Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij sk 1 valt atoombouw weg. Wtf. Maar omdat redox vorig jaar wegviel bij ons kunnen we sowieso daar iets van verwachten. (Ik vond 't examen van 2006 erg prettig, zo zonder redox...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm dan maar even een examen oefenen waar wel redox in voorkomt.. Pff ik vind die sommen waar je veel bij moet lezen zo kut :-(. Vanmiddag staat in het teken van SK bij mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga 2006-I morgen maken. Ik ben heel benieuwd, de norm was 0,4 dus dan zou je denken dat ie niet zo moeilijk is.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Koolstof- en biochemie zijn altijd prima te doen vind ik. En bij rekenopgaven van zuur-base en titraties moet je gewoon altijd goed lezen en vaak zijn molverhoudingen de sleutel naar het antwoord. In de opdracht staat dan nog wát je precies moet berekenen. Bluh, daar lees ik nog te vaak overheen. Morgen nog even wat rekenopgaven oefenen (en redox) en dat gedoe over milieu nog even doorlezen. Dan moet het wel goedkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, ik vind koolstofchemie dus echt zo vaag, vooral als het over polymeren gaat. Dan doen ze zo'n additiereactie en dan kan ik echt minuten lang naar dat blaadje staren om te zien wat er nou precies gebeurt met de dubbele binding en wat voor polymeer er nou uiteindelijk gevormd wordt. Ik zie het uiteindelijk ook wel, maar het gaat gewoon allemaal wat langzaam. |
![]() |
||
Citaat:
Zoo... net 2005-I gemaakt, viel me nog mee, 5.4 maar ik moet buffers nog goed bestuderen en dan komt het -hoop ik- goed. Als t maar boven de 3.9 is! En anders sta ik voor de rest nog wel voldoende ![]()
||
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Je nieuwe rooster 2006-2007 Verwijderd | 221 | 23-10-2006 16:41 | |
Algemene schoolzaken |
Centraal Examen VWO Lien10^^ | 35 | 24-09-2006 14:07 | |