![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
6 repen pure chocolade (Cote d'Or reepjes, die zijn het goede gewicht, 25 gram ofzo per reep) 6 eieren 4 eetlepels suiker (afhankelijk hoeveel je van zoet houdt ![]() Smelt de chocolade au bain marie (hang een kleine pan met de choco erin boven een grote pan met een bodempje heet water, bodem v/d kleine pan mag het water niet raken, en zet dit op een laag vuur) Scheidt de 6 eierdooiers van het eiwit, en hou ze apart. Voeg de dooiers bij de chocolade, zodra deze gesmolten is. Klop 6 eiwitten helemaal stijf. Zorg dat er geen eigeel bij zit dan lukt het namelijk niet. Het eiwit is stijf als je de kom op z'n kop kan houden (wijsheid van m'n moeder ![]() Schep (NIET ROEREN!! dan gaat de lucht eruit) het chocolade-dooiermengsel door het schuim. Giet het mengsel in een schaal en zet het minimaal 2 uur in de koelkast. Heerlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het vult, want je eet gewoon een bord pasta. Het is handig mee te nemen, koud heel lekker, en je kunt er zelf ingooien wat je lekker vindt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of koop een BBQtje van 5 euro (zon wegwerp ding waar al kooltjes en aanmaak blokjes inzitten). Koop een stokbrood, wat sla en wat stukken vlees. Doe het in een koelzak en je heb een UBER lekkere maaltijd ![]() Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan nog blijft het best lastig omdat je wél veel verschillende hapjes wilt, maar dan voor 2 personen.
||
![]() |
Citaat:
t word vers gemaakt, kant en klaar te koop ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil morgen als mn ouders weg zijn voor mn zusje en mij dit gaan maken >
http://www.c1000.nl/deweekvanc1000/d...&receptId=2953 Een pita broodje (of taco) met kip, ui, rode peper, paprika, mais, tomaten puree en sla. Ik zat alleen te twijfelen ![]() of gewoon 2 pitas/tacos per persoon maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De link klopt trouwens niet, heel gek want hij zou wel moten kloppen, maar met de zoekfunctie heb ik gevonden welk gerecht je bedoelt. Daar staat ook '1 zak Casa Fiesta Taco Soft', in zo'n pak zitten 8 zachte taco's en het recept is voor 4 personen, dus dat zouden er 2 per persoon zijn. Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
Wat je kan maken is een pizzabodem met de groentes die ze wel mag, olijfolie en zout? Pizzabodem maak je dan van brooddeeg, want in de winkel zit er weer E-nummers in. Je kan ook soep maken met zout, geen kruiden. Broccoli en bloemkool in een pan koken, als het zacht is pureren en klaar. |
![]() |
||
Citaat:
- Paddenstoelenmix met allerlei soorten paddestoelen (oesterzwam, kastanje, portobello) - Bleekselderij - Goede kwaliteit risotto - Vegetarische boullon (weet niet hoe je dat spelt) - een brok parmezaanse kaas - basilicum of oregano, een van die twee, ben ik vergeten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
miss heb je wat aan die topic... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en kan je ook goulash maken zonder hulp van zon pakje knorr? |
![]() |
||
Citaat:
![]() tip: zoek eens op allerhande.nl naar een recept
||
Citaat:
![]() Mocht je dat nog willen, dan hoor ik het wel, ik ga binnenkort naar haar toe. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben allergies voor hazelnoten, walnoten, zonnepitten, pompoenpitten, pijnboompitten, amadelen en als ik dat soort dingen in de salade wil eten, dan bak ik het gewoon even in een pannetje met een beetje boter/olie.
||
Citaat:
in een pan fruit je een in plakjes gesneden ui. dan doe je er hamblokjes bij, t geheel laat je een beetje door bakken. je kookt die macaroni gewoon zoals t op je pakje staat. dan doe je de afgegoten macaroni in de pan bij de ui en ham. en als laatste doe je er een flinke schet HEINZ tomaten ketchup bij... t moet écht van heinz zijn, anders is t fies ![]() naar smaak geraspte kaas erover en klaar |
![]() |
|
|