![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor Latijn heb ik een 4 ingecalculeerd. Ik kan het niet laten vallen. En gezien het mijn slechtste vak is kan het me eigenlijk niet schelen of ik er een 4 of een 6 voor sta. Ik slaag liever met een nep-gymnasium-diploma dan dat ik helemaal niet slaag. Bovendien heb ik mijn uiterste best gedaan voor Latijn. Maar wanneer een klas van de 1e t/m de 6e les krijgt met de waarde van een natte krant, en vervolgens in 3 weken moet leren vertalen, verwijt ik mezelf weinig. Ik ben het overigens met je eens dat het gymnasium vrij weinig voorstelt. Zo ken ik meer mensen die Latijn kozen vanwege de Rome-reis in de 4e dan mensen die het vak uit interesse of kunde kozen. Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 15:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En met die teksten, ja je hebt wel gelijk maar toch. Het was gewoon een tekst die nogal onboeiend was en dan toch vragen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind t allemaal best, zolang ik maar een 4.3 heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leraar maakt kopietjes van boeken? |
![]() |
||
Citaat:
het lijkt mij niet echt een waterdichte methode want nadenkende leerlingen zouden dan toch wel kunnen doorhebben dat het voor een examen is? Of doen ze dit dan 5 jaar van tevoren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de huidige 5v ook nu bezig is met Aeneas, dan hebben ze geen ander werk ofzo. Bij ons krijgt de huidige 5v nu ook Aeneas. Vorig jaar kreeg ik Vergilius. Als oefening voor de échte zooi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder lijkt het mij ook raar dat V5 niets beters te doen heeft dan examens testen. Het kost namelijk gewoon bijna een heel schooljaar om dat fatsoenlijk te doen. Die tijd is echt wel nuttiger te besteden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hersens gingen uit op 1 juni hoor. Ik had dan die andere. Met de metamorphosen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, volgens mij wel want dat is mijn enige onvoldoende. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Like; ik heb gymnasium met een 5 voor latijn en een 3 voor grieks.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Latijn of Wetenschappen-Wiskunde Verwijderd | 0 | 02-04-2011 15:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV? Cherry Springs | 5 | 18-09-2008 15:51 | |
Gekozen voor Latijn en Grieks annoliesje | 6 | 19-11-2006 16:46 | |
Voor de mensen die Latijn studeren xxDomingoxx | 4 | 28-03-2002 20:23 | |
ontzettend teleurgesteld in latijn & grieks original charlie | 10 | 19-02-2002 17:29 | |
Stelling: Latijn is beter dan Grieks Musliston | 47 | 16-01-2001 19:02 |