel idealistisch, wellicht utopisch zal klinken, en dat je natuurlijk heel veel research moet doen voordat je zoiets organiseerd. Als je in een gebied komt waar mensen sterven van de honger of waar oorlog heerst kan je niet gezellig gaan staan koken, maar moet je andere dingen doen. Daar denk ik allemaal ook wel over na.

ach misschien is het ook maar een slecht plan.

wat zou jij doen als al je buren een miljoen hadden gewonnen met de postcode loterij, en jij niet omdat je geen loten hebt ?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 22:26
The*Ghostgrrrl
Citaat:
Naojan schreef op 09-05-2007 @ 23:24 :
edit :te laat, dit verhaal gaat natuurlijk niet over 5 euro maar een miljoen

Ik zou een stichting oprichten, mensen verzamelen en een plan maken om met camper(s) vol spullen (schriften, pennen, kookgerei etc) naar Afrika rijden, en daar proberen een leuke tijd te hebben met de lokale (veelal arme) bevolking.
Ik zou dan graag een heleboel eten willen kopen op de markt, en dan gaan koken met de mensen daar. Koken is universeel en ik denk dat er dan een gemoedelijke sfeer zal ontstaan.
Als er scholen zijn kan je die schriften pennen, potloden etc. schenken.

Ik weet dat dit heel idealistisch, wellicht utopisch zal klinken, en dat je natuurlijk heel veel research moet doen voordat je zoiets organiseerd. Als je in een gebied komt waar mensen sterven van de honger of waar oorlog heerst kan je niet gezellig gaan staan koken, maar moet je andere dingen doen. Daar denk ik allemaal ook wel over na.

ach misschien is het ook maar een slecht plan.

wat zou jij doen als al je buren een miljoen hadden gewonnen met de postcode loterij, en jij niet omdat je geen loten hebt ?
met 5 euri

Dan zou ik ze bestelen
Oud 09-05-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
The*Ghostgrrrl schreef op 09-05-2007 @ 23:26 :
met 5 euri

Dan zou ik ze bestelen
er staat in je quote zelfs : 'edit, te laat'

nieuwe : wat zou jij doen als jij je pinpas kwijt was, maar te lui was om te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 22:37
Trass
Trass is offline
Net zolang wachten tot ie vanzelf weer opduikt Tot die tijd kan ik me wel met contant geld redden.

Wat zou je doen als je opgebeld werd om mee te spelen in een film?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 22:56
The*Ghostgrrrl
Ik zou zeggen, hahahaha good one!

Wat zou zij doen als jouw crush plotseling voor de deur staat en zegt: Ik ben bang dat ik van je hou.

*ps: geen vriendje/vriendinnetje hebben aub*
Oud 09-05-2007, 23:00
Verwijderd
hem zoenen.
als ik hem leuk vond tenminste.

wat zou jij doen als je wakker wordt en het enige wat je nog kan doen is met je ogen knipperen?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 23:01
The*Ghostgrrrl
dood gaan

goeie!

Op wie was je het eerst verliefd?
Oud 10-05-2007, 01:40
Verwijderd
Citaat:
The*Ghostgrrrl schreef op 10-05-2007 @ 00:01 :
dood gaan

goeie!

Op wie was je het eerst verliefd?
Basischool, groep 2 op een meisje... Sarah v...

Wat zou je doen als het 2:40 uur is en je kunt niet slapen en de inspiratie voor schrijven ook niet wil komen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 01:56
The*Ghostgrrrl
Citaat:
domus schreef op 10-05-2007 @ 02:40 :
Basischool, groep 2 op een meisje... Sarah v...

Wat zou je doen als het 2:40 uur is en je kunt niet slapen en de inspiratie voor schrijven ook niet wil komen?
internet is for t3h Pr0n!

Wat zou je doen als er geen water meer uit de kraan kwam?
Oud 10-05-2007, 05:44
Verwijderd
Hangt er van af waarom er geen water uit de kraan komt.

Ligt het aan de kraan - water pakken uit een andere kraan (korte termijn) en de kraan maken (iets minder korte termijn).

Ligt het aan een tijdelijke storing bij de watercentrale oid - een hoop water halen bij de AH.

Ligt het aan een oorlog/crisis/terroristische aanval/eind der tijden - met een hoop flessen naar de plaatselijke sloot en daar zo veel mogelijk water vandaan halen. Want dat water kun je koken en dan wordt het drinkwater, dus kun je het langer overleven.

Wat zou je doen als je thuis komt en er dan achter komt dat je voordeur gestolen is? En je gordijnen ook? En je woont alleen en je hebt een heel dure geluidsinstallatie en een enorme plasmatv in je woonkamer? En de telefoon doet het niet en je mobiele telefoon ook niet en al je buren zijn niet thuis en je woont in Rotterdam?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 06:01
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-05-2007 @ 06:44 :
Wat zou je doen als je thuis komt en er dan achter komt dat je voordeur gestolen is? En je gordijnen ook? En je woont alleen en je hebt een heel dure geluidsinstallatie en een enorme plasmatv in je woonkamer? En de telefoon doet het niet en je mobiele telefoon ook niet en al je buren zijn niet thuis en je woont in Rotterdam?
Damn! Wat een vraagstelling Eerst zou ik keihard in de lach schieten, 'Welke gek steelt er nou een voordeur?!' Vervolgens zou ik eerst ff gaan kijken of ik nog andere deuren heb die in 't voordeur kozijn passen. En dan...

Gevonden: Deur er uithalen, verslepen en erin zetten en kijken waarom m'n telefoon 't niet doet en proberen te fixen.

Niet gevonden: Balen en een tijdje doelloos in m'n deuropening gaan zitten. Dan m'n telefoon fixen en een nieuwe deur regelen.

Bij beide: Na al het deuren en telefoon gezeik, nieuwe gordijnen halen.

Wat zou jij doen als je wakker werd op een operatietafel, al je 'ingewanden' liggen naast je op een tafeltje en er steken allemaal kabeltjes en chips uit je torso en vervolgens van één of andere gast aan moeten horen dat je uitverkoren was mee te delen aan een androïde/super mens experiment?
Oud 10-05-2007, 11:11
Daboman
Daboman is offline
Ik denk dat ik dan al dood ben, zonder je ingewanden kan je niet leven. Beetje flauw, dus er vanuitgaande dat ik nog leef zou ik eerst maar eens gaan vragen wat hier nou eigenlijk aan de hand is.

Wat als er een hiernamaals bestaat en je komt hier terecht. Wat zou je als eerste doen?
Oud 10-05-2007, 11:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
Beginnen met bidden tot de juiste god, of ik in de hemel/het paradijs mag komen?! Hypocrisie is ook een kunst!

Als je 's nachts wakker wordt, er staan 3 brandweermannen voor je neus. Ééntje moet jou mee naar buiten nemen via het raam. De andere 2 gaan dingen uit je huis halen, maar ze kunnen allebei maar 1 ding meenemen, je menselijke medebewoners zijn al gered. Welke 2 dingen laat je ze meenemen?
Oud 10-05-2007, 14:54
P-apple
P-apple is offline
1: de hond
2: mijn telefoon

Stel de persoon op wie je al jaren verliefd bent heeft een nieuwe broek gekocht, en hij is lelijk als de pest. Al je vrienden/vriendinnen zien de broek en maken allemaal slijmerige opmerkingen over hoe mooi hij wel niet is. Slijm je mee, of zeg je eerlijk wat je er van denkt?
Oud 10-05-2007, 15:46
Trass
Trass is offline
Ik denk dat ik eerlijk maar toch een beetje subtiel zou zeggen dat ik hem toch niet zo mooi vind. Maar waarschijnlijk komt het niet subtiel over want dat is nooit bij mij

Als je alleen jezelf en nog drie anderen mocht kiezen om in leven te blijven, wie zou je dan kiezen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 15:48
Verwijderd
Dat soort dingen zeg ik altijd eerlijk, dus dan ook.
edit: te laat
goeie vraag!
Dat zou mijn zoontje zijn, mijn beste vriend/buurman en mijn zusje.

Wat zou je doen als je je portomonnee pakt om een dakloze geld te geven, en hij trekt het vervolgens uit je handen en rent weg?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 15:53
Bongalientje
Bongalientje is offline
Erachter aan rennen!

Wat zou je doen als je vriendje/vriendin is vreemdgegaan, maar de dag erna meteen naar je toekomt. Dat hij/zij spijt heeft het nooit meer zou doen en het nu alleen deed omdat hij/zij van de wereld was, door een pilletje in zijn/haar drankje waar hij/zij niets van wist.
Oud 10-05-2007, 16:00
Trass
Trass is offline
Eerst proberen na te gaan of het verhaal waar is. Als dat niet is, is het sowieso voorbij, anders krijgt ie nog wel een tweede kans.

Wat zou je doen als je alleen in een vreemde stad rondloopt en je tas met alles erin wordt gestolen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:05
P-apple
P-apple is offline
Naar het politiebureau?

Wat zou je doen als je er achter kwam dat je per ongelijk de prijspoedel van de buurman hebt overreden met een grasmaaier?
Oud 10-05-2007, 16:07
Bongalientje
Bongalientje is offline
Aan bellen en het vertellen.

Oké:
Je hebt een jongen op je werk/school waar niemand mee om wilt gaan omdat hij zo 'raar' is en lelijk. Op een gegeven moment zie je hem huilen en vraagt wat er aan de hand is. Dan verteld hij dat hij depressief is en verliefd op iemand van jullie werk/school, je denkt te weten wie het is. Dus je begint hem een beetje moed in te praten. Hij zegt dat hij er eigenlijk iets mee wil doen maar niet durft omdat hij altijd wordt afgewezen, onzeker is enzo.
Dan begint hij jou te zoenen, wat doe je???

Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:22
Balance
Balance is offline
Ik zie allereerst niet in waarom ik iemand moed in zou praten als ik hem raar en lelijk vind. Maar stél nou dat ik dat toch had gedaan en hij begint me te zoenen, dan duw ik hem van me af uiteraard. Ik ga echt niet terug zoenen uit medelijden ofzo

Wat als er een lief meisje van 5 jaar bij je aan de deur komt collecteren voor d'r nieuwe fiets?
Oud 10-05-2007, 16:26
Bongalientje
Bongalientje is offline
Uitleggen dat ik vind dat er alleen geld gecollecteerd hoort te worden voor goede doelen, zoals arme kindertjes die honger hebben en dieren uitsterven.

Wat zou je doen als je één dag van het andere geslacht zou zijn.
Oud 10-05-2007, 16:47
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Masturberen om te weten hoe het voelt bij een man als hij klaarkomt, het met een vrouw doen (weer om te weten hoe het aan de andere kant voelt, ben gewoon hetero heur ) en de hele dag heel irritant mannelijk gedrag vertonen, zoals boeren en scheten in het openbaar enzo.

Wie zou je afluisteren als je onzichtbaar was?
Oud 10-05-2007, 16:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
hm heeel veel mensen. Een paar meisjes van school, of ze echt zo netjes en braaf zijn als ik denk.

Wat zou je doen als je 'beste vriend(in)' alles door heeft gezegd over je?
Oud 10-05-2007, 20:51
Milll
Milll is offline
Meteen aan haar vertellen hoe je je erbij voelt en haar even een flink schuldgevoel geven

Wat als de grootste nerd van de school je een liefdesbrief stuurt?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 21:28
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Haha zeggen dat het niets kan worden tussen hem en mij...

Wat zou je doen als je erachter komt dat je ouders altijd gelogen hebben en dat Sinterklaas wel echt bestaat!
Oud 10-05-2007, 21:31
Balance
Balance is offline
Hen uitlachen en/of m'n cadeaus opeisen.

Wat als de persoon op wie je verliefd bent met je uit wil gaan. Hij/zij haalt je op met de auto en zal je thuis brengen. Jullie hebben een geweldige avond, maar als jullie naar huis willen blijkt diegene toch al wel een glas of 6 op te hebben. Hij/zij beweert nog steeds prima te kunnen rijden en vraagt je in te stappen..
Oud 10-05-2007, 21:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik weiger en wandel wel. Gelukkig woon ik nooit zo ver weg Het is me wel een keer gebeurd.

Wat als je een perm ban krijgt?
Oud 10-05-2007, 22:52
Verwijderd
1) Schelden.
2) Zeuren om een unban.
3) Indien gelukt - een paar maanden heel braaf zijn en dan weer geband worden.
4) Indien mislukt - proxy, nieuwe account.

Wat zou je doen als Tarantino, Burton en Lynch naar je toe zouden komen en zouden zeggen - "Beste X, wij hebben hier allemaal scripts voor geniale films. We hebben voor elk van deze films een enorm budget. Jarenlang hebben we gezocht naar iemand die in deze films zou passen, qua uiterlijk, acteerprestaties, uitstraling, uitspraak van de Engelse taal, karakter en vorm van de neus. Jij bent op al deze criteria een absolute match, er is in de hele wereld niemand die zo perfect voor de hoofdrol is als jij. We weten dat je onzeker bent over je acteren, maar geloof ons, je bent ideaal. Maar.. Het enige probleem is dat je armen en benen hebt. De hoofdpersoon uit de film is een amputee. Tegenover deze rol staat een miljoenensalaris, een contract voor meerdere films, eeuwige roem, samenwerken met ons, zeer gave regisseurs.. We bieden je dit, plus alles wat je verder hebben wil, als jij meewerkt en al je ledematen laat amputeren. De operatie is vanzelfsprekend op onze kosten en je kunt rekenen op de meest professionele zorg die te krijgen is. Wat zeg je hier op?"

Wat zou je er dan op zeggen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou mijn armen& benen houden, ik hoef niet persé gillende fans miljoenen euro's en me zorgen maken over al dat geld en al die mensen die het niet hebben. Ik hou mijn armpjes en beentjes wel! Daar ben ik gelukkig mee

Wat zou je doen als er wordt aangebeld nu.
Oud 10-05-2007, 22:58
Verwijderd
open doen, want dan is het ws wiebe, mijn buurjongen. Die belt wel vaker zo laat aan.

Zou jij fb willen zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:58
Bonga
Bonga is offline
nee

wat als je de keuze krijgt tussen nooit meer slapen, of de rest van je leven op straat doorbrengen..
Oud 10-05-2007, 23:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Oeh moeilijk! Ik zou op straat doorbrengen denk ik. Wel een goede vraag..

Je krijgt een talent erbij. Je mag kiezen, muzikaal of beeldende kunst talent?
Oud 10-05-2007, 23:08
Verwijderd
Niet opendoen. Hallo, het is twaalf uur en ik verwacht niemand en er is niemand thuis en ik ben paranoïde. Wel ga ik naar m'n broertje z'n kamer en kijk stiekem uit het raam om te zien wie het is. Als ik diegene niet herken, dan ga ik heel stilletjes naar beneden, kruip Mission Impossible-style met 't licht uit naar de woonkamer, pak de wandelstok die daar staat, ga weer terug naar de deur en vraag door de brievenbus van 'HALLO WIE IS DAAR '. En als het klinkt als een slechte smoes dan doe ik niet open en anders waarschijnlijk ook niet. Nouja, heel misschien met de telefoon in m'n hand en 112 alvast ingedrukt en m'n vinger op het opneem-knopje.

Lekker achterdochtig zijn.

(Ik had één keer een stel lui binnengelaten toen m'n ouders niet op vakantie waren, die was ik tegengekomen op straat midden in de nacht en ze wilden uit en sigaretten halen, maar alles was dicht. Toen gingen we bier drinken bij mij thuis, want het was koud en ze leken wel aardig. Toen gingen ze om 3 uur 's nachts weer weg want ze begonnen irritant te worden, had ik gezegd dat ik ging slapen. Maar dat deed ik niet, ik had gewoon geen zin meer om met ze rond te hangen. Hoorde ik even later allemaal voetstappen op de tweede verdieping. Dus ik met het enorme vleesmes naar boven, nja, waren ze dus via de schuur en de bijkeuken door het badkamerraam geklommen en zich dan in de slaapkamer verstopt. Toen ik ze vond deden ze helemaal van 'ahaha hahaaaa haha haha ja we wilden je gewoon laten schrikken haha was een grapje haha nou we gaan wel weer weg hoor ha '.

Bleek later dat ze m'n sigaretten hadden gejat.

En ze zijn later nog twee keer teruggekomen, één keer 's nachts om vier uur, was ik dankzij m'n brakke bioritme nog wakker dus ik zat in de bijkeuken op de pc, dus ik zag ze in de tuin. Ze waren van plan om weer naar binnen te klimmen, maar ik had ze gezien en eerst renden ze weg, maar toen kwamen ze terug en deden ze joviaal van 'hééé, ken je ons nog '. Ik gebaarde dat ik ze niet kon horen en dat ze moesten optiefen. Een paar dagen later hadden ze uitgevogeld van - 'kennelijk slaapt ze 's nachts niet, dus kunnen we overdag wel inbreken'. Belden ze aan, maar ik deed niet open en gebaarde wederom via het raam dat ze weg moesten gaan. Toen ze dat niet deden ging ik de telefoon pakken en toen renden ze weg, lal.

Sindsdien ben ik dus paranoïde )
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 23:09
Verwijderd
Oh stom, ik ben te laat.

Opnieuw: muzikaal talent, beeldend heb ik min of meer al.

Wat zou je doen als je vader wordt opgepakt voor het bezit van kinderporno?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten