| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen hebben 6 examens, dan mogen ze er dus gewoon 2 (waarvan één verplicht geschiedenis) herkansen. Dat is 1/3. En herkansen is een stuk makkelijker ook, want ten eerste krijg je dan een ander examen dat waarschijnlijk qua niveau wat lager zit (ook wel lagere norm dan, maar toch) en ten tweede heb je dan niet de dag ervoor M&O of filosofie en erna Engels, dus veel meer de tijd om te leren. Maar goed, het zal wel ![]() Crimson: Wow, 2 uur! Heb je je antwoorden al nagekeken, of ga je dat niet doen?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar ik overschat mezelf altijd
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Positief blijven he !
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of nouja, ik ken er wel meer, maar ik weet niet hoeveel examens die hebben.En ik ken een C&M'er met 6 examens, dus vandaar. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel raar dat dat per school kan verschillen eigenlijk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over het algemeen zal het wel kloppen dat de beta'ers minder examens hebben op zich. @ ook hallo: Haha omg, LO1,2?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De uren voor elk vak zijn landelijk vast gelegd. Voor Atheneum C&M heb je écht genoeg aan 6 vakken: WA12, Frans, Duits, AK, GS. of WA1, Frans, Duits, AK, GS +tekenen/muziek/latijn. Echt nonsens dat je dan omdat je C&M hebt dat je dan meteen 8 vakken hebt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
B12 is groot, NA12 en SK 12 zijn groot. En Nederlands en Engels. Dan kom je wel aan je 4800 uur. |
|
|
|
||
|
Citaat:
+ gesch 1 verplicht + anw verplicht + ckv1 verplicht + frans 1 verplicht + duits 1 verplicht (bij ons iig geloof ik? of is dat alleen voor e&m?) dus kan makkelijk inderdaad.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetzelfde geldt dus voor 6vakken in C&M. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat dacht je van www.laks.nl ?
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.vgnkleio.nl/forum/index.php?board=3.0 (Sub)forum voor geschiedenisleraren die praten over het CSE geschiedenis. Heel gaaf om te kijken hoe er geredeneerd wordt en er eventueel eigen redeneringen in terug te vinden. Het biedt in elk geval wel hoop, want het blijkt dat er heel veel mogelijke antwoorden zijn buiten het correctievoorschrift om. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
De leraren hebben veel kritiek over vraag 9.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Onze leraren klagen er altijd over dat ze hevige discussies moeten voeren over de antwoorden en dat we dus beter zo duidelijk mogelijk moeten formuleren. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat is mijn docent, hij geeft echt fucking sarcastisch les, geweldig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 14:26 | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 1 turtlez | 2 | 16-04-2008 15:09 | |
| Studeren |
Geschiedenis UVA/VU Verwijderd | 2 | 06-07-2007 12:39 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquete over vakken Duits en Geschiedenis Nishu | 24 | 05-05-2007 21:07 | |
| Studeren |
geschiedenis (alweer) universitair of hbo? Verwijderd | 5 | 03-12-2004 00:43 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 05:17 | |