Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2007, 22:07
Boef
Boef is offline
Citaat:
Demo schreef op 28-05-2007 @ 21:43 :
wat is er morgen? want sommige leraren op dat forum zeggen 'ik wacht dinsdag af', bij antwoorden die zij op zich wel goed vinden maar niet goed zijn via het antwoordmodel..
Overleg tussen docenten geschiedenis over het examen, het correctiemodel etc.
Advertentie
Oud 28-05-2007, 22:14
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Demo schreef op 28-05-2007 @ 21:43 :
wat is er morgen? want sommige leraren op dat forum zeggen 'ik wacht dinsdag af', bij antwoorden die zij op zich wel goed vinden maar niet goed zijn via het antwoordmodel..
Haha, iedereen houdt dat forum goed in de gaten. Ik heb in ieder geval veel klachten gestuurd over dit examen, want als de leraren al klagen zegt dat voor mij genoeg.
Oud 28-05-2007, 22:36
Demo
Demo is offline
Ja, nou, ik heb als ik het een beetje hoopvol nakijk maar 45 punten gehaald, vooral door vragen waarbij ik gewoon iets heel anders deed dan wat er van mij verwacht werd, en ik moet een 5,4 halen, anders zak ik... ik hoop dus maar zooooo erg dat dit haalbaar is, maar het zal wel niet .. blegh, nog een jaar op die pokkeschool..
Oud 28-05-2007, 23:32
Lethe
Lethe is offline
De leraren vinden veel vragen van het geschiedenis examen slecht geformuleerd, zoals die vraag over de representiviteit: 'De makers van het examen kunnen al niet omgaan met het begrip representativiteit in deze context, laat staan de leerlingen.'

dit is een citaat naar eigen invulling, aangezien ik de letterlijke formulering niet meer weet. Reclameren in welke vorm dan ook is zinloos.

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 23:36.
Oud 29-05-2007, 05:35
Verwijderd
Citaat:
Bob89 schreef op 26-05-2007 @ 13:00 :
Dat valt te doen

Maar ik vind het wel opvallend dat tussen de leraren al best wat verschil soms zit. Als je dan bedenkt dat er heeel veel leraren niet hiernaar kijken..tsja, dan vraag ik me soms af in hoeverre een 2e corrector voldoende is.
Ja, ik vind het ook raar. Sommige leraren rekenen antwoord X goed terwijl anderen het fout rekenen, wtf? Logisch dat er verschil in zit, maar dat je bijvoorbeeld zo 4 punten kan mislopen en daarom zakken, omdat je toevallig op school A zit en niet op school B.. Meh. Waarom maken ze geen correctievoorschrift met gewoon alle (of zo veel mogelijk) goede antwoorden er in vermeld? Of een beter examen ofzo, pfeh.
Oud 29-05-2007, 05:44
Verwijderd
Tevens van dat forum, trouwens:

"Ook lijkt mij het opvallend aantal vragen dat door leerlingen onbeantwoord is gelaten (bij sommigen betreft dat 5 tot 10 vragen van de 28!) in veel gevallen te maken te hebben met tijdgebrek."

OMG, hoe genaaid ben je als je tien vragen niet afgekregen hebt. Tien! Dat is zowat de helft van 't examen, kun je er gif op innemen dat het een herkansing wordt.
Oud 29-05-2007, 11:16
Lethe
Lethe is offline
Wie is dat dan?
Oud 29-05-2007, 11:17
Lethe
Lethe is offline
Oh, jij bent nu je Duits aan het maken. Ik hoop voor je dat het goed gaat!
Oud 29-05-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 29-05-2007 @ 05:44 :
Tevens van dat forum, trouwens:

"Ook lijkt mij het opvallend aantal vragen dat door leerlingen onbeantwoord is gelaten (bij sommigen betreft dat 5 tot 10 vragen van de 28!) in veel gevallen te maken te hebben met tijdgebrek."

OMG, hoe genaaid ben je als je tien vragen niet afgekregen hebt. Tien! Dat is zowat de helft van 't examen, kun je er gif op innemen dat het een herkansing wordt.
Er zijn mensen die heel sloom werken, een meisje van mijn school krijgt elk examen met een vraag of 5/6 niet af. Ze is overal langzaam in .

Er is zelfs een leraar van mijn school actief op het forum. Ik vind dat commentaar wel terecht over de lengte, laten ze het maar korter maken, alhoewel dan zijn er ook alsnog altijd mensen die het niet af krijgen.
Oud 29-05-2007, 11:30
metallica
metallica is offline
Ik vond geschiedenis best meevallen, maar het was idd veel.
Maar gezien ik een 2.9 moet halen voor een 6 gaat dat zeker wel lukken. Al zou een 7 of 8 als eindcijfer ook mooi staan, vooral als bewijs dat ik helemaal het verkeerde profiel heb gekozen
Oud 29-05-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 29-05-2007 @ 11:17 :
Oh, jij bent nu je Duits aan het maken. Ik hoop voor je dat het goed gaat!
Hmm, ik weet niet meer wie het was, die dat zei. Maar er zijn niet zo veel topics dus je kan wel even zoeken en als ik 'm binnenkort weer tegenkom dan post ik de naam wel.

En ha, bedankt Duits is sowieso voldoende yeaaahhhhhhhh
Oud 29-05-2007, 14:43
Lethe
Lethe is offline
Goed!
Oud 30-05-2007, 17:11
Larry Flint
Larry Flint is offline
hiero:

http://www.vgnkleio.nl/forum/index.p...1acc&topic=1.0

user = klke, 1 na laatste reactie
Oud 31-05-2007, 20:08
Frankrijk
Frankrijk is offline
Examenbespreking gs in word:

http://www.vgnkleio.nl/bestanden/verslag_cent_1_.examenbespr.vwo_utrecht_25-5-07.doc

Ik heb al een aantal punten meer

Regels voor berichten