Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2007, 10:08
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou me verkiesbaar stellen Hihi, ik denk dat leekah of juice eigenlijk wel goede fb's zullen zijn.

Wat als je verliefd bent op je vader?
Oud 12-05-2007, 10:53
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik zou gaan twijfelen of ik ze nog wel allemaal op een rijtje heb.

Wat zou je doen als je perdirect zou moeten verhuizen (vervuilde grond onder je huis).. naar welk gehucht/stad/land zou je verhuizen?
Oud 12-05-2007, 16:40
Daboman
Daboman is offline
Zweden!

Wat als we morgen lastig gevallen worden door aliens?
Oud 12-05-2007, 17:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Zou niet kunnen. ALs er echt aliens bij mij komen worden ze eerder gek van mij. Ik zou super nieuwsgierig zijn.

wat als je 7 weken alleen moet zijn. Helemaal alleen. Totaal geen mensen meer. Zou je overleven?
Oud 12-05-2007, 17:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Internet mag ook niet?
Heel misschien, als ik een heleboel boeken had en zelf voor de rest volledige controle had. Dan zou ik het overleven.

Wat zou je doen als je een week kon ruilen van lichaam met je beste vriend(in)?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 17:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou waarschijnlijk Saar worden, heel goede cijfers halen en totaal ongelukkig worden--> Ik zou echt niet haar willen zijn.

Als je 1 week met iemand zou mogen ruilen? Welke forummer kies je?
Oud 12-05-2007, 17:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou het dronken voeren.

Wat zou je doen als je van de liefde van je leven een afzichtelijk kunstwerk zou krijgen en hij/zij wil dat je het midden in de woonkamer neerzet?
Oud 12-05-2007, 17:25
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 12-05-2007 @ 18:23 :
Ik zou het dronken voeren.

Wat zou je doen als je van de liefde van je leven een afzichtelijk kunstwerk zou krijgen en hij/zij wil dat je het midden in de woonkamer neerzet?
Als het echt de liefde van mijn leven is, zou hij wel begrijpen dat ik dat vreselijke ding niet in de woonkamer wil?!

Als je van huidskleur zou moeten veranderen en je mag kiezen tussen babyblauw, felgeel of vuurrood. Welke kleur koos je?
Oud 12-05-2007, 17:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Felgeel. En dan verhuizen naar Azië.

Als je als enige in je wijk niks wint met de postcodeloterij?
Oud 12-05-2007, 17:37
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 12-05-2007 @ 18:32 :
Als je als enige in je wijk niks wint met de postcodeloterij?
Een jaartje wachten en dan verhuizen, grote kans dat de huizenprijzen in mijn buurt omhoog gaan als iedereen voor miljoenen verbouwd heeft.

Als je 1 week met een forummer van leven zou mogen ruilen? Welke forummer kies je?
Oud 12-05-2007, 17:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk Anetj of TL, die zijn de enigen aan wie ik MIJN leven een weekje toevertrouw

Stel, je raakt alles kwijt in een vuur- of waterramp (of een aardbeving, of een tornade, of een bombardement..) nouja je raakt in elk geval alles wat je hebt kwijt, maar je kunt 1 ding redden. Wat zou je redden? (Levende dingen tellen uiteraard hier niet mee, die redden zichzelf.)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 18:17
Bongalientje
Bongalientje is offline
De kast waarin alle foto's worden bewaard?

Wat als de deurbel gaat, je doet open en je ex staat er, met bloemen en hij/zij is zo zenuwachtig dat hij/zij niets zegt.
Oud 12-05-2007, 22:48
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik zou hem denk ik wel binnenlaten alleen omdat het zo lullig is om hem te laten staan... maargoed ik heb net een nieuwe vriend dus meer dan dat ook niet.

Wat zou je doen als je erachter komt dat al je prive zaken als foto's, e-mailadressen, e-mails, msn logbestanden en andere persoonlijke zaken door een fout van jezelf zomaar op Internet zijn terechtgekomen?
Oud 13-05-2007, 00:52
Skilly
Skilly is offline
In paniek raken! En omdat iedereen het nu kan googlen. Ga ik google schadevergoeding vragen van 5 miljoen dollar. Dat doe ik in de VS want alleen daar kun je zulke domme rechtzaken winnen

Wat als je erachter kom dat je ouders niet je echte ouders zijn maar je hoort dat je geadopteerd bent?
Oud 13-05-2007, 00:57
Verwijderd
Boeiend. Ze zijn wel tof dus ach. Misschien dat ik nog op zoek ga naar m'n biologische ouders en als ze stom blijken te zijn dan doe ik alsof ik heel rijk en succesvol ben om ze dwars te zitten, maar daar blijft het ook wel bij.

Wat als je Laika was?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 06:57
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-05-2007 @ 01:57 :
Boeiend. Ze zijn wel tof dus ach. Misschien dat ik nog op zoek ga naar m'n biologische ouders en als ze stom blijken te zijn dan doe ik alsof ik heel rijk en succesvol ben om ze dwars te zitten, maar daar blijft het ook wel bij.

Wat als je Laika was?
Dan zou ik wraak gezworen hebben op de sovjet unie, en gereďncarneerd zijn als een tyranosaurus om Rusland op te eten.

Wat zou je doen als er een slecht gefatsoeneerde draak in je nachtkastje zat?
Oud 13-05-2007, 12:19
Daboman
Daboman is offline
Schrikken.

Wat zou je doen als je 's nachts na een feestje wordt achtervolgd door de politie? Je hebt veel te veel gedronken en je zit achter het stuur (in een auto). Doorrijden of jezelf aan de kant laten zetten door de politie met het risico op een flinke boete en rijbewijs inname?
Oud 13-05-2007, 12:31
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
Ik zou me wel aan de kant laten zetten ja. En dan natuurlijk tactisch blazen.

Wat zou je doen als je ineens je overleden oma(opa)(overgrootoma) kon zien vanavond.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 15:39
Verwijderd
Vragen what's up in the afterlife, waarom ze hier is en of ik nog iets moet doorgeven aan m'n moeder.

Wat als iedereen op de hele wereld er opeens uitziet zoals jij?

(Haha, slecht gefatsoeneerde draak. En wtf hoe moet je tactisch blazen?)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 16:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMFG dat is eng. Ehh... dan zou ik naar een plastisch chirurg stappen ghehehe
Of ik wist niet beter.

Als je gevangen werd in een boek, welk boek raak je dan het liefst in verzeild?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 18:54
WolterB
WolterB is offline
De boeken van de wereld van 'Verboden en Verbannen' in de wereld van Alasea.
Omdat ik ontzettend genoten heb van deze boeken en de wereld die er beschreven werd erg tot de verbeelding sprak

Wat als je lopend met iemand naar een groot bos was, je ver van huis bent en het begint opeens keihard te sneeuwen.
Oud 13-05-2007, 20:56
Verwijderd
Schuilen, chocomelk uit mn tas toveren en zorgen dat ik warm zit. En dan maar laten sneeuwen want sneeuw is mooi.<3

Wat als er een meteoriet in de oceaan valt, die er waarschijnlijk voor zal zorgen dat grote delen van de aarde overstromen.Er zijn 200 mensen geselecteerd, om ergens op een stuk dat zeker weten droog blijft 2 jaar ondergronds verder te leven, om daarna de aarde weer opnieuw op te bouwen. Jij bent geselecteerd, en er werd gezegd dat je grote liefde ook mee kon. Later blijkt dat een fout te zijn. Wat doe je?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 21:08
Verwijderd
Ik vind die keuze-vragen altijd stom. Waarschijnlijk zou ik wel meegaan, maar dat is nu makkelijk praten, want ik heb geen grote liefde. Had ik die wel dan had ik nu misschien wel gezegd dat we reuze-romantisch wel zelf zouden proberen te overleven. Lekker ontdekken waar al die andere lui heengaan en ook rondom dat stuk gaan kamperen, met allemaal gejat eten Of een hoop plantenzaadjes meenemen, een geit en een paar kippen en een koe oid, en dan op een berg gaan zitten. Daar overstroomt de boel toch niet

Als je mocht kiezen, met welk eten of drinken zou je een zwembad vol laten gooien om er in te zwemmen?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 21:09
Chronocide
Chronocide is offline
Met vers koud bier, met hier en daar een ronddrijvende rauwe biefstuk.

Wat zou je doen als je iemands begrafenis bezocht, en op het moment dat de dichtste familieleden opstaan en iets voorlezen over hun geliefde, moet je ONTZETTEND nodig naar de wc?
Oud 13-05-2007, 21:15
Trass
Trass is offline
Zo lang mogelijk proberen in te houden, en als het écht niet meer gaat dan maar gewoon naar de wc gaan.

Wat als je via de telefoon bedreigd wordt? Je denkt de stem te herkennen, maar je weet niet wie het is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 21:28
Dexter_M
Dexter_M is offline
niet meer opnemen

wat doe je als je er achter komt dat je man/vrouw een seriemoordernaar is en gezocht wordt door de fbi???
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 21:37
P-apple
P-apple is offline
Wegrennen en me in de kast verstoppen?

Wat zou je doen als je er achter kwam dat je je profielwerkstuk gisteren eigenlijk al in had moeten leveren?
Oud 13-05-2007, 21:41
Verwijderd
Dan zou ik denken dat ik in de war was, want wie levert er nou op zaterdag een werkstuk in
en anders een goeie smoes verzinnen en alsnog zsm inleveren.

wat zou jij doen als je kat maar bleef mauwen maar je kan niks vinden wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 22:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doet ie de hele dag... dan gooi ik hem dus maar weer naar buiten

wat zou je doen als je hond maar bleef mauwen?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 22:30
Verwijderd
stoppen met m kattenvoer geven

wat zou je doen als plotseling iedereen om je heen je zou negeren?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 22:39
Verwijderd
mijn geduld verliezen en gaan zeuren.

Wat zou je doen als je je wilde inschrijven voor het ww-spel maar je was te laat, omdat het topic eerder opende?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 23:32
Skilly
Skilly is offline
Ja ik vond het jammer ik ga er geen groot probleem van maken. Anders heb ik echt geen leven.

Wat zou je doen als er iemand beneden/voor de deur staat te wachten die van plan is je in elkaar te slaan. Zou je terug slaan of bijpraten.
Oud 14-05-2007, 00:50
Verwijderd
Door het raam/achterdeur naar buiten. En dan eventueel diegene gaan bespioneren vanuit de bosjes. En als ik in een héél flauwe bui was en ik wist dat diegene toch niet hard slaat zou ik er bij komen staan en ook geinteresseerd naar de deur gaan kijken.

Wat als het luchtalarm afgaat?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:32
ook hallo
ook hallo is offline
Waarschijnlijk negeer ik het gewoon, het zal toch wel weer een test zijn, of er moet iets merkbaars aan de lucht zijn, dan ga ik hysterisch doen en mensen opbellen

Wat doe je als het brandalarm op je school afgaat, maar er is totaal geen brand te zien?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:37
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 14-05-2007 @ 11:32 :
Waarschijnlijk negeer ik het gewoon, het zal toch wel weer een test zijn, of er moet iets merkbaars aan de lucht zijn, dan ga ik hysterisch doen en mensen opbellen

Wat doe je als het brandalarm op je school afgaat, maar er is totaal geen brand te zien?
Naar buiten gaan, maar wel mijn tas inpakken. Helaas kan hier het alarm ook op andere momenten afgaan dat niet zichbaar is.

Wat zou je doen als je plotseling in de middle of no-where zit en weet dat je moet overleven?
Oud 14-05-2007, 10:43
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 14-05-2007 @ 11:37 :
Naar buiten gaan, maar wel mijn tas inpakken. Helaas kan hier het alarm ook op andere momenten afgaan dat niet zichbaar is.

Wat zou je doen als je plotseling in de middle of no-where zit en weet dat je moet overleven?
Mijn moeder bellen met mijn gsm.

Wat zoudt ge doen wanneer een tijdmachine de ganze wereld 3 eeuwen terug schopt, en jij als enige de 21e eeuw hebt meegemaakt?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:49
Daboman
Daboman is offline
Kijken of ik de extra kennis in m'n voordeel kan gebruiken om een goede positie te krijgen. Hoewel, misschien ook niet, het ruimte-tijds-continuüm kan uit balance raken en *nerderig/zweverig gebabbel*.

Wat zou je doen als je vandaag hoort dat je morgen examen hebt.
Oud 14-05-2007, 12:01
Skilly
Skilly is offline
Ik zou denken dat ze het dan volgende week bedoelen want ik heb deze week vakantie

Als de einde van de wereld is gekomen en er een raket gaat naar een andere planeet. Je mag 1 persoon nemen en de keuze is: je ma/pa, je vriend(in) of je hartsvriend(in). Welke keuze zou je maken?
Oud 14-05-2007, 13:35
Bongalientje
Bongalientje is offline
Zo'n soort vraag heb ik eerder gehad. Ik heb geen vriendje en ook niet één beste vriendin. Dus dat kan sowieso niet.
Ik zou misschien mijn ouders samen laten gaan als het mocht. Anders zou ik helemaal niet gaan. Zelfmoord plegen desnoods, als ik er anders niet onderuit kom. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat ik overleef en alles en iedereen weg is verder.

Wat als één van je beste vrienden wordt verdacht van de moord op één van je andere beste vrienden? Steunen omdat je het niet geloofd? Die persoon niet meer aankijken of wat?
Oud 14-05-2007, 13:53
Dexter_M
Dexter_M is offline
Eerst afwachten of die schuldig wordt bevonden en wat de reden was. Als het ongeluk was of iets anders waar bij het per ongeluk kon gebeeren dan blijf ik hem steunen.als die hem echt vermoordt hebt dan ga ik niet meer met hem om

Wat als je erachter komt dat je een moeder/vader wordt. Van een siamese tweeling die aan het hoofd met elkaar vastzitten en nooit gescheiden kunnen worden. laat je ze aboteren of hou je ze???
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 14-05-2007 @ 14:53 :
Eerst afwachten of die schuldig wordt bevonden en wat de reden was. Als het ongeluk was of iets anders waar bij het per ongeluk kon gebeeren dan blijf ik hem steunen.als die hem echt vermoordt hebt dan ga ik niet meer met hem om

Wat als je erachter komt dat je een moeder/vader wordt. Van een siamese tweeling die aan het hoofd met elkaar vastzitten en nooit gescheiden kunnen worden. laat je ze aboteren of hou je ze???
Ik laat ze aborteren, want buiten het feit dat ik geen moeder wil zijn van een siamese tweeling, wil ik geen moeder zijn op mijn zestiende (tegen de tijd dat ik ze zou krijgen ben ik wel zestien).

Wat zou je doen als je hoorde dat je onvruchtbaar was?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:56
Bongalientje
Bongalientje is offline
Huilen! Als ik later kinderen wil, adopteren!

Wat zou je doen als door jouw schuld de hele buurt is afgefikt. Maar de politie verdenkt je moeder en ze bekent, omdat ze weet dat jij het hebt gedaan en ze niet wilt dat jij in de gevangenis komt.
Oud 14-05-2007, 13:56
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Dat ligt eraan wat hun levenskwaliteit is. Zitten ze achterstevoren aan elkaar vast? Delen ze een brein? Als de kwaliteit van leven voor allebei of voor een van de twee echt superlaag is zou ik ze wel weg laten halen, anders niet.

Wat als je niet toegelaten wordt tot de studie van je keuze en je hebt geen alternatief?

Edit: oh ik was zo drastisch te laat.
Oud 14-05-2007, 13:57
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 14-05-2007 @ 14:56 :
Wat als je niet toegelaten wordt tot de studie van je keuze en je hebt geen alternatief?
Een tussenjaar nemen. 1 Maand naar mijn familieland en goed uitzoeken of ik ergens vrijwilligerswerk kan gaan doen?

Wat zou je doen als door jouw schuld de hele buurt is afgefikt. Maar de politie verdenkt je moeder en ze bekent, omdat ze weet dat jij het hebt gedaan en ze niet wilt dat jij in de gevangenis komt.
Oud 14-05-2007, 13:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat ik mijn moeder in de gevangenis zou laten maar haar wel elke dag bloemen en chocola brengen en haar duizend maal bedanken dat ze me een leven gunt.

Welk disney-figuur is jouw held?

edit: kut verkeerde topic

een wat als dan

Wat als je een dag een hamter was?

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:00
Uice
Uice is offline
Ariël, maar dat is geen watals.

Wat als je hopelijk toekomstige partner bij je komt eten en alles kookt over en brandt aan op het moment dat hij/zij binnenkomt?
Oud 14-05-2007, 14:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou me doodschamen, daarna heel hard lachen en eten bestellen of uiteten gaan.

Wat als je continu overal een half uur te laat komt?
Oud 14-05-2007, 14:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doe ik al

Wat zou je doen als je in een kroeg stond te dansen, en als je even naar de wc gaat trekt iemand zijn geweer/pistool en begint om zich heen te schieten. Je beste vriend(in) bonkt op de wc-deur en smeekt je haar binnen te laten, maar als je de deur open doet loop je het risico ook geraakt te worden, en als je hem dicht laat is je vriend(in) in levensgevaar?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:04
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 14-05-2007 @ 15:03 :
Doe ik al

Wat zou je doen als je in een kroeg stond te dansen, en als je even naar de wc gaat trekt iemand zijn geweer/pistool en begint om zich heen te schieten. Je beste vriend(in) bonkt op de wc-deur en smeekt je haar binnen te laten, maar als je de deur open doet loop je het risico ook geraakt te worden, en als je hem dicht laat is je vriend(in) in levensgevaar?
Zachtjes en voorzichtig open doen!!! Op de grond gaan liggen en 112 bellen met mijn telefoon.

Wat zou je doen als je voor de eerst volgende 5 toetsen een 1 haalt?
Oud 14-05-2007, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat zou ik heel erg vinden, zeker omdat mijn eerstvolgende toets een PW Engels is, en dat is mijn beste vak. Als ik dáár een 1 voor haal, wordr ik echt ontzettend moedeloos.

Wat als je gedwongen wordt de minister-president dood te maken, en als je het niet doet wordt iemand die heel veel voor je betekent op gruwelijke wijze gedood (gefrituurd of gekookt of verbrand ofzo). Zelf woon je echter in een land waar de doodstraf nog bestaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten