Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat zou je doen als je plotseling merkt dat al je kleren veel te groot zijn en je geen riem hebt?
||
Citaat:
![]() Wat zou je doen als je plotseling van het andere geslacht zou zijn? (Of is die al geweest?)
||
Citaat:
Wat doe je als je iets belangrijks ontdekt hebt, maar niemand gelooft je omdat je geloofwaardigheid is aangetast?
||
Citaat:
Wat zou je als je er achter komt dat je een tweelingbroer/zus hebt? (of nog een extra als je al van een tweeling bent ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic. Ik zou eerst maar eens kijken of ik iemand kan vinden die bereid is om te helpen. Wat zou je doen als je het NK van je favoriete sport probeert te halen en elke keer net een plaats te laag eindigt om je te kunnen kwalificeren?
||
Citaat:
ot: mijn favoriete sport is een teamsport.. tough luck.. wat zou je doen als je midden in je examenperiode zat?
||
proberen terug te kapen..
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Wat zou je doen als je moest kiezen: of nooit meer wijn drinken, of nooit meer bier?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat als je God één vraag zou mogen stellen? Eye of Sauron | 150 | 03-07-2008 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als.. KreZor | 5 | 27-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
wat als ik kon vliegen? nestosyl | 1 | 07-10-2004 18:29 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 12:01 | |
Algemene schoolzaken |
Wat als je studie niet lukt? marlies | 15 | 06-01-2003 22:14 |