Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
*zat of F5 te rammen todat hij deze post kon zien*
maar 'k snap er nog nix van hoor, waarom zou zij een vertekend beeld van zichzelf moeten krijgen en waarom zou ze spijt van me moeten krijgen, 'k zou haar nooit iets aandoen of kwetsen ofzo, en ik ben ook helemaal niet geweldig ook niet in haar ogen (anders is ze blind (grapje moet kunnen ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze geeft toe dat ze stefan verstandig vind en hem wel beetje als voorbeeld neemt, en heeft daar geen spijt van ik ben nou eenmaal een zwak persoontje en heb een sterk iemand nodig |
![]() |
|
![]() |
okee, leg met nou eens uit wat er (in jou/jullie ogen) zo geweldig fout is/ fout kan gaan, want daar zit ik al 'n half topic op te wachte maar krijg maar geen duidelijk antwoord, je posts blijven zo oppervlakkig, 'k wil ff die kern van waarheid weten, en hoe je er nou precies over denkt.
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je hebt toch tijd zat om zelf ook alvast weer op zoek te gaan naar een nieuw baantje? En ik neem aan dat jullie buiten jullie (vakantie)baantjes nog best tijd over hebben om met elkaar af te spreken..? Tja misschien is het niet zo leuk, maar ja tis toch ook logisch dat zij wil gaan werken enzo? En er is vast nog wel tijd om af te spreken.. Maar ik vind het wel een beetje vroeg om je daar nu al druk over te gaan maken..? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet dat jullie SuperS zo aanvallen want ik begrijp zijn standpunt helemaal. En dit heeft niets te maken met het feit dat zij al dan niet afhankelijk van hem is.
Zij zien elkaar 1 keer in de maand. De zomervakantie is dan DE manier om elkaar te zien. Hij neemt daarvoor expres vrij en dan neemt zij een baan.. Ik zou ook balen hoor. De oplossing die ze nu hebben is daarmee vergeleken een stuk beter ![]() En btw, ZO afhankelijk zal ze niet zijn hoor, want ze moet elke maand 'alleen' door zien te komen, zonder hem ook maar te zien. Ik denk dat je daar heel sterk van wordt. Ik zie mijn vriend bijna elk weekend (dit weekend niet ![]() Het is maar net waar je prioriteiten legt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar gaat de discussie niet meer over muts |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*juigt dat eindelijk iemand mij begrijpt* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat dark voice zei, 't is maar waar je prioriteiten liggen, jij bent misschien niet van plan zolang bij dat vriendje te blijve (sommige wijve zijn net eekhoorntjes ze springen van eikel naar eikel)...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom irriteer jij je toch altijd meteen aan mensen die een andere mening hebben dan jij. Zeg niks over wat ik van een vriendje wil, mn laatste relatie duurde 20 maanden. Ik hops echt niet van de 1 naar de ander en ik ga ook geen relatie aan als ik de mogelijkheid niet zie die voor altijd vol te houden. Ik ga alleen niet maanden of jaren vooruit lopen plannen, geniet toch lekker van wat je nu hebt jongen. Leef wat meer in het hier en nu en ga je niet zorgen lopen maken over de tijd die je over 8 maanden eventueel niet met je vriendin door zal kunnen brengen, geniet van de tijd die je nu wel hebt.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dusjcrib is (voor zover ik haar posts heb gelezen) geen 'eekhoorntje'. Dusjcrib post netjes, ze valt je niet aan, ook al is ze het niet met je eens. Dimmen dus.
||
![]() |
Citaat:
kan dusjcrib ook wel zelf zeggen hoor waar bemoei jij je nou weer mee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel dus niet dat je er vanuit moet gaan dat jullie dan niet meer samen zijn, maar dat je je niet moet richten op het dan samen zijn, maar op het nu samen zijn, wat meer met het heden leven. Ik denk dat prioriteiten daar weinig mee te maken hebben, ik neem namelijk aan dat niet al jullie prioriteiten in de toekomst liggen, maar voornamelijk nu? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goed, maar als ik het NU toch in orde heb en naar mijn zin heb, dan kan ik toch ook wel NU al (zoekt goed woord) mijn leuke tijd dan al garanderen beetje wazig maar 'k hoop dat je 't snapt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is net zoiets als nu gaan ruziën over je kinderwens, dat is simpelweg niet reëel omdat wanneer het daadwerkelijk aan de orde is meningen, situaties enz enz ms wel zijn veranderd. Dit is dan misschien minder zwaar en dichterbij in de toekomst, maar het heeft wel dezelfde strekking. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar veel suc6 verder nog met je vriendin en dit topic. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() met vriendin zal 't wel lukken hoor, wat er van dit topic komt is mij nog onduidelijk ![]() succes met je trainingskamp |
![]() |
|
Ik vind ook niet dat je je nu al kwaad moet gaan maken over iets dat pas over 8 maanden plaatsvindt. Je kunt het er toch gewoon met je vriendin over hebben dat je ook wat vrije tijd met haar door wil brengen, maar je kunt haar niet verbieden te gaan werken. Je moet ook nog een eigen leven behouden naast je relatie...
||
![]() |
Citaat:
*wordt ziek van steeds dezelfde posts ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Elke avond enorm waardeloos voelen Noeleke | 32 | 28-07-2010 13:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Barbaars waardeloos Verwijderd | 7 | 20-07-2004 15:10 | |
Vrije tijd |
Hattrick XI knijtert! | 483 | 14-04-2004 17:48 | |
Vrije tijd |
Hattrick VIII Mitros | 500 | 24-01-2004 13:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AHOLD in één klap waardeloos..... T Fly | 23 | 27-02-2003 10:10 | |
Psychologie |
te bang om fouten te maken, als ik er een maak voel ik me heel dom en waardeloos John Sickbock | 6 | 16-12-2001 19:32 |