![]() |
||
Citaat:
Berekeningen bij scheikunde gaan nu wel redelijk bij mij. Alleen vind ik opgaven vervelend waarbij eerst zoveel gram wordt opgelost in een bepaalde stof en daarvan weer bijv. 10 mL wordt gebruikt voor de titratie. En als je dan weer terug moet rekenen hoeveel van een bepaalde stof met de opgeloste stof in een ándere stof is opgelost. Uhw. ![]() Maar als ik er niet uitkom sla ik dat gewoon over en reken ik het zonder dat uit. Dan heb ik wel punten voor het afmaken van de opgave, maar eentje minder door een rekenfout. Ach. (a) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Help Het is morgen al. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop ook niet dat ze veel zuur/base vragen, vooral niet met die zuurconstante dingen uitrekenen. Ik ben zenuwachtig voor morgen. Ik kan het op zich wel, ik moet alleen beter lezen en meer geduld hebben. Als er lange lappen tekst zijn sla ik het meestal over en begin meteen aan de opdracht, maar dat is misschien niet zo slim. Succes allemaal alvast morgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, het zal wel loslopen, rustig lezen is de kunst, lang leve de heilge markeerstift. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ------------- En ik vind dat er bij oude examens ontzettend veel redox in zit.. echt balen. In bijna elke som komt er wel íets van redox in voor. En naar verhouding heel weinig zuur-base. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga morgen niet veel meer aan scheikunde doen. Nog één keer de samengevat-bundel doorkijken en de laatste dingen in m'n hoofd stampen waar ik aan moet denken tijdens het maken. Voor de rest ga ik morgen maar aan natuurkunde. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en atoombouw is.... isomeren e.d.? *hoopt heel erg, het enige onderwerp waar ik echt héél weinig van begrijp* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Atoombouw is covalentie/elektronenwolken/enz. Van samengevat ongeveer het eerste hoofdstukje. Erg weinig. Erg simpel en een onderwerp wat sowieso al amper wordt gevraagd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vervelend wordt het pas als je het in een zuur en/of een basisch milieu moet gaan uitschrijven ![]() Nou dames en heren veel succes zometeen!!! Zet 'm op ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waah ik ben wel een beetje zenuwachtig nu ![]()
||
Citaat:
![]() Pff zenuwen.... Heel veel succes voor iedereen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Je nieuwe rooster 2006-2007 Verwijderd | 221 | 23-10-2006 16:41 | |