Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 21:01
SuperS
SuperS is offline
nou ga ik ontslag nemen op m'n werk zodat ik volgend jaar meer bij m'n vriendin kan zijn, nou heeft zij dus 3 maanden zomervakantie en gaat ze die 3 maanden werke, daar heb 'k toch ook nix aan he, ech kutzooi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2002, 21:05
Lindansje
Lindansje is offline
1) Dit is een mededeling, hier kunnen we niets mee.

2) Mag zij geen eigen leven hebben naast jou? Moet ze al haar vrije tijd die jij met haar door kunt brengen opofferen?

3) Vecht je ruzies over de telefoon of msn/mail/whatever uit, maar niet op een forum.
Oud 17-10-2002, 21:26
SuperS
SuperS is offline
ja, maar ik zeg daar gewoon mijn baan voor op en zei gaat gewoon werken.... schiet toch ook niet op..... wel dan? hebben we dus nog geen vooruitgang geboekt

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:29
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
SuperS schreef:
ja, maar ik zeg daar gewoon mijn baan voor op en zei gaat gewoon werken.... schiet toch ook niet op..... wel dan? hebben we dus nog geen vooruitgang geboekt
he, ik weet de oplossing, maak het gewoon UIT!
Dan kan zij ook eindelijk beginnen aan haar eigen leven en ontdekken dat er nog meer mensen op aarde bestaan dan Stefan en dat in andere relaties je niet altijd onder de duim van je partner hoeft te zitten, maar gewoon ook kan zeggen wat je zelf vindt van iets en wat je zelf wilt!

(kom maar weer op met je reactie, de vorige was erg sterk)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:29
SuperS
SuperS is offline
alsof ze nix voor zichzelf deed, we zien elkaar nu 1x per maand, ze heeft alle tijd voor zichzelf, en ik wil helemaal niet werken, 'k wil meer bij haar zijn

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:30
SuperS
SuperS is offline
en ik heb mijn werk opgezegd omdat IK er de schijt van kreeg dat IK niet kon doen en laten wat ik wilde (qua vrij nemen)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:31
Verwijderd

tis toch nog lang geen zomervakantie.....
Voor de komende 8 maanden ofzo is er toch nog geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:34
SuperS
SuperS is offline
dat is toch helemaal niet waar, daar verplicht ik haar ook niet toe.

als ik vraag of ze bijvoorbeeld een paar weken hierheen komt doet ze dat ook niet omdat ze met haar paarden zit.......

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:09.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:34
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Nu weet ik toch wel zeker dat jullie het beter kunnen uitmaken met elkaar.............. (jullie krijgen gewoon de schijt van elkaar)
*gelooft dat luckyleo het niet helemaal begrijpt en soliciteerd naar pak slaag*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:35
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

tis toch nog lang geen zomervakantie.....
Voor de komende 8 maanden ofzo is er toch nog geen probleem?
het gaat nu niet over de komende 8 maanden ,maar over de zomervakantie
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:36
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
SuperS schreef:
*gelooft dat luckyleo het niet helemaal begrijpt en soliciteerd naar pak slaag*
ja, was foutje, had niet helemaal begrepen dat je schijt kreeg van je werk ipv je vriendin, alhoewel dat aan je reacties te lezen wel zo lijkt....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:37
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
alhoewel dat aan je reacties te lezen wel zo lijkt....

*opvlieging*

geeft nix

sorry van mijn uitspraak
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:38
SuperS
SuperS is offline
*vraagt om nadere uitleg*

Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:44
SuperS
SuperS is offline
*zat of F5 te rammen todat hij deze post kon zien*

maar 'k snap er nog nix van hoor, waarom zou zij een vertekend beeld van zichzelf moeten krijgen en waarom zou ze spijt van me moeten krijgen, 'k zou haar nooit iets aandoen of kwetsen ofzo, en ik ben ook helemaal niet geweldig ook niet in haar ogen (anders is ze blind (grapje moet kunnen ))

Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:46
SuperS
SuperS is offline
ik vat het ook niet als aanval op

maar vind het gewoon raar dat je zo over mij/haar/ons denkt

Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
en ik ben ook helemaal niet geweldig ook niet in haar ogen
ze slaat haar ogen neer en denk na....

ze geeft toe dat ze stefan verstandig vind en hem wel beetje als voorbeeld neemt, en heeft daar geen spijt van

ik ben nou eenmaal een zwak persoontje en heb een sterk iemand nodig
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:51
SuperS
SuperS is offline
okee, leg met nou eens uit wat er (in jou/jullie ogen) zo geweldig fout is/ fout kan gaan, want daar zit ik al 'n half topic op te wachte maar krijg maar geen duidelijk antwoord, je posts blijven zo oppervlakkig, 'k wil ff die kern van waarheid weten, en hoe je er nou precies over denkt.

Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:52
SuperS
SuperS is offline
ik ga nu offline

tot morgen

slaap lekker allemaal
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:55
Verwijderd
ik vind jou erg aardig moet ik eerlijk zeggen.. mischien heb je wel gelijk.. maar stefan probeert mij ook wat sterker te maken.. het gaat alleen zo moeilijk... tijd... dat is alles wat ik nodig heb..

Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:58
Verwijderd
'k doe mij best..

maar ik ga nu ook slapen.. morgen weer 'n dag..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:03
Verwijderd
jij ook lekker slaapie doen strax
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:13
luckyleo
luckyleo is offline
jammer dat de sterke discussie is beeindigd doordat de partij die onder vuur lag gaat slapen. Toch wel in een uur heel veel reacties gehad op dit topic. Gaat het weer verder als de wekker morgenochtend gaat? Hoop het wel
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 07:57
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
SuperS schreef:
het gaat nu niet over de komende 8 maanden ,maar over de zomervakantie
hallo! De zomervakantie is nog zoooo ver weg!!! *droomt al van lekkere vakantie * dus waar maak je je nu al druk over??

Je hebt toch tijd zat om zelf ook alvast weer op zoek te gaan naar een nieuw baantje? En ik neem aan dat jullie buiten jullie (vakantie)baantjes nog best tijd over hebben om met elkaar af te spreken..?
Tja misschien is het niet zo leuk, maar ja tis toch ook logisch dat zij wil gaan werken enzo? En er is vast nog wel tijd om af te spreken..

Maar ik vind het wel een beetje vroeg om je daar nu al druk over te gaan maken..?
Oud 18-10-2002, 08:18
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
jammer dat de sterke discussie is beeindigd doordat de partij die onder vuur lag gaat slapen. Toch wel in een uur heel veel reacties gehad op dit topic. Gaat het weer verder als de wekker morgenochtend gaat? Hoop het wel
'k doe nie meer mee, want ik denk dat ik al weet wat ik ga doen.. ik ga de maand dat hij op school zit werken.. en gewoon in de echte zomervakantie neem ik aantal weke vrij.. en ga ik aantal weke naar hem, en komt ook nog maar eens bij mij lang... we hebbe het al afgesloten op msn... dusja.. 't komt allemaal wel goed.. oh en nog ff... ik vind dat we wel vooruit zijn gegaan, want eerst mocht ik niet eens naar hem toe
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 08:29
Verwijderd
Ik snap niet dat jullie SuperS zo aanvallen want ik begrijp zijn standpunt helemaal. En dit heeft niets te maken met het feit dat zij al dan niet afhankelijk van hem is.

Zij zien elkaar 1 keer in de maand. De zomervakantie is dan DE manier om elkaar te zien. Hij neemt daarvoor expres vrij en dan neemt zij een baan..

Ik zou ook balen hoor. De oplossing die ze nu hebben is daarmee vergeleken een stuk beter
En btw, ZO afhankelijk zal ze niet zijn hoor, want ze moet elke maand 'alleen' door zien te komen, zonder hem ook maar te zien. Ik denk dat je daar heel sterk van wordt. Ik zie mijn vriend bijna elk weekend (dit weekend niet ) en ik kon daar in het begin ook niet tegen, maar nu ben ik veel sterker geworden. Zo'n afstand is juist heel goed om sterk van te worden. En om zelf te gaan werken is ook heel goed, daar leer je ook van, maar zeg nou zelf: is het niet een beetje 'dom' om de enige tijd dat je samen kunt zijn vol te gaan plannen met werk?

Het is maar net waar je prioriteiten legt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
is het niet een beetje 'dom' om de enige tijd dat je samen kunt zijn vol te gaan plannen met werk?

Niet als die periode pas over 8 maanden is. Sjongejonge, daar ga je je toch nu niet al mee bezig houden. Ik zou het zwaar benauwend vinden nu al te moeten plannen wanneer ik in de zomervakantie mn vriend zou zien, hoe weinig ik hem ook zou zien.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:56
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
hallo! De zomervakantie is nog zoooo ver weg!!! *droomt al van lekkere vakantie * dus waar maak je je nu al druk over??

Je hebt toch tijd zat om zelf ook alvast weer op zoek te gaan naar een nieuw baantje? En ik neem aan dat jullie buiten jullie (vakantie)baantjes nog best tijd over hebben om met elkaar af te spreken..?
Tja misschien is het niet zo leuk, maar ja tis toch ook logisch dat zij wil gaan werken enzo? En er is vast nog wel tijd om af te spreken..

Maar ik vind het wel een beetje vroeg om je daar nu al druk over te gaan maken..?

daar gaat de discussie niet meer over muts
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:58
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik snap niet dat jullie SuperS zo aanvallen want ik begrijp zijn standpunt helemaal. En dit heeft niets te maken met het feit dat zij al dan niet afhankelijk van hem is.

Zij zien elkaar 1 keer in de maand. De zomervakantie is dan DE manier om elkaar te zien. Hij neemt daarvoor expres vrij en dan neemt zij een baan..

Ik zou ook balen hoor. De oplossing die ze nu hebben is daarmee vergeleken een stuk beter
En btw, ZO afhankelijk zal ze niet zijn hoor, want ze moet elke maand 'alleen' door zien te komen, zonder hem ook maar te zien. Ik denk dat je daar heel sterk van wordt. Ik zie mijn vriend bijna elk weekend (dit weekend niet ) en ik kon daar in het begin ook niet tegen, maar nu ben ik veel sterker geworden. Zo'n afstand is juist heel goed om sterk van te worden. En om zelf te gaan werken is ook heel goed, daar leer je ook van, maar zeg nou zelf: is het niet een beetje 'dom' om de enige tijd dat je samen kunt zijn vol te gaan plannen met werk?

*juigt dat eindelijk iemand mij begrijpt*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:00
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Niet als die periode pas over 8 maanden is. Sjongejonge, daar ga je je toch nu niet al mee bezig houden. Ik zou het zwaar benauwend vinden nu al te moeten plannen wanneer ik in de zomervakantie mn vriend zou zien, hoe weinig ik hem ook zou zien.
*irritatie peil stijgt weer*

wat dark voice zei, 't is maar waar je prioriteiten liggen, jij bent misschien niet van plan zolang bij dat vriendje te blijve (sommige wijve zijn net eekhoorntjes ze springen van eikel naar eikel)......
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:01
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
wat mij betreft gaat de discussie verder hoor 'k wil nog wel 'n paar dagen doorgaan hoor
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

wat dark voice zei, 't is maar waar je prioriteiten liggen, jij bent misschien niet van plan zolang bij dat vriendje te blijve (sommige wijve zijn net eekhoorntjes ze springen van eikel naar eikel)......
Het heeft helemaal geen reet te maken met hoe lang ik bij mn vriend wil blijven, ik ga me daar gewoon uberhaupt niet mee bezig houden. Ik ga nu niet al zitten bedenken wat ik aanstaande zomervakantie ga doen, want het is nog zo ver weg, dat ik niet alle factoren erbij kan halen.

Waarom irriteer jij je toch altijd meteen aan mensen die een andere mening hebben dan jij. Zeg niks over wat ik van een vriendje wil, mn laatste relatie duurde 20 maanden. Ik hops echt niet van de 1 naar de ander en ik ga ook geen relatie aan als ik de mogelijkheid niet zie die voor altijd vol te houden.

Ik ga alleen niet maanden of jaren vooruit lopen plannen, geniet toch lekker van wat je nu hebt jongen. Leef wat meer in het hier en nu en ga je niet zorgen lopen maken over de tijd die je over 8 maanden eventueel niet met je vriendin door zal kunnen brengen, geniet van de tijd die je nu wel hebt..

Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:05
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

Dit vind ik ook wel erg overdreven. Zij heeft juist een gigantisch lange relatie gehad. En ik snap haar punt ook wel. Jullie kijken wel heel erg naar de toekomst. Maargoed, dat is wel logisch als je zeker bent dat je bij elkaar blijft en als je elkaar bijna nooit ziet. Dus ik begrijp jou, maar ik begrijp haar ook.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:05
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
SuperS schreef:

Een beetje respect graag.
Dusjcrib is (voor zover ik haar posts heb gelezen) geen 'eekhoorntje'. Dusjcrib post netjes, ze valt je niet aan, ook al is ze het niet met je eens.
Dimmen dus.
Oud 18-10-2002, 17:11
Verwijderd
Ik zou het fijn vinden als je niet iedereen uitscheldt die jou probeert te helpen...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:31
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik zou het fijn vinden als je niet iedereen uitscheldt die jou probeert te helpen...
iemand die mij helpt/probeert te helpen scheld ik ook niet uit
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:32
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Sjongejonge, daar ga je je toch nu niet al mee bezig houden.
geen aanval okee, maar wel trap onder tafel
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:33
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Een beetje respect graag.
Dusjcrib is (voor zover ik haar posts heb gelezen) geen 'eekhoorntje'. Dusjcrib post netjes, ze valt je niet aan, ook al is ze het niet met je eens.
Dimmen dus.

kan dusjcrib ook wel zelf zeggen hoor

waar bemoei jij je nou weer mee
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:36
Verwijderd
maar snap je nu wat ik bedoel of niet?

carpe diem
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:40
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
maar snap je nu wat ik bedoel of niet?

carpe diem
ik snap wel wat je bedoeld, maar onze prioriteiten liggen ergens anders.... en je moet dat eekhoorntjesverhaal niet beschouwen als van toepassing op jou, het is meer bedoeld voor diegenen die zich aangesproken voelen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:51
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
ik snap wel wat je bedoeld, maar onze prioriteiten liggen ergens anders.... en je moet dat eekhoorntjesverhaal niet beschouwen als van toepassing op jou, het is meer bedoeld voor diegenen die zich aangesproken voelen
zolang je maar niet vergeet te genieten van wat je nu hebt, en niet vergeet je in te zetten voor wat je nu hebt in plaats van je voornamelijk op de toekomst te richten. Je wil haar graag veel zien, probeer daar dan nu mogelijkheden voor te creëren, daar haal je een stuk meer voldoening uit dan alsmaar uit te kijken naar iets in de toekomst.

Ik bedoel dus niet dat je er vanuit moet gaan dat jullie dan niet meer samen zijn, maar dat je je niet moet richten op het dan samen zijn, maar op het nu samen zijn, wat meer met het heden leven.

Ik denk dat prioriteiten daar weinig mee te maken hebben, ik neem namelijk aan dat niet al jullie prioriteiten in de toekomst liggen, maar voornamelijk nu?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:54
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik bedoel dus niet dat je er vanuit moet gaan dat jullie dan niet meer samen zijn, maar dat je je niet moet richten op het dan samen zijn, maar op het nu samen zijn, wat meer met het heden leven.

goed, maar als ik het NU toch in orde heb en naar mijn zin heb, dan kan ik toch ook wel NU al (zoekt goed woord) mijn leuke tijd dan al garanderen

beetje wazig maar 'k hoop dat je 't snapt
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
goed, maar als ik het NU toch in orde heb en naar mijn zin heb, dan kan ik toch ook wel NU al (zoekt goed woord) mijn leuke tijd dan al garanderen

beetje wazig maar 'k hoop dat je 't snapt
Ja, ik begrijp wel wat je bedoeld. Maar je moet dan niet de toekomst in de weg laten staan van het heden, dat bedoel ik in de zin van in het heden conflicten krijgen over dingen die pas in de toekomst aan de orde komen. Dit conflict is dan nu al opgelost, maar toch zonde dat het er moest zijn, in plaats van het nu genieten van het samen zijn.

Het is net zoiets als nu gaan ruziën over je kinderwens, dat is simpelweg niet reëel omdat wanneer het daadwerkelijk aan de orde is meningen, situaties enz enz ms wel zijn veranderd. Dit is dan misschien minder zwaar en dichterbij in de toekomst, maar het heeft wel dezelfde strekking.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:00
SuperS
SuperS is offline
of niet en ik dus NU al een soort van garantie krijg/creeer dat 't dus wel anders is

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:02
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, ik begrijp wel wat je bedoeld. Maar je moet dan niet de toekomst in de weg laten staan van het heden, dat bedoel ik in de zin van in het heden conflicten krijgen over dingen die pas in de toekomst aan de orde komen. Dit conflict is dan nu al opgelost, maar toch zonde dat het er moest zijn, in plaats van het nu genieten van het samen zijn.
het conflict moet er, toch komen: "Dan" als het al te laat is, of Nu als alles nog verranderd kan worden
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:03
SuperS
SuperS is offline
Nutteloze post:

luckyleo wilde zo graag discussie hervatten maar 'k zie maar weinig posts van hem hoor
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:16
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
SuperS schreef:
Nutteloze post:

luckyleo wilde zo graag discussie hervatten maar 'k zie maar weinig posts van hem hoor
he, hier ben ik dan toevallig nog eventjes op het forum om te reageren. Leuk dat je aan me denkt, maar ik vond het leuk dat de discussie hervat werd, maar zelf was ik er nog niet aan toegekomen om te reageren en dat kan ik nu ook niet doen. Vertrek namelijk over een half uur, om voor een week op trainingskamp te gaan.
Maar veel suc6 verder nog met je vriendin en dit topic.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:17
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
he, hier ben ik dan toevallig nog eventjes op het forum om te reageren. Leuk dat je aan me denkt, maar ik vond het leuk dat de discussie hervat werd, maar zelf was ik er nog niet aan toegekomen om te reageren en dat kan ik nu ook niet doen. Vertrek namelijk over een half uur, om voor een week op trainingskamp te gaan.
Maar veel suc6 verder nog met je vriendin en dit topic.
daar istie toch

met vriendin zal 't wel lukken hoor, wat er van dit topic komt is mij nog onduidelijk

succes met je trainingskamp
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:22
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind ook niet dat je je nu al kwaad moet gaan maken over iets dat pas over 8 maanden plaatsvindt. Je kunt het er toch gewoon met je vriendin over hebben dat je ook wat vrije tijd met haar door wil brengen, maar je kunt haar niet verbieden te gaan werken. Je moet ook nog een eigen leven behouden naast je relatie...
Oud 18-10-2002, 18:28
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ik vind ook niet dat je je nu al kwaad moet gaan maken over iets dat pas over 8 maanden plaatsvindt. Je kunt het er toch gewoon met je vriendin over hebben dat je ook wat vrije tijd met haar door wil brengen, maar je kunt haar niet verbieden te gaan werken. Je moet ook nog een eigen leven behouden naast je relatie...
heb je 't hele topic wel gelezen?

*wordt ziek van steeds dezelfde posts *
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten