Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 14:13
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou alles opbiechten aan de politie en er met mijn naieve hoofd van uitgaan dat alles goed komt. Helaas heb ik een zendertje in mijn hoofd aangebracht gekregen. Dus weten de mensen dat ik bij de politie was. Dus worden al mijn vrienden en famlieleden vermoord, ik zelf ook. Geen goed einde.

Wat zou je doen als je een voicemailbericht hebt achter gelaten bij je beste vriend waarin je toegeeft verliefd op hem/haar te zijn. Maar het blijkt geen goede vriend en hij/zij dreigt het aan iedereen te laten horen als je niet mee doet met de karaoke avond op school. Hij/Zij weet dat je niet kunt zingen.
Oud 14-05-2007, 16:12
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
kunst schreef op 14-05-2007 @ 15:13 :
Ik zou alles opbiechten aan de politie en er met mijn naieve hoofd van uitgaan dat alles goed komt. Helaas heb ik een zendertje in mijn hoofd aangebracht gekregen. Dus weten de mensen dat ik bij de politie was. Dus worden al mijn vrienden en famlieleden vermoord, ik zelf ook. Geen goed einde.

Wat zou je doen als je een voicemailbericht hebt achter gelaten bij je beste vriend waarin je toegeeft verliefd op hem/haar te zijn. Maar het blijkt geen goede vriend en hij/zij dreigt het aan iedereen te laten horen als je niet mee doet met de karaoke avond op school. Hij/Zij weet dat je niet kunt zingen.
Als je verlieft bent is dat zo, dat kan je wel verborgen houden, maar daar schiet je niets mee op. Ze laat 't maar horen, lijkt ze alleen maar een gemene bitch.

Wat zou je doen als je plotseling merkt dat al je kleren veel te groot zijn en je geen riem hebt?
Oud 14-05-2007, 16:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
Dansjes doen en blij zijn dat ik ben afgevallen? Mijn broek de hele dag heis doen met en zo snel mogelijk andere kleren lenen en daarna eigen kleinere kleren kopen.

Wat zou je doen als Elvis voor de deur stond. Hij leeft nog is 67 jaar en heel eenzaam. Wil graag een veilig, rustig en anoniem leven leiden. In nederland maar wil daarvoor jouw hulp.
Oud 14-05-2007, 19:29
infrasoft
infrasoft is offline
ik denk dat mijn moeder meteen de kans aagrijpt mij wegduwt en elvis maar al te graag wil helpen......
en vraag een handtekening

wat als je voor de spoorbomen zit je te wachten (in je auto) want er komt een trein aan maar achter komt iemand aangereden die aan het bellen is ,jou niet ziet je aanrijdt en jij beland met auto op de rails...de trein rijd je aan maar jij leeft nog en word meegesleurt door de trein..
wat doe je dan als eerste en daarna?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 19:30
Verwijderd
Ja, best, maar dan moet 'ie me wel geld geven zodat ik een anoniem, rustig en veilig leven voor 'm kan regelen. Hij gaat niet op m'n kamer slapen hoor, straks gaat 'ie nog zingen.

[edit want te laat]
Als eerste - beetje verbaasd om me heen kijken. Als tweede, checken of de machinist al aan het remmen is, want zo ja, dan kan ik gewoon blijven zitten zonder gevaar voor m'n leven, gok ik. Zo niet, dan is het een kutmachinist en dus spring ik zeer Bond-verantwoord met een koprol uit de auto. De bosjes in. Maar ik neem wel m'n tas mee.

Wat als je opeens krimpt en 10 cm groot bent en het is niet terug te draaien?

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 19:30
infrasoft
infrasoft is offline
ik was eerder
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 19:31
Verwijderd
Ik ben al aan het wijzigen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 08:19
Bongalientje
Bongalientje is offline
Als ik 10 cm lang was?
Mijn telefoon open proberen te krijgen en mijn mama bellen om alles te vertellen. Dan komt ze naar huis gespoed en de eerste dag ga ik heerlijk slapen op mijn kussen. Als je 10 cm lang bent ligt dat vast heerlijk, dan bel ik mijn werk en opassen af en bel ik school om te zeggen dat ik te klein ben om een pen vast te houden dus hoef ik geen examens te doen.
Als ik een beetje gewend ben, bel ik de krant en vertel ik mijn verhaal in ruil voor heel veel geld. 10 Cm is wel heel klein trouwens! dan kan ik over de toetsen van het toetsenbord lopen

Wat zou je als eerste doen als je met dieren kon praten?
Oud 15-05-2007, 08:29
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
kunst schreef op 15-05-2007 @ 09:19 :
Als ik 10 cm lang was?
Mijn telefoon open proberen te krijgen en mijn mama bellen om alles te vertellen. Dan komt ze naar huis gespoed en de eerste dag ga ik heerlijk slapen op mijn kussen. Als je 10 cm lang bent ligt dat vast heerlijk, dan bel ik mijn werk en opassen af en bel ik school om te zeggen dat ik te klein ben om een pen vast te houden dus hoef ik geen examens te doen.
Als ik een beetje gewend ben, bel ik de krant en vertel ik mijn verhaal in ruil voor heel veel geld. 10 Cm is wel heel klein trouwens! dan kan ik over de toetsen van het toetsenbord lopen

Wat zou je als eerste doen als je met dieren kon praten?
Ik denk dat ik als eerste mijn vriendin zou vragen haar hond uit mijn buurt te houden en hele goede oordopjes kopen. Ik heb geen zin om een gesprek te voeren met de mijten in m'n oogleden! (en die heeft 95% van de mensen )

Wat zou je doen als je plotseling van het andere geslacht zou zijn? (Of is die al geweest?)
Oud 15-05-2007, 08:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik heb hem iig nog niet beantwoord.
OT: Als ik een dag een man zou zijn. Zou ik met een grote groep jongens mee de hele dag. Naar een pretpark ofzo, gewoon zodat ik weet waar jongens het onderling over hebben. Vooral jongens die ik nu ook ken en dan vragen wat ze van mij vinden! Ik zou ook uit gaan, eerst paar uur proberen meisjes te versieren er dan achter komen dat meisjes stom zijn en homo worden!

Wat zou je doen als je een dag Willem-Alexander of Maxima mag zijn? Wie kies je en wat doe je?
Oud 15-05-2007, 11:21
Uice
Uice is offline
Ik zou Maxima kiezen en het volk verzamelen voor een antimonarchistische toespraak. Dan zou ik zeggen tegen WA dat ik alleen maar bij hem wil blijven als we geen koning en koningin worden.

Wat zou je doen als je over straat loopt, niks aan 't handje, en opeens ligt er een pinda voor je op straat.
Oud 15-05-2007, 11:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou nmijn rubberehandschoenen uit mijn rugzak halen, en mijn pas op! en Gevaar! bordjes pakken. Deze om de plek leggen waar de pinda ligt en zorgen dat iedereen uit de buurt blijft.
Of gewoon doorlopen.

Wat zou je doen als er wordt aangebeld, er staan 3 hele leuke Jongens en meisjes voor je deur. Ze beweren jouw halfbroertjes en zusjes te zijn.
Oud 15-05-2007, 11:31
Uice
Uice is offline
"Verklaar je nader!", zou ik roepen, en vervolgens zouden we het hele verhaal over een kopje thee bespreken. Ik zou het wel leuk vinden.

Wat als je morgen wakker wordt en je bent alleen nog maar een hoofd?
Oud 15-05-2007, 11:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Aangezien ik wakker word, leef ik nog. Ik zou heeeeeeeeel hard roepen naar mijn mama. Want ik kan niet meer zelf uit bed. Daarna zou ik me realiseren dat het echt waar is en zou ik ontroostbaar hard huilen en schreeuwen. Dan zou ik me mama vragen of ze de spiegel voor mijn hoofd zet zodat ik mezelf kan bekijken en dan zou ik weer heel hard gillen en huilen.

Wat zou je doen als je de trotse eigenaar wordt van een dierentuin, zonder personeel.
Oud 15-05-2007, 11:49
Verwijderd
hem verkopen aan iemand die wel en goede dierentuindirecteur zou zijn

wat zou je doen als je studie-adviseur of je klassenmentor je zou uitnodigen voor een gesprek en dat in dat gesprek zou vertellen dat er iets mis is gegaan waardoor elke voldoende die je hebt gehaald eigenlijk van iemand anders was, en je eigenlijk het hele jaar alleen nog onvoldoendes gehaald hebt, en dat je de slechtste student of leerling ooit bent en dat ze daarom je inschrijving hebben gecanceld en je die opleiding niet meer mag volgen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 11:51
Daboman
Daboman is offline
Eerst maar eens personeel inhuren

Wat doe je als je iets belangrijks ontdekt hebt, maar niemand gelooft je omdat je geloofwaardigheid is aangetast?

EDIT: te laat Ik zou als dat me zou overkomen kijken of er juridische stappen te ondernemen zijn. Ik laat me niet op de tenen trappen.
Oud 15-05-2007, 11:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-05-2007 @ 12:49 :
wat zou je doen als je studie-adviseur of je klassenmentor je zou uitnodigen voor een gesprek en dat in dat gesprek zou vertellen dat er iets mis is gegaan waardoor elke voldoende die je hebt gehaald eigenlijk van iemand anders was, en je eigenlijk het hele jaar alleen nog onvoldoendes gehaald hebt, en dat je de slechtste student of leerling ooit bent en dat ze daarom je inschrijving hebben gecanceld en je die opleiding niet meer mag volgen?
Ik zou huilen en zorgen dat ze inzien dat dit niet mag en dat ik die voldoendes moet krijgen enzo.

Wat doe je als je iets belangrijks ontdekt hebt, maar niemand gelooft je omdat je geloofwaardigheid is aangetast?
Oud 15-05-2007, 12:22
Verwijderd
Een geheim ondergronds leven gaan leiden onder een pseudoniem en de grootse ontdekking alsnog aan de man brengen. Vast voornamelijk via het internet, want daar neemt men het niet zo nauw met geloofwaardigheid.

Wat zou je doen als je thuiskomt van school/werk en in plaats van jouw huis zit alleen maar een heel groot gat? Als je in een rijtjeshuis woont dan is gewoon je hele huis weg uit dat rijtje en als je in een appartement zit dan zit er een vierkant gat in de flat waar jouw appartement is. Of was, eigenlijk.

(Laten we aannemen dat je ouders en overige familieleden veilig ergens op hun werk/school zitten, dus zij leven nog gewoon, maar hebben niks met de verdwijning te maken.)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:27
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou de hele buurt door fietsen en in de vaart kijken, zoeken of mijn huis is weggewaaid ofzo. Dan zou ik me bedenken dat dat niet kan en mijn ouders en daaarna de politie bellen.

Als je een butler in huis krijgt en die doet 3 huishoudelijke taken. Welke 3 taken zou je hem geven?
Oud 15-05-2007, 21:17
Verwijderd
is het hele huis poetsen één taak? Maar anders zou hij de tuin moeten bijhouden, de vloer doen en koken (multifunctioneel heb ik ze graag )

Wat als je ouders een paar miljoen euro op de bank blijken te hebben terwijl jij al je hele leven zuinig moet zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:20
ook hallo
ook hallo is offline
Dan ben ik blij dat ze dat gedaan hebben, omdat ik geleerd heb met geld om te gaan en het zelf te verdienen en ik denk dat je daar de rest van je leven nog wat aan hebt, alhoewel ik wel had gevonden dat er wat spectaculairdere vakanties van af hadden gemogen

Wat voor smoes zou jij verzinnen als je door de politie werd betrapt bij het wildplassen om onder een boete uit te komen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:27
Verwijderd
Ik ben niet handelingsbekwaam. Doordat ik vroeger in mijn jeugd nooit mocht wildplassen en bovendien mijn favoriete teddybeer in de wc was gevallen nadat ik toch maar naar de wc ging heb ik een groot trauma opgelopen. Door dit trauma is het voor mij onmogelijk om nog ergens naar het toilet te gaan. Ik kan alleen nog maar in openbare ruimtes plassen. Mijn therapeut zegt dat ik dit momenteel nog niet moet laten omdat dit een essentieel onderdeel van mijn therapie is, ik moet dit pas loslaten wanneer ik daar echt helemaal klaar voor ben.

Wat zou je doen als je je huissleutels vergeten was mee te nemen en je reservesleutels bij de buurvrouw zijn die net voor een paar maanden naar het buitenland is?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 11:47
Verwijderd
mijn ouders bellen, mijn vriend bellen, mijn beste vriendin bellen of mijn huisbaas bellen (die hebben allemaal sleutels namelijk, ik zou nooit maar één iemand reservesleutels geven)
en anders via mijn andere buren in de tuin komen, over de balkons klimmen en via het raam naar binnen, want dat staat praktisch altijd open
of anders gewoon lekker dramatisch inbreken

wat zou je doen als je er achter komt dat je ouders je ouders helemaal niet zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 12:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Bellen en vragen wie ze dan zijn en waarom ze zo lief zijn geweest om zo goed voor mij te zorgen toen ik klein was en nu op me te letten!

Wat zou je doen als je wakker wordt en de vrouw van guus meeuwis bent?
Oud 16-05-2007, 13:40
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
kunst schreef op 16-05-2007 @ 13:52 :
Bellen en vragen wie ze dan zijn en waarom ze zo lief zijn geweest om zo goed voor mij te zorgen toen ik klein was en nu op me te letten!

Wat zou je doen als je wakker wordt en de vrouw van guus meeuwis bent?
Heel hard gillen en wegrennen!

Wat zou je als je er achter komt dat je een tweelingbroer/zus hebt? (of nog een extra als je al van een tweeling bent )
Oud 16-05-2007, 13:57
Bongalientje
Bongalientje is offline
Opsporen natuurlijk en diepgelukkig zijn! Altijd al willen hebben. Nou nog hopen dat hij/zij veel op mij lijkt Of ik op hem/haar Geweldig!!

Wat zou je doen als je niet meer kon stoppen met huilen.
Oud 16-05-2007, 14:10
Verwijderd
huilen denk ik

wat zou jij doen als mensen 22 maanden lang zwanger zouden zijn en je een kind wilt?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 14:12
Bongalientje
Bongalientje is offline
Zwanger zijn lijkt me niet erg. Bevallen lijkt me pas echt eng!

Wat zou je doen als je analfabeet was?
Oud 17-05-2007, 07:22
Evil Monkey
Evil Monkey is offline
ldsfjart0i45-0safdklsdg drtp[ewr9p

Wat zou jij doen als je eachter kwam dat je opeens van geslacht veranderd zou zijn?
Oud 17-05-2007, 09:42
Verwijderd
Ik zou zó erg seks gaan hebben! En daarna maar eens kijken of ik in aanmerking kom voor een geslachtsoperatie

Wat zou je doen als je al jaren verliefd bent op iemand en op een dag is ze/hij weg. En dat niet alleen, ze/hij is uit het geheugen van iedereen verdwenen. Alleen jij kan je haar/hem nog herinneren maar anderen denken dat het een illusie is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 09:46
Bongalientje
Bongalientje is offline
Er vanuit gaan dat ik gek ben en dingen denk die niet bestaan. Dus hulp zoeken?

Wat zou je doen als je geen brood had en alle winkels die je je kunt bedenken zijn dicht?
Oud 17-05-2007, 14:10
Verwijderd
Geen brood eten? En als ik per se brood moet, brood lenen van de buren of van mensen die ik ken of zelf brood bakken.

Wat als je opeens wakker wordt in Australië en je hebt geen idee hoe je er gekomen bent en je hebt helemaal niks van geld/telefoon/portemonnee/identiteitskaart/etc bij je, alleen de kleren die je aan hebt en dat was het?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 15:01
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
leekah schreef op 17-05-2007 @ 10:42 :
Ik zou zó erg seks gaan hebben! En daarna maar eens kijken of ik in aanmerking kom voor een geslachtsoperatie

Wat zou je doen als je al jaren verliefd bent op iemand en op een dag is ze/hij weg. En dat niet alleen, ze/hij is uit het geheugen van iedereen verdwenen. Alleen jij kan je haar/hem nog herinneren maar anderen denken dat het een illusie is.
Heb je the forgotten gezien?

Ontopic. Ik zou eerst maar eens kijken of ik iemand kan vinden die bereid is om te helpen.

Wat zou je doen als je het NK van je favoriete sport probeert te halen en elke keer net een plaats te laag eindigt om je te kunnen kwalificeren?
Oud 17-05-2007, 17:31
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-05-2007 @ 15:10 :
Wat als je opeens wakker wordt in Australië en je hebt geen idee hoe je er gekomen bent en je hebt helemaal niks van geld/telefoon/portemonnee/identiteitskaart/etc bij je, alleen de kleren die je aan hebt en dat was het?
die pianoman nadoen..

ot: mijn favoriete sport is een teamsport.. tough luck..

wat zou je doen als je midden in je examenperiode zat?
Oud 17-05-2007, 18:07
Missy
Missy is offline
Heel veel stressen. Of juist het tegenover gestelde als ik goed geleerd zou hebben. Ik heb eigenlijk geen idee. Maar over een jaar heb ik er antwoord op.

Wat zou je doen als je de hele middag met een belangrijke werkstuk ben bezig geweest en opeens de computer uitvalt?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 19:29
Verwijderd
Blij zijn dat ik als een neuroot elke 2 minuten op ctrl+s ram en er dus weinig verloren is gegaan. Computer maken of uitzoeken waar de stroomuitval door kwam, verder gaan met het werkstuk.

Wat als je midden in je examenperiode zit en je ouders nodigen de hele tijd visite met kinderen uit en die kinderen maken heel veel lawaai en willen constant met je spelen?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 19:35
Trass
Trass is offline
Doen alsof je niet thuis bent Ver weg van die kinderen met veel muziek op.

Wat als je in het vliegtuig zit terwijl het gekaapt wordt?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 20:05
Bonga
Bonga is offline
proberen terug te kapen..

Citaat:
Paranoide schreef op 17-05-2007 @ 20:29 :
Blij zijn dat ik als een neuroot elke 2 minuten op ctrl+s ram en er dus weinig verloren is gegaan. Computer maken of uitzoeken waar de stroomuitval door kwam, verder gaan met het werkstuk.
nieuwe: als het kwam doordat de harde schijf gecrashed is?
Oud 17-05-2007, 20:25
Verwijderd
Alsnog proberen zelf te maken, daar zijn wel truukjes voor. Als het niet lukt - m'n nerdvrienden bellen of aan m'n vader vragen of hij 't wil fixen, want hij is programmeur. Waarschijnlijk kan ik diezelfde dag nog verderwerken aan het werkstuk, die ik natuurlijk alsnog om de 2 minuten heb zitten opslaan.

Als het werkstuk diezelfde dag nog ingeleverd moet worden en het is al laat op de dag/avond - nacht doorhalen met heel veel koffie en het werkstuk opnieuw maken op een andere computer.

Wat als je je kamer komt binnenlopen en alles is ondersteboven? Alle meubels ondersteboven op het plafond en het tapijt ook en op de (gewitte) 'grond' alleen een (naar boven wijzende) lamp?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 21:17
Uice
Uice is offline
Alles omdraaien natuurlijk, en als dat niet lukt niet er niets anders op dan zuignapschoenen.

Wat als mocht bepalen wat er op je grafsteen komt?
Oud 18-05-2007, 08:17
Bongalientje
Bongalientje is offline
Huhm, een mooie tekst beslissen? Eerst uitzoeken wat er allemaal staat bij anderen??

Wat zou je doen als je een heel geheime date hebt met een jongen/meisje waar je heel verliefd op bent, maar wat je (nog) niet durft te vertellen aan je ouders en vrienden. Als je voor de date snel thuis komt om eventjes je telefoon te halen en er blijkt die avond een verrasssingsfeestje voor je te zijn geregeld.
Oud 18-05-2007, 12:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
kunst schreef op 18-05-2007 @ 09:17 :
Huhm, een mooie tekst beslissen? Eerst uitzoeken wat er allemaal staat bij anderen??
Waarom "antwoord" jij in vraagvorm?

Citaat:
Wat zou je doen als je een heel geheime date hebt met een jongen/meisje waar je heel verliefd op bent, maar wat je (nog) niet durft te vertellen aan je ouders en vrienden. Als je voor de date snel thuis komt om eventjes je telefoon te halen en er blijkt die avond een verrasssingsfeestje voor je te zijn geregeld.
Vertellen dat ik een date heb. En eventueel dat ik het telefoonnummer van diegene niet heb en dus niet af kan bellen. En dan gaan ze maar feesten in mijn huis als ik weg ben, ik vertrouw ze wel.

Wat zou je doen als je moest kiezen: of nooit meer wijn drinken, of nooit meer bier?
Oud 18-05-2007, 14:07
Bongalientje
Bongalientje is offline
Nooit meer bier, van bier word je dik en dat vind ik toch niet zo super lekker!

Ik antwoord in vraagvorm omdat ik een twijfelachtige toon in mijn post wil zetten?!!

Wat zou je nu aan het doen zijn als je niet zou forummen?
Oud 18-05-2007, 16:20
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
msn-enn

Wat zou je doen als je je hele leven voor de gek bent gehouden, en dat je één van de slimste kinderen ter wereld bent.(en dan niet zeggen dat je dat al bent). En dat je een proef was voor wetenschappers, om te kijken hoe je zou reageren op de situatie, en dat ze je dat nu vertellen..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 09:54
WolterB
WolterB is offline
Dan zou ik erg verontwaardigd zijn, vragen waaromz e dat gedaan hebben, de banden met die mensen verbreken en doorgaan met het leven dat ik op dit moment leid.

Wat zou je doen als je alleen door de natuur loopt en het om je heen opeens donker wordt. Het blijkt nog geen nacht te zijn, maar je wacht een uur en het blijft donker. Je kan niets zien, want er is geen verlichting in de buurt.
Oud 20-05-2007, 10:04
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik zou, zoals altijd als ik niets zie, gewoon voorzichtig doorlopen. Nee, ik zou eerst proberen mensen te bellen en vragen of het bij hen ook donker is. en ik zou heel bang zijn. Dan zou ik voorzichtig doorlopen tot dat het lichter wordt of gaan gillen en huilen en verdrinken.

Wat zou je doen als je morgen een examen had, waar je nu nog maar weinig van snapt en het boek is te dik om nu helemaal door te lezen?
Oud 20-05-2007, 10:10
WolterB
WolterB is offline
Het examen maken en er het beste van hopen

Wat zou je doen als je van het ene op het andere moment je vermogen om te kunnen praten zou verliezen.
Oud 20-05-2007, 10:15
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik denk dat ik nog verslaafder aan het forum zou raken. Plus dat ik gebarentaal zou leren en zou huilen.

Wat zou je doen als Mr. Soija ineens voor de deur stond?
Oud 28-05-2007, 14:38
Daboman
Daboman is offline
Vragen of hij koffie lust

Wat als het forum morgen ineens groen is?
Oud 28-05-2007, 14:40
Missy
Missy is offline
Persoonlijk een klacht gaan indienen bij Jon.

Wat zou jij doen als je nu 1000 euro wint en binnen een uur moet uitgeven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten