Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 04:03
Verwijderd
Ahhh klote dag en klote avond. De stekker uit mijn bel, lekker douchen en naar bed.
Advertentie
Oud 14-06-2007, 09:02
Moustache
Moustache is offline
Ik heb gister voor het eerst bij de TNT gewerkt en ik heb nu al pijn in mijn rug en vanavond gewoon weer
Maargoed het geld stroomt binnen dus dat is dan weer wel leuk.
Oud 14-06-2007, 09:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vroeg wakker, nog maar even gaan slapen en net normering van examens bekeken. Nu voorbereiden op sollicitatiegesprek, en straks had ik eigenlijk afgesproken om te gaan lunchen op terras maar het regent als een gek dus ik weet niet of dat door gaat. Daarna gebeld worden voor de uitslag, dan naar school, dan terug en dan feest als het allemaal mee zit.
Oud 14-06-2007, 09:21
Verwijderd
teringggg kutnormen. nouja afwachten heh. straks winkelen want morgen vakantie al begin ik daar nu wel aan te twijfelen.
omg ik ben echt zo zenuwachtigggg dat heb ik niet emer gehad sinds ik 12 werd.
Oud 14-06-2007, 09:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Mala schreef op 14-06-2007 @ 10:21 :

omg ik ben echt zo zenuwachtigggg dat heb ik niet emer gehad sinds ik 12 werd.
ik was vanochtend echt misselijk van de zenuwen toen ik mezelf dwong om in bed te blijven liggen, maar nu alleen nog maar van de honger .
Oud 14-06-2007, 09:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
hm mijn dag begint al goed, het is me eindelijk gelukt om 'vroeg' uit bed te gaan zodat ik de hele dag kan leren. en vijf minuten geleden kreeg m'n motivatie een boost want voor m'n vorige tentamen had ik een 7,5 en ja daar ben ik trots op
Oud 14-06-2007, 09:50
__
__ is offline
@ Larry Flint & Mala, het komt echt wel goed hoor maar toch succes met de zenuwen!

ik heb me verslapen en nu ben ik dus eigenlijk wel genaaid (want ik moest nog een paper weten te fabriceren), maar het maakt me eigenlijk vrij weinig uit. het is echt tijd voor vakantie, ik heb er geen zin meer in.
Oud 14-06-2007, 10:02
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
__ schreef op 14-06-2007 @ 10:50 :
@ Larry Flint & Mala, het komt echt wel goed hoor maar toch succes met de zenuwen!
dankjewel ik heb er ook wel vertrouwen in maar je weet maar nooit natuurlijk..nog even een paar uur afwachten.
Oud 14-06-2007, 10:06
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik zit nu op mijn werk heel erg te niksen want er is niks te doen en daardoor duurt he tnog langer voor ik klaar ben, en ik wil zo graag na mijn werk heleboel DVD's kopen om vanavond t ekijken, want mijn vriend is nog 3 dagen weg en dan kan ik chick-films kijken
Oud 14-06-2007, 10:07
innogen
innogen is offline
Ik ken het gevoel
Morgen om 15.00u weet ik of ik mijn tentamens wel of niet heb gehaald, zenuwen alom
Oud 14-06-2007, 10:35
capibara
capibara is offline
Schoolwerk, boring. En ik moet nog een stuk of wat flyers maken, maar de opdrachtgevers sturen maar geen info door, dus kunnen ze de pot op momenteel.
Oud 14-06-2007, 11:03
stout!
stout! is offline
Zolang ik binnen blijf en een beetje moet typen terwijl mijn vriendje 2 meter van me af nog in bed ligt te slapen, gaat het prima.
Maar als ik straks naar buiten moet en onderwijs moet volgen, gaat mijn kater me opbreken. Hoewel brakheid soms ook best lekker kan zijn
Oud 14-06-2007, 11:07
Luna
Luna is offline
ik heb gister bij mn ouders thuis semi mn verjaardag gevierd maar we doen t zondag nog even over
het was heel gezellig en ik ga nu even de stad en in en dan weer naar utrecht want vanmiddag college.
Oud 14-06-2007, 11:17
Verwijderd
mijn baas belt steeds om te vragen of ik wil werken, maar ik heb geen zin + zaterdag ga ik ontslag nemen. hij pakt mijn uren af, dan heb ik ook geen zin om hem te helpen als hij in de shit zit met te weinig personeel. vanmiddag komen m'n ouders na 3,5 week weer thuis. what a fun.
Oud 14-06-2007, 13:23
Haligh
Haligh is offline
ik ben geslaagd, yesh .
Oud 14-06-2007, 13:25
Verwijderd
Ha, ik ben net wakker dus nu is het korter wachten tot ik de uitslag krijg. De normen zijn wel vrij kut maar ja eh als ik maar geslaagd ben Nu roken en zometeen maar m'n kamer opruimen, dan doe ik tenminste wat nuttigs met de rusteloosheid.

Succes, iedereen die ook in de zenuwen zit vandaag
Oud 14-06-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 14-06-2007 @ 14:23 :
ik ben geslaagd, yesh .
Gefeliciteeeeerd Onze kenserschool belt vanaf 16:00 pas.
Oud 14-06-2007, 13:26
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Gefeliciteerd!

-

Mijn zeer onverwachte 4-daagse trip naar San Francisco volgende week is een stapje dichterbij nu ik vervanging heb geregeld op mijn werk. Nu hangt het van de beschikbaarheid van de KLM af. Fingers crossed.
Oud 14-06-2007, 13:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou iedereen die slaagt gefeliciflapstaart. voor mij bellen ze pas volgende week woensdag om te zeggen of ik mijn p heb gehaald leuk hee

ik houd een that 70's show-dag.

en vanacht droomde ik dat ik op een soort festivalterrein was en er waren een hele hoop mensen en iedereen had een polyphonic spreegewaad aan en ik werd door declan de barra naar een groot wit licht geleid en uit dat licht stapte antony hegarty en toen bleek dat antony ik en nog iemand maar ik weet niet wie want die was er nog niet, een heilige drie-eenheid vormden hahaha. en toen liepen we naar een podium en daar speelde iets en toen kwam bijna het moment dat de derde van de drie-eenheid er was en toen werd ik wakker. WTF NEE. dus nu hoop ik dat het een vervolgdroom is want die heb ik gelukkig wel vaak. het was een hele mooie droom in elk geval want overal was licht en iedereen was gelukkig.
Oud 14-06-2007, 13:45
Verwijderd
argh komt ook nog air - all i need voorbijgeshuffled en daar zit zo'n ringeltje in en dat is net zoals mijn telefoon ik word GEK
Oud 14-06-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 14-06-2007 @ 14:45 :
argh komt ook nog air - all i need voorbijgeshuffled en daar zit zo'n ringeltje in en dat is net zoals mijn telefoon ik word GEK
Haha, paranoia.

Ik zit hier echt met alle telefoons uit het huis naast me uitgestald. En ik kan slecht typen want ik heb helemaal van die trillende pootjes, dus ik ga maar American Dad kijken.
Oud 14-06-2007, 13:58
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 14-06-2007 @ 14:26 :
Gefeliciteerd!

-

Mijn zeer onverwachte 4-daagse trip naar San Francisco volgende week is een stapje dichterbij nu ik vervanging heb geregeld op mijn werk. Nu hangt het van de beschikbaarheid van de KLM af. Fingers crossed.
4 dagen naar SF? Waarom niet langer, als je er toch bent?
Oud 14-06-2007, 14:00
*oma*
*oma* is offline
@Mala en Larry: oehh.. ik voel me ook zo en ik doe niet eens examen, maar afstuderen is ook slopend. Maar als je denkt dat je geslaagd bent, ben je dat wss ook, dus dat scheelt.

Morgen heb ik de presentatie van mijn scriptie dus en ik ben nu al zenuwachtig. Ik ga het sowieso halen, maar toch... allemaal mensen die dan vragen op je af gaan vuren in een collegezaal. Aaaargh. Morgen krijg ik ook meteen het cijfer en dan gezellig uiteten met studiegenootjes en parteh. Maar goed, zo ver is het nog niet. Nu alweer bezig met animatie en ben even aan het wachten totdat FinalCut Pro is geinstalleerd, dan kan ik weer verder.
4Juli is dan de presentatie van mijn animatie en de diploma uitreiking en dan geef ik mijn feestje voor mijn verjaardag en afstuderen met cocktails en dan heel veel op vakantie.
Maar nu eerst nog even doorbijten. Ik wil niet meer .
Oud 14-06-2007, 14:02
Moustache
Moustache is offline
Hehe al die stressende mensen zorgen voor een nostalgisch gevoel, ook al is mijn eigen examen pas een jaar geleden
Oud 14-06-2007, 14:03
Verwijderd
niks nostalgie ik hoop toch echt dat ik me nooit meer zo voel als vandaag
Oud 14-06-2007, 14:04
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb gister een aanrijding met mn ouders auto gehad wat niet zo fijn was dus vandaag kan alleen maar fijner zijn
Oud 14-06-2007, 14:05
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Mala schreef op 14-06-2007 @ 15:03 :
Morgen lach je erom
Oud 14-06-2007, 14:11
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Mala schreef op 14-06-2007 @ 15:03 :
Aan het eind van je studie mag je weer .
Oud 14-06-2007, 14:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*oma* schreef op 14-06-2007 @ 15:11 :
Aan het eind van je studie mag je weer .

pfff nou ik heb er pas 1 jaar op zitten en ik vind het al niet leuk meer. en dat terwijl ik ergens wel weet dat ik overga
Oud 14-06-2007, 14:15
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-06-2007 @ 15:13 :
pfff nou ik heb er pas 1 jaar op zitten en ik vind het al niet leuk meer. en dat terwijl ik ergens wel weet dat ik overga
Frustrerend is dat. Volgens mij doen ze het met opzet.
Oud 14-06-2007, 14:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja het is net alsof ze mijn extreem zwakke punt nog eens extra willen benadrukken hahahah lol. ik heb dit jaar echt faalangst ontwikkeld.
Oud 14-06-2007, 14:25
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-06-2007 @ 15:19 :
ja het is net alsof ze mijn extreem zwakke punt nog eens extra willen benadrukken hahahah lol. ik heb dit jaar echt faalangst ontwikkeld.
awwww. Nergens voor nodig denk ik zo.
Oud 14-06-2007, 14:33
Verwijderd
apekuttetering ik heb een her
Oud 14-06-2007, 15:20
Verwijderd
GESLAAGD.
Oud 14-06-2007, 15:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yeah gefeliciteerd
Oud 14-06-2007, 16:30
teenager
teenager is offline
gefeliciteerd @ geslaagden!!
Oud 14-06-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2007 @ 16:20 :
GESLAAGD.
Oud 14-06-2007, 16:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2007 @ 16:20 :
GESLAAGD met een 9 voor engels.
Oud 14-06-2007, 16:37
__
__ is offline
yes gefeliciteerd iedereen die geslaagd is en veel plezier met feesten

ot: ik heb net mn paper afgeraffeld, het zal me echt enorm verbazen als ik hier geen onvoldoende voor krijg, maar het belangrijkste is wat mij betreft op dit moment dat ik weekend heb en dat ik met vriendinnen ga feesten vanavond om te vieren dat er eentje geslaagd is toch jammer dat ik nu eerst nog een dikke 2 uur moet reizen om thuis te komen maar ok.
Oud 14-06-2007, 17:04
Verwijderd
mijn dag is helemaal niet fijn want mijn lekker fietsende fiets is gestolen nu moet ik alles lopend/ met de bus doen en dat is kut. en ik moet een heleboel dingen inleveren en argh argh. maar gefeliciteerd @ geslaagden
Oud 14-06-2007, 17:10
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
teenager schreef op 14-06-2007 @ 17:30 :
Vanmiddag begon het te stormen toen de kinderen weer naar school kwamen en die waren echt extreem onder de indruk en één meisje moest huilen want ze vond het eng en ze gilden allemaal als er een bliksemflits kwam en ik vond het aandoenlijk allemaal awwwwww.
Oud 14-06-2007, 17:58
Verwijderd
Geslaagd! Rijbewijs in teh_pocket

En nu lopen er 1000 kinderen langs mijn huis voor de avondvierdaagse en ik weet nu zeker dat ik of nooit kinderen krijg, of ze niet mee laat doen want jezus wat ziet het er treurig uit.
Oud 14-06-2007, 18:16
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
teenager schreef op 14-06-2007 @ 17:30 :
DANKJEWEL TEENAGER!

ik ga zo naar ocean's 13 en dan drinken zoals die 12 jarige, maar dan in meervoud.
Oud 14-06-2007, 18:19
Verwijderd
Crack openbaar crack vervoer, boeten van 25 euro. Ach ja, shit happens.
Oud 14-06-2007, 18:28
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 14-06-2007 @ 18:58 :

En nu lopen er 1000 kinderen langs mijn huis voor de avondvierdaagse en ik weet nu zeker dat ik of nooit kinderen krijg, of ze niet mee laat doen want jezus wat ziet het er treurig uit.
haha dat heb ik laatst ook in Helmond gezien. Echt te erg.
Oud 14-06-2007, 18:32
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 13-06-2007 @ 22:38 :
ik ben vandaag begonnen met komt een vrouw bij de dokter, hahah.

ik heb tot 11 uur in die vergaderzaal gezeten op de eerste verdieping. en toen werd ik eindelijk in een groep gedeeld, en aan het eind van de dag werden de enige 2 mensen met wie ik goed kan opschieten in een andere groep geplaatst! ik ben het echt zat
Ja ik weet hoe je je voelt maar het geld is wel lekker. Op welke verdieping zit je?

Oh vandaag heb ik dus gewerkt en mn haar laten knippen.
Oud 14-06-2007, 18:36
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 14-06-2007 @ 18:58 :
Geslaagd! Rijbewijs in teh_pocket

jottem!

ik moest eigenlijk toeteren bij de avondvierdaagse in Meppel maar ik heb afgezegd want apepakkie en papers schrijven

en nu ben ik dus aan het SOGgen want dat paper moet nog af
Oud 14-06-2007, 18:42
Drez
Drez is offline
ik heb gestudeerd en gewerkt en nu moet ik eigenlijk naar een stomme bbq maar het regent dus ik ga denk ik gewoon niet. en ik wil dat mijn scriptiebegeider mailt. nouja eigenlijk ook niet.
Oud 14-06-2007, 18:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 14-06-2007 @ 18:10 :
Vanmiddag begon het te stormen toen de kinderen weer naar school kwamen en die waren echt extreem onder de indruk en één meisje moest huilen want ze vond het eng en ze gilden allemaal als er een bliksemflits kwam en ik vond het aandoenlijk allemaal awwwwww.

hahaha jouw kinderen lijken op mijn pony
Oud 14-06-2007, 19:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
hellebel schreef op 14-06-2007 @ 19:32 :
Ja ik weet hoe je je voelt maar het geld is wel lekker. Op welke verdieping zit je?

Oh vandaag heb ik dus gewerkt en mn haar laten knippen.
6e
en ik heb je nog steeds niet gezien

Regels voor berichten