Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar pin me er niet op vast, door de stress ga ik overal aan twijfelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De vakken in het gemeenschappelijk deel Deze vakken zijn voor iedereen verplicht. Nederlands Engels Algemene natuurwetenschappen Moderne vreemde taal (op Gymnasium: Grieks of Latijn) CKV Maatschappijleer Lichamelijke opvoeding De profielvakken Deze vakken zijn verplicht in het profiel Cultuur en Maatschappij. Geschiedenis Wiskunde C (mag vervangen worden door Wiskunde A of Wiskunde B) De keuzevakken De profielvakken worden aangevuld met één maatschappij vak en één cultureel vak. Niet alle scholen bieden al deze vakken aan. De school kan er zelfs voor kiezen om maar één vak per categorie aan te bieden; dat vak is dan verplicht. Maatschappij vak: Economie Aardrijkskunde Maatschappijwetenschappen Cultureel vak: Moderne vreemde taal / Grieks / Latijn Filosofie Kunstvak
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
N&T: Scheikunde 1,2 Natuurkunde 1,2 Wiskunde B1,2 N&G: Wiskunde B1 Natuurkunde 1 Scheikunde 1 Biologie 1,2 E&M: Economie Geschiedenis Aardrijkskunde Wiskunde A1,2 Van c&m weet ik het niet precies ![]() In ieder geval zijn Nederlands en Engels vakken in het gemeenschappelijk deel, en de rest is volgens mij keuzevak en hoort dus ook niet in het profieldeel thuis. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Of wel?* Voor zover ik weet niet. Hier In de link staat het examen 2006 2e tijdvak, daar is een plaatje. Op het derde plaatje zie je twee gebergtes, met in het midden een lagergelegen dal. Het dal heet een slenk, volgens mij zijn de twee hogergelegen delen de horsten. Volgens mij is het zo dat twee delen van een plaat een andere kant opgaan via een breuk (zoals in Afrika, het triple junction systeem) en dat er in het tussengelegen stuk een dal vormt. Ok? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slenken - Langs breukranden gedaald stuk continentale korst. Gewoonlijk heeft een slenk een smalle voet. Geosynclinalen - Een dalingsgebied aan de rand van een continent als gevolg van een voortdurende toevoer van afzettingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus we leven hier wel op allemaal afzettingen van andere gebieden, alleen snap ik niet zo goed hoe dat dalen er dan bij gehaald kan worden. Behalve dus dat alleen de aardkorst een stuk daalt. Ik ga wel even zoeken in m'n boek. [edit] Oh, Allure heeft het al gezegd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] Hahahaha Allure is me weer te snel af. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 20:37 | |
Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 14:32 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 13:00 | |
Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 09:46 |